Po 2 tygodniowym boju z przeniesieniem numeru do Redbull Mobile na kartę w końcu się udało, ale oczywiście z różnymi przygodami po drodze. Po zamówieniu kart telefonicznie (wyraźnie powiedziałem, że do RBM na KARTĘ) w poniedziałek (19.01) w salonie Play w galerii Focus Park Bydgoszcz zapisała konsultantka mój nr telefonu, miała zadzwonić jak karty dojdą, obiecała do piątku. Nikt nie dzwonił, więc w piątek (23.01) zadzwoniłem do salonu (około godz. 12) i pani ze zdziwieniem powiedziała, że już w środę przyszły i że zapomnieli zadzwonić i zapraszają do salonu. W salonie byłem po godzinie 15 i wtedy zaczęły się kolejne cyrki. Mówię, że dzwoniłem 3h temu pytając o karty i że chcę przenieść nr do RBM na kartę, wtedy konsultantka pyta czemu na kartę

odpowiedziałem, że jest korzystniejsza oferta i po chwili mnie rozwaliła ... odpowiadając, że nie mają kart

zacząłem znowu wszystko tłumaczyć ... poszła na magazyn, wróciła z informacją, że karty jednak przyszły, ale do RBM abonament ... i że ona zapisze sobie mój nr i zamówi startery na kartę

po chwili podeszła kolejna babka, już z plakietką "kierownik" i powiedziała, że jest starter do przeniesienia na kartę, hehe, okazało się że owszem przyszły, tylko że wszystkie na abonament a tylko 1 na kartę, bo tylko jedną JA osobiście zamawiałem ... yyy ... to dopiero myślenie salonu. Oczywiście karta nie chciała wejść, wywalało błąd, ale kierowniczka podeszła znowu i wpisała kartę ręcznie i działała. Data przeniesienia wyznaczona na 24.01, wyłączyli tego dnia około godz. 16 i nr był aktywny w RBM na kartę po godz. 23. Tak więc trzeba mieć cierpliwość.
PS. Dodam, że owy salon jest własnym salonem Play, nie franczyzną, a takie cyrki.