• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 27 z 111
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 111

 #760515  autor: bazooka
 04 lis 2014, 17:43
divhashmorex, ale błysnąłeś, normalnie dowaliłeś mi, aż się po stół schowałem...
A na poważnie to schowaj swój sarkazm u swojej cioci i wujka - ja się pytam konkretnie jak to działa w Kluczu :!: :?:

DanielR, mnie się akurat nie chce wierzyć, że to działa w prepaid, dlatego proszę o szczegóły :)

 #760521  autor: DanielR
 04 lis 2014, 17:52
sebusy pisze:DanielR, mnie się akurat nie chce wierzyć, że to działa w prepaid, dlatego proszę o szczegóły :)
Też się obawiam, że w rzeczywistości są to jedynie "martwe" "doczepione" pozycje w wykazie usług tej sieci. Przydałoby się oficjalne wyjaśnienie ze strony Klucza.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)

 #760523  autor: bazooka
 04 lis 2014, 17:56
No to czekamy...chyba, że divhashmorex, ma to w wikipedii :?: :-D

 #760590  autor: cyanoone
 04 lis 2014, 19:46
sebusy, DanielR, Ja mam to włączone, ale nie sprawdzałem czy działa. Jak się wpisze *101# to pokazuje miedzy innymi "call wait".
Pozdrawiam ;)

[ Dodano: 2014-11-05, 08:04 ]
Dobra testowałem i jednak nie działa.

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)

 #760707  autor: Klucz Mobile
 05 lis 2014, 09:32
sebusy pisze:No dobra - jest już Klucznikiem :D i chcę się dowiedzieć szczególików jak działają pewne funkcje, bez konieczności ich testowania - kto mi opisze jak to działa :?:
Usługa Połączenie oczekujące *101*11*14# *101*00*14#
Usługa Zawieszenie połączenia *101*11*15# *101*00*15#
Kiedy ma to zastosowanie itp :?:
Wszystko dziala jak powinno. Prosze korzystac
Jesli cos nie dziala prosimy zglaszac do BOK, a nie na forum Telepolis :)

bok @ klucz.net
lub telefonicznie 727 899 999

Pozdrawiamy
Milego dnia :) :wink:

www.klucz.net

https://www.facebook.com/KluczMobile

 #760777  autor: bazooka
 05 lis 2014, 15:27
Klucz Mobile, To jak się ma do tego ten wpis...
cyanoone pisze: Dodano: 2014-11-05, 08:04 ]
Dobra testowałem i jednak nie działa.
:?:

 #760783  autor: Emsi
 05 lis 2014, 15:40
Tak się ma jak napisał KM, że należy zgłosić problem do BOK. ;)

 #760788  autor: bazooka
 05 lis 2014, 15:53
Emsi, podejrzewam, że Klucz Mobile tego nie widział...
Ja nie będę zgłaszał, bo tylko się pytam jak to działa - nie podoba mi się jednak komentarz, że nie należy o problemach pisać tu, na telepolis... ale na razie myśli rozwijać nie będę bo widzimy tam emotę " :) "
...poczekam co napisze cyanoone.

 #760796  autor: Klucz Mobile
 05 lis 2014, 16:08
sebusy pisze:Emsi, podejrzewam, że Klucz Mobile tego nie widział...
Ja nie będę zgłaszał, bo tylko się pytam jak to działa - nie podoba mi się jednak komentarz, że nie należy o problemach pisać tu, na telepolis... ale na razie myśli rozwijać nie będę bo widzimy tam emotę " :) "
...poczekam co napisze cyanoone.
Powinno dzialac
jesli komus nie dziala a zalezy na tym, zeby jednak dzialalo, prosimy zglosic do BOK

www.klucz.net

https://www.facebook.com/KluczMobile

 #760834  autor: Emsi
 05 lis 2014, 17:33
Coś się zaczęło widocznie dziać w temacie lejka. Na fejsie dyskusja na ten temat.

 #760887  autor: cyanoone
 05 lis 2014, 20:37
sebusy, Wysłałem maila do boku. O efektach napiszę, gdy dostane wiadomość zwrotną.
Pozdrawiam ;)

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)

 #760901  autor: JacekK
 05 lis 2014, 21:21
"(...)nie podoba mi się jednak komentarz, że nie należy o problemach pisać tu, na telepolis...(...)"

Przecież nikt tak nie napisał. KLUCZ napisał o zgłaszaniu - nie o pisaniu. Pisać można, ale zgłaszać trzeba do BOK :) Żaden operator nie będzie szukał zgłoszeń technicznych na forum telekomunikacyjnym :) Tak się zastanawiam dlaczego sporo osób szuka rady na forum, skoro BOK KLUCZ Mobile (zresztą nie tylko tu) jest całkowicie darmowy. Z pewnością zgłoszenie oficjalne problemu przyspieszy jego rozwiązanie nie tylko w przypadku KLUCZ Mobile, ale i każdego innego operatora :)

 #760911  autor: bazooka
 05 lis 2014, 21:48
mvno-gsm_pl,
A dlaczego sporo osób szuka pomocy przy wyborze telefonu na forum skoro mogą iść do sklepu i zapytać się sprzedawcy :?:
A dlaczego pytanie moje o usługi połączeń oczekujących wzbudziło takie niezadowolenie wśród zadowolonych użytkowników Klucza, oraz samego przedstawiciela tegoż MVNO :?:
Dlaczego zostałem stłamszony skoro tylko zapytałem jak to działa :?:
Wiesz co sądzę - myślę, że było to trafne pytanie, i każdy chce teraz wyrazić swoje zdanie i być mądrzejszym - a jak tylko chciałem poznać opinie kogoś kto to używał w Kluczu - nie wieszajcie psów teraz na mnie za to.
Nikt normalny nie napisze na maila do BOK pytania: jak to działa :?: Oczywiście Oni nie odpiszą mi, "a włącz se Pan i przetestuj", ale teoretycznie byłaby to odpowiedź właściwa...
Zatem zamiast cackać się z Klucz Mobile i naskakiwać na mnie odpowiedz ktoś jak to u niego działa i czy działa - na chwilę obecną wiemy od cyanoone, że nie działa i jest to smutne, prawda?

I jeszcze jedno: będę pisał o wszystkim co mi się nie podoba w Kluczu na tym forum i pytał komu, co i jak działa, bo już to pisałem: użytkownicy tego forum powinni być krytyczni wobec operatora by dowiedzieć się więcej niż inny szary użytkownik... i są...ale z tego co widzę wobec innych sieci, wobec co niektórych natomiast zdaje się widać być krytycznym nie można - i to też mi się nie podoba...

 #760913  autor: Emsi
 05 lis 2014, 21:57
sebusy pisze:mvno-gsm_pl,
A dlaczego sporo osób szuka pomocy przy wyborze telefonu na forum skoro mogą iść do sklepu i zapytać się sprzedawcy :?:
To nie jest akurat taka sama sytuacja, bo sprzedawca wciśnie Ci telefon i jak odejdziesz od kasy, to teoretycznie ma Cię z głowy (ewentualnie reklamacja kiedy sprzęt zawodzi, ale wtedy odsyła do serwisu i na tym kończy się jego rola). Natomiast operator świadczy na Twoją rzecz usługi, w związku z czym (jako usługodawca) jest zobowiązany stale monitorować oraz zapewnić poprawność tychże usług.

 #760915  autor: bazooka
 05 lis 2014, 22:01
Emsi, zgadzam się, ale ja powtarzam po raz 3 - nie mam nic mu do zgłoszenia w tej chwili, a Ty jako użytkownik tej sieci dawno powinieneś mi odpowiedzieć jak to działa o co pytam.

Co do reklamacji itp, z własnego doświadczenia wiem, że nie do końca w każdym sklepie tak to wygląda, mimo że jest coś takiego jak "niezgodność z umową".
Zwracałem również urządzenie z powodu wprowadzenia w błąd przez sprzedawce, ale to ciężka sprawa i tylko dobra wola właściciela sklepu sprawiła, że mi się udało.

 #760917  autor: Emsi
 05 lis 2014, 22:10
Jako użytkownik powinienem? A niby z jakiej "parafii"? Równie dobrze Ty powinieneś sam wiedzieć, bo jak widzę w opisie do profilu wydzwaniasz z Klucza 20 minut (nie wiem, miesięcznie?), ja jestem bardziej sporadycznym użytkownikiem, który zadzwoni czasem za granicę. A tak z ciekawości, to znasz każdy bajer, usługę i kruczek w Orange? :wink:

Teraz bardziej na serio. Masz rację, że od tego jest forum żeby dyskutować, krytykować i chwalić to co nam (nie)odpowiada i to nie ulega żadnej wątpliwości. Ja jedynie odniosłem się do części postu na temat sprzedawcy telefonu. Fanboyem Klucza nie jestem, choć za ich podejście do klienta (słuchanie naszych potrzeb i prostotę oferty) mam do nich sentymencik. Każdego innego opa traktuję jako zło konieczne. :mrgreen:

 #760919  autor: bazooka
 05 lis 2014, 22:22
Emsi, no wiesz udzielasz się bardzo często w tym temacie, więc zakładam, że powinieneś wiedzieć :)
Emsi pisze:A tak z ciekawości, to znasz każdy bajer, usługę i kruczek w Orange?
Niestety TAK...oprócz sposobów mających oszukać system Orange/lub wykorzystywać w nim luki ;) (jestem z nimi od 1999roku -IDEA)

Co do kwestii mojej bytności w Kluczu, to ja myślę, że dobry z Ciebie obserwator, a twierdzenia swoje teraz chyba podajesz...by coś napisać... ;)
Jeśli się mylę, to cofnij się parę stron w tym temacie do tyłu i poczytaj - tam też zostałem zrugany za pytanie, a wystarczyło podać mi 2 punkty z regulaminu, czego nie był łaskaw uczynić użytkownik Klucz Mobile.
20min/3zł - taki pakiet będę kupował i to tylko ze względu na sumowanie pakietów - nie będę podawał tu swoich przemyśleń i założeń, bo zdradzanie takich rzeczy nie jest jak widać wskazane wśród Was :(

 #760967  autor: negra
 06 lis 2014, 07:50
Nikt normalny nie napisze na maila do BOK pytania: jak to działa :?: Oczywiście Oni nie odpiszą mi, "a włącz se Pan i przetestuj", ale teoretycznie byłaby to odpowiedź właściwa...


Z tego co piszesz to osoby pytające BOK są nienormalne? Dlaczego piszesz tak sam nie sprawdzając czy dostaniesz odpowiedz , czy nie? Osobiście pisałem do BOK Klucz czterokrotnie i trzykrotnie w bardzo szybkim czasie otrzymałem zadowalającą odpowiedz, a w jednym przypadku przedstawiciel Klucz zadzwonił do mnie i wyjaśnił mi przyczyny które były powodem mojego nie zadowolenia . Mając w przeszłości usługę od T-m też korzystałem z BOK tego operatora pisząc do Nich i otrzymując odpowiedz. Znajomi jakoś nie mają mnie za jakiegoś ..... :wink: i ja nie czuję się jakimś odmieńcem :lol: Pozdrawiam.

 #760972  autor: bazooka
 06 lis 2014, 08:20
negra, wiesz co mam wrażenie, że Oni (pracownicy wszystkich BOK - pisałem o równym traktowaniu wszystkich sieci!) - czekają tylko na takie pytania i chcą odpowiadać...
Wiesz jeszcze na co czekają, na klientów którzy przyjmą każdą odpowiedź. W tym przypadku odpowiedź pracownika Klucz, już masz - "usługa działa" - uważasz, że dowiedziałbym się więcej od BOK :?: ja nie i tu się różnimy, dlatego tam nie napiszę o takie coś.
Gratuluję mimo wszystko interpretacji moich słów - jak ktoś chce to zawsze mu się uda...

P.S.
Parę dni temu zgłosiłem bardzo złożony problem techniczny do BOK Orange - wiecie co dostałem? po 2 dniach, ktoś z pracowników chciał błysnąć i przesłał mi pół strony cytatu z regulaminów. Statystyczny Kowalski przyjąłby to i zawinął w kłębek - tymczasem ja ponawiam zgłoszenie oraz składam skargę na pracownika, który potraktował mnie poniżająco. Wiecie kiedy będę krytykował Orange?, jeśli mnie oleją w następnej instancji - problem mój ma być rozwiązany w ciągu 30dni, jeśli tego nie uczynią przyznają mi rację i zapewne dostanę rekompensatę w postaci doładowania :) Problemy jednak łatwo rozwiązywalne są tylko takie, które nie są złożone, reszta reklamacji załatwiana jest na odczepnego, zobaczymy jak będzie tu...

...a więc jeśli mamy sugestię kolegi cyanoone, że nie działa to o co pytam i napisał reklamację to naprawdę poczekajmy co odpiszą - zobaczymy jak to się ma do mojej historii z Orange i odszczekam jeśli problem będzie w 100% rozwiązany, ok?


Zdaję sobie sprawę, iż pisząc takie długie posty daje niektórym możliwość łapania za słówka i ciętych ripost - nie boje się ich. Ale jeśli mamy robić niepotrzebne offtopy pod publikę to się mija z celem, bo przykrywa sedno sprawy. Zapraszam na PW - tam połowa z forumowiczów pisze zupełnie inaczej niż tu na ogólnym.

 #761019  autor: Blank
 06 lis 2014, 11:48
sebusy,

Zadałeś pytanie " i chcę się dowiedzieć szczególików jak działają pewne funkcje, bez konieczności ich testowania - kto mi opisze jak to działa :?:". Nie napisaleś, że chodzi ci konkretnie o Klucza.

Uznałem to za troll.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
  • Strona 27 z 111
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 111
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 111