ahmed pisze:pismo zaakceptowane przez TM, zarejestrowane numery przejdą następnego dnia na kartę, wtedy można działać. Również kończę dyskusję z opornymi co chcą nerwowo przenosić słuchając sprzedawców mających tyle do decydowania co Żyd w Getcie.
Oświadczenie o braku akceptacji zmian.
Niniejszym ostatecznie oświadczam, iż nie wyrażam zgody na wprowadzenie zmian zaproponowanych przez T-Mobile w pismach dotyczących numerów xxxx i xxx oraz mailu dotyczącym numeru xxxx. Wszystkie numery proszę odłączyć w dniu 10.09.2014r. /koniec cyklu rozliczeniowego/ bez naliczania kary umownej, wraz z przeniesieniem w/w numerów do oferty na kartę.
Jednocześnie wszelkie rozmowy negocjacyjne nt. opłat prowadzone przed w/w datą uważam za nieważne.
do cytowanego postu,
dokładnie, sprzedawcy ładnie nazwani konsultantami przez ludzi, a w umowach konsultantami do spraw sprzedaży mają w swoich uprawnieniach aktywacje, zmiany na numerze klienta, przedłużanie umowy, ogólnie obsługa klienta, oni nie decydują o tym czy zapłacicie kare czy nie, mogą jedynie udzielić info orientacyjnie, nie na 100%,
niektórzy użytkownicy, a może raczej użytkownik nie bierze pod uwagę, że gdyby T nie zmieniło warunków i nie miałby prawa się nie zgodzić na nowe warunki to nie czekałby miesiąc na koniec umowy tylko może rok albo dłużej, zależy od kiedy jest umowa, wtedy by było ok, a jak jest miesiąc na załatwienie sprawy z T, to jest źle, dziwne troche no ale kto dorosły ten za siebie ponosi odpowiedzialność,
Oświadczenie o braku akceptacji zmian.
Niniejszym oświadczam, iż nie wyrażam zgody na wprowadzenie zmian zaproponowanych przez T-Mobile w piśmie z dnia... wpisać datę pisemka, dotyczącego numeru xxxx. Numery proszę odłączyć w dniu 10.09.2014r. albo z końcem umowy można napisać zamast daty albo z datą i koniec umowy, bez naliczania kary umownej, wraz z przeniesieniem numeru do oferty na kartę.
piszcie pojedynczo pisemko dla jednego numeru jedno pisemko, nie hurtem, nie piszcie nic o mailu, to ich nie obchodzi,
Jednocześnie wszelkie rozmowy negocjacyjne nt. opłat prowadzone przed w/w datą uważam za nieważne
to bez znaczenia w tym oświadczeniu ale może być
[ Dodano: 2014-08-11, 17:25 ]
margeo, może zakaz oddzwaniania jest słuszny, znając pomysłowość ludzi to pewnie sami celowo przerywali połączenie żeby mniej zapłacić, ale oferty no limit nie wezmą, jeśli takich sytuacji było więcej to rozumim zakaz T, w końcu to w interesie ludzi jest, żeby załatwić sprawe, a nie sieci czy to T czy innej sieci,
już wiem co by T odpowiedziało na to co napisałeś, że traci wizerunkowo - mamy najlepszy zasięg - zawsze się chwytają zasięgu jak chcą coś zyskać albo ukryć, a co tam awarie i, że Plus ma lepszy zasięg, a co najmniej są na równi, chwalić się muszą
[ Dodano: 2014-08-11, 17:42 ]
pazera, jak sam napisałeś - Zanim podejmie się decyzję trzeba rozważyć wszystkie opcje, a nie mieć klapki na oczach. - tu się zgadzam, dlatego każdy niech sobie sam wybierze czy woli rozwiązać umowe w miesiąc i bezpieczniej czy tak jak proponujesz ryzykownie na szybko,
jasne, może ci się uda odejść bez kary ale T musi wyrazić dobrą wole, a jak nie i da kare to nie masz argumentu, żeby jej nie płacić, nie masz papieru ani że złożyłeś pisemko ani odpowiedzi, że możesz odejść bez kary z podpisem pracownika T, co dostają wszyscy którzy złożą papier, że nie godzą się na nowe warunki, wtedy jak mają ten papier w razie problemów jak to pokażą samemu T to T ich nie ruszy bo załatwili sprawę jak trzeba, ty tej pewności nie masz,
klapki na oczach i ograniczenie, prawda, to jest prawda tylko, że to nie użytkownicy są ograniczeni, to prawo ogranicza i jeśli chcesz mieć 100% pewności musisz się zastosować do ograniczających przepisów, wszystkie instytucje,firmy,ludzie prywatni są ograniczeni prawem kiedy coś załatwiają w sposób prawny, nawet T jest ograniczone jeśli żąda kary bo też musi się stosować do przepisów