• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 23 z 37
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 37

 #739252  autor: pazera
 10 sie 2014, 12:56
Ja obstawiam że Rosyjska ruletka z wychodzeniem poniesie za sobą liściki z karą umowną.
Szczególnie po tym jak potwierdzili, że nie naliczyli kary hahaha. Weź się nie ośmieszaj. W moim przypadku nie ma ŻADNEJ możliwości naliczenia kary bo jakby mieli to zrobić to by to juz zrobili, a nie pisali do mnie, że żadna kara nie została naliczona. Poza tym w umowie nie masz ani słowa o sytuacji o której mówimy, więc nie możesz się ograniczać do zapisów w niej.

 #739255  autor: Kryniczanin
 10 sie 2014, 13:00
pazera pisze:Weź się nie ośmieszaj. W moim przypadku nie ma ŻADNEJ możliwości naliczenia kary bo jakby mieli to zrobić to by to juz zrobili, a nie pisali do mnie, że żadna kara nie została naliczona
Zobaczymy pożyjemy.

 #739259  autor: pazera
 10 sie 2014, 13:11
No nie wiem. Według twojego myślenia jak dzisiaj wieczorem wyjdziesz z domu może potrącić cię samochód i zginiesz.

 #739260  autor: Kryniczanin
 10 sie 2014, 13:14
pazera pisze:Według twojego myślenia jak dzisiaj wieczorem wyjdziesz z domu może potrącić cię samochód i zginiesz.
To wtedy dla twojej wiadomości jutro wygaśnie moja umowa.

 #739262  autor: pazera
 10 sie 2014, 13:27
No i co z tego?

Mnie to zmartwi bo nie będę miał się z kogo śmiać

 #739264  autor: Kryniczanin
 10 sie 2014, 13:37
pazera, Widzę że nie ma sensu z tobą rozmawiać. Niech inteligentni czytelnicy wybiorą Rosyjską ruletkę, czy pewne bezpieczne rozwiązanie. Niech poczytają jak w 2007 BOA PTC (poprzednik T-M PL) wprowadzał w błąd swoich klientów formułkami.

Kończę dyskusję bo nie ma sensu.

 #739270  autor: pazera
 10 sie 2014, 13:52
Ok to dobrze, że kończysz.

Niech inteligentni użytkownicy wybiorą czy mają czas i ochotę na wysyłanie pisemek przechodzenie na kartę itd. Czy zgodnie z tym co mówią w BOA i na co mam potwierdzenia, po prostu przejdą do innej sieci.

Finito

 #739293  autor: user_delete54
 10 sie 2014, 15:27
No dostałem informację na razie z T, że moje zgłoszenie wpadło. Dodatkowo mam informację SMS z PLAY z wyznaczoną datą przejścia numeru do PLAY wiec na razie wszystko idzie spokojnie. Nie otrzymałem jeszcze pisma do T ale jezeli PLAY potwierdza to znaczy, że wszystko zadziałało poprawnie.

Zaznaczam, że zkorzystałem z opcji opisanej na początku w konsulatacji z UKE.

 #739301  autor: ahmed
 10 sie 2014, 16:10
Valv3e pisze:No dostałem informację na razie z T, że moje zgłoszenie wpadło. Dodatkowo mam informację SMS z PLAY z wyznaczoną datą przejścia numeru do PLAY wiec na razie wszystko idzie spokojnie. Nie otrzymałem jeszcze pisma do T ale jezeli PLAY potwierdza to znaczy, że wszystko zadziałało poprawnie.

Zaznaczam, że zkorzystałem z opcji opisanej na początku w konsulatacji z UKE.
Ja przejdę z TM do Play jakie konkretnie korzyści będę miał ? Czy ktoś może porównać konkretną ofertę z abonamnetem 50 lub 70zł (no limit na komórki stacjonarne, sms-y, jakis tam net 1-2 GB i z telefon np. Iph 4s i HTC One M8) ? Z uwzgl. ew. braku płacenia za obo przez 1-3 m-ce. Umowa na 24 m-ce.

 #739303  autor: ciekawy
 10 sie 2014, 16:17
ahmed pisze:
ukefake pisze: ahmed,
Ciekawy - oczywiście że pismo musi być podpisane, ale mają taki burdel że zarejestrowali pismo bez podpisu a potem drugie z podpisem i babka mówi że po co wysłałem 2 pisma.
skoro jedno było bez podpisu to mogą powiedzieć, że się nue liczy, to z podpisem się liczy, więc mimo, że dwa złożyłeś to jedno ważne

[ Dodano: 2014-08-10, 16:29 ]
Kryniczanin pisze:pazera, Widzę że nie ma sensu z tobą rozmawiać. Niech inteligentni czytelnicy wybiorą Rosyjską ruletkę, czy pewne bezpieczne rozwiązanie. Niech poczytają jak w 2007 BOA PTC (poprzednik T-M PL) wprowadzał w błąd swoich klientów formułkami.

Kończę dyskusję bo nie ma sensu.
ja tak samo, skończyłem dyskusje z tym użytkownikiem, bo w każdej kolejnej jego wypowiedzi widać brak doświadczenia, on jeszcze nie zna życia, a jak się pisze, że jest w błędzie to obraża, emocjonuje się, pozwólmy mu zapłacić kare jeśli T uzna że kara od niego się należy, po co go na siłę uszczęśliwiać, niech sobie robi co chce, on za to poniesie konsekwencje

 #739395  autor: ukefake
 11 sie 2014, 00:09
Valv3e pisze:Zaznaczam, że zkorzystałem z opcji opisanej na początku w konsulatacji z UKE.
bardzo bym prosił o dokładne opisanie kolejnych kroków, jestem ciekawy zwłaszcza odzewu (lub braku) ze strony timo.

 #739406  autor: ahmed
 11 sie 2014, 07:44
pismo zaakceptowane przez TM, zarejestrowane numery przejdą następnego dnia na kartę, wtedy można działać. Również kończę dyskusję z opornymi co chcą nerwowo przenosić słuchając sprzedawców mających tyle do decydowania co Żyd w Getcie.
Oświadczenie o braku akceptacji zmian.

Niniejszym ostatecznie oświadczam, iż nie wyrażam zgody na wprowadzenie zmian zaproponowanych przez T-Mobile w pismach dotyczących numerów xxxx i xxx oraz mailu dotyczącym numeru xxxx. Wszystkie numery proszę odłączyć w dniu 10.09.2014r. /koniec cyklu rozliczeniowego/ bez naliczania kary umownej, wraz z przeniesieniem w/w numerów do oferty na kartę.

Jednocześnie wszelkie rozmowy negocjacyjne nt. opłat prowadzone przed w/w datą uważam za nieważne.

 #739422  autor: pazera
 11 sie 2014, 10:10
ja tak samo, skończyłem dyskusje z tym użytkownikiem, bo w każdej kolejnej jego wypowiedzi widać brak doświadczenia, on jeszcze nie zna życia, a jak się pisze, że jest w błędzie to obraża, emocjonuje się, pozwólmy mu zapłacić kare jeśli T uzna że kara od niego się należy, po co go na siłę uszczęśliwiać, niech sobie robi co chce, on za to poniesie konsekwencje
Hahaha dawno się tak nie uśmiałem. Ty za to jesteś bardzo doświadczony tylko nie zauważasz, że świat się zmienia. Dla twojej informacji: przy podpisaniu umowy było wiele niedopowiedzeń zarówno ze strony BOA jak i konsultanta w punkcie w którym podpisałem umowę. Nie wiedziałem o opłatach za dzwonienie do BOA, a zadzwoniłem parę razy bo byłem wprowadzony w błąd odnoście kosztów i miałem parę pytań. Wszystkie moje reklamacje, które faktycznie były uzasadnione zostały rozpatrzone pozytywnie. Przez 4 miesiące miałem zwracaną kasę za moją niewiedzę. Mogliby powiedzieć, że to nie ich problem, ale tak nie zrobili czyli coś się jednak zmieniło. Szczególnie że ktoś napisał, że przyjmują nawet pisma nie podpisane.

A i to nie jest kwestia obrazy. Mnie po prostu denerwuje, że rozmawiam z ludźmi którzy nie potrafią myśleć. W waszej zajefajnym myśleniu nie ma nawet odrobiny miejsca na zdanie innych osób. Ani razu nie przeczytałem, że "być może mi się uda ale ryzykuję". Nawet raz. Zamiast tego wy straszycie mnie, że na pewno nie mam racji i karę na pewno mi naliczą. Wygłupiajcie się dalej.

Skoro zakończyliśmy debilną rozmowę z wami to teraz przygotuję sobie tekst, który będę wklejał po każdej waszej idiotycznej odpowiedzi, żebyście nikogo w błąd nie wprowadzali.

Nic nie poradzę jak niektórzy są zbyt ograniczeni by zrozumieć, że BOA zapewniało mnie o braku kar przy przeniesieniu bez wysyłania pisma, a następnie BOA i konsultant w punkcie potwierdził, że żadne kary nie zostały zaliczone, a umowa jest rozwiązana. Przypominam, że kary naliczane są automatycznie przez system przy rozwiązywaniu umowy.

Wystarczy samemu ocenić czy rację mam ja, który ma informację i potwierdzenie stanu faktycznego od operatora czy ludzie, którzy nie przyjmują krytyki i wymuszają zgadzanie się z nimi, którzy nie mają żadnego pojęcia o zaistniałej sytuacji i którzy wciąż nie widzą, że ich założenia są błędne bo w żadnej umowie nie ma zapisu mówiącego o tym konkretnym przypadku.

Zanim podejmie się decyzję trzeba rozważyć wszystkie opcje, a nie mieć klapki na oczach.

 #739508  autor: margeo
 11 sie 2014, 16:10
Udało mi się dodzwonić do BOA (masakra jakie kolejki).
Ponieważ planuję urlop, a nie dostałem koperty - chciałem się dowiedzieć co z moimi blueconnectami. Otóż na moim koncie nie widnieje żadna informacja, że łapię się na podwyżkę - nawet na blueconnect 2GB za 15zł, który jest już po okresie umowy, bez urządzenia...
Usłyszalem, że konsultanci sami byli zdziwieni, bo wydawało się, że pisma dostają wyłącznie osoby z niskimi abo bez urządzeń, ale tak nie jest. Dzwonią osoby, które podpisywały abo z urządzeniami, które mają wysokie abonamenty, więc nie ma reguły...
W moim przypadku nic się nie zmienia (3 umowy).

Jako ciekawostkę dodam, że konsultanci (podobno - tak usłyszałem) dostali teraz zakaz oddzwaniania do klientów, jeśli przerwie rozmowę... Nigdy z tym nie było problemu - mam zakłócenia w biurze, proszę o kontakt gdyby przerwało rozmowę - oddzwaniają. Teraz poprosiłem o to = niestety nie ma takiej możliwości... Przykaz z góry...

T-mobile traci wizerunkowo i to baaaaaaaaaaaaaaaardzo mooocno.

**********************
POZDRAWIAM!

 #739521  autor: ciekawy
 11 sie 2014, 17:03
ahmed pisze:pismo zaakceptowane przez TM, zarejestrowane numery przejdą następnego dnia na kartę, wtedy można działać. Również kończę dyskusję z opornymi co chcą nerwowo przenosić słuchając sprzedawców mających tyle do decydowania co Żyd w Getcie.
Oświadczenie o braku akceptacji zmian.

Niniejszym ostatecznie oświadczam, iż nie wyrażam zgody na wprowadzenie zmian zaproponowanych przez T-Mobile w pismach dotyczących numerów xxxx i xxx oraz mailu dotyczącym numeru xxxx. Wszystkie numery proszę odłączyć w dniu 10.09.2014r. /koniec cyklu rozliczeniowego/ bez naliczania kary umownej, wraz z przeniesieniem w/w numerów do oferty na kartę.

Jednocześnie wszelkie rozmowy negocjacyjne nt. opłat prowadzone przed w/w datą uważam za nieważne.
do cytowanego postu,

dokładnie, sprzedawcy ładnie nazwani konsultantami przez ludzi, a w umowach konsultantami do spraw sprzedaży mają w swoich uprawnieniach aktywacje, zmiany na numerze klienta, przedłużanie umowy, ogólnie obsługa klienta, oni nie decydują o tym czy zapłacicie kare czy nie, mogą jedynie udzielić info orientacyjnie, nie na 100%,

niektórzy użytkownicy, a może raczej użytkownik nie bierze pod uwagę, że gdyby T nie zmieniło warunków i nie miałby prawa się nie zgodzić na nowe warunki to nie czekałby miesiąc na koniec umowy tylko może rok albo dłużej, zależy od kiedy jest umowa, wtedy by było ok, a jak jest miesiąc na załatwienie sprawy z T, to jest źle, dziwne troche no ale kto dorosły ten za siebie ponosi odpowiedzialność,

Oświadczenie o braku akceptacji zmian.

Niniejszym oświadczam, iż nie wyrażam zgody na wprowadzenie zmian zaproponowanych przez T-Mobile w piśmie z dnia... wpisać datę pisemka, dotyczącego numeru xxxx. Numery proszę odłączyć w dniu 10.09.2014r. albo z końcem umowy można napisać zamast daty albo z datą i koniec umowy, bez naliczania kary umownej, wraz z przeniesieniem numeru do oferty na kartę.

piszcie pojedynczo pisemko dla jednego numeru jedno pisemko, nie hurtem, nie piszcie nic o mailu, to ich nie obchodzi,

Jednocześnie wszelkie rozmowy negocjacyjne nt. opłat prowadzone przed w/w datą uważam za nieważne

to bez znaczenia w tym oświadczeniu ale może być

[ Dodano: 2014-08-11, 17:25 ]
margeo, może zakaz oddzwaniania jest słuszny, znając pomysłowość ludzi to pewnie sami celowo przerywali połączenie żeby mniej zapłacić, ale oferty no limit nie wezmą, jeśli takich sytuacji było więcej to rozumim zakaz T, w końcu to w interesie ludzi jest, żeby załatwić sprawe, a nie sieci czy to T czy innej sieci,
już wiem co by T odpowiedziało na to co napisałeś, że traci wizerunkowo - mamy najlepszy zasięg - zawsze się chwytają zasięgu jak chcą coś zyskać albo ukryć, a co tam awarie i, że Plus ma lepszy zasięg, a co najmniej są na równi, chwalić się muszą

[ Dodano: 2014-08-11, 17:42 ]
pazera, jak sam napisałeś - Zanim podejmie się decyzję trzeba rozważyć wszystkie opcje, a nie mieć klapki na oczach. - tu się zgadzam, dlatego każdy niech sobie sam wybierze czy woli rozwiązać umowe w miesiąc i bezpieczniej czy tak jak proponujesz ryzykownie na szybko,

jasne, może ci się uda odejść bez kary ale T musi wyrazić dobrą wole, a jak nie i da kare to nie masz argumentu, żeby jej nie płacić, nie masz papieru ani że złożyłeś pisemko ani odpowiedzi, że możesz odejść bez kary z podpisem pracownika T, co dostają wszyscy którzy złożą papier, że nie godzą się na nowe warunki, wtedy jak mają ten papier w razie problemów jak to pokażą samemu T to T ich nie ruszy bo załatwili sprawę jak trzeba, ty tej pewności nie masz,

klapki na oczach i ograniczenie, prawda, to jest prawda tylko, że to nie użytkownicy są ograniczeni, to prawo ogranicza i jeśli chcesz mieć 100% pewności musisz się zastosować do ograniczających przepisów, wszystkie instytucje,firmy,ludzie prywatni są ograniczeni prawem kiedy coś załatwiają w sposób prawny, nawet T jest ograniczone jeśli żąda kary bo też musi się stosować do przepisów

 #739596  autor: pazera
 11 sie 2014, 21:00
AHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa

ee..e..e

HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaa.....ufffffffff dobra starczy

Oj panowie, niezmiernie miło mi jest was wszystkich poinformować, że oto ja PAZERA miałem rację, a raczej nie wydurniałem się ze swoimi mongolskimi teoriami. Informację potwierdza się w wielu źródłach co uczyniłem, a swoje hipotezy powinno się wspierać dowodami a nie kolejnymi hipotezami.

A teraz patrzcie i podziwiajcie:

Obrazek

PS Aha to pismo nie jest moje. Skopiowałem ej ze strony FB "Odchodze z T-Mobile"
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2014, 20:44 przez pazera, łącznie zmieniany 1 raz.
 #739602  autor: lemu
 11 sie 2014, 21:08
Moja historia po krótce..
Złożyłem wypowiedzenie w T-m z brakiem akceptacji warunków ii 30 dniowym terminem wypowiedzenia. Wypowiedzenie przyjęte nawet po wysłaniu mailem, dostałem info że umowa kończy się 12.09. Po kilku dniach wypełniłem przeniesienie do RBM z datą na koniec wypowiedzenia u obecnego operatora i mam już potwierdzenie że od 13.09 numer będzie w nowej sieci i jest zgoda obecnego operatora. Oczywiście bez żądnych kar itp.. Chyba że naprawdę lubicie komplikacje z przechodzeniem na karte itd.
Tyle w temacie
pozdr

 #739608  autor: ciekawy
 11 sie 2014, 21:16
lemu, ile razy mam tłumaczyć, że przejście na karte w pisemku jest tylko zabezpieczeniem żeby nie stracić numeru ?

dobrze zrobiłeś, właśnie o takie rozwiązanie umowy i przejście do innej sieci chodzi, bez problemów, bez kary, z końcem umowy,

był już kurier z umową z RBM ?

 #739613  autor: ukefake
 11 sie 2014, 21:23
pazera, też dotarłem do tej informacji, ale jak widzę byłeś szybszy. Szkoda, że sam nie wpadłes na pomysł napisania do UKE w tej sprawie bo od razu dyskusja byłaby inna.

 #739616  autor: ciekawy
 11 sie 2014, 21:25
ukefake, on najpierw robi, potem myśli, używa czegoś co już ktoś za niego zrobił, a sam dalej nie zrobiłby nic,

tak czy tak osoby, które wysłały do T papier, że się nie zgadzają na nowe warunki dostaną odpowiedź i będą mieć papier zabezpieczający na przyszłość gdyby w T się coś pochrzanił system i przypadkiem przez pomyłkę naliczył kare
Ostatnio zmieniony 11 sie 2014, 21:28 przez ciekawy, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 23 z 37
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 37
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 37