• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 19 z 139
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 139
 #777514  autor: KC-KARLOS
 13 sty 2015, 04:37
Pakiet możesz włączyć korzystając z Play24. Nie jest odnawialny, więc trzeba zapamiętać datę ważności pakietu - saldo będzie widoczne w Play24 lub pod kodem *104#

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #777523  autor: KA
 13 sty 2015, 08:56
Możesz ustawić nr, na który będą przekierowywane rozmowy. Czyli tel leży w domu, a Ty na innym odbierasz rozmowy.

W końcu DZIAŁAJĄCY Android!!!
 #777535  autor: macc
 13 sty 2015, 10:23
czy w tym pakiecie za 20zł na 30 dni no limit są włączone połączenia na telefony stacjonarne?
 #777536  autor: 111
 13 sty 2015, 10:24
@Gregrin czy naprawdę ta osoba sobie nie poradzi,jeśli kody USSD służące do aktywacji tego pakietu i sprawdzenia daty jego ważności zapiszesz jako pozycje w książce telefonicznej w telefonie tej osoby z odpowiednimi nazwami?
Zakładam,że osoba ta potrafi wybrać numer z książki telefonicznej a do tego sprowadzałoby się aktywowanie pakietu i sprawdzenie jego stanu.
 #777585  autor: sote
 13 sty 2015, 13:34
czyli nie ma prostego i w 100% dzialajacego sposobu na przeniesienie sie do RBM na karte?
 #777593  autor: 111
 13 sty 2015, 14:12
@sote co konkretnie masz na myśli? Do RBM przenosisz się jak do każdej innej sieci.
Chyba,że chodzi Ci o przejście z Play,bo to faktycznie więcej zachodu,najpierw przejść do dowolnego innego operatora a potem do RBM, bezpośrednio z Play do RBM się nie da.
 #777600  autor: sote
 13 sty 2015, 14:30
Chodzi mi o przejscie z abonamentu w innej sieci do RBM na karte...
Niby mozna to zalatwiac w salonach Play, ale salony albo twierdza ze robi sie to przez www albo ze nie maja starterow...
 #777601  autor: adik
 13 sty 2015, 14:33
sote pisze:czyli nie ma prostego i w 100% dzialajacego sposobu na przeniesienie sie do RBM na karte?
prostego nie ma ,ale jest to w 100% działający sposób.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #777605  autor: 111
 13 sty 2015, 14:45
@sote w salonach kłamią bezczelnie.Oni mają obowiązek Cię przenieść a jeśli aktualnie nie mają starterów,co akurat może się zdarzyć, to powinni je zamówić.
Jeśli zależy Ci na szybkim przeniesieniu to poszukaj punktu,gdzie te startery mają.
Nie dawaj się spławiać głodnymi tekstami o przenoszeniu przez internet,bo to wierutna bzdura i kłamstwo.
 #777652  autor: giginski
 13 sty 2015, 18:59
właśnie myślałem by żonę przerzucić na rbm na kartę i za te 20 zł wykupować jej 30 dni darmowych, tylko mam małą niejasność, jeżeli doładowanie za 20 zł przedłuża ważność połączeń wychodzących na 10 dni to po aktywacji usługi będę mieć na 30 dni połączenia wychodzące ? Najgorsze jest to że żona posiada telefon w play i pewnie będzie ciężko przejść, również myślałem o nju do komórkowych za 19 zł gdyż do typowego dzwonienia zasięg nju powinien być dobry, jednakże ja potrzebuje rbm z racji dobrego zasięgu w miejscu pracy gdzie nju ma zasięg słabszy a co za tym idzie internet wolniej hula. Chodź przyznam że na początku byłem nakręcony na nju abonament jedno na wszystko jednakże ten zasięg zrobił swoje
 #777677  autor: 111
 13 sty 2015, 21:10
@giginski po aktywacji pakietu ważność konta na wychodzące nie wydłuży się.Z pakietu będzie można korzystać tyle dni ,ile jest ważne konto na wychodzące,jeśli jest ono krótsze niż ważność pakietu.
 #777761  autor: giginski
 14 sty 2015, 08:50
czyli lipa gdyż będzie trzeba ładować na minimum 25 zł by przedłużyć konto na 30 dni i dopiero wtedy kupić pakiet za 20 zł by mieć na 30 dni
 #777770  autor: adik
 14 sty 2015, 09:34
w rbm ładowanie poniżej 50 zł jest nieopłacalne,bo daje 5-30 dni,od 50 zł mamy 100 dni i to jest najbardziej optymalne doładowanie,jak chcesz bezterminową ważność to idź do nju proste.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #777838  autor: syncro
 14 sty 2015, 13:40
Dla wszystkich którzy się wahają nad przeniesieniem numeru do RBM Energy na kartę:
1. Przeniesienie numeru jest utrudniane przez salony - dopiero w ósmym (ÓSMYM!!!) salonie play udało mi się przenieść numer, i to nie bezpośrednio na interesującą mnie kartę microSIM, tylko na starą kartę standardSIM, co jest równoznaczne z tym, że musiałem się pofatygować drugi raz by zrobić duplikat na microSIM po tym, jak numer został skutecznie przeniesiony. W każdym salonie wymyślają co innego: nie mają starterów, nie mogą, dostali odgórne polecenie, wywala błąd systemu, a co mi najbardziej utkwiło w pamięci: "23 grudnia P4 wydało komunikat, że do odwołania jest zablokowana możliwość przenoszenia numeru do Play na kartę i RBM na kartę". Większej głupoty nie słyszałem.
2. Przenoszenie numeru trwało 2 dni z winy RBM - kilka godzin po wizycie w salonie play otrzymałem SMS że Virgin Mobile wyraził zgodę, następnie numer został wyłączony, i do aktywowania numeru przez RMB upłynęły prawie 2 dni.
3. Procedura aktywacji duplikatu SIM trwała 2 dni (2 dni czekałem aż nowa karta microSIM zostanie aktywowana!). Chociaż zostałem zapewniony w salonie że potrwa to ok 30 minut. Niestety byłem uziemiony bo wyrabiałem ten duplikat w okresie święta 3 króli i nie mogłem przyspieszyć tego procesu.
4. Żeby odblokować zasięg Orange musiałem 3 razy robić zgłoszenie. Za trzecim razem dopiero zasięg Orange zadziałał.
5. Doładowanie konta przez neta trwa kilka godzin - w moim przypadku pieniądze dotarły na konto po prawie 4 godzinach od doładowania.
6. Zdaję sobie sprawę, że RMB się zabezpiecza mówiąc że pakiet na 7 dni no-limit włącza się do 24h. Zanim przeszedłem do RMB czytałem tutaj na forum, że w godzinkę pakiet jest już aktywny - myślę spoko. Otóż w moim przypadku pierwszy pakiet był aktywny po 12 godzinach, a pod spodem najlepsze, dzięki czemu miarka się przebrała i po 10 dniowej przygodzie z Red Bullem z powrotem migruję do Virgin:
7. W poniedziałek aktywowałem pakiet 7 dni no limit. Po 7 godzinach otrzymałem SMS że pakiet aktywny, dla pewności wszedłem na swoje konto play24.pl - jest zaznaczony na zielono jako włączony, a z konta pobrało 7 zł za pakiet. Wczoraj wieczorem chcę wejść na neta - nie mogę - nie mam MB. Co się okazało - mimo iż pakiet był "włączony", to przez prawie 2 dni skutecznie wszystkie rozmowy, smsy i mmsy które wysyłałem opróżniały mi konto - najpierw konto promocyjne na którym miałem 7,50 zł, a następnie, gdy na koncie promocyjnym (Pakiet Złotówek 15% za doładowanie za 50 zł) środki się skończyły, zaczęło mi pobierać z konta głównego. Reasumując, mimo iż wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały że pakiet jest uruchomiony, to zjadło mi 7,50 z promocyjnego i 12 zł z głównego. Jakbym w porę się nie zorientował że coś jest nie tak, to będąc przekonany że mam pakiet no limit, w 2 dni wydzwoniłbym doładowanie za 50 zł. Zgłosiłem problem na *666 i od wczoraj od 19;30 do teraz problem nie został naprawiony.

Czekam tylko aż problem się rozwiąże, wydzwonię te 20 zł które mi zostały na koncie i jak najszybciej przenoszę numer. Dla tych którzy się zastanawiają nad ofertą RBM, która na papierze jest serio fajna - wiedzcie, że RMB jest to jakiś sztuczny twór olewany przez PLAY, gdzie wszystko to jedna wielka prowizorka i niekończące się problemy dosłownie ze wszystkim.
Chyba że ja jestem taki pechowy, chociaż nie sądzę. Byłem w Plus, Orange, Heyah, Virgin Mobile i zawsze wszystko działało. Myślałem że w 21 wieku nie ma miejsca na taką prowizorkę dostarczaną przez RBM.
Dzięki za uwagę.
 #777841  autor: Blank
 14 sty 2015, 14:03
Ja mam skrajnie odmienne doświadczenia.
Numeru nie udało mi się przenieść z Playa do Orange, Plusa, ani T-Mobile.

W wypadku różowej sieci, wszystkie salony zgodnie informowały, iż takimi operacjami zajmuje się tylko salon główny, a w tym kolejka to minimum 45 minut czekania.
W salonach Plusa, takich problemów nie ma. Przenosić teoretycznie przenosi każdy punkt, tyle, że żaden nie ma kart (hahaha, czyt. żadnemu się pewnie nie chce). Wyjątek: Małe punkty w galeriach. Te rzekomo nie przenoszą.
W salonach Orange, z uwagi na błędy systemu (żeby nie bylo, widziałem ekran monitora), przeniesienie nie było możliwe. Ich system cały czas twierdził, że "jest niedostępny", albo "że zlecenie przeniesienia tego numeru jest już w toku" (praktycznie na zmianę).
W zeszłym tygodniu, miałem zatem dość i zdecydowałem się przenieść numer z Playa (nowy starter, aktywowany pod koniec listopada w wiadomym celu) do Virgin Mobile. Dokumenty przyszły... wczoraj. List polecony... priorytetowy. Środa-Wtorek. Ekspresowo, jak w PKP. W każdym bądź razie, od razu po wysłaniu listu, zdecydowałem się, z uwagi na tak liczne problemy z dostępnością kart MPP, opisywane m.in. w tym wątku, zdecydowałem się odwiedzić 2 pobliskie punkty i 1 salon, a także zadzwonić do 3 innych w centrum miasta.
Wyniki:
- Punkty (w tym salon), które odwiedziłem osobiście: - każdy realizuje przeniesienie numeru na karte, w każdym, z wyjątkiem jednego dostepne są karty do przeniesienia do RBM na kartę. Nie pytałem o rodzaj niestety. W tym, w którym nie ma, konsultantka zaoferowała zamówienie kart, które powinny zostac dostarczone najpóźniej po 2 dniach.
- Punkty, do których dzwoniłem: dodzwonienie się do 2 punktów było łatwe. W 1 stwierdzili, że nie mają kart do przenosin do RBm na kartę (ale na abonament mają), a w drugim, że z przeniesieniem nie będzie problemu. Dodzwonienie się do 3-go punktu zajęło mi dłuższą chwilę i w salonie tym, stwierdzili, że kart do przenosin do RBM nie mają w ogóle.

Podsumowanie:
- Przeniesienie numeru z Play do RBM może być trudne, z uwagi na problemy z przeniesieniem numeru do ofert na kartę u innych operatorów
- Najlepiej odpuścić sobie przenoszenie numeru z Play przez stacjonarne punkty. Nie ma gwarancji, że się uda, a kolejki robią wrażenie
- Przed przeniesieniem, dobrze jest zadzwonić do punktów podanych na stronie redbulla. Nie we wszystkich punktach będą zainteresowani/będą mieli możliwość przeniesienia
- Co ciekawe, przeniesienie w Play jest możliwe nawet w małych punktach w galeriach handlowych. Pod tym względem jest to wyjątek, choć nie zawsze uda się do Redbulla, zwlaszcza na kartę
- Teoretycznie istnieje możliwość poproszenia w salonie, aby zamówili karty (taką informację dostałem w salonie, w którym kart nie było, a który odwiedziłem osobiście). Co ciekawe, informacja o tym, wypłynęła od konsultantki. To również wyróżnia Play od konkurencji (w Plus można skwitować: "Nie ma kart, spier**laj i nie zawracaj gitary").

Dokumenty odesłane do Virgin wczoraj ok. godziny 13. Teoretycznie DZIŚ powinny dojść, ale ponieważ dokumenty idą Pocztą Polską, to nie wiem czy do końca tygodnia, list priorytetowy dojdzie (jak widać, ostatnio zajęło im doręczenie przesyłki priorytetowej tydzień).

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #777852  autor: adik
 14 sty 2015, 14:41
ja na szczęście aż takich problemów jak syncro nie miałem,to że nie w każdym salonie się da przenieść jest oczywiste i dlatego wcześniej się dzwoni do tych salonów żeby nie latać na darmo po salonach,pierwszy pakiet mi również długo się aktywował ale tylko pierwszy,następne wchodzą mi już poniżej godziny,z rozliczaniem pakietu nie mam żadnego problemu,a w twoim przypadku reklamacje powinneś mieć uznaną na 100% bo system źle ci rozliczał i to ich wina była.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
  • Strona 19 z 139
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 139
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 139