Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
398
Rejestracja
08 lip 2011, 16:11
Lokalizacja
ze wschodu
Mnie kusi (wciąż) głównie cena za trzy usługi i teoretycznie bezproblemowa mobilność - bezproblemowa w sensie bez formalności można się przenieść. A parametry intenetu w pobliżu nadajnika podobne jak w kablówce...Oferta generalnie jest dobra ale nie zdecydowałbym się zamieniać internet kablowy na bezprzewodowy, którego technologia i jakość działania jest zależna od wielu czynników.
Mobilny w sensie technologii, nie łap mnie za słówka. Tutaj nie masz żadnej gwarancji stałości parametrów. Kabel to kabel i na tym skończmy.auvi pisze:Jak to mobilny? Przecież CP/Plus reklamują to jako internet domowy. ODU-IDU też nie instaluje się, by co chwilę przenosić - to jest sprzęt stacjonarny z możliwością przeniesienia, tak samo jak antena satelitarna. I nie pcham się w to, tylko chciałem wziąć do testów, bo mieszkam 400 metrów od nadajnika Plusa... Niestety... LIMITY...
Stawki byłyby takie, jak piszę - już to przeanalizowałem i przekalkulowałem.Ruben pisze:auvi, regulamin stanowi wyraźnie, że umowa uprawniająca ma trwać min. 60 dni. Trochę się dziwię, że znając ofertę dopuściłeś do rozwiązania umowy. Wypowiedzenie w CP, o ile chcemy dalej korzystać, to składa się po to żeby otrzymać ofertę z DUK czyli 5 lub 8 m-cy free ale jednocześnie należy trzymać rękę na pulsie i nie dopuścić do rozwiązania umowy. W ten sposób uzyskałbyś jeszcze niższe stawki w smartDOMie.
No to kończmy, ale wiedz, że miałem do czynienia z kilkoma zestawami ODU-IDU i tylko na jednym prędkość była rzędu kilku Mbit/s, na jednym prawie 30 Mbit/s, a na kilku... kilkanaście Mbit. Mi by to wystarczyło, ale fakt, trzeba brać pod uwagę parametry internetu "mobilnego".Mobilny w sensie technologii, nie łap mnie za słówka. Tutaj nie masz żadnej gwarancji stałości parametrów. Kabel to kabel i na tym skończmy.
Wypowiedzenie zawsze możesz wycofać. Zapewne umowa przeszłaby na czas nieokreślony z zachowaniem warunków a za miesiąc można ponowić wypowiedzenie.auvi pisze:A dopuścić do rozwiązania umowy - nie dało się inaczej.
Składając wypowiedzenie podejmujemy pewne ryzyko, że nie zawsze otrzymamy to co chcemy dlatego trzeba samemu pilnować pewnych rzeczy. Z chwilą rozwiązania umowy przestajesz być abonentem więc i oferta przedłużeniowa nie przysługuje. Konsultanci nie poinformowali ale pewnie i Ty ich nie pytałeś o to. Poziom wyszkolenia konsultantów jest u każdego operatora coraz niższy chociaż moje doświadczenia z DUK CP nie są złe.auvi pisze:Nikt nie informował mnie, że kilka dni po wypowiedzeniu nie mam możliwości skorzystania z oferty przedłużeniowej. Ani infolinia ani punkt sprzedaży.