• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #679779  autor: adiq1033
 04 gru 2013, 08:37
Hej.

Jak zapewne pamiętacie, rok, dwa czy tam trzy Orange wprowadziło Rok Ważności Konta po wysłaniu SMS. Osoby, które aktywowały usługę w przeciągu 30 dni od jej uruchomienia wydłużały sobie ważność konta o nie rok, ale o dwa lata. Tak też zrobiłem. Ale! Gdy niedawno chciałem sobie przedłużyć rozmowy wychodzące, pakiet danych itd. za minimalną kwotę 5zł to ważność konta przedłużona mi raptem o parę dni. Zupełnie jakby mój plan taryfowy został "zresetowany".

Jestem zarejestrowany na Orange i szukam tam sprawdzenia stanu aktywowanych usług, łudząc się, iż znajdę gdzieś wpis dotyczący RKW, lecz niestety bez rezultatów. Czy RKW nie został aby "cicho" wycofany przez operatora? Albo wykasowany w moim planie taryfowym, bo wydłużanie konta o dwa lata przeze mnie za najniższą kwotę było dla operatora nieopłacalne?

 #679781  autor: Cage
 04 gru 2013, 08:57
Przez internet na stronie Orange po zalogowaniu u mnie na dwóch kartach SIM w taryfie Orange Free na Kartę normalnie prawidłowo w tabeli pokazuje ile dni pozostało w ramach RWK.
Najpierw trzeba kliknąć na pierwszej stronie w oknie po zalogowaniu "Dostępne środki" dopiero wtedy przenosi na następną stronę i otwiera się nowe okno z tabelą "dostępne środki na Twoim koncie"
Jak masz problem, to wyloguj się i zaloguj ponownie, może to pomoże.

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic

 #679786  autor: adiq1033
 04 gru 2013, 09:11
Cage pisze:Przez internet na stronie Orange po zalogowaniu u mnie na dwóch kartach SIM w taryfie Orange Free na Kartę normalnie prawidłowo w tabeli pokazuje ile dni pozostało w ramach RWK.
Najpierw trzeba kliknąć na pierwszej stronie w oknie po zalogowaniu "Dostępne środki" dopiero wtedy przenosi na następną stronę i otwiera się nowe okno z tabelą "dostępne środki na Twoim koncie"
Jak masz problem, to wyloguj się i zaloguj ponownie, może to pomoże.
Byłem tam, obecnie moje środki zostały tymczasowo zablokowane. Mam 30 dni na ich odblokowanie doładowaniem, ale niemożliwym jest, abym przez dwa lata nie doładował konta i tym samym go nie przedłużył, bo karta była zasilana. Chce sprawdzić czy w ogóle mam włączoną usługę RWK, bowiem bez niego musiałbym doładować konto za około 30zł, aby przedłużyć ważność karty SIM i nie utracić numeru. Mogę też w ślepo wysłać 5zł na doładowanie, ale jeśli RWK jest wyłączony to strace tylko 5zł, bo sam numer zostanie przedłużony raptem o parę dni (na wychodzące bodajże 7 a przychodzące 30).

Dziwna sytuacja, zgromadzonych miałem niemalże 4GB danych (wszystko mi się zsumowało przez miesiące - doładowywałem za 5zł=250MB gratis), a gdy ostatnim razem sprawdzałem ilość dostępnych danych miałem przypisane zaledwie 2GB. Czyżby skrócono mi w takim razie ważność z konta po doładowaniu z dwóch lat do roku? I tym samym utraciłem połowę danych, które zacząłem zbierać ponad rok temu?

 #679788  autor: colombo
 04 gru 2013, 09:16
adiq1033, jestem jeszcze zaspany trochę, może czegoś nie doczytałem, ale wiesz że ważność o rok przedłuża sie sms START na 8002?

 #679798  autor: adiq1033
 04 gru 2013, 09:39
colombo pisze:adiq1033, jestem jeszcze zaspany trochę, może czegoś nie doczytałem, ale wiesz że ważność o rok przedłuża sie sms START na 8002?
Tak, wiem. Już wróciłem w pierwszej wiadomości do czasów kiedy oferta wchodziła na rynek. W tamtym okresie osoby które w pierwszym miesiącu zdecydowały się ją uruchomić miały konto przedłużane nie o rok, jak było w założeniu promocji, ale o dwa lata. Usługę wprowadzono bodajże w listopadzie, więc jeśli do końca listopada wysłałeś tego SMS-a miałeś konto ważne 2 lata po każdym doładowaniu (nawet za 5zł), tak samo pakiety bonusowe danych (doładowałem za 5zł, miałem gratis 250MB na dwa lata), a jeśli uruchomiłeś usługę w grudniu to tylko rok - czyli wstępne założenie operatora.

I teraz nie wiem, czy to chwilowe problemy techniczne i całe zajście winienem zgłosić do BOK? Nie chce ponownie wysylać SMS-a nie mając pewności czy nie dezaktywuje sobie włączonej usługi, która mi bądź co bądź nie działa. Dlaczego? Bo gdybym ją nieświadomie wyłączył, a potem ponownie włączył to po doładowaniu złotówki i MB danych miałbym ważne tylko na rok, a nie dwa lata. :wink: Z numeru nie korzystałem tak często, ale zdarzało mi się doładować go minimalną kwotą i tak zgromadziłem przez najniższe doładowania i najniższy bonus danych (5zł=gratis 250MB) blisko 4GB danych.

 #679801  autor: colombo
 04 gru 2013, 09:42
Czy ja dobrze rozumiem, że od dwóch lat nie wysłałeś tego sms? Zrób to teraz i stanie się światłość

 #679802  autor: adiq1033
 04 gru 2013, 09:44
Calm7 pisze:I dlaczego adiq nie używa
*124*#
Ale co mi to da? To tylko kod na sprawdzenie taryfy i stanu środków na koncie.
Twoja oferta to Orange Free. Stan konta głównego: 0.00zł
A mi chodzi o to, gdzie mogę sprawdzić czy RWK jest nadal u mnie włączony? Może operator sam z jakiegoś powodu dezaktywował mi tą usługę, bo sam jej na pewno nie zmieniałem - ani usług, ani taryfy. Po prostu aktywowałem gdy promocja ukazała się na rynku i zasilałem konto średnio raz na 3 miesiące.

 #679804  autor: colombo
 04 gru 2013, 09:50
:arrow: :arrow: :arrow: START 8002

 #679822  autor: adiq1033
 04 gru 2013, 10:34
colombo pisze:Czy ja dobrze rozumiem, że od dwóch lat nie wysłałeś tego sms? Zrób to teraz i stanie się światłość
Tzn., że tą wiadomość należy wysłać w trakcie trwania promocji, inaczej RWK zostanie automatycznie wyłączony? Już nie pamiętam regulaminu, ale myślałem, że taką usługę wystarczy po prostu włączyć, a ta trwa aż do odwołania.
Calm7 pisze::- D
To Ci da, że widzisz ile Ci zostało do końca RWK. A takie było Twoje pytanie w tym temacie.
Nie chcesz, to nic nie włączaj, nic nie sprawdzaj, i czekaj aż Ci numer wyłączą bezpowrotnie.
Wpisałem ten kod, a odpowiedź zacytowałem "Twoja taryfa to(...)", nie ma wzmianki o RWK.
:arrow: :arrow: :arrow: START 8002
Odpowiedz brzmi, ze promocja dostępna jest tylko dla klientów z aktywnym kontem, a więc wystarczy, że doładuje kartę za 5zł, wyślę SMS i wróci mi rok ważności konta - dobrze rozumiem? Może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego poprzedni RWK (ten dwuletni) został wyłączony? Przecież po każdym doładowaniu okres ważności konta zwiększał się o te dwa lata, więc na jakiej zasadzie go utraciłem? Bo w przeciągu roku (dwóch?) nie wysłałem ponownie SMS o treści START na numer 8002?

 #679826  autor: colombo
 04 gru 2013, 10:48
adiq1033 pisze:Bo w przeciągu roku (dwóch?) nie wysłałem ponownie SMS o treści START na numer 8002?
Ok. Trzeba skrócić twoje męki.
Napisałem to wcześniej, ale BINGO !
Tej promocji nie zobaczysz w swoich aktywnych usługach - jest "włączona" od momentu pierwszego użycia do czasu kiedy Orange zakończy promocję. A o rok przedłuża się sms....to już wiesz. Możesz go wysyłać nawet codziennie.
Aha, tak doładuj i START

 #680049  autor: orson_dzi
 04 gru 2013, 20:13
A ja przyznam, że nie chciało mi się wszystkiego czytać :P . Podeślij mi numer na PW, to napisze jak to wygląda.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #680050  autor: Przemix
 04 gru 2013, 20:17
adiq1033 pisze:Przecież po każdym doładowaniu okres ważności konta zwiększał się o te dwa lata, więc na jakiej zasadzie go utraciłem?
A właśnie że nie, zwiększył się raz - po esemesie, a doładowania mają swoje stałe czasy obowiązywania. Panowie wyżej już wyjaśnili jak to odkręcić.

 #680219  autor: adiq1033
 05 gru 2013, 10:33
Dooobra, doładowałem konto za 5zł, wysłałem ponownie SMS "Start" - ważność konta został przedłużona o 365 dni, ale bonusowe MB danych do mnie nie wróciły, ani też poprzednie 0.48zł, ktore zostało mi zablokowane.

Obrazek

Czyli tak czy siak będę musiał doładować konto za minimum 25zł, aby odzyskać te 48 groszy i około 2GB danych, które zebrałem? I dlatego tym razem za doładowanie 5zł nie dostałem bonusowych 250MB?

 #680242  autor: Orange Ekspert
 05 gru 2013, 11:45
@ adiq1033, promocja nadal obowiązuje. Przedłużenie ważności konta na dwa lata od momentu aktywacji promocji było możliwe, gdy włączenie promocji nastąpiło od 05.10. do 30.11.2011r. Od dnia 01.12.2011 r. do odwołania promocja pozwala na przedłużenie ważności numeru o rok.

Jeśli korzystasz z Orange Free na kartę i chciałbyś przedłużyć ważność zarówno konta głównego, jak i bonusu internetowego, to prosimy abyś w pierwej kolejności włączył promocję, wysyłając SMS o treści START pod numer 8002 a następnie doładował konto kanałem uprawniającym do otrzymania bonusu internetowego.

Na Orange Online nie sprawdzisz historii korzystania z usług czy promocji. Informację do kiedy na Twoim numerze obowiązywała promocja, znajdowała się w SMS-ie potwierdzającym jej włączenie. W przypadku zakończenia ważności bonusu internetowego, przepada on bezpowrotnie.

Jeśli po zakończeniu ważności środków na koncie głównym, dokonasz doładowania na dowolną kwotę w ciągu maksymalnie 7 dób od ich zablokowania, w ciągu 24 godzin powrócą na Twoje konto. Jeśli termin ten został przekroczony, środki przepadły i nie się już ich odzyskać.

Bonus internetowy wpływa w ciągu 24 godzin od doładowania.

Jeśli życzyłbyś sobie analizy konta Twojego numeru, napisz do nas poprzez zakładkę Pomoc Orange na naszym profilu na Facebooku. Podaj link do tego tematu. Wyjaśnimy Twoje wątpliwości.

Re:

 #772808  autor: mi80
 25 gru 2014, 18:58
Orange Ekspert pisze:Jeśli korzystasz z Orange Free na kartę i chciałbyś przedłużyć ważność zarówno konta głównego, jak i bonusu internetowego, to prosimy abyś w pierwej kolejności włączył promocję, wysyłając SMS o treści START pod numer 8002 a następnie doładował konto kanałem uprawniającym do otrzymania bonusu internetowego.
Odgrzeję temat. A co się stanie z ważnością bonusa jeśli już go mam wydłużonego w ww. sposób i po jakimś czasie znów wyślę START na 8002 i nie doładuję konta? Czy posiadany już bonus wydłuży się o rok czy wygaśnie zgodnie z dotychczasowym terminem? Bo regulamin tego nie precyzuje.

Nie pytam o to co będzie widać na orange.pl bo tam oba okresy ważności (konta i bonusu) się wydłużają. Pamiętam, że już kilka razy w przeszłości wygasały mi bonusowe MB mimo przedłużenia i dlatego odszedłem z OFnK.
 #772812  autor: mi80
 25 gru 2014, 19:47
Przemix pisze:w przypadku problemów ... jedna reklamacja załatwia sprawę
To akurat wiem, zależy mi na opcji bezproblemowej dla starszej osoby, która sama sobie tego nie sprawdzi. Pamiętam, że na początku były z tym duże problemy i nawet regulamin zmieniali. Ciekaw jestem jak to teraz działa i na ile stabilnie.

Na stronie https://www.orange.pl/portal/ecare/recharge_history jest kolumna "Doładowanie ważne do:", która pokrywa się z datą ważności konta z dnia doładowania. Możliwe, że bonus przyznany z danym doładowaniem obowiązuje do podanej tam daty - pokrywałoby się to z regulaminem.
 #772925  autor: sa
 26 gru 2014, 17:01
Tradycyjnie kodem *124*#,podają tam jaka taryfa ,jaki jest stan konta i ile jest jeszcze dni ważne.A stan ilości gb/mb to kod *101*01#.Ja na stronie praktycznie nic nie robię, bo kody jak dla mnie działają całkiem poprawnie.
 #772949  autor: mi80
 26 gru 2014, 19:56
sa pisze:Tradycyjnie kodem *124*#,podają tam jaka taryfa ,jaki jest stan konta i ile jest jeszcze dni ważne.A stan ilości gb/mb to kod *101*01#.Ja na stronie praktycznie nic nie robię, bo kody jak dla mnie działają całkiem poprawnie.
W SMS-ach będzie to samo:
"Nie pytam o to co będzie widać na orange.pl bo tam oba okresy ważności (konta i bonusu) się wydłużają"

Ja pytam o wygasanie bonusów adekwatnie do terminu ważności konta jaki był przy doładowaniu, wygląda mi na to, że tak właśnie jest i pokrywałoby się to z regulaminem, że późniejsze wydłużanie SMS-em bez doładowania wydłuża ważność tylko przyszłego bonusu (choć w orange.pl i w SMS-ach widać jakby wydłużało ważność całego), np.:
- 1.01.2014 wydłużam ważność konta do 1.01.2015
- 2.01.2014 doładowuję z bonusem X MB
- 1.12.2014 wydłużam ważność konta do 1.12.2015
- 1.01.2015 bonus zostaje pomniejszony o X MB

Dla uproszczenia zakładam, że obu bonusa nie wykorzystałem.

Takich wątpliwości nabrałem, ponieważ choć moja karta OFnK leży w szufladzie i nie była używana, obecny stan bonusa jest mniejszy niż był kilka miesięcy temu.
 #772996  autor: Orange Ekspert
 26 gru 2014, 23:17
mi80 pisze:Odgrzeję temat. A co się stanie z ważnością bonusa jeśli już go mam wydłużonego w ww. sposób i po jakimś czasie znów wyślę START na 8002 i nie doładuję konta? Czy posiadany już bonus wydłuży się o rok czy wygaśnie zgodnie z dotychczasowym terminem? Bo regulamin tego nie precyzuje.
Możesz ponownie skorzystać z Konto ważne rok, bez konieczności doładowywania konta. Ważność transferu danych zostanie wydłużona o 1 rok, od momentu wysłania START, pod 8002.
mi80 pisze:Takich wątpliwości nabrałem, ponieważ choć moja karta OFnK leży w szufladzie i nie była używana, obecny stan bonusa jest mniejszy niż był kilka miesięcy temu.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do stanu bonusowego transferu danych, możesz się z nami skontaktować poprzez formularz Pomoc Orange (http://pomoc.orange.pl/), sprawdzimy co się stało.

Pozdrawiam
Alicja
Orange Ekspert