Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
1544
Rejestracja
13 sie 2012, 14:59
Lokalizacja
Lipsk | Łomża
molibden pisze:no własnie t-mobile. I żeby było śmieszniej to z panelu nie da się zablokowac usług premium. Ja przenoszę numery rodziców do nju bo im tam będzie chyba najtaniej ale nie wiem czy oni też takie rzeczy wysyłają. (...)
Bo Nju to taki odpowiednik Heyah u pomarańczowych, a jak pamiętamy Heyah była kiedyś prostą ofertą bez kruczków.mvno-gsm_pl pisze:Co prawda mam kartę NJU w Pre-Paid ale nigdy nic mi nie przysłali. Nie ma tam również żadnych ukrytych cyklicznych pakietów.
Obsługa w Virgin jest OK, ale wynika to bardziej z wielkości ich biznesu, a nie faktu bycia MVNO. W tym momencie konsultanci siedzą ponoć w jednym budynku (pomieszczeniu?), co osoby odpowiedzialne za system/ofertę, więc mogą od ręki się dowiadywać o różne kwestie (są też pewnie przez to bardziej związani z firmą - mniejsza rotacja - wyższy poziom obsługi). A takie coś w Kluczu, to żart:mvno-gsm_pl pisze:Kompetencji konsultantów Virgin może pozazdrościć niejedna infolinia MNO.
macc pisze:BOK nie działa w sobotę i niedzielę i w razie awarii i problemów nie ma komu zgłosić problemu.
Jak pisałem. Nie wiem, jak to dokładnie wygląda, ale jestem pewien, że w Kluczu nie zostały wdrożone w 100% systemy przeglądu awarii technicznych i wiedzy o problemach z usługami, do których dostęp ma najczęściej konsultant techniczny MNO.mvno-gsm_pl pisze:Na jakiej podstawie piszesz, że przedłuża to reakcje? wiesz ile czekałem na ustąpienie podobnych problemów np. w Orange? Niekiedy 2 tygodnie. "Nie ma bonusu? Trzeba reklamować". A jeszcze musiałem płacić za rozmowy z nimi, nie zawsze skuteczne.
Ale to akurat Ty to podałeś jako argument na plus u Klucza.mvno-gsm_pl pisze:Argument że w przypadku MNO można pójść do salonu jest śmiały, gdyż dzisiaj w salonach siedzą profesjonaliści, ale od sprzedaży usług. Nic więcej nie potrafią.
Serio uważasz, że osoba starsza jak dostanie SMS'a o konieczności przeniesienia - czy nawet list - to zrozumie o co chodzi (o ile go odczyta). To raz. Dwa - jaki sens jest z obawą czekać na taki list, a następnie mieć na głowie przenoszenie numeru, skoro od razu można być w MNO? Co do zwrotu pieniędzy, to nie był bym przekonany.mvno-gsm_pl pisze:(...)Padnie MVNO? Adiós kliencie i jego numerze. (...)
Dla niezorientowanego użytkownika/czytelnika to sugestia, że MVNO padają z dnia na dzień bez słowa. Co jest oczywistą nieprawdą. A przecież wystarczy przenieść numer na co czasu jest nie mniej niż miesiąc. Nawet jak masz 1000 zł na koncie, zwrócą Ci to, nie musisz wydzwaniać.
Lepiej mówić, z jakimi jeszcze nie mieliśmy styczności.mvno-gsm_pl pisze:Ponadto, z upadkami jakich MVNO mieliśmy dotychczas styczność?
Dokładnie tak. Przejrzyj oferty MNO, to zobaczysz, ze nie jest tak źle.mvno-gsm_pl pisze:(...)Gdzie Ty widzisz te "prawdziwie" darmowe rozmowy w sieci Klucz? Trzeba na nie wywalić minimum 30zł w doładowaniu - w Play na Kartę mamy to za 15zł. (...)
I rozumiem, że 15 zł z konta nie ubywa? Poważnie pytam, bo naprawdę nie wiem o której ofercie Play piszesz. Skoro porównujesz to do Klucz rozumiem, że masz w Play tak, że ładujesz za 15 zł skoro i masz przez miesiąc za darmo w Play a 15 zł możesz wykorzystać na inne usługi?
Mam 3 karty do testów. Oczywiście nie korzystam z nich, jako numeru głównego, bo bym się bał (szacun DanielR). Ale mam sporo czasu spędzonych z nimi, jako drugi numer w tablecie.mvno-gsm_pl pisze:Myślę, że to po prostu Twoje uprzedzenie, nigdy nie korzystałeś z MVNOAle może kiedyś zaczniesz
Bo jakby wpychali, to by 1) nikt do nich nie przeszedł 2) padliby szybciej niż bez tego.mvno-gsm_pl pisze:Kasa, kasa, kasa. A jak ktoś słusznie zauważył MVNO raczej szanują klienta i nie wpychają niechcianych i niepotrzebnych usług ani nie utrzymują starych taryf i cenników.
Akurat jeśli chodzi o połączenie MVNO + osoba starsza, to raczej jest one pod kontrolą jej dzieci ew. wnuków. To są przecież oferty dla świadomych użytkowników. Także w razie "W", to one zajmują się MNP do innej sieci. Wątpię, by starsze osoby same z siebie wybierały MVNO. Skoro, jak sam przyznajesz (z czym się zresztą w pełni zgadzam), miałyby problem z korespondencją od takiej sieci (swoją drogą tak samo, jak od sieci MNO), to tym bardziej same świadomie nie wybiorą MVNO, bo zapewne najzwyczajniej w świecie nie mają nawet pojęcia, że coś takiego w ogóle istnieje. Oczywiście pomijając te nieliczne wyjątki "nowoczesnych staruszków", zapoznanych ze współczesnym zinformatyzowanym światem.manyaky pisze:Serio uważasz, że osoba starsza jak dostanie SMS'a o konieczności przeniesienia - czy nawet list - to zrozumie o co chodzi (o ile go odczyta). To raz. Dwa - jaki sens jest z obawą czekać na taki list, a następnie mieć na głowie przenoszenie numeru, skoro od razu można być w MNO?
To w takim razie i w sieci MNO przepaść może numer, bo np. akurat skończy się jego ważność na połączenia przychodzące. I taka sytuacja wcale nie musi dotyczyć osoby starszej.manyaky pisze: Już mniejsza z tym, że miesiąc to bardzo mało. Szczególnie, jak karta leży w szufladzie i od czasu do czasu się po nią sięga.