• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 46 z 624
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 624

 #738911  autor: arkady
 08 sie 2014, 19:27
Dzięki za info :)

GA628, 3310, T10s, 6100, 6020, 6131, 6151, 6300, 6303, ZTE GRAND X In, G2 MINI

 #738971  autor: jomamoto
 08 sie 2014, 22:06
Zephon pisze:Witajcie, mam jeszcze kolejne pytania odnośnie końca umowy.

Mianowicie umowa jest podpisana na mamę mojej Narzeczonej, umowa kończy się 4.11 bieżącego roku. Chcielibyśmy przenieść ten numer na Narzeczoną, Pani w salonie powiedziała, że jeżeli teraz zrobimy cesję, to przez 6 msc nic nie będzie można zrobić z ofertą. Czy bez spisywania cesji jest możliwość jakiegoś przejęcia tego numeru? Tzn trzeba czekać na koniec umowy i przejść na kartę, czy można to jakoś bezpośrednio zrobić?
Trzeba wziąć promocję na taryfę prywatną i następnego dnia możesz zrobić cesję. Sprawdzone kilkukrotnie. Może być tylko problem z przejściem z taryf firmowych na prywatne ale to się dopytaj.

-------------------------------------------
www.jomamoto.pl
Pogotowie Komputerowe, usługi informatyczne, programy informatyczne dla firm 602738197
Ulepszanie, naprawa i dobór komputerów. Instalacja sieci komputerowych.
Sprzęt i instalacje satelitarne

 #739052  autor: mrbzyq
 09 sie 2014, 09:41
A ja mam tym razem pytanie odnośnie pakietu danych.
Mam Jump S i 250 MB - ale w iBoa istnieje możliwość zmiany tego pakietu.
No i o dziwo, wybierając 1GB lub 1,5GB wyskakuje mi:
koszt zmiany: 0.00 zł
koszt usługi: 0.00 zł.

Dopiero przy 2GB koszt usługi wynosi 40.00 zł.

Czy ktoś już może to sprawdzał- czy po zmianie tego limitu nie zostanę obciążony dodatkowymi kosztami ?
Chyba ktoś już kiedyś wspominał o takiej sytuacji, ale nie mogę się doszukać.

 #739103  autor: barat
 09 sie 2014, 14:15
Niestety po rozmowach z T-Mobile będziemy rezygnować z ich usług dla numeru żony.
Dla tych co dostali listy od "T" są tylko 3 opcje:
1. Zaakceptować podwyżkę 5zł
2. Migracja na JUMP - bez telefonu i najczęściej na gorszych warunkach (mniej internetu)
3. Rezygnacja

Może mi ktoś powiedzieć jak teraz przenieść numer do innego OPa? Wystarczy np iść do salonu Plus/Orange i oni już załatwią formalności (wyślą wypowiedzenie i przejmą numer)?
Czy może najpierw wypowiedzenie a dopiero potem przejmować numer?

Po prostu nie chcemy stracić tych 9 cyferek:)

 #739130  autor: kryl4
 09 sie 2014, 17:13
Witam

Otrzymałem ofertę dla firm proforma xl za 119 netto plus iPhone 5s za 350 zł.
Na forum czytałem kilka tygodni temu, że ktoś otrzymał tą ofertę w cenie 109 zł netto i iPhona za 250 zł.
Czy ta oferta jest jeszcze do otrzymania czy raczej to co otrzymałem to max?

Dzieki!

 #739133  autor: margeo
 09 sie 2014, 17:17
barat pisze:Niestety po rozmowach z T-Mobile będziemy rezygnować z ich usług dla numeru żony.
Dla tych co dostali listy od "T" są tylko 3 opcje:
1. Zaakceptować podwyżkę 5zł
2. Migracja na JUMP - bez telefonu i najczęściej na gorszych warunkach (mniej internetu)
3. Rezygnacja

Może mi ktoś powiedzieć jak teraz przenieść numer do innego OPa? Wystarczy np iść do salonu Plus/Orange i oni już załatwią formalności (wyślą wypowiedzenie i przejmą numer)?
Czy może najpierw wypowiedzenie a dopiero potem przejmować numer?

Po prostu nie chcemy stracić tych 9 cyferek:)
Zapoznaj się z tym wątkiem (całym):
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 20&start=0

Idąc bezpośrednio do nowego opa ryzykujesz karą (aczkolwiek nikt jeszcze niczego pewnego nie może powiedzieć). Lepiej złożyć rezygnację i przejść najpierw na Tak Taka, a potem na spokojnie przenieść numer. Poczytaj... Dużo tego, ale lepiej poświęcić trochę czasu, niż w coś się wpakować.
Niestety T-mobile traci na wiarygodności. Może nie straci finansowo, ale na wizerunku z pewnością.

**********************
POZDRAWIAM!

 #739137  autor: barat
 09 sie 2014, 17:32
Dzięki margeo - biorę się za studiowanie.

Co do TM - gdybym w tym roku nie dostał JUMP L za 89 z HTC M8 za 299 to pewnie też bym się z nimi żegnał ... no ale skusiło mnie to 100MB w UE i rewelacyjna cena telefonu ... za dwa lata się znowu zobaczy :)

No ale w przypadku żony wygrywa PLUS - za 49.90 400min wymienne na 400SM wymienne na 2GB i Xperia M2 LTE za 299zł :)
No chyba, że da się coś fajniejszego ugrać przechodząc do Plusa

 #739147  autor: mostom
 09 sie 2014, 18:27
mrbzyq pisze:A ja mam tym razem pytanie odnośnie pakietu danych.
Mam Jump S i 250 MB - ale w iBoa istnieje możliwość zmiany tego pakietu.
No i o dziwo, wybierając 1GB lub 1,5GB wyskakuje mi:
koszt zmiany: 0.00 zł
koszt usługi: 0.00 zł.

Dopiero przy 2GB koszt usługi wynosi 40.00 zł.

Czy ktoś już może to sprawdzał- czy po zmianie tego limitu nie zostanę obciążony dodatkowymi kosztami ?
Chyba ktoś już kiedyś wspominał o takiej sytuacji, ale nie mogę się doszukać.
Nie ma znaczenia co tam wychodzi - jest błąd na stronie - ale nalicza zgodnie z umową. Czyli:
za limit 1GB - dodatkowo 10 zł,
za limit 1,5 GB - dodatkowo 20 zł
za limit 2GB - dodatkowo 30 zł
Pokazuje 10 zł (za podstawowy limit) + nowy limit.

Trzeba dodatkowo pamiętać, że nowy limit przechodzi na kolejny cykl. Więc jeżeli w tym cyklu zwiększymy limit a w przyszłym chcemy wrócić do standardowego to w tym samym cyklu należy go zmniejszyć. Zwiększony limit będzie obowiązywał wtedy tylko do końca bieżącego cyklu.

 #739305  autor: mrbzyq
 10 sie 2014, 16:24
mostom - masz rację. Napisałem do nich i w odpowiedzi otrzymałem informację, że jest błąd w serwisie i te pakiety podlegają opłatom.

Czyli defacto chcąc uruchomić dodatkowy limit danych na 1 miesiąc najlepiej włączyć go jednego dnia a wyłączyć następnego - i tak mamy aktywny dodatkowy pakiet przez cały cykl rozliczeniowy.

 #739389  autor: mostom
 10 sie 2014, 23:32
mrbzyq pisze:mostom - masz rację. Napisałem do nich i w odpowiedzi otrzymałem informację, że jest błąd w serwisie i te pakiety podlegają opłatom.
Wiem, że mam rację bo włączałem większy limit i naliczyło mi opłaty :) - więc informacja była sprawdzona. Też do nich dzwoniłem, żeby im zgłosić błąd w serwisie - ale jak widać dotąd nic z tym nie zrobili.
mrbzyq pisze: Czyli defacto chcąc uruchomić dodatkowy limit danych na 1 miesiąc najlepiej włączyć go jednego dnia a wyłączyć następnego - i tak mamy aktywny dodatkowy pakiet przez cały cykl rozliczeniowy.
Dokładnie. Po włączeniu mamy aktywny wyższy limit (max. w ciągu 30 min.) do końca cyklu, niezależnie czy zmniejszymy limit. Zmniejszenie limitu w odróżnieniu od zwiększenia obowiązuje od nowego cyklu.

Ja jeszcze zastanawiam się nad jednym. Chcę dołączyć do swojego limitu dwóch użytkowników. Jak to zrobić, żeby nie płacić podwójnie.
Chodzi mi o 2 zł za każdy numer i zdjęcie opłaty za internet na tych numerach.
Żeby nie naliczyło mi opłaty 10 zł na tych dwóch numerach muszą być dołączeni do grupy przez cały cykl (zgodnie z zapisami w regulaminie) - czyli muszę ich dołączyć w 1-szym cyklu, ale wtedy podwójnie zapłacę za przyłączonych. W końcówce 1-szego cyklu (powiedzmy dwa dni przed końcem) i w 2-gim. A po 10 zł zdejmą mi tylko w 2-gim cyklu.

 #739393  autor: Tokyo
 10 sie 2014, 23:50
Siemka, sorry, ale raz jeszcze przewałkuję temat rat za telefon w fakturze.
Przeczytałem o co biega w regulaminie i pamiętam rozmowę z konsultantem T-Mobile. Rozchodzi się o to, że na fakturze mam obok kwoty abonenckiej dodatkowo doliczoną ratę. Z tego co pamiętam rata miała być wbita w abonament, czyli 54,99 (14,99 faktura + 40 rata). Ja mam trochę inaczej i nie wiem czy to błąd czy co. Wygląda to tak:

http://iv.pl/images/73807043683628717482.png

http://iv.pl/images/11429246989366972682.png

Zapłacić tak jak na tej 1szej czy jak bo już zgłupiałem.. Powinno to wyglądać tak jak tutaj poniżej,nie? (Ja mam 54,99zł)

http://www.iv.pl/images/23493409979510462030.png

 #739394  autor: buba1234
 11 sie 2014, 00:09
mostom pisze:
mrbzyq pisze:A ja mam tym razem pytanie odnośnie pakietu danych.
Mam Jump S i 250 MB - ale w iBoa istnieje możliwość zmiany tego pakietu.
No i o dziwo, wybierając 1GB lub 1,5GB wyskakuje mi:
koszt zmiany: 0.00 zł
koszt usługi: 0.00 zł.

Dopiero przy 2GB koszt usługi wynosi 40.00 zł.

Czy ktoś już może to sprawdzał- czy po zmianie tego limitu nie zostanę obciążony dodatkowymi kosztami ?
Chyba ktoś już kiedyś wspominał o takiej sytuacji, ale nie mogę się doszukać.
Nie ma znaczenia co tam wychodzi - jest błąd na stronie - ale nalicza zgodnie z umową. Czyli:
za limit 1GB - dodatkowo 10 zł,
za limit 1,5 GB - dodatkowo 20 zł
za limit 2GB - dodatkowo 30 zł
Pokazuje 10 zł (za podstawowy limit) + nowy limit.

Trzeba dodatkowo pamiętać, że nowy limit przechodzi na kolejny cykl. Więc jeżeli w tym cyklu zwiększymy limit a w przyszłym chcemy wrócić do standardowego to w tym samym cyklu należy go zmniejszyć. Zwiększony limit będzie obowiązywał wtedy tylko do końca bieżącego cyklu.
Czy to nie jest dziwne, że pakiety internetu w abo sa droższe [ a nie tansze] niż w ofercie na kartę i to t-mobile na kartę?

Przecież w abo powinno być taniej niż w karcie. Jest kilka razy drozej.

________________________________

 #739413  autor: mostom
 11 sie 2014, 09:29
Tokyo pisze: Zapłacić tak jak na tej 1szej czy jak bo już zgłupiałem.. Powinno to wyglądać tak jak tutaj poniżej,nie? (Ja mam 54,99zł)
Nie zastanawiaj się tylko dzwoń do biura obsługi - raty powinny być wliczone w abonament - pewnie jakiś kolejny błąd.

 #739420  autor: wojtek1234
 11 sie 2014, 10:08
thonka pisze:piotrzet, dostałem taką ofertę bez przesadnego proszenia się. Była to jedna z pierwszych propozycji konsultanta, który sam dzwonił z SUK.

Auks, bo pewnie płaciłeś poniżej 50zł. Dla osób z rachunkami wyższymi niż 50zł ta oferta jest niedostępna.
a jak by zrobić tak:
1. kończy mi się umowa i przechodzę na kartę
2 za jakiś czas ponownie na abonament

czy w takim przypadku jak zechcę przejść z karty na abonament dostanę lepszą ofertę niż teraz przy przedłużaniu jeżeli chcę przejść z r80 za którą płace około 65zł na jumpa za 49,99?

 #739493  autor: epingle
 11 sie 2014, 14:56
A może ktoś wie jak odróżnić osoby dzwoniące z BOA od z SUK? Do męża ktoś dzwonił niby z SUK ale przedstawił ceny telefonów jak w zwykłym punkcie T-mobile.

 #739501  autor: Zafiel
 11 sie 2014, 15:37
epingle pisze:A może ktoś wie jak odróżnić osoby dzwoniące z BOA od z SUK? Do męża ktoś dzwonił niby z SUK ale przedstawił ceny telefonów jak w zwykłym punkcie T-mobile.
Odróżnić jako tako się nie da. A dzwoniący konsultanci lubią delikatnie rzec ujmując mijać się z prawdą. Ale jak to w każdej dziedzinie handlu, kłamstwo dźwignia zysku ;)
Z tego co zauważyłem, chociaż mogę się oczywiście mylić. Zazwyczaj telefony ze standardowego 602900 są ze standardowa ofertą. Gdy dzwoniono do mnie z SUK-owskich numerów miały one inne końcówki. Tyle , że ja miałem już wcześniej podpisywane aneksy przez SUK więc może sami omijają standardowe procedury wiedząc , że klient był już wcześniej bardziej wymagający. Ale to tylko moje domniemania. Prawdopodobnie nie ma takiej reguły.
Więc "rozpoznając" najlepiej jest się kierować ofertą i tym co oferują podczas rozmowy a w negocjacjach na podstawie wiedzy wyniesionej z tego forum mówić wprost czego się oczekuje i dawać do zrozumienia , że posiada się wiedzę odnośnie ofert niestandardowych i możliwości negocjacyjnych. Nie ma sensu bawić się w podchody i marnować czas własny i konsultanta. Można go tylko rozdrażnić tym, że się nagadał na darmo a ktoś po drugiej stronie i tak chce co innego. To tylko ludzie i działają wedle wytycznych i schematu. Musza wyrobić normę i mają wskazane by wciskać dodatkowe "pakiety", opłaty za kuriera, ubezpieczenie telefonu itp gdzie tylko się. Więc ludzkie podejście i trochę stanowczości i można szybko wybadać co można dostać.
Ale to tylko moje subiektywne spostrzeżenia na podstawie ładnych kilku już kontaktów z biurem obsługi klienta na pprzestrzeni ostatnich lat :)

 #739535  autor: epingle
 11 sie 2014, 17:52
Zafiel, dzięki za odpowiedź... ja ostatnio swoją umowę przedłużałam przez SUK i dzięki temu forum dostałam to o czym tu przeczytałam ale wtedy jeszcze nie było taryf Jump. Teraz mam wrażenie, że dużo się pozmieniało... mężowi nie chciał nawet dać wymiany karty sim na micro za darmo. Konsultant powiedział, że ma pojechać do najbliżego punktu T to może dostanie ale jak sprawdził to najbliżyszy jest 20km od naszego miejsca zamieszkania i to jest franczyza i sam stwierdził, że marne szanse i lepiej do Warszawy... ale jechać ponad 30km po kartę micro sim to chore.

 #739605  autor: Zafiel
 11 sie 2014, 21:11
epingle pisze:Zafiel, dzięki za odpowiedź... ja ostatnio swoją umowę przedłużałam przez SUK i dzięki temu forum dostałam to o czym tu przeczytałam ale wtedy jeszcze nie było taryf Jump. Teraz mam wrażenie, że dużo się pozmieniało... mężowi nie chciał nawet dać wymiany karty sim na micro za darmo. Konsultant powiedział, że ma pojechać do najbliżego punktu T to może dostanie ale jak sprawdził to najbliżyszy jest 20km od naszego miejsca zamieszkania i to jest franczyza i sam stwierdził, że marne szanse i lepiej do Warszawy... ale jechać ponad 30km po kartę micro sim to chore.
Trochę dziwne. Zazwyczaj przy wymianie telefonu na nowy z karta micro/nano sami "pamiętają" o dołączeniu nowej karty a już na pewno bardzo rzadko się zdarza by ktoś robił przy tym jakiekolwiek problemy. Może trafiło na nadgorliwego konsultanta który chciał się wykazać i wyrobić 200% normy :) Z mojego doświadczenia najlepiej jest zadzwonić samemu (koszt 1,99 ale majątek to nie jest , gorzej jak trzeba próbować kilka razy) poprosić o przełączenie do działu utrzymania klienta. Jak będą pytać po co, mówić że chce się złożyć rezygnacje i zadać kilka pytań lub cokolwiek. A w samym SUK zazwyczaj jest już w miarę łatwo.
Główną role odgrywa średnia rachunków z ostatnich miesięcy i w związku z tym przypisanie klienta do danego segmentu. Ale należy pamiętać że zbyt wysoka przy zbyt niskim obecnym abonamencie blokuje możliwość dostania lepszych słuchawek za 9 zł w tzw. "limitowanej ofercie" skierowanej głównie do osób które maja niski abonament i mającej je skusić na przejście na "wyższy".
Generalnie wyższa średnia otwiera więcej furtek i można np w abonamencie 89 zł (obniżona Jump L o 10 zł) dostać flagowe modele telefonów w bardzo atrakcyjnych cenach (300-400 zł).
A jak podnieść średnia rachunków ? Najprościej jest chyba znaleźć kilka osób wśród znajomych, mających telefony na kartę porozumieć się i przez kilka miesięcy przed podpisywaniem aneksu, regularnie ładować im konta z abonamentu :)

epingle do żadnej Warszawy się nie wybierajcie ;). Mają praktycznie obowiązek wymienić kartę na nowa przy nowym telefonie. Dzwońcie do skutku ale zazwyczaj 1-2 próby powinny wystarczyć.

 #739677  autor: user_delete21
 12 sie 2014, 02:22
Tokyo pisze:Siemka, sorry, ale raz jeszcze przewałkuję temat rat za telefon w fakturze.
Przeczytałem o co biega w regulaminie i pamiętam rozmowę z konsultantem T-Mobile. Rozchodzi się o to, że na fakturze mam obok kwoty abonenckiej dodatkowo doliczoną ratę. Z tego co pamiętam rata miała być wbita w abonament, czyli 54,99 (14,99 faktura + 40 rata). Ja mam trochę inaczej i nie wiem czy to błąd czy co.
Musisz popatrzeć na kolejne strony faktury, tam masz szczegółowe rozbicie kwot. W pierwszym okresie po zmianie w zależności od układu cena starego abonamentu wobec ceny nowego oraz dnia cyklu w którym wykonano zmianę, można zapłacić więcej lub mniej niż "powinno być".

 #739680  autor: epingle
 12 sie 2014, 05:24
Zafiel, też byłam zdziwiona, że tak wyszło z samą tylko kartą sim bo co jakiś czas tu zaglądam i nie czytałam żeby ktoś wcześniej się z tym spotkał. Ten konsultant jeszcze powiedział, że w związku z LTE i tak jest akcja wymiany kart ale właśnie z jednej strony mówi tak a z drugiej mówi, że marne szanse. Ja przedłużając umowę można powiedzieć, że trafiłam na fajnego konsultanta. Tak jak pisałam wyżej, dzięki temu forum wiedziałam co mogę osiągnąć i od razu powiedziałam co chcę i mi to dał bez przepychanek.

[ Dodano: 2014-08-12, 06:04 ]
Mąż z nimi walczył chyba dwa miesiące. Być może problem tkwił w tym, że rachunki miał na kwoty 65-70zł a chciał obniżyć kwotę abo na najniższą z telefonem bo nie zależy mu na internecie a w Jumpie i tak reszta unlimited. Wczoraj powiedział, że ma dosyć tych przepychanek i przedłużył umowę przez iBOA bo telefon, który chciał jest teraz na promocji za 9zł a ze zniżką z SUK (o ile by ją dostał) zapłaciłby 99zł/ w cenniku jest za 249zł. Nadal pozostaje mu wymiana karty ale tak czy tak wyjdzie mu taniej a z pracy do franczyzowego punktu daleko nie ma.
  • Strona 46 z 624
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 624
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 624