• Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sony oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sony oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #744650  autor: aga_ka
 29 sie 2014, 16:31
Witajcie!

Moja zacna xperia e nie może połączyć się z internetem inaczej niż tylko przez wi-fi. Oczywiście, konfigurowałam zgodnie z instrukcją podaną na stronie orange, wysyłałam konfigurację. W salonie również nikt nie mógł/nie potrafił mi pomóc. Usłyszałam tylko, że jest to wada fabryczna telefonu i powinnam iść z tym do serwisu.
Czy jest szansa, że za niewielkie pieniądze(gwarancja już minęła) uda mi się naprawić daną usterkę w serwisie lub czy sama ją naprawię?

Pozdrawiam,
Agnieszka

 #744682  autor: Niezgodna7
 29 sie 2014, 19:36
Ka aga.
Ale kupiłaś ją, i nie działa?
Czy działała, i przestała działać?
To jest po kimś, i jemu działał net?

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #744686  autor: aga_ka
 29 sie 2014, 19:42
Telefon był prosto z salonu. Nie wiem czy nie działał od początku, bo dopiero niedawno zaczął mi doskwierać brak sieciowego internetu

 #744693  autor: Niezgodna7
 29 sie 2014, 20:07
Co masz w ocjach ,,dane mobilne"? Jest tam może off/on?
#
A co masz w mobile networks-> acces point names?

 #744696  autor: aga_ka
 29 sie 2014, 20:19
Wszystko, co jest związane z przesyłaniem danych jest włączone

 #744702  autor: cesarz
 29 sie 2014, 20:52
Musisz włączyć dane pakietowe . Zaloguj się , przejdź do Usługi - Internet i poczta i włącz Pakietowe przesyłanie danych !!

CNN

 #744708  autor: aga_ka
 29 sie 2014, 21:19
Mam włączone i to nic nie daje

 #745356  autor: aga_ka
 01 wrz 2014, 13:23
Już jest wszystko ok. Okazało się, że miałam wyłączone połączenia gprs/edge.
Dziękuję za pomoc

 #745409  autor: sa
 01 wrz 2014, 16:02
Typowe orżnąć jeżeli chodzi o konfigurację neta w telefonie...Nigdy nie potrafią pomóc nawet jak telefon jest z ich salonu,zastanawia mnie dobór pracowników i czy ci pracownicy tam zatrudnieni potrafią chociaż posługiwać się sprzętem który oferują klientom na tyle by ich Poinformować wstępnie co i jak ?A najlepsze jest jak w większym salonie jest osoba co zajmuje się "pomocą"klientom,ale poza informacjami ogólnymi o ofercie w sprawach takich jak konfiguracja telefonu itp.technicznych to..zero wiedzy i Zawsze odsyłają do punktu gsm. Czasami nawet podają adres,gdzie się zgłosić, dlatego się zastanawiam czy to aby nie jakaś cicha współpraca finansowa?W każdym razie jak orange to Tylko pre paid.