• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #742325  autor: Vojton
 21 sie 2014, 17:24
Witam

Żona już ponad miesiąc temu zawarła umowę telefoniczna w tmobile na przeniesienie numeru z innej sieci. Jak dotąd kurier się nie pojawił. Ponieważ jakoś nam nie zależało nie dzwoniliśmy się upominać (zostawiłem numer tel. do kontaktu ale nikt nie dzwonił). W związku z tym mam rozumieć że umowa niejako "wygasła". i spokojnie możemy zawierać umowę np z inna siecią ?

Pozdrawiam

 #742333  autor: bolek2004
 21 sie 2014, 17:59
Może lepiej by było zadzwonić do T i się dowiedzieć co się dzieje, bo potem może się okazać za późno jak komornik za parę miesięcy zapuka do drzwi. Może kurier coś nawywijał, różnie może być, radziłbym albo zadzwonić do T albo przejść się z tym do salonu i spróbować coś ustalić. Można olać ale nigdy nie wiadomo co z tego może być za jakiś czas.

 #742500  autor: EPAKA.pl
 22 sie 2014, 11:19
Witam Pana.

Jako, że jestem pracownikiem branży kurierskiej postaram się pomóc.

:arrow: Przede wszystkim musi się Pan dowiedzieć jaką firmą kurierską została dokonana wysyłka i uzyskać numer przesyłki. Takie informacje powinna przekazać Panu firma T-Mobile.

:arrow: Jeśli poda Pan numer przesyłki postaram się pomóc. Prosze "odkopać" korespondencję z firmą T-Mobile. Myślę, że znajdzie tam Pan numer przesyłki. Wtedy będziemy mogli skorzystać z trackerów kuriera, zadzwonić do danego oddziału i dowiedzieć się co się dzieje z przesyłką. Z tego co się orientuje firma T-Mobile współpracuje z firmami DHL i DPD.
 #744153  autor: potter28
 27 sie 2014, 20:01
Vojton pisze:Witam

Żona już ponad miesiąc temu zawarła umowę telefoniczna w tmobile na przeniesienie numeru z innej sieci. Jak dotąd kurier się nie pojawił. Ponieważ jakoś nam nie zależało nie dzwoniliśmy się upominać (zostawiłem numer tel. do kontaktu ale nikt nie dzwonił). W związku z tym mam rozumieć że umowa niejako "wygasła". i spokojnie możemy zawierać umowę np z inna siecią ?

Pozdrawiam
Masz numer może z jakiego dzwonili ? Stawiam że z biura zewnętrznego, więc pewnie w T o tym nie wiedzą, możliwe że nie udało się wypisać umowy (zadłużenie, depozyt itd..) i po prostu nie zadzwonili do Was z tą informacją, natomiast skontaktuj się i z T i z obecnym op, czy był jakiś wniosek T1 z T o przeniesienie

 #746617  autor: Indziej
 06 wrz 2014, 10:17
Moim zdaniem najlepiej odwiedzić jest punkt sieci sprzedaży T-mobile.

Zweryfikują sprawę na miejscu, oraz mogą się zwrócić z zapytaniem do centrali co się stało - oczywiście odpowiedzi z centrali na miejscu pracownicy punktu nie uzyskają :)