• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 21 z 37
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 37

 #739003  autor: ciekawy
 08 sie 2014, 23:25
pazera, co masz do ukrycia ? gdybyś nic nie miał to byś skopiował treść maila, oczywiście bez swoich danych osobowych,
póki nie przeczytam całego maila i go sam nie ocenie to ten argument dla mnie jest żadnym argumentem

 #739006  autor: pazera
 08 sie 2014, 23:31
Nie, dla zasady nie podam. Napisałem co jest najważniejsze. Nie, przepraszam napisałem wszystko co było o rozwiązaniu umowy. Reszta to odpowiedź na moją skargę i dane osobowe.

 #739013  autor: KA
 08 sie 2014, 23:43
"To jest właśnie wasz problem. Nie rozumiecie co się do was mówi." - z mamusią w domku też tak rozmawiasz? Trochę się zapominasz, w ten sposób tu nie rozmawiamy, to nie Twoja ławka pod blokiem.
Dajcie już spokój...

 #739021  autor: ahmed
 09 sie 2014, 00:18
ukefake pisze: ahmed, co do braku naliczania kar masz jedynie słowne zapewnienia pracowników. Dla osób poważnie traktujących zobowiązania i lubiących tzw dupochrony papier jest jedyną wiążącą formą. Jeśli posiadasz oficjalne stanowisko timo w formie komunikatu, majla etc, to będziemy ci wdzięczni za jego publikację lub wskazanie gdzie można takowy znaleźć. Do tego czasu twoje wpisy o rzekomym braku kar można traktować WYŁĄCZNIE jako emocjonalne opinie. Jeszcze raz powtórzę: chętnie zmienię zdanie jak tylko zobaczę oficjalne stanowisko operatora.
A gdzie ja napisałem o braku naliczania kar ? Własnie odwrotnie. Kary są naliczane jeśli złozysz dyspozycję przeniesienia w okresie od dnia braku akceptacji do dnia okresu rozliczeniowego przypadającego we wrześniu. Koniec okresu np. 12 września - 13 września składasz dyspozycję przeniesienia.
Ciekawy - oczywiście że pismo musi być podpisane, ale mają taki burdel że zarejestrowali pismo bez podpisu a potem drugie z podpisem i babka mówi że po co wysłałem 2 pisma.

 #739024  autor: pazera
 09 sie 2014, 00:53
Jak akceptują bez podpisu to znaczy, że nie bawią się w mega-formalności.

 #739026  autor: petter91
 09 sie 2014, 01:07
a czy numer po przeniesieniu z abonamentu na karte bedzie od razu zarejestrowany?
bo z doswiadczenia wiem ze T-Mobile robi problemy z rejestracja i przenoszeniem :/

 #739027  autor: delKichote
 09 sie 2014, 01:10
pazera pisze:Jak akceptują bez podpisu to znaczy, że nie bawią się w mega-formalności.
To by oznaczało raczej, że nie znają się na swojej robocie :P.
A tak bardziej poważnie: to oznacza raczej, że takich zgłoszeń mają lawinę i ze zmęczenia popełniają tak podstawowe błędy...

[ Dodano: 2014-08-09, 01:18 ]
petter91 pisze:a czy numer po przeniesieniu z abonamentu na karte bedzie od razu zarejestrowany?
Bardzo bym się zdziwił, gdyby się okazało, że nie...
Btw, z tego, co pamiętam: gdy robiłem migrację z karty w temobile na abonament w temobile, musiałem mieć przedtem tę kartę zarejestrowaną na siebie. Logiczne się wydaje, że po migracji "w drugą stronę" zarejestrowanie numeru zostanie zachowane...

[ Dodano: 2014-08-09, 01:29 ]
pazera pisze:Jak chcesz czekać to sobie czekaj. Dla mnie znaczenie jeszcze miało przejście do Play na abo, gdzie ma znaczenie czy przechodzisz z karty czy z abo.
Bo czasy taniego pleja skończyły się wraz z końcem okresu ulgowych stawek hurtowych, jakie plej dostał niegdyś "od" UKE. (Dzięki temu zresztą nie płacimy dziś po 70gr/min, co było wówczas "standardem" u innych operatorów...)

 #739039  autor: Kryniczanin
 09 sie 2014, 08:37
Ludzie przerażacie mnie. Zamiast posłuchać Ciekawego i wybrać prostą bezpieczną drogę przez pre-paid robicie WSZYSTKO BY OPERATOR MÓGŁ ZROBIĆ PO SWOJEMU.

Żebyście się nie przejechali bo jak wiadomo operatorzy sprzedają nawet "rzekome" zadłużenia. A wtedy to nie rozmawiacie z nim a z firmą która zrobi wszystko by mieć pieniążki.

Ja też jestem ofiarą podwyżki. Nr miał być przeniesiony do nju umowa podpisana i co? Nie zgodziłem się na zmianę regulaminu w nju co spowodowało anulowanie przeniesienia i rozwiązanie umowy dla nr tymczasowego, napisałem że nie zgadzam się na drastyczną podwyżkę cen w T we wniosku o rozwiązanie co dodatkowo podkreśliłem żeby widzieli z jakiego powodu, i zażądałem wywalenia nr na amen z sieci, choć T prawie błaga o przeniesienie na kartę. I mam wszystko w nosie jestem w 100% bezpieczny i nie pozostawiłem im nawet jednego mm manewru. Tyle.

P.s. Jeśli wydaję Wam się że operator nastawiony na zysk któremu drastycznie spadły przychody w II kwartale tego roku będzie wszystkie Wasze sprawy załatwiał po Waszej myśli to naprawdę nie mam pytań. Obudźcie się, są wakacje ludzie na urlopach po wakacjach stawiam na akcję czemu kowalski zrezygnował przenosząc numer z abonamentu do innego operatora.

 #739045  autor: ahmed
 09 sie 2014, 09:05
petter91 pisze:a czy numer po przeniesieniu z abonamentu na karte bedzie od razu zarejestrowany?
bo z doswiadczenia wiem ze T-Mobile robi problemy z rejestracja i przenoszeniem :/
też o tym myślałem dlatego wszytko załatwiłbym w salonach, najpierw poszedł do TM to sprawdzić, a za chiwlę z kopią rejestracji (taki dokument wydają) do nowego opratora.
Jedyny szkopuł to premia za przeniesienie, ale samo przeniesienie z TM np. do PLAY numeru nie ma juz znaczenia czy z karty czy z abonamnetu. Poza tym przez te kilka dni "na kartę" wytrzymacie, zreszta dostaniecie numer tymczasowy.
Ja jak wspomniałem - mi anulowali 5zł, ale jestem pewien że w AD 2015 dadzą mi przedłużenie na JUMP z obciętym netem i czas nieokreslony niestety mnie nie obejmie bez podwyżki. Ale do tej pory unormuje się rynek. Nie wykluczone że PLAY i PLUS po przejęciu abonentów też nie zaczną fiksować.
Do Orange nie polecam - takich durnych ofert nie widziałem i kłamią z bezpłatnymi minutami.
A zasięgu wokół Olsztyna , na plazy nad jeziorem - ZERO.

 #739049  autor: Kryniczanin
 09 sie 2014, 09:28
a czy numer po przeniesieniu z abonamentu na karte bedzie od razu zarejestrowany?
Oczywiście że nie szykuj się na dwa tygodnie czekania na rejestrację. Przerabiane w maju przez kumpla.

 #739050  autor: pazera
 09 sie 2014, 09:31
Nie rozumiem. Czyli po wypowiedzeniu umowy w TM trzeba czekać 2 tygodnie żeby go na siebie zarejestrować i dopiero wtedy można przenieść do innej sieci?

 #739051  autor: Kryniczanin
 09 sie 2014, 09:41
pazera, Rejestrują w punkcie/salonie formularzem, jednak wprowadza centrala po dosłaniu papierów i trwa to 13 dni jak w przypadku kumpla. T-Mobile zrobił taki nr żeby ograniczyć przenosiny do Play.

 #739055  autor: pazera
 09 sie 2014, 09:57
Aha czyli zgodnie z waszym super bezpiecznym sposobem przenosiny trwają 1,5 miesiąca i jestem uziemiony przez 2 tygodnie bez dostępu do abonamentu i płacę grubą kasę za połączenia i internet.

No naprawdę. Trzeba było tak od razu powiedzieć, to bym wiedział żeby z wami nie zaczynać rozmowy bo bredzicie.. Już to widzę jak według was sądy będą przyznawać rację TM, które jest na uprzywilejowanej pozycji. Prawo winno być równe dla wszystkich a w tym wypadku trudno znaleźć furtkę do nadinterpretacji.

Dajcie spokój i przyznajcie się, że jesteś przedstawicielami T-Mobile i rzucacie ludziom tyle kłód pod nogę, że niektórzy się nie zdecydują na rozwiązanie umowy bo będą sie bali, że pismo nie dojdzie, nie będzie pieczątki i dowalą im karę.

 #739062  autor: Kryniczanin
 09 sie 2014, 10:41
pazera, Brawo! Najlepszą "obroną" na brak Twoich argumentów jest o atak i nazywanie osób które chcą pomóc i same (jak ja) rozwiązują umowę że
pazera pisze:jesteś przedstawicielami T-Mobile
Nawet nie masz pojęcia że sprawami windykacji zajmuje się sąd elektroniczny w Lublinie które nie takie rzeczy przyklepuje wydając nakaz zapłaty. A mało kto wie że trzeba wnieść sprzeciw w określonym terminie inaczej sprawa zostanie przyklepana.
pazera pisze:Aha czyli zgodnie z waszym super bezpiecznym sposobem przenosiny trwają 1,5 miesiąca i jestem uziemiony przez 2 tygodnie bez dostępu do abonamentu i płacę grubą kasę za połączenia i internet
No jasne lepiej wydać 1000pln na karę które może być, bądź nie niż 20pln za no limit na dwa tygodnie. Sam w 2010 rozwiązywałem w Heyah Mix umowę z powodu braku akceptacji zmiany regulaminu, powołałem się na zmieniony punkt, oddałem nr do piachu i do dzisiaj mam święty spokój. I w niczym mi to w przyszłości w PTC nie zaszkodziło. W Heyah umowy rozwiązywane są 8 dnia miesiąca więc przezornie doładowałem dodatkowo za 20pln żeby o te 8 dni się nie czepiali.
Ostatnio zmieniony 09 sie 2014, 11:25 przez Kryniczanin, łącznie zmieniany 2 razy.

 #739064  autor: epingle
 09 sie 2014, 10:43
na stronie T jest oferta dalszego korzystania z numeru telefonu po rozwiązaniu umowy. Ja wiem, że teoria swoją drogą a praktyka swoją ale w regulaminie tej oferty jest napisane:
"1.4. Skorzystanie z Oferty następuje poprzez wykonanie przez Klienta pierwszego połączenia w T-Mobile na kartę. Możliwość zalogowania karty SIM w sieci T-Mobile i wykonywania połączeń pojawi się w ciągu 5 dni roboczych od daty rozwiązania Umowy z inicjatywy Klienta. W przypadku rozwiązania Umowy przez Operatora możliwość zalogowania karty SIM w sieci T-Mobile i wykonywania połączeń pojawi się po upływie 6 dni nie później jednak niż w dniu dwunastym od daty pisma informującego Klienta o możliwości dalszego korzystania z numeru po rozwiązaniu umowy. Brak wykonania połączenia w trakcie 62 dni, licząc od dnia, w którym powstała możliwość zalogowania karty SIM w sieci, oznaczać będzie brak woli po stronie Klienta do skorzystania z Oferty. W takim przypadku Operator uprawniony jest do dezaktywowania karty SIM."
Tylko czy to ma jakieś odniesienie do naszej sytuacji?

Ten temat też był wcześniej poruszony:
"1.9. Przez skorzystanie z Oferty Klient uzyskuje status niezarejestrowanego Użytkownika T-Mobile na kartę (dane adresowe Klienta nie zostaną przeniesione na konto w systemie T-Mobile na kartę). W celu zarejestrowania danych, Klient powinien dostarczyć Operatorowi wypełnioną kartę rejestracyjną zgodnie z Regulaminem. "

 #739069  autor: asystolia
 09 sie 2014, 11:17
Cytowałam wcześnie odpowiedź T-mobile na mój mail z pytaniem o naliczenie kar przy przeniesieniu umowy do innej sieci, ale wkleję jeszcze raz:

Dzień dobry,
przeniesienie numeru bez naliczenia kary powinno nastąpić do 31.08.2014.
W razie wszelkich pytań zapraszam bezpośrednio do kontaktu z z Biurem Obsługi Abonenta pod numerem 602900 (opłata zgodna z cennikiem).
Z wyrazami szacunku
XXX
Konsultant ds.Telemarketingu i Utrzymania Klienta-Rynek Prywatny

 #739070  autor: ukefake
 09 sie 2014, 11:20
epingle, proszę o podlinkowanie regulaminu. z góry dziękuję.

 #739087  autor: delKichote
 09 sie 2014, 12:46
Kryniczanin pisze:Nr miał być przeniesiony do nju umowa podpisana i co? Nie zgodziłem się na zmianę regulaminu w nju co spowodowało anulowanie przeniesienia[...]
off topic: Można wiedzieć, o co chodziło w tej zmianie regulaminu nju? (Planuję przejście do nju...)
  • Strona 21 z 37
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 37
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 37