• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #751446  autor: dsk121
 25 wrz 2014, 10:06
Abonenci Orange dostaja listy w związku z wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej.
Zmienia to warunki umowy ale wg Orange nie ma podstaw do zerwania umowy ponieważ zmiany wynikają bezpośrednio ze zmian przepisów prawa.

Ktoś ma rozeznanie czy to jest właściwe i nie ma napewno podstaw do zerwania umowy?
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2014, 22:57 przez dsk121, łącznie zmieniany 1 raz.

 #751452  autor: user_delete56
 25 wrz 2014, 10:42
Nie ma żadnych podstaw.

 #751456  autor: dsk121
 25 wrz 2014, 10:48
a no właśnie chodzi o zerwanie umowy bez płacenia:)

 #751511  autor: Orange Ekspert
 25 wrz 2014, 14:54
Jeśli zmiana wynika ze zmian uregulowań prawnych to nie ma możliwości zerwania umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Dlaczego chcesz rozwiązać umowę?

 #751517  autor: dsk121
 25 wrz 2014, 15:09
Orange Ekspert pisze:Jeśli zmiana wynika ze zmian uregulowań prawnych to nie ma możliwości zerwania umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Dlaczego chcesz rozwiązać umowę?
Bo mnie nieudolność obsługi klienta *** niesamowicie! od czerwca kiedy podpisałem nową umowę mam naliczane bzdurne kwoty z poprzedniej umowy.
Dodatkowo jedna dziewuszka uznala mi reklamacje poczym tak nieudolnie wypelnila formularz ze miałem te kwoty podwojnie naliczane:)

Serio wyglada to jak zaklad pracy chronionej!
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2014, 22:56 przez dsk121, łącznie zmieniany 1 raz.

 #751603  autor: Orange Ekspert
 25 wrz 2014, 19:36
Jeśli coś nie zostało wyjaśnione to napisz do nas http://pomoc.orange.pl. Sprawdzimy to i postaramy się pomóc.

Pozdrawiam
Tomek