• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #739963  autor: auvi
 12 sie 2014, 22:03
Tak, wypowiedzenie weszło w życie, a ja musiałbym czekać 60 dni trwania umowy TV, by wziąć Internet za pół ceny - kolejna rozmowa z konsultantem to potwierdziła. Nie liczy się staż umów, które były do tej pory (jedna na 15, druga na 12 mc-y), ale staż nowej umowy bądź tej przedłużonej pod sam koniec okresu podstawowego (czyli faktycznie w ciągu miesiąca do końća, bo wtedy są najkorzystniejsze oferty, lepsze niż dla nowego klienta). Śmieszne/żałosne, ale prawdziwe...
Ograniczenie powinno być od końca umowy a nie od początku, powiedzmy: rok od zakończenia umowy możesz nawiązać nową a staż starej będzie liczył się do Smart Domu. Inaczej jest po prostu niesprawiedliwie, bo znowu nowy ma lepiej niż ten, który wypowiedział. Czy to jakaś kara za wypowiedzenie?... :)
Oferta generalnie jest dobra ale nie zdecydowałbym się zamieniać internet kablowy na bezprzewodowy, którego technologia i jakość działania jest zależna od wielu czynników.
Mnie kusi (wciąż) głównie cena za trzy usługi i teoretycznie bezproblemowa mobilność - bezproblemowa w sensie bez formalności można się przenieść. A parametry intenetu w pobliżu nadajnika podobne jak w kablówce...

 #739969  autor: Ruben
 12 sie 2014, 22:17
auvi, regulamin stanowi wyraźnie, że umowa uprawniająca ma trwać min. 60 dni. Trochę się dziwię, że znając ofertę dopuściłeś do rozwiązania umowy. Wypowiedzenie w CP, o ile chcemy dalej korzystać, to składa się po to żeby otrzymać ofertę z DUK czyli 5 lub 8 m-cy free ale jednocześnie należy trzymać rękę na pulsie i nie dopuścić do rozwiązania umowy. W ten sposób uzyskałbyś jeszcze niższe stawki w smartDOMie.

 #739970  autor: Sig
 12 sie 2014, 22:18
auvi pisze:Jak to mobilny? Przecież CP/Plus reklamują to jako internet domowy. ODU-IDU też nie instaluje się, by co chwilę przenosić - to jest sprzęt stacjonarny z możliwością przeniesienia, tak samo jak antena satelitarna. I nie pcham się w to, tylko chciałem wziąć do testów, bo mieszkam 400 metrów od nadajnika Plusa... Niestety... LIMITY...
Mobilny w sensie technologii, nie łap mnie za słówka. Tutaj nie masz żadnej gwarancji stałości parametrów. Kabel to kabel i na tym skończmy.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #739974  autor: auvi
 12 sie 2014, 22:31
Ruben pisze:auvi, regulamin stanowi wyraźnie, że umowa uprawniająca ma trwać min. 60 dni. Trochę się dziwię, że znając ofertę dopuściłeś do rozwiązania umowy. Wypowiedzenie w CP, o ile chcemy dalej korzystać, to składa się po to żeby otrzymać ofertę z DUK czyli 5 lub 8 m-cy free ale jednocześnie należy trzymać rękę na pulsie i nie dopuścić do rozwiązania umowy. W ten sposób uzyskałbyś jeszcze niższe stawki w smartDOMie.
Stawki byłyby takie, jak piszę - już to przeanalizowałem i przekalkulowałem.
A dopuścić do rozwiązania umowy - nie dało się inaczej. Wypowiedzenie wysłane w marcu, skuteczne na 7 sierpnia. Pod koniec lipca dowiadywałem się w sprawie ofert - były, ale infolinia odsyłała do APS. APS stwierdzał, że nie ma sprzętu. Faktycznie nie dało się inaczej z winy... FIRMY. Nikt nie informował mnie, że kilka dni po wypowiedzeniu nie mam możliwości skorzystania z oferty przedłużeniowej. Ani infolinia ani punkt sprzedaży. Brak rzetelności leży tu po stronie firmy. To nie ja mam zabiegać o względy firmy, tylko firma o moje. Żeby kilka dni zerowało mój staż podczas gdy w punktach brak sprzętu? No, nie tędy droga...
Za brak sprzętu również nie ja odpowiadam. Skoro jest reklama, to powinna być dostępna oferta, a nie jest i to z dwóch powodów: brak oferty na infolinii (albo niekompetencja konsultantów) oraz brak sprzętu w lokalnym biurze... No ludzie... Reklama huczna, już niedobrze się robi od "I've got a power" i skaczących pajacy z minami naćpanego kokainą yuppie, a oferty zrealizować nie można...
Mobilny w sensie technologii, nie łap mnie za słówka. Tutaj nie masz żadnej gwarancji stałości parametrów. Kabel to kabel i na tym skończmy.
No to kończmy, ale wiedz, że miałem do czynienia z kilkoma zestawami ODU-IDU i tylko na jednym prędkość była rzędu kilku Mbit/s, na jednym prawie 30 Mbit/s, a na kilku... kilkanaście Mbit. Mi by to wystarczyło, ale fakt, trzeba brać pod uwagę parametry internetu "mobilnego".

 #739979  autor: Ruben
 12 sie 2014, 22:46
auvi pisze:A dopuścić do rozwiązania umowy - nie dało się inaczej.
Wypowiedzenie zawsze możesz wycofać. Zapewne umowa przeszłaby na czas nieokreślony z zachowaniem warunków a za miesiąc można ponowić wypowiedzenie.
auvi pisze:Nikt nie informował mnie, że kilka dni po wypowiedzeniu nie mam możliwości skorzystania z oferty przedłużeniowej. Ani infolinia ani punkt sprzedaży.
Składając wypowiedzenie podejmujemy pewne ryzyko, że nie zawsze otrzymamy to co chcemy dlatego trzeba samemu pilnować pewnych rzeczy. Z chwilą rozwiązania umowy przestajesz być abonentem więc i oferta przedłużeniowa nie przysługuje. Konsultanci nie poinformowali ale pewnie i Ty ich nie pytałeś o to. Poziom wyszkolenia konsultantów jest u każdego operatora coraz niższy chociaż moje doświadczenia z DUK CP nie są złe.
No cóż, w tej sytuacji jeżeli bardzo zależy Ci na tej ofercie, to możesz zawrzeć kolejna umowę i liczyć na to, że 22 września promocja zostanie przedłużona.

 #739986  autor: auvi
 12 sie 2014, 22:58
Umowa w CP albo przechodzi na czas nieokreślony (po drugim przedłużeniu) albo sama się przedłuża na rok. Nie chciałem ryzykować tego drugiego, nie pamiętam już co byłoby w moim przypadku. Jest chyba tak, że samoczynne przedłużenie powoduje obowiązek płacenia na rok, a po roku przechodzi na czas nieokreślony.
Tak czy inaczej - trzy miesiące wypowiedzenia + ryzyko kolejnego roku z marnym dekoderem o nieczytelnym menu oraz zanikami sygnału mnie skutecznie przekonało do wysłania wypowiedzenia. Firma natomiast nie postarała się o przekonanie mnie do pozostania u nich.

 #742313  autor: manyaky
 21 sie 2014, 16:33
auvi pisze:sama się przedłuża na rok
To już chyba niezgodne z prawem?

 #742334  autor: auvi
 21 sie 2014, 18:02
Nie wiem, tak było zupełnie niedawno, jak jest dzisiaj - nie chybaj tylko, sprawdź w regulaminie.

 #755395  autor: Wiola_K
 11 paź 2014, 19:48
Mam pytanie. Czy w smart domie dla wszystkich można wziąć 2 takie same produkty np.abonenty na telefon i 1 internet czy każda usługa musi być inna?

 #755397  autor: cyanoone
 11 paź 2014, 20:07
Wiola_K, Każda inna niestety.
Pozdrawiam ;)

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)

 #755403  autor: Wiola_K
 11 paź 2014, 20:33
No to szkoda. To nie przejdę do Plusa.