• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 11 z 33
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 33
 #779222  autor: szamot1616
 19 sty 2015, 22:07
@bed Maniek99 ma absolutną rację, aby przejść w Netii z ADSL na vdsl trzeba rozwiązać umowę a później podpisać nową, czas oczekiwania na podłączenie usługi jeżeli są możliwości techniczne to ok. 3 tyg. mimo że Netia po rozwiązaniu umowy ma łącze jeszcze 2 tyg. później go oddaje Orange. przerobiłem ten przykład na własnej skórze ale co jeszcze chce dodać JEŻELI USŁUGA VDSL TO TYLKO I WYŁĄCZNIE ŚWIADCZONA PRZEZ TP/ORANGE, NETIĘ ODRADZAM , ja uparłem się na Netię bo jestem z nimi już 7 lat i problemów nie miałem, ale cyrki jakie teraz zrobili na moim koncie przechodzą wszystko tak więc niestety 2 lata muszę się męczyć z nimi ale po tym okresie zegnam się z nimi raz na zawsze.
p.s. jestem klientem indywidualnym.
 #779226  autor: bed
 19 sty 2015, 22:13
Rozwiązując umowę muszę zapłacić karę - nie bardzo interesuje mnie ta opcja :D Dlatego wolałbym jakieś bardziej płynne przejście, ale... Nawet gdyby istniała możliwość zwykłego przejścia bez rozwiązywania umowy to pojawia się problem - zgodnie z tym co jest na stronie Netii, nie mają już w "sprzedaży" usług opartych o BSA... Teraz skoncentrowali się na CU, PON itp. Zostaje mi męczyć się ze słabym uploadem przez kolejne półtora roku? :(
 #779240  autor: szamot1616
 19 sty 2015, 23:05
to w tym przypadku trzeba czekać na koniec umowy ale gdyby Netia nadal prowadziła sprzedaż usług na bsa dla firm to i tak przerwa w świadczeniu usługi by była długa, tak samo gdybyś w przyszłości chciał przejść do Orange przerwa też by była i nie sadze aby coś się w przyszłości zmieniło
 #779249  autor: bed
 20 sty 2015, 00:27
No nic - jakoś będę musiał się męczyć z wysyłaniem o szaleńczej prędkości 1 Mb/s :(

Dzięki za odpowiedzi ;)
 #779352  autor: szamot1616
 20 sty 2015, 15:04
@bed dzisiaj w pracy przypomniało mi się ze tydzień temu w firmie odebrałem telefon od kobiety która chciała przedstawić mi ofertę dla firm od Netii oczywiście spławiłem kobietę bo nie jestem właścicielem ale przypomniałem sobie wczorajszy ten wątek i Netia oficjalnie nie świadczy usług bsa dla firm, wiec czemu ta kobita dzwoniła???
 #779355  autor: Sig
 20 sty 2015, 15:19
szamot1616 pisze:@bed dzisiaj w pracy przypomniało mi się ze tydzień temu w firmie odebrałem telefon od kobiety która chciała przedstawić mi ofertę dla firm od Netii oczywiście spławiłem kobietę bo nie jestem właścicielem ale przypomniałem sobie wczorajszy ten wątek i Netia oficjalnie nie świadczy usług bsa dla firm, wiec czemu ta kobita dzwoniła???
Dzwoniła, bo miała spam listę... To nawet nie musiała być bezpośrednio Netia, korzystali (korzystają?) też z firm zewnętrznych przy sprzedaży. Mogła nawet nie mieć rozeznania, jak to jest z firmami...

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
 #780698  autor: pakierhakierxd
 27 sty 2015, 15:11
A ja czekam na koniec umowy w Netii i spadam ,już mam dość naprawdę tej firmy-non stop mam awarie i jak pytam o jakieś obniżenie abo to oni że 24h nie mineło ... ,ostatnio się wkurzyłem tak że aż napisałem do Uke ...

Pozdrawiam :)
 #780699  autor: pakierhakierxd
 27 sty 2015, 15:12
Ciągle tylko muszę,dzwonić pisać że net nie działa itp. ,normalnie porażka :/

Pozdrawiam :)
 #781143  autor: Ricki1980
 29 sty 2015, 16:37
Mam pytanie, jak jest naliczana kara umowna za zerwanie umowy przed czasem? Posiadam Netię LLU w promocji Na czasie - LLU bez telefonu http://blog.netia.pl/netia/entry/idzie- ... eci-tp-llu i w regulaminie opłata wynosi 500 zł i jest systematycznie pomniejszana. Złożyłem wypowiedzenie na koniec grudnia z terminem 14 kwietnia 2015 (koniec umowy) i wczoraj otrzymałem informacje, że wyłączą mi sygnał ADSL już 13 lutego plus 80 zł kary umownej. Jakby nie liczyć, to sygnał zostanie odcięty dwa miesiące przed czasem (mniejsza o to, ze chciałem inaczej), ale jak zostały wyliczone to 80 zł?
 #781164  autor: zoltan666
 29 sty 2015, 17:55
Prawdopodobnie wygląda to tak: opłata standardowa - opłata promocyjna x ilość miesięcy pozostałych do końca umowy.
 #781187  autor: Ricki1980
 29 sty 2015, 19:10
To nie pasuje, płacę 65,90 zł na miesiąc i kara maksymalna to 500 zł, co daje ok 21 zł miesięcznie. Mam już naliczoną karę równą 80 zł i nic więcej co daje 40 zł na miesiąc marzec i kwiecień.
 #781216  autor: zoltan666
 29 sty 2015, 21:26
Te 500zł. to kara maksymalna jaka może być naliczona co według mnie nie oznacza, ze należy ja dzielić przez 24 miesiące, aby wyliczyć średnia karę miesięczną.
 #782094  autor: rafeluss
 03 lut 2015, 13:08
Proszę osoby, które przedłużały umowę w Netii / Internetii w ramach ETTH. Czy oferta jest tylko standardowa czyli teraz 500zł na karcie czy może są inne możliwości ?
 #783246  autor: strashak
 08 lut 2015, 10:48
Do maja mam neta do 8Mb/sek LLU w kwocie 49,99. Wczoraj zadzwoniła do mnie Pani z oferta w tej samej cenie 24 msc prędkość do 20 mega i usługa pomoc w domu. Co o tym myślicie, czy mogę cos innego utargować?
 #783285  autor: Maniek99
 08 lut 2015, 12:27
@strashak
Ciekawa ta "pomoc w domu", to taki rodzaj ubezpieczenia, więc pewnie mają sto kruczków żeby się wyłgać.

Pytanie czy masz telefon i czy go potrzebujesz, jak nie to drops za 49zł.
Cena zwykła jak za net, za 39zł byś miał dychę.
 #783303  autor: strashak
 08 lut 2015, 13:26
Nie mam telefonu, ale to co mi zaoferowała netia jest tym samym co drops jeśli chodzi o cenę i prędkość. Tylko te ubezpieczenie dodatkowo.
 #783315  autor: Maniek99
 08 lut 2015, 13:54
No to jeżeli nie kasują dodatkowo za linię, to nie sądzę żeby na linii TP coś więcej dali.
 #783880  autor: R.Mandano
 10 lut 2015, 15:42
Nie kumam, z regulaminu Dropssa wynika, ze jest to oferta dla klientów Orange, którzy chcą przejść do Netii.
To jakim cudem można przenieść się z Netii do Dropssa, będąc abonentem linii Orange ?

Chyba sam zadzwonię, ale czy numer infolinii Dropssa (22 3333 666) to stacjonarka czy jakiś wysokopłatny ?
Ostatnio zmieniony 10 lut 2015, 15:50 przez R.Mandano, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 11 z 33
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 33
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 33