Witam,
mam problem z siecią PLAY, wykupywałam internet 3GB co miesiąc. Ostatnio miałam przerwę i kiedy znów chciałam wykupić internet to pojawiały się błędy itd. Późnij okazało się że mój brat wykupił już pakiet < spojrzałam - no jest>. Doładowałam konto 50zł i po czasie okazało się że nie mam nic na koncie zdziwiłam się, myślałam że to jakieś aplikację ale nie. Dziś doładowałam za 20zł i po 10 minutach <zobaczyłam w internecie tramwaj ( niecałe 2 min) i wyszłam>dostałam wiadomość że nie mam nic na koncie, w ciągu 2 tygodni straciłam 70 zł i boje się doładować konto a potrzebuję na rozmowy i czasami na internet, proszę o poradę co zrobić.
mam problem z siecią PLAY, wykupywałam internet 3GB co miesiąc. Ostatnio miałam przerwę i kiedy znów chciałam wykupić internet to pojawiały się błędy itd. Późnij okazało się że mój brat wykupił już pakiet < spojrzałam - no jest>. Doładowałam konto 50zł i po czasie okazało się że nie mam nic na koncie zdziwiłam się, myślałam że to jakieś aplikację ale nie. Dziś doładowałam za 20zł i po 10 minutach <zobaczyłam w internecie tramwaj ( niecałe 2 min) i wyszłam>dostałam wiadomość że nie mam nic na koncie, w ciągu 2 tygodni straciłam 70 zł i boje się doładować konto a potrzebuję na rozmowy i czasami na internet, proszę o poradę co zrobić.