• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 26 z 37
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 37

 #740199  autor: delKichote
 13 sie 2014, 16:31
epingle pisze:Gdzie można złożyć skargę na obsługę punktu?
Doczytałaś już glock_45 (34 strona)?
"do sieci telekomunikacyjnej jak i do UKE poprzez odpowiedni formularz [(http://www.uke.gov.pl/kontakt/)"

 #740259  autor: epingle
 13 sie 2014, 18:44
delKichote, doczytałam, napiszę do UKE w tej sprawie. Dziękuję za informacje glock_45.

[ Dodano: 2014-08-13, 19:19 ]
Już napisałam, mam nadzieję, że się do tego odniosą.

 #740304  autor: Mucha6630
 13 sie 2014, 20:26
Dzwonił konsultant z T-Mobile , mamy już przygotowaną rezygnacje i przeniesienie na kartę pana numeru. Ale zajmę jeszcze panu chwilę .. :p Mamy jeszcze 5 opcji , może telefonik by pana interesował ale to umowa przedłużona o kolejne 24 miechy ... może internet blueconnect ? , może konto z darmowymi bankomatami za granicą ... noo jak nie to jesteśmy w stanie panu anulować tą podwyżkę 5zł ... Po wałkowaniu krótko na temat jednak przechodzę na kartę :)



a potem RBM :)
Ostatnio zmieniony 15 sie 2014, 18:22 przez Mucha6630, łącznie zmieniany 1 raz.

 #740336  autor: ukefake
 13 sie 2014, 21:57
glock_45 pisze:w momencie kiedy chcemy przenieść się na abonament do innego operatora (z pominięciem prepaida w t-m) należy zastosować się do następującej ścieżki:
t-mobile bardzo ładnie i fachowo opisalo to w regulaminie mnp
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 000196.pdf
glock_45 pisze:To, że T-m oświadczył coś UKE - to jego sprawa i to on bierze odpowiedzialność za to na siebie. A co oświadczył i czy oświadczenia nie zmieni (nie zmieni zdania) to już inna sprawa
co racja to racja, zawsze istnieje ryzyko, ze t-mobile zmieni zdanie i moze naliczać kary, zgodnie z literą prawa. W pierwszym odruchu po lekturze pisma odniosłem wrażenie, że sprawa jest już w 100% jasna, ale ZAWSZE istnieje niebezpieczeństwo zmiany zdania - nawet za rok lub dwa... Swoją drogą czy to nie dziwne że timo nie wydała stosownego komunikatu oraz odpowiedzi z bok-u są w tej sprawie wymijające?

 #740463  autor: henn
 14 sie 2014, 12:39
Wczoraj wieczorem napisalem do nich oswiadczenie o braku zgody i przejsciu na karte. Pismo napisalem na podstawie tego co jest tutaj umieszczone, wydrukowalem. Podpisalem i wyslalem na email. Po 12 godzinach mialem juz od nich telefon czy napewno chce zrezygnowac / czy nie jestem zainteresowany jeszcze lepsza oferta Jump niz ta ktora wczesniej proponowali. Nie zgodzilem, to od razu dziewczyna powiedziala ze moga zostawic abo bez zmian.

Wczesniej emailowo nie bylo zadnych opcji negocjacji. Poprostu nie i juz!

Okres rozliczeniowy konczy mi sie 24 kazdego dnia miesiaca. Jezeli pismo jest przed 24 sierpnia (w moim przypadku) to na karte przechodze 24/25 wrzesien. Jezeli pismo by bylo z np 26 sierpnia to na karte przechodze 24/25 pazdziernik.

Postanowilem zostac w t-mobile na karte poniewaz bardziej mi sie to oplaca niz przejscie do innego operatora a koszty zmniejsza sie u mnie o ok 40%... Tym bardziej ze umowe mam do listopada 2016 roku !

Powiedziala ze jezeli zmienie zdanie to do 24 wrzesnia mam czas do namyslu aby ich powiadomic.

Maja mi wyslac potwierdzenie listowne (nie na email, mimo ze mam efakture).

Wysylajscie ten papier, naprawde to dziala.

 #740466  autor: negra
 14 sie 2014, 13:00
@henn czy mógł byś podpowiedzieć jak dokładnie napisać takie pismo , żona pisała do Nich dwa razy i żadnej odpowiedzi. Dodam że pytała jaką mają propozycję dla niej przy przejściu na taryfę jump , a teraz ma rodzina 110 bez telefonu.

 #740495  autor: macc
 14 sie 2014, 15:17
ciekawy pisze:
piszcie to co macie niżej, nawet możecie zrobić kopiuj wklej tylko wpiszcie swoje dane i swoje nr telefonów i date pisma od T i wysylajcie to poleconym jak najszybciej bo czas leci,a wasze uprawnienie do niewyrażenia zgody ucieka, a T może grać na czas przez takie informowanie przez konsultantów, jak czas minie to mogą wam piwiedzieć teraz już płacicie kare bo nie skorzystaliście kiedy był na to czas, żeby odejść bez kary,

bierzecie kartke a4 i piszecie, może być wydrukowane z kompa,

Imie Nazwisko
ul.
kod pocztowy miejscowość

na środku

Oświadczenie o braku akceptacji zmian.

Niniejszym oświadczam, iż nie wyrażam zgody na wprowadzenie zmian zaproponowanych przez T-Mobile w piśmie z dnia (tu wpisać date która jest na piśmie od T które informuje o zmianie warunków) dla numeru XXX XXX XXX, przez co rozwiązuje umowe bez kary umownej wraz z przeniesieniem numeru do oferty na karte.

miejscowość data - odręcznie po wydrukowaniu
podpis - też odręcznie


skan na maila i dla pewności list polecony, zachować potwierdzenie nadania poleconego, liczy się data czy się zmiescilście w czasie który mieliście na wysłanie takiego papieru jak wam napisałem takiej treści, potem tylko czekacie co odpisze T na to

 #740510  autor: glock_45
 14 sie 2014, 15:54
@epingle Nie ma za co, tak przez przypadek wyszło ;) odniosą się na 100% skoro uruchomiłaś urzędniczą maszynę, w UKE naprawdę pracują ludzie - w przeciwieństwie do wielu innych urzędów - sam tego nieraz doświadczyłem ;)

@ukefake Orange też to opisało :P regulamin podejrzewam że i na stronach polkomtel'a też się coś takiego znajdzie. Jeśli mamy problem w jakimś salonie z przejściem ścieżki warto powoływać się na regulamin sieci do której ten salon należy :P

Pozdrawiam.

P.S. U mnie ścieżka już uruchomiona :D

 #740551  autor: henn
 14 sie 2014, 18:47
negra pisze:@henn czy mógł byś podpowiedzieć
Tekst masz to co podal kolega "macc", tylko dopisalem zeby mnie powiadomili o akceptacji oswiadczenia oraz o terminie przejscia na karte (tel/sms/email). Tez mam rodzina 110 bez tel.

 #740578  autor: lukr
 14 sie 2014, 20:27
Poszedłem dzisiaj wypowiedzieć umowe zgodnie ze schematem jaki zaproponował glock_45 tylko ze dałem się namówić obsłudze nowego operatora i złożyłem wypowiedzenie bez zaświadczenia o możliwości przeniesienia. Efekt jest taki że TM zablokował możliwość przeniesienia do końca trwania umowy.
Orientuje się ktoś czy mogą tak robić? To jest zgodne z prawem czy jestem w czarnej d...

 #740593  autor: glock_45
 14 sie 2014, 21:47
Zablokował czy odmówił? A z jakiego konkretnego powodu?
A co ze skutecznością wypowiedzenia?

Tak czy siak wypowiedzenie ma swoją moc i jeśli złożyłeś je dzisiaj (wg wzoru ze str 10), to umowa kończy Ci się po zakończeniu jednego pełnego okresu wypowiedzenia. Powinieneś od T-m dostać informację, kiedy kończy Ci się umowa. Wówczas ponownie idziesz do nowego operatora i składasz wniosek o przeniesienie bez pełnomocnictwa i procedura rusza od nowa, przy czym już wiesz kiedy kończy Ci się umowa w T-m i u nowego operatora podajesz dzień następny jako początek świadczenia usług na Twoim dotychczasowym numerze.

Proponuję zgłosić sprawę do UKE na nowego operatora o tym, że nie wystawił zaświadczenia w ciągu 6 godzin roboczych i odmówił wydania go. Ja potwierdzenie odmowy wydania zaświadczenia uzyskałem na piśmie z podpisem i pieczątką kierownika salonu PLAY i w najbliższej wolnej chwili leci skarga właśnie do UKE. W sumie byłem w 2 salonach w międzyczasie ponownie dzwoniąc na infolinię. W obu próbowano mi wmówić że zaświadczeniem jest wniosek o przeniesienie numeru i moje oświadczenie o świadomości konsekwencji za przedterminowe rozwiązanie umowy ze starym opem i zwolnieniu z odpowiedzialności w związku z tym nowego opa (zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia min. infrastruktury z dnia 16.10.2010 r.). Jedynie człowiek z infolinii sam przyznał mi, że "salon" powinien wydać mi oddzielne zaświadczenie, natomiast sam nic nie może poradzić, poza kontaktem mailowym z działem prawnym PLAY.

Na szczęście na załatwienie sprawy mamy jeszcze 2 tygodnie - nikt nie powiedział że będzie łatwo - ale nie można się poddawać. Od nas wymaga się przestrzegania prawa, umów i regulaminów więc wymagajmy też tego od operatorów :D

EDIT: małe przejęzyczenie wpadło w treść :P

 #740682  autor: lukr
 15 sie 2014, 12:46
U nowego operatora a konkretnie w Plusie człowiek z obsługi powiedział że miał wcześniej problem z przeniesieniem numerów ludzi z TM którzy przechodzili na fali podwyżki. Od razu odradził mi opcje z przechodzeniem na kartę. Zaproponował mi standardową procedurę gdzie wniosek o przeniesienie z pełnomocnictwem jest jednocześnie wypowiedzeniem umowy. Wytłumaczyłem więc że muszę mieć na piśmie nie tyle wypowiedzenie co oświadczenie o braku akceptacji zmian w umowie gdzie zawarta jest informacja o powodzie rozwiązania umowy (czyli wzór ze strony 10). Odpowiedział na to że miał przypadki że jak wysyłał zapytanie o możliwości przeniesienia numeru a później była wizyta z wypowiedzeniem w TM to blokowali możliwość przeniesienia numeru i polecił mi taką opcję żebym najpierw zaniósł pismo (wzór ze strony 10) a potem rozpocznie procedurę u siebie. To chyba był błąd i dureń jestem że na to przystałem.

W punkcie TM jak pokazałem oświadczenie o braku akceptacji od razu powiedzieli że to nie jest potrzebne i jak chce przenieść numer to lepiej będzie jak pójdę do nowego operatora i on wszystko załatwi. Musiałem trochę z powalczyć ale w końcu po zaangażowaniu się drugiej osoby z obsługi. Powiedzieli że OK przyjmą oświadczenie ale w takim wypadku nie będę miał możliwości przeniesienia numeru, po moim stanowczym JAKTO!! poprawił się i powiedział że muszą zablokować możliwość przeniesienia na miesiąc i będę musiał dłużej czekać na przeniesienie.
Przyleli i podstępowali i podpisali oświadczenie i dali mi też dokument potwierdzający przyjęcie dyspozycji rozwiązania umowy.

Czyli z jednej strony wyszło dobrze bo mam od TM to co chciałem czyli podstemplowane oświadczenie ale z drugiej jak bym miał jeszcze w ręku zaświadczenie o możliwości technicznej przeniesienia numeru to nie mogli by blokować przeniesienia, przynajmniej tak to rozumiem ale jak jest na prawdę to nie wiem.
Wiem że zablokowali do 20,09 i 20,09 kończy mi się umowa po tym terminie prawdopodobnie będzie dopiero możliwość przeniesienia z tym że prawdopodobnie w taki przypadku u nowego operatora nie będzie to traktowane jako przeniesienie bo już nie będę abonentem TM i nie będą mi przysługiwać wszelkie zniżki z tym związane.

Ciekawi mnie na jakiej podstawie blokują możliwość przeniesienia, czy jest standardowa procedura przy rozwiązywaniu umowy?

 #740844  autor: Marucins
 16 sie 2014, 10:10
Nie rozumiem po co to ciągnąć.

Macie jeszcze ok 14 dni aby podziękować T-Mobile za bonus jakim obdarowali was stałych klientów za kilak lat wspaniałej współpracy, za regularne opłacanie rachunków, itd.

Tu nawet nie chodzi o to czy da się z nimi dogadać i oddadzą w formie comiesięcznej zniżki te 5 zł ale sam fakt że tak się nie robi!

Wystarczy że politycy odwalają teatrzyk. W kolejnych wyborach głosujemy i nic się nie zmienia. Tutaj zmiana jest realna i zależy tylko od nas. Albo im pozwolisz albo pokażesz środkowy palec.

 #740932  autor: delKichote
 16 sie 2014, 17:44
lukr pisze:Od razu odradził mi opcje z przechodzeniem na kartę. Zaproponował mi standardową procedurę gdzie wniosek o przeniesienie z pełnomocnictwem jest jednocześnie wypowiedzeniem umowy.
Ofkos, bo tak jest najlepiej dla niego - bo wówczas najszybciej będziesz w "plusie", a "opcja z przechodzeniem na kartę" to jakieś 2 miesiące bujania się z demobilem...

[ Dodano: 2014-08-16, 17:54 ]
Marucins pisze:Wystarczy że politycy odwalają teatrzyk. W kolejnych wyborach głosujemy i nic się nie zmienia. Tutaj zmiana jest realna i zależy tylko od nas.
Bo najwidoczniej nie głosujecie na uczciwych ludzi. :P Jest jeszcze taka "opcja", że nic się nie zmienia, bo serwery obsługujące wybory w Polsce stoją - uwaga uwaga - w Rosji. No to ja nie mam pytań :P.

A ta "tutaj zmiana" to w zasadzie też zależy od stopnia, hmmm ;), uczciwości demobila, bo nawet z dostarczaniem wypowiedzeń niektórzy miewają problemy, o czym można poczytać w tym wątku (czyżby demobil też ma swoje serwery w Rosji? ;))

 #741008  autor: Wulo
 16 sie 2014, 23:04
Marucins pisze:Nie rozumiem po co to ciągnąć.

Macie jeszcze ok 14 dni aby podziękować T-Mobile za bonus jakim obdarowali was stałych klientów za kilak lat wspaniałej współpracy, za regularne opłacanie rachunków, itd.

Tu nawet nie chodzi o to czy da się z nimi dogadać i oddadzą w formie comiesięcznej zniżki te 5 zł ale sam fakt że tak się nie robi!

Wystarczy że politycy odwalają teatrzyk. W kolejnych wyborach głosujemy i nic się nie zmienia. Tutaj zmiana jest realna i zależy tylko od nas. Albo im pozwolisz albo pokażesz środkowy palec.
Również tak uważam. Koniec z płaceniem wysokich rachunków dla gigantów, dajcie szansę takiemu Redbull Mobile i za 38 zł złotych dostajemy prawdziwą ofertę bez limitów.

 #741086  autor: negra
 17 sie 2014, 12:27
Czytam ten wątek i na końcu chyba się pogubiłem , a chciał bym w prosty sposób przekazać żonie jak ma postępować żeby na tą chwilę pozbyć się abonamentu. Teraz posiada taryfę Rodzina 110 z darmowymi rozmowami i sms, oraz płatnym na stacjonarne 5 zł którą w ramach przedłużenia podpisała w Kwietniu 2014r. Jako że jest w T-m ponad 10 lat i tak ją potraktowali :oops: nosi się z zamiarem rozwiązania umowy z uwagi na nie przyjęcie ich nowych warunków. Teraz właśnie jak ma postąpić w prosty sposób aby przejść na kartę , czy napisać pismo o rozwiązaniu umowy z ich zmiany warunków , zeskanować i wysłać na mail , czy wysłać listem poleconym ? Druga sprawa piszecie że jeżeli będzie rozwiązana umowa będzie długi czas załatwiania przejścia z swoim dotychczasowym numerem telefonu do innego operatora , jak to dokładnie wygląda?. Myślałem że jeżeli po zakończeniu umowy abonamentowej, a przechodząc na kartę z ; swoim numerem; telefonu pójdzie do operatora z chęcią podpisania z nimi umowy będzie to mogła załatwić od ; ręki; oczywiście zachowując swój dotychczasowy numer telefonu . Jak to dokładnie wygląda ? , a przy okazji do którego operatora najlepiej ; przejść; aby uzyskać bez limitu na komórki i stacjonarne , na sms których prawie nie wysyła jej nie zależy.
Ostatnio zmieniony 17 sie 2014, 17:06 przez negra, łącznie zmieniany 1 raz.

 #741164  autor: lukr
 17 sie 2014, 16:45
negra stronę wcześniej jest krok o kroku instrukcja napisana przez użytkownika glock_45. Polecam trzymać się twardo tej procedury i załatwiać wszystko bezpośrednio w salonie a nie mailem lub telefonicznie. Sytuacja jest trochę inna niż przy standardowym przeniesieniu numeru po zakończeniu trwania umowy i główny problem to pracownicy obsługi klienta którym się nie chce lub nie potrafią działać inaczej niż standardowe procedury.

 #741280  autor: pazera
 17 sie 2014, 21:57
@Ukafeke
Weź ty w końcu przeczytaj co linkujesz. W tym dokumencie nie ma nic o sytuacji, o której dyskutujemy.

@Glock
Jesus f Christ.... przebiłeś ciekawego w wydłużaniu procedury. Jak chcesz być super bezpieczny to zrób tak jak on pisał, czyli wyślij pisemko z żądaniem potwierdzenia braku naliczenia kary przy przejściu z pełnomocnictwem. Jak nie chcesz się w to bawić i uznasz, że skoro UKE napisało co napisało, infolinia TM mówi to co mówi i BOK w mailach również potwierdza brak kar przy zwyczajnym przejściu z pełnomocnictwem to po prostu pójdź do nowego operatora i podpisz nową umowę z przejściem

Po bo żądać dziesiątków dokumentów to załatwienia tak prostej sprawy.

 #741307  autor: mk888
 17 sie 2014, 23:26
Przeczytalem watek ale i tak mam pare pytan: skan wypowiedzenia wysyłac na [email protected]?Musze isc z wypowiedzeniem do salonu czy moze byc placówka?Skladam oswiadczenie o likwidacji numeru bez przejscia, co zrobic jesli nie beda chcieli przyjac w T-mobile tylko beda pisac na formularzu dotyczacym zwyklego wypowiedzenia?Moge wymusic od pracownika zeby napisał mi ze nie przyjal mojego oświadczenia?jesli byly te informacje to naprawde je trudno znalesc w 35 stronnicowym zbiorze postow gdzie panowie sobie dokladaja przez pare stron.

 #741308  autor: ukefake
 17 sie 2014, 23:40
pazera, przypominam, że w wątku prowadzimy dyskusję m.in. o przeniesieniu numeru z t-mobile. Zachęcam do zapoznania się z regulaminem tej usługi w T. Naprawdę warto :)
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 000196.pdf
  • Strona 26 z 37
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 37
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 37