• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 12 z 21
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 21

 #754641  autor: babeo
 08 paź 2014, 12:06
kamil1221, chodzi o formę w jakiej się to odbyło.

Usłyszałem, że adapter/folia jest w gratisie.

Dla mnie jest to zwyczajne obchodzenie prawa/zwyczaju* i podatkowe ukrywanie opłaty za wymianę karty.

Z tego co wiem u innych opów nie ma tej opłaty**

* - z czego wynika brak opłaty?
** - jeżeli się mylę, to mnie poprawcie.

 #754648  autor: nemo2009
 08 paź 2014, 12:26
kamil1221 pisze:Czyli chcesz powiedzieć że wolisz samą goła kartę SIM za 25zł, czy lepiej kartę SIM + coś co może się Tobie przydać w tej samej cenie ?
Ja bym wolał wymianę bez opłat.No ale takie rzeczy ,to tylko w Orange.
Za zdjęcie simlocka tez jest opłata.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #754652  autor: kamil1221
 08 paź 2014, 12:52
Wymiana karty SIM na życzenie Klienta jest odpłatne zgodnie z cennikiem oferty. W przypadku of. na kartę jest to 25zł.
chodzi o formę w jakiej się to odbyło.

Usłyszałem, że adapter/folia jest w gratisie.
Nie uważasz że to już lekkie czepialstwo ? Konsultantka mogła zrobić duplikat i wprowadzić opłatę. Tak odstałeś coś na "+".

 #754655  autor: babeo
 08 paź 2014, 13:16
kamil1221, rozumiem, że bronisz pracodawcy.
kamil1221 pisze:Tak odstałeś coś na "+".
Wolałbym dostać to co w innych sieciach, czyli wymianę za darmo.
Poza tym nie wiem czy nie są to wałki, że za rzecz materiał (na której widnieje opis free) pobierana jest opłata i to z watem jak za rzecz, a nie jak za usługę.

Jest to podobne jak sprzedaż na alledrogo smyczy + pies gratis.

 #754659  autor: kamil1221
 08 paź 2014, 13:41
Nie bronie pracodawcy, gdyż nigdy nie pracowałem i nie pracuje dla Orange Polska S.A. (dawniej TP S.A. lub PTK Centertel).
Bronie jedynie konsultanta.

 #754673  autor: babeo
 08 paź 2014, 14:53
Ja nie mam pretensji do konsultanta. Przecież sam sobie takiej procedury nie wymyślił. Dostał odgórnie. Uściślając mam pretensje do Orange Polska S.A. (dawniej TP S.A. lub PTK Centertel).

 #754720  autor: bazooka
 08 paź 2014, 18:39
Słuchajcie, z nikogo nie zamierzam się nabijać, ani "nikogo" bronić jednak w zeszłym miesiącu wymieniłem dwie karty SIM (prepaid) - za DARMO :!: Powodem wymiany były: pierwszej - zmiana telefonu na taki z microSIM, drugiej - brak możliwości wyłączenia PIN przy włączaniu telefonu. Obie bez zbędnej gadki, w czasie krótszym niż 10min wymieniono mi na miejscu.
Jedna karta była to jeszcze IDEA, a druga miała kilka, może osiem lat, wymieniałem ją jak rezygnowałem z abonamentu...jakiś wiek już swój miały - szczegółów nie znam dlaczego wymienili mi za darmo, nie wnikałem tylko brałem, ale myślę, że albo:
1. karty SIM - Orange wymienia za darmo jeśli stara "ma już swoje latka"
2. w zależności od podejścia salonu do klienta, być może mają jeszcze jakieś limity na wymiany

Sądzę jednak, że w powyższym przypadku, albo karta była młoda i wzięli kasę, ale po prostu zapłaciłeś faktycznie za ten "gratis" sumę 25zł, bo nie mają tego jak zaksięgować, skoro dajmy na to nie mogli od Ciebie wziąć, bo karta też była wystarczająco stara :!:
Chciałbym zobaczyć miny tych konsultantów, jeśli odmówiłbyś gratisu, któregokolwiek, ale po prostu byś odmówił :)
No i oczywiście nie ma co reklamować do Orange takiej "sytuacji", bo w cenniku figuruje jak byk - wymiana karty SIM na życzenie: 25zł.

----------------------------------

Ja, chciałbym przy okazji tematu o tych negatywnych kwestiach zapytać czy wiecie skądś, czytaliście jakiś regulamin, że od 7.08 lub 8.07 br. Spółka Orange nie zdejmuje już PINów z kart SIM :?: ...to po pierwsze.
Po drugie czy któryś z czytelników telepolis ma taką kartę SIM z kodem PIN, którego nie może wyłączyć telefonem - by się nie pytało o ten PIN przy włączaniu :?:
Analogicznie pytam o użytkowników, który pytanie o taki PIN sobie wyłączali z pozytywnym skutkiem :?:
Mam na myśli oczywiście ofertę PREPAID.

 #754729  autor: babeo
 08 paź 2014, 19:18
sebusy pisze:1. karty SIM - Orange wymienia za darmo jeśli stara "ma już swoje latka"
Miała na oko 9 lat? To młoda?

Ja się nie burzę, że musiał zapłacić. Nie podoba mi się, że robią księgowe wałki.
sebusy pisze:Po drugie czy któryś z czytelników telepolis ma taką kartę SIM z kodem PIN, którego nie może wyłączyć telefonem - by się nie pytało o ten PIN przy włączaniu
Ja na tej "nowej" wyłączyłem bez problemu.

 #754744  autor: kamil1221
 08 paź 2014, 20:06
Wymiana darmowa przysługuje Klientom, którzy posiadają kartę SIM z Idei.
Inne przypadki darmowej wymiany karty SIM w Orange to min:
- przedłużenie umowy z nowym telefonem, gdzie inny typ karty jest wymagany
- "śmierć" karty - gdy nie ma oznak uszkodzenia mechanicznego
- błędy na karcie SIM, które uniemożliwiają prawidłowe świadczenie usług.

W wybranych salonach są czytnik kart SIM, które sprawdzają je.
Chciałbym zobaczyć miny tych konsultantów, jeśli odmówiłbyś gratisu, któregokolwiek, ale po prostu byś odmówił
Doliczyli by opłatę do rachunku/pobrali kwotę z karty.

 #754757  autor: babeo
 08 paź 2014, 21:31
Ja mialem Idea Pop i nie bylo opcji, by za darmo.
Co salon to obyczaj.

 #761035  autor: jrusz
 06 lis 2014, 13:42
Moje przygody z Orange są raczej pozytywne, natomiast konsultanci w salonach - niekompetencja do potęgi setnej! I to w trzech punktach w Cieszynie.
Od jakiegoś czasu chodzę i ich sprawdzam: wiedza zerowa nt. procedur, które ja, jako klient znam niemalże na pamięć. Ciągła rotacja, nikt nie wie nawet co to jest ARPU, szkoda mówić...
Generalnie - im wyżej tym lepiej, ale tam na dole trzeba chyba dobrze trafić.
Niestety, ale we wszystkich trzech placówkach franczyzowych w Cieszynie jest jeden wielki (za przeproszeniem) bajzel. Po co oni tam siedzą?
 #765468  autor: Emsi
 26 lis 2014, 18:23
Mam wrażenie, że kody USSD aktywujące usługi nie działają celowo, żeby aktywować za pomocą SMS-ów (co jest płatne). No ale za pomocą SMS-ów, też nie jest tak różowo. Orange On-line też nie powala. Konsultanci też słabo, ale oni wszędzie są udani.;-)
 #767616  autor: Niezgodna7
 04 gru 2014, 17:19
Jaki tam spam??? Takowego nie dostaję. Albo masz zbyt znany numer, hehe

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #770833  autor: Budrys67
 16 gru 2014, 21:02
W dniu 17.11.2014 zakupiłem na GRUPER.PL kupon i natychmiast aktywowałem ale niestety po rejestracji na stronie www.orange.pl i próbach przedłużenia abonamentu na kolejne 24 miesiące w taryfie Smart Plan Multi II dla posiadanego nr telefonu nastąpiło odrzucenie
pomimo wpisania wszystkich danych , potwierdzenie pkt. Regulaminu i ustaleniu typu telefonu , koloru itd. Itp.
W dniu 18.11.2014r po rozmowie z konsultantem internetowego sklepu Orange który sam próbował bezskutecznie dokończyć rejestrację zakupiłem zgodnie z jego sugestią drugi kupon rabatowy GRUPERa i poprosiłem konsultanta o pomoc w rejestracji i aktywacji .
Niestety i ten kupon był odrzucany ale po południu z pomocą konsultanta poprzez stronę internetową dokonałem ( tam mi się wydawało ) przedłużenia umowy na kolejne 24 miesiące z rabatem 30%.
W dniu 25.11.2014r czyli już po zakończeniu promocji i faktycznemu przedłużeniu umowy od Specjalisty ds. Obsługi Klienta GRUPER.PL otrzymałem następującą wiadomość :
? Poniżej przesyłam nowy aktywny kupon 9833227241776148
Proszę złożyć ponownie zamówienie na finalizację umowy z ORANGE.
Jeden z kuponów możemy anulować (gdyż ma Pan nadprogramowy wydatek) i
zwrócić środki, tym samym proszę o wskazanie jego numeru.?

Okazało się , że zostałem oszukany i pomimo przeprowadzenia kilku rozmów z konsultantami do których dzwoni się godzinami, wykupieniu dwóch kodów GRUPER , nie przedłużyłem obowiązującą umowę na kolejny okres 24 miesięcy z rabatem 30%

Mam w najbliższej rodzinie jeszcze 4 aktywne numery w orange i po tym "wałku" zmieniam operatora.
 #770986  autor: Orange Ekspert
 17 gru 2014, 12:39
Z jakiej dokładnie oferty chciałeś skorzystać? Z jaką kwotą abonamentu? Co się dokładnie stało? Zamówienie nie zostało zrealizowane czy nie był widoczny rabat? Możesz coś więcej napisać na ten temat?
 #771491  autor: kowal2200
 19 gru 2014, 11:10
Pragnę opisać bezsens, głupotę i bezduszność w sieci Orange.
Chciałem podpisać umowę z przeniesieniem numeru w ofercie z Samsungiem Galaxy Aplha w abonamencie Smart Plan Multi II. Pomijam fakt telefonów było mało i trzeba było na nie polować. W końcu się udało trafić telefon i można było złożyć zamówienie. Pierwszy problem pojawił się przy wyborze adresu, okazało się że w systemach Orange w moim dużym mieście nie ma większości ulic, więc nie mogłem wybrać tej przy której mieszkam, wybrałem więc inną aby załapać się na telefon i od razy po złożeniu zamówienia napisałem maila na sklep@orange ze stosowną informacją. Mail do dnia dzisiejszego pozostał bez żadnej odpowiedzi, automat zaraz zapewnił mnie że odpowiedź otrzymam, nadał też numer sprawy. Kilka godzin później pierwszy raz zadzwoniłem na infolinię 510 700 700, powiedziano mi, że nic nie mogą zrobić, nie mogą edytować ani anulować błędnego zamówienia, że trzeba czekać na wynik ręcznej weryfikacji. Ręczna weryfikacja została wykonana i potwierdzono błędne dane do zamówienia numer 21307800019 i przekazano je do realizacji. Po raz kolejny dzwoniłem na infolinię i informowałem o tym, że adres jest błędny i żeby nie wysyłać zestawu bo i tak wróci oraz o tym, że promocja się skończy i nie będę mógł go kupić w promocyjnej cenie, każdy konsultant to rozumiał i mówił że nic nie może zrobić. Dziwi mnie takie podejście do problemów, które można rozwiązać jednym mailem do odpowiedniej osoby i przy okazji nie będzie generowało zbędnych kosztów przesyłek kurierskich, reklamacji itp.
 #771516  autor: paker
 19 gru 2014, 13:40
Orange ma wiele wad - ale jeżeli chodzi o intrnet mobilny to wg mnie całkiem dobrze dają radę.

Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
  • Strona 12 z 21
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 21
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 21