ruby2110 pisze:W ostatnim czasie naczytałam się właśnie historii z konsultantami i nie dzwonieniem i zamiast pisać zgłoszenia na stronie play zdecydowałam się poszukać pomocy tutaj.

Oczywiście wszystkiego się dopytam.

Ja miałem 2 razy taką sytuację, że przedłużałem umowę przez telefon, wybrałem telefon, wyraziłem wszystkie zgody, konsultant wszystko potwierdził, a potem się okazało po tygodniu jak kuriera nie było, że w systemie nie ma informacji o przedłużeniu umowy. Za pierwszym razem sobie darowałem, a za drugim już poprosiłem o odsłuchanie nagrania. Oczywiście zanim do tego doszło były ostre interwencje na forum Play, na facebooku, a jak już zadzwonili to jako przyczynę podali mi, że podczas zatwierdzania umowy przez konsultanta wybrany telefon nie był dostępny. Wszystko byłoby w porządku gdyby ten konsultant oddzwonił i mnie poinformował, a tak musiał sam się dowiedzieć. Co gorsze podczas przedłużania dostałem ofertę Abo All Inclusive 65 za 45zł. i LG L9, a po tym tygodniu (jak odsłuchali rozmowę) poinformowali mnie, że nadal tego telefonu nie ma i nie mogą mi dać Abo 65 w cenie Abo 45 bo już ta promocja się skończyła. Po ostrej walce znaleźli gdzieś dla mnie LG L9 i dali ten Abo 65 za 45 tylko nazwali to back office czy jakoś tak
