• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 108 z 624
  • 1
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 624
 #774817  autor: thonka
 02 sty 2015, 20:30
Nie ma na to szans. W Orange jeżeli zaznaczysz przeniesienie dostaniesz numer tymczasowy. Jeżeli TM nie zwolni w ciągu 3 miesięcy twojego numeru (a nie zwolni bo masz prawie pół roku umowy) to Orange ten numer tymczasowy zostawi Tobie na stałe.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet
 #774835  autor: SACZI
 02 sty 2015, 21:26
No to świetne posunięcie ze strony Orange.
Ja od 2001 r ich "ubóstwiam" za podejście do klienta (zawsze z buta).
 #774840  autor: musiekkar85
 02 sty 2015, 21:51
thonka pisze:Nie ma na to szans. W Orange jeżeli zaznaczysz przeniesienie dostaniesz numer tymczasowy. Jeżeli TM nie zwolni w ciągu 3 miesięcy twojego numeru (a nie zwolni bo masz prawie pół roku umowy) to Orange ten numer tymczasowy zostawi Tobie na stałe.


mówisz poważnie???
ja przed świętami przeniosłem swój numer z TM do O
mając umowę w TM do 11 kwietnia 2015 i zaznaczyłem że maja przeniść na koniec okresu promocyjnego w TM

czyli ten okres jest powyżej 3miesiecy jeśli mój numer z TM nie zostanie przeniesiony do O to nieźle się wkopałem bo z tymczasowego w O i tak nie korzystam i nie mam zamiaru (płacę teraz dwa abonamenty równolegle ale korzystam tylko z numeru w TM)
 #774860  autor: malin_f1
 02 sty 2015, 23:04
Bzdury jakieś kolega wypisuje. Dziś dostałem smsa od orange

Informujemy o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o przeniesienie numeru xxx xxx xxx (mój obecny nr z TM) do Orange. Planowana data przeniesienia to 02.05.2015r.

Przez 4 miechy płacę podwójny abo ale jakby nie patrzeć i tak mi się to opłaca. Przy pierwszym kontakcie mówiłem że chce przenieść nr i mam umowę do 20 kwietnia. A że okres roz. w TM kończy mi się 1 każdego miesiąca to potem orange ma 24h na przeniesienie nr. Takie informacje dostałem i mam nagrane.
 #774861  autor: blady82
 02 sty 2015, 23:07
To troche lipa z tym nr jesli to prawda.Szczerze polowa ludzi w tym ja zapewne nie przeniesie jesli ma stracic nr ...Z drugiej strony musze podzwonic do nich bo coz dziwne az to:)
 #774866  autor: thonka
 02 sty 2015, 23:15
@malin_f1
To nie są bzdury.
Tak przynajmniej do niedawna było. Czekali 3 miesiące (3 okresy rozliczeniowe + czas przypadający po rozwiązaniu umowy). Być może Orange czeka dłużej.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet
 #774868  autor: ciekawy
 02 sty 2015, 23:25
blady82 pisze:To troche lipa z tym nr jesli to prawda.Szczerze polowa ludzi w tym ja zapewne nie przeniesie jesli ma stracic nr ...Z drugiej strony musze podzwonic do nich bo coz dziwne az to:)

tylko zwykli konsultani mogą nie mieć takiego info, próbuj się połączyć z działem technicznym albo konsultantami znającymi się na tym od strony technicznej to masz szanse na wiarygodne info, a normalni konsultanci są głównie od sprzedaży więc im za bardzo nie ma co wierzyć
Ostatnio zmieniony 02 sty 2015, 23:26 przez ciekawy, łącznie zmieniany 1 raz.
 #774869  autor: malin_f1
 02 sty 2015, 23:26
Może kiedyś... tylko pytanie dlaczego ? Bo przecież technicznie to żaden problem przenieść nr po 3 czy 6 miesiącach jeden czort. Ja tam śpię spokojnie bo jak na razie Orange załatwia wszystko po mistrzowsku w expressowym tempie.

Jeszcze raz zacytuję smsa od orange

Informujemy o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o przeniesienie numeru xxx xxx xxx (mój obecny nr z TM) do Orange. Planowana data przeniesienia to 02.05.2015r.

To samo mam nagrane na rozmowie z pracownikiem orange który wprowadzał zamówienie.
 #774871  autor: ciekawy
 02 sty 2015, 23:32
trudno dyskutować z tym co piszesz ale może Orange mogłoby się do tego oficjalnie odnieść np na fb jeśli mają
 #774872  autor: thonka
 02 sty 2015, 23:35
tak czy inaczej - chyba trochę zboczyliśmy z tematu :)
Jest osobny temat dot. przeniesień do Orange.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet
 #774905  autor: malin_f1
 03 sty 2015, 08:56
Dzwoniłem dodatkowo do Orange, nie ma znaczenia czy nr np. w TM jest aktywny jeszcze miesiąc dwa czy pół roku. po wygaśnięciu umowy jest przenoszony do Orange.
Nie wiem skąd masz te informacje że niby po 3 miesiącach już nie można przenieść nr tylko zostaje się z tymczasowym to jedna wielka ściema i bzdura wyssana nie wiadomo skąd.

Jedyna możliwość to błąd podczas składania zamówienia gdzie ktoś nie zna umowy i np. wydaje mu się że umowa się kończy już a tu jeszcze roczek został :) Tak samo może być jak ma się jakieś zaległości finansowe w stosunku do obecnego operatora.
 #774906  autor: zimmar
 03 sty 2015, 09:09
Witam,
wiele czytam waszych podpowiedzi ale czasami wydaje mi się , że wkradają się wam niepotrzebne emocje.
Oczywiście ja również im podlegam i nawet ostatnio napisałem dobitnie do Tmobile co sądzę o ich propozycjach.
Ale od początku :)
W tmobile od 12 lat ( dwa tel na abon. oraz dwa od 4 lat również na abon)
właśnie kończą mi się w marcu dwie oferty. od trzech miesięcy ciągle mnie namawiają ale bardziej sobie szkodzą.
Najbardziej wkurza , że otrzymuję smsa od operatora z ofertą dostępną na mojej stronie w iboi - której w rzeczywistości nie ma. Piszę do nich oraz dzwonię że jestem zainteresowany ( mija niespełna 10 godz.) a tu zero odpowiedzi? po dwóch dniach kontakt z informacją że oferta już niedostępna? - jaja jakeś !
Takich smsów mam chyba z 8.
Teraz upali się na wmówienie mi sony T3 w abon 69,99.
Większość telefonów ukryli od S4 do htc 816 - oferta jest taka uboga, że szkoda nawet pisać.

Jednak doznałem szoku bo wczoraj w czasie oglądania "Drużyny pierścienia" na TVN poszła reklama Tmobile z telefonami , których obecnie nie mają ?
czy się pośpieszyli z reklamą? ( np. Samsung G S4 za 9 zł; S5 za 149 zł itp.) ???
poczekam cierpliwość to jednak zaleta :)
 #774945  autor: P1otr_PL
 03 sty 2015, 12:05
ciekawy pisze:nie przechodzisz do Orange :)?

dla T nie jesteś 12 lat tylko miałeś 6 umów po 2 lata ze średnią rachunku
Tak. Tylko jak wejdę na swój profil to mam: umowa podpisana 1.03.2005. Skoro to takie nic nie znaczące, to po co to trzymają? Twierdzą że nie ma znaczenia, ale chyba tylko po to by klienta w tym utwierdzić. Nie wierzę, że nie szkoda im klientów z 10-12 letnim stażem. Chyba nie byli by aż takimi idiotami.
 #774952  autor: Micho
 03 sty 2015, 12:16
Bo wtedy podpisałeś umowę. Pozostałe to aneksy do tej umowy.
 #774956  autor: ciekawy
 03 sty 2015, 12:19
tą początkową datę trzymają, żeby wiedzeć jaki dać limit kredytowy, jaką robić tolerancje w tym limicie, a najważniejsze że wtedy zwiazałeś się z nimi umową główną którą potem aneksowałeś czyli taka podstawa do naliczania opłat ta umowa główna, cel statystyczny też,

co bardziej rozgarnięci konsultanci znają myślenie klientów którzy myślą, że im dłużej są w sieci tym lepszą mają ofertę i się nie zastanawiają tylko biorą co daje konsultant, a raczej sprzedaje i są pewni, że lepszej oferty nikt im nie da, nawet tego nie sprawdzają,

a to nie ma to wpływu na lepsze oferty,

idiotami nie są, dlatego to trzymają
 #774962  autor: zimmar
 03 sty 2015, 12:29
Co do aneksów to się nie zgodzę. Po wygaśnięciu umowy ( a ta następuje w chwili podpisania nowej na innych zasadach i promocjach ). Promocja trwa 24 miesiące jednak możesz z niej wcześniej zrezygnować na zasadzie podpisania nowej umowy a nie aneksu.
Aneks może dotyczyć zwiększenia transferu danych lub nawet wymiany aparatu za podaną cenę.
Nie napisałem, że wszystkie moje tel są w Tmobile od 12 lat tylko dwa a pozostałe są od 4 lat gdy dzieci dorosły.
Mimo woli niezależnie od stażu czy są to długie lata czy też pierwsze przedłużenie z stałymi wpłatami bez żadnych przypomnień czy też wezwań do zapłaty szacunek dla klienta obowiązuje w obydwie strony.

Każdemu zależy na okazji oraz podpisania "dobrej" oferty nam jak i operatorowi.
Jeżeli mam umowę do 30.03 - to się wywiążę z niej, a czy przedłużę to już inna bajka.
Sentymenty przy biznesie powinny odejść na plan dalszy.
 #774967  autor: ciekawy
 03 sty 2015, 12:34
przecież ja o tym pisałem, że sentymenty schodzą na dalszy plan, nie użyłem tego zdania ale to się rozumie samo przez się kiedy staż w sieci nie ma znaczenia kiedy proponują przedłużenie umowy
 #774970  autor: zimmar
 03 sty 2015, 12:44
Dokładnie, zgadzam się z Tobą.
Drażniące jest jednak mydlenie oczu klientom przez wysyłanie wiadomości tekstowych czy też emailowych z ofertami, których nie ma lub są już nieaktualne.
Minęły czasy dzentelmeństwa a szkoda.

Odpowiedzialność jednak spada na nasze barki, ponieważ nawet nagrywanie rozmów ma swoje znamiona prawne o czym powinnyśmy pamiętać, a nie zawsze robimy to zgodnie z literą prawa.
Operator może i tak wycofać się z zobowiązań konsultanta zasłaniając się dobrem firmy, nieobowiązującą w firmie ofertą itp.
Sądy znają takie przypadki.
Czy ktoś z was tak naprawdę przejmuje się "spowiedziami" innych czy też przypadkami?
Mam spore obawy.
  • Strona 108 z 624
  • 1
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 624
  • 1
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 624