• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 19 z 37
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 37

 #738852  autor: delKichote
 08 sie 2014, 16:13
ciekawy pisze:jeden z użytkowników zrobił skan pisemka od T które jest śmiechu warte, sorry ale nie chce tu robić analizy prawnej tego pisemka z salonu[...], składasz w salonie albo list polecony, lepszy list polecony[...]
Wg skanu tego "pisemka" to to "pisemko" jest tym samym co kwitek z poczty, że nadałeś list polecony - jest dowodem, że złożyłeś wypowiedzenie w "salonie" - treść taką ma? Pieczątkę i podpis pracownika "salonu" też? :P
ciekawy pisze:[...], opcjonalnie salony firmowe, a zwykłe salony aps to radzę omijać bo są zewnętrzne firmy, a nie wewnętrzne firmowe gdzie mają swoich ludzi i większe uprawnienia, a najlepiej polecony do centrali
Patrząc na mapkę "salonów" pod opcją "Kontakt" na stronie temobila, to w Polsce nie ma "salonów firmowych", tylko "sklepy tmobile" i "punkty dilerskie" - nawet w warsiawce nie ma :P. Btw, jeszcze całkiem niedawno widziałem w "legendzie" tej mapki ikonkę "salony firmowe", a teraz znikło nawet to...
Ostatnio zmieniony 08 sie 2014, 16:59 przez delKichote, łącznie zmieniany 1 raz.

 #738855  autor: ciekawy
 08 sie 2014, 16:27
delKichote,

pisałem o użytkowniku który podlinlował
pismo 1 i pismo 2, z czego jedno było z salonu, drugie treści jaką napisałem na stronie 10,

jakkolwiek nazwiesz salony to wiadomo o co chodzi,

nie wiem po co robisz zamieszanie, bawi cię, że ludzie mogą źle rozwiązać umowy i płacić kary czy co ? bo jakoś twoje wywody do niczego konstruktywnego nie prowadzą

 #738857  autor: delKichote
 08 sie 2014, 16:36
_karolka_ pisze:A powiedzcie mi na razie akcja dotyczy osób które mają abo bez telefonu a czy jest szansa że przyjdzie takie pismo dla tych którzy wzięli umowę z urządzeniem?
Mała szansa.
Pismo wysyłali do abonentów bez urządzeń lub z pokończonymi umowami terminowymi, bo na takich zarabiali najmniej - nie mają w takim przypadku dochodów ze sprzedaży sprzętu i sprzedaży kredytu, jaki udzielili sprzedając sprzęt z umową (albo te dochody im się już skończyły wraz z zakończeniem okresu umowy terminowej).
Do tego abonenci bez sprzętu dostawali dużo minut lub gigabajtów, i często nie przekraczali przez to opłaty abonamentowej w czasie trwania umowy - i znowu temobil był bez dodatkowych "konfitur" w takim przypadku w postaci sprzedaży minut poza-abonamentowych i dodatkowych pakietów...
A tu reklamy z Lewandowskimi, źle oszacowany przed laty poziom inflacji itp itd i "wydatki" ;) im rosną...

 #738865  autor: pazera
 08 sie 2014, 16:55
ciekawy pisze:delKichote,

pisałem o użytkowniku który podlinlował
pismo 1 i pismo 2, z czego jedno było z salonu, drugie treści jaką napisałem na stronie 10,

jakkolwiek nazwiesz salony to wiadomo o co chodzi,

nie wiem po co robisz zamieszanie, bawi cię, że ludzie mogą źle rozwiązać umowy i płacić kary czy co ? bo jakoś twoje wywody do niczego konstruktywnego nie prowadzą
Powtórzę się dla tych którzy już mają mętlik w głowie.

Do końca sierpnia możecie rozwiązać umowę z przeniesieniem numer przy pomocy pełnomocnictwa. Czyli idziecie do salonu innej sieci i przenosicie numer z datą 30-dni od momentu podpisania nowej umowy w innej sieci.

Ja tak zrobiłem i potwierdziłem już w BOA i w punkcie stacjonarnym, że żadnych kar mi nie naliczono.

Oczywiście można bawić się w wysyłanie listów, na pewno to nie zaszkodzi tylko nie jest to koniecznością. Trzeba mieć głowę w chmurach, żeby oczekiwać, że mały dział TM odpowiedzialny za rozwiązywanie umów weźmie na siebie tyle roboty. Ten proces musiał być zautomatyzowany i został.

 #738874  autor: ciekawy
 08 sie 2014, 17:10
delKichote, co wypisujesz, przecież jak klient ma abonament tylko sim i sieć w kliena nie inwestuje, nie daje telefonu który potem jest spłacany w rachunku to abonament jest dla sieci czystym zyskiem, a nie brak tego abonamentu bo wtedy zysk jest zerowy,

pazera, po woli, żadnych kar jeszcze nie naliczyli z naciskiem na słowo jeszcze, mają na to czas, a sposób rozwiązania umowy, który podajesz jest bardzo ryzykowny,

jaki jest dział to nikogo nie interesuje, takie jest prawo,

kto chce ryzykować jego sprawa, kto chce bezpiecznie rozwiązać umowe ten skorzysta ze strony 10 i wyśle polecony do T, w odpowiedzi dostanie papier, który w przyszłości w razie problemów może być dowodem, a osoby które tego papieru nie będą mieć jeśli T powie kara się należy to nie będą te osoby miały żadnego argumentu, żeby kary nie płacić

 #738876  autor: pazera
 08 sie 2014, 17:13
Co znaczy jeszcze? Według ciebie za rok mi je wystawią? Kary są naliczane od razu. Nie zostały naliczone czyli ich nie ma i nie będzie. Nie strasz ludzi. Poza tym w umowie nie jest jasno napisane co powinieneś zrobić przy przenoszeniu i wypowiadaniu umowy jednocześnie, więc nie powołuj się na coś czego nie ma.

Wiem że mogą mi doliczyć jedną stawkę abonamentu za zbyt szybkie wypowiedzenie. Zobaczę czy w przyszłym miesiącu dostanę jakąś fakturę od nich.

 #738877  autor: delKichote
 08 sie 2014, 17:15
ciekawy pisze:pisałem o użytkowniku który podlinlował
pismo 1 i pismo 2, z czego jedno było z salonu
Innego nie było - piszemy o tych samych pismach - jedno to oświadczenie o braku akceptacji zmiany umowy przez operatora, drugie to pokwitowanie, że pismo pierwsze (to z wypowiedzeniem) zostało odebrane przez salon.
ciekawy pisze:nie wiem po co robisz zamieszanie, bawi cię, że ludzie mogą źle rozwiązać umowy i płacić kary czy co ? bo jakoś twoje wywody do niczego konstruktywnego nie prowadzą
Czy to ja twierdzę, że wystawione przez "salon" pokwitowanie odbioru pisma z wypowiedzeniem na okoliczność nie zaakceptowania zmiany w umowie "jest" (w przeciwieństwie do pokwitowania nadania listu poleconego do operatora) "śmiechu warte", czy raczej ty?...
A te dalsze tzw. wycieczki osobiste świadczą o tym, że wyczerpały ci się argumenty...
I ogólnie: wypowiedzenie umowy poprzez dostarczenie pisemnego wypowiedzenia do punktu sprzedaży jest stricto w treściach umów.

 #738882  autor: ciekawy
 08 sie 2014, 17:22
delKichote, to się nie zrozumieliśmy, śmiechu warte jest to pisemko z salonu T z ich logo, czcionką, nie to złożone i potwierdzone przez konsultanta, to jest ok,

można też tak składać pisma, dlaczego nie, tylko, że salony chyba też wysyłają te papiery do centrali, no ale jak kto woli

[ Dodano: 2014-08-08, 17:27 ]
pazera, to znaczy, że mogą naliczyć najwcześniej za miesiąc, a nawet później, na naliczenie kary sieć ma czas, to, że teraz tej kary nie naliczyli to jeszcze nie znaczy, że nie naliczą tej kary później, tu nie chodzi o jeden miesiąc abonamentu, tym stwierdzeniem udowodniłeś, że nie bardzo wiesz o czym piszesz,

ludzie, pomyślcie logicznie, skoro zostało wam do końca umowy normalnie rok albo dłużej, a sieć daje możliwość rozwiązania umowy bez kary przez zmiany, to co wam szkodzi powiadomić sieć, że nie akceptujecie nowych warunków, może to trwać 30 dni, a bez tego tkwilibyście jeszcze w sieci może nawet koło 2 lat, a tak wam źle rozwiązać sprawe w miesiąc

 #738893  autor: delKichote
 08 sie 2014, 17:58
ciekawy pisze:można też tak składać pisma, dlaczego nie, tylko, że salony chyba też wysyłają te papiery do centrali, no ale jak kto woli
No raczej - nawet mają taki obowiązek. Zresztą, na tym pokwitowaniu odbioru przez salon pisze, że "pismo przekazane zostało do rozpatrzenia".

W sumie: dostarczenie pisma na wzór "ze strony 10" (z oświadczeniem woli o braku akceptacji zmian w umowie) do salonu być może nieco przyśpieszy odpowiedź od temobile (którą tm musi nam wysłać), o ile salon od razu wprowadzi nasze oświadczenie woli (które w tej sytuacji powoduje koniec umowy) do ich systemu informatycznego.
Tyle że ktoś pisał, że w jakimś salonie nie dostał takiego pokwitowania odbioru i pieczątki na kopii (?) oświadczenia woli - uuu, to w takim przypadku może lepiej wysłać pocztą (albo iść do innego salonu, który takowe daje).

A z tego co pisze Ahmed i parę innych osób wcześniej wynika, że uzyskali od TM informację, że TM będzie naliczało kary tym, którzy wypowiedzieli umowę idąc po prostu do innego operatora i zlecając mu przeniesienie ich numeru (czyli bez oświadczenia woli o nie zaakceptowaniu zmiany umowy przez operatora TM), bo TM potraktuje to jako zerwanie umowy - oops.
Mało tego - z tekstu Ahmeda wynika, że nawet jeśli wyśle się oświadczenie o braku akceptacji umowy do TM i zaraz potem zleci się innemu operatorowi przeniesienie numeru (tzn. nie czekając z tym do czasu, aż nasza umowa sama wygaśnie wskutek oświadczenia o braku akceptacji zmiany w umowie i TM przeniesie nasz numer do systemu na kartę pre-paid w TM (btw. przenoszą na tarfę Frii)), to TM "anuluje" (!!!) oświadczenie abonenta o braku akceptacji podwyżki (=zmiany umowy) i jako wiążące uzna otrzymaną dyspozycję przeniesienia numeru od innego operatora, a to przez TM zostanie uznane jako zerwanie umowy przez abonenta (= z winy abonenta) i będą naliczane kary umowne.
Okaże się we wrześniu...

 #738900  autor: ciekawy
 08 sie 2014, 18:43
każdy salon ma obowiązek dać podpis i pieczątkę na potwierdzeniu, problem w tym, że żaden salon nie chce mieć statystyk klientów odchodzących i dlatego odmawiają przyjęcia czy potwierdzenia, wiadomo, lepiej mieć statystyki samych przyjętych klientów niż odchodzących, żeby to ominąć najlepiej wysłać polecony i skan tego co w poleconym na maila zanim się wyśle polecony,

przenoszenie numeru jest szybkie, T musi oddać numer, a nawet w tym czasie nie zdąży zapoznać się i odpowiedzieć na oświadczenie o braku akceptacji zmian, dlatego zanim się zaczną problemy lepiej odczekać aż T przyśle odpowiedź i potem zdecydować co dalej czy się składa przeniesienie numeru z abonament kiedy numer jest jeszcze w abonamencie na ostatni dzień albo kolejny po ostatnim dniu umowy czy to nie ma znaczenia i można przejść też z karty i skorzystać z promocji tak jakby się przechodziło z abonamentu

 #738922  autor: ukefake
 08 sie 2014, 20:02
pazera pisze:Kary są naliczane od razu
nie "od razu" a po zerwaniu umowy. Dodatkowo zgodnie z jakimś kodeksem o należność można się upomnieć w ciągu dwóch (lub 3 - nie pamiętam dokładnie) lat od zaistnienia należności. trzeba by sprawdzić dokładnie kwestię przedawnienia.
pazera pisze:Poza tym w umowie nie jest jasno napisane co powinieneś zrobić przy przenoszeniu i wypowiadaniu umowy jednocześnie, więc nie powołuj się na coś czego nie ma.
procedura przeniesienia numeru z jednoczesnym wypowiedzeniem umowy jest dokładnie opisana w dokumencie który linkowałem już w tym wątku 2 razy. Być może tekst po przeczytaniu znika więc daję trzeci raz - kto pierwszy ten lepszy ;)
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 000196.pdf
ahmed, co do braku naliczania kar masz jedynie słowne zapewnienia pracowników. Dla osób poważnie traktujących zobowiązania i lubiących tzw dupochrony papier jest jedyną wiążącą formą. Jeśli posiadasz oficjalne stanowisko timo w formie komunikatu, majla etc, to będziemy ci wdzięczni za jego publikację lub wskazanie gdzie można takowy znaleźć. Do tego czasu twoje wpisy o rzekomym braku kar można traktować WYŁĄCZNIE jako emocjonalne opinie. Jeszcze raz powtórzę: chętnie zmienię zdanie jak tylko zobaczę oficjalne stanowisko operatora.

 #738926  autor: ciekawy
 08 sie 2014, 20:14
ukefake, przez 3 lata firma może się upominać o należność ale to się nie przedawnia, bo kolejne 3 lata liczone od nowa odnawiają się po kolenym upomnieniu się o naleznosć, więc nie ma co liczyć, że się nie zapłaci kary jeśli naliczą,

w papierze informującym, że można zerwać umowe bez kary chodzi o to, że umowe można zerwać bez kary, inne rzeczy są opisane w innych regulaminach, dokumentach i Nie należy oczekiwać, że w tym jednym dokumencie info o zmianach będzie wszystko inne bo tak nie będzie,

oficjalne stanowisko T może będzie kiedy wszystkim klientom skończy się czas na bezkarne zrywanie umów, po co mają się spieszyć skoro to nie jest w ich interesie
Ostatnio zmieniony 08 sie 2014, 20:22 przez ciekawy, łącznie zmieniany 2 razy.

 #738927  autor: user_delete21
 08 sie 2014, 20:18
ciekawy pisze:ukefake, przez 3 lata firma może się upominać o należność ale to się nie przedawnia, bo kolejne 3 lata liczone od nowa odnawiają się po kolenym upomnieniu się o naleznosć, więc nie ma co liczyć, że się nie zapłaci kary jeśli naliczą
Porady prawne na forum zawsze na czasie :roll:

 #738932  autor: macc
 08 sie 2014, 20:20
przepraszam,że się wtrocę do tematu ,ale chcę tylko napisać,że b. ciekawy temat i sam jestem ciekaw jak to się zakończy to wypowiadanie umów we wrześniu, lub w późniejszych terminach.

 #738935  autor: ciekawy
 08 sie 2014, 20:31
jeśli T nie naliczy kar osobom które nie wysłały oświadczenia o braku akceptacji zmian to będzie to tylko wynikało z dobrej woli T ale dlaczego mieliby być tak dobrzy skoro prawo określa, że T informuje, a klient ma prawo się nie zgodzić i wszystko jasne, jak klient nie reaguje to nie dba o swój interes i to jest decyzja każdego klienta, jeśli ktoś tak chce to po co T czy ktoś inny ma mówić co i jak,

za to w przypadku kiedy przysługuje prawo do rozwiązania umowy bez kary i klient dba o swój interes to w chwilę czasu napisze pisemko i wyśle polecomym do centrali, podstawa dla T do rozwiązania umowy jest i wszystko jasne, jak będzie data rozwiazanią umowy to w trakcie trwania umowy można zlecić przeniesienie numeru do innej sieci na dzień po rozwiązaniu umowy, kary nie będzie i wątpliwości czy naliczą kare też nie będzie bo wszystko będzie załatwione jak trzeba,

brak akceptacji zmian jest niestandardowy i nie jest to wypowiedzenie umowy w rozumiemiu prawa, więc przeniesienie numeru przez inną sieć może tylko zaszkodzić, niestandardowych sytuacji Nie należy załatwiać w standardowy sposób
Ostatnio zmieniony 08 sie 2014, 20:37 przez ciekawy, łącznie zmieniany 3 razy.

 #738937  autor: pazera
 08 sie 2014, 20:32
ciekawy pisze:zego nie, tylko, że salony chyba też wysyłają te papiery do centrali, no ale jak kto woli

[ Dodano: 2014-08-08, 17:27 ]
pazera, to znaczy, że mogą naliczyć najwcześniej za miesiąc, a nawet później, na naliczenie kary sieć ma czas, to, że teraz tej kary nie naliczyli to jeszcze nie znaczy, że nie naliczą tej kary później, tu nie chodzi o jeden miesiąc abonamentu, tym stwierdzeniem udowodniłeś, że nie bardzo wiesz o czym piszesz,

ludzie, pomyślcie logicznie, skoro zostało wam do końca umowy normalnie rok albo dłużej, a sieć daje możliwość rozwiązania umowy bez kary przez zmiany, to co wam szkodzi powiadomić sieć, że nie akceptujecie nowych warunków, może to trwać 30 dni, a bez tego tkwilibyście jeszcze w sieci może nawet koło 2 lat, a tak wam źle rozwiązać sprawe w miesiąc
Co to za bzdury? Jakim prawem ma może mi naliczyć kary po miesiącu? ŻADNYM!

Kary są naliczane automatycznie po wypowiedzeniu umowy. Jeśli mi teraz nie naliczyli to mi nie naliczą. Po za tym dostałem potwierdzenie w salonie i na maila że umowa jest rozwiązana i żadnych kar nie naliczono. Ile razy mam to powtarzać?
ukafeke pisze:nie "od razu" a po zerwaniu umowy. Dodatkowo zgodnie z jakimś kodeksem o należność można się upomnieć w ciągu dwóch (lub 3 - nie pamiętam dokładnie) lat od zaistnienia należności. trzeba by sprawdzić dokładnie kwestię przedawnienia.
UMOWA....ZOSTAŁA.....ROZWIĄZANA czyli jakby mieli to by to zrobili. Jak sam napisałeś UPOMNIEĆ mogą się w ciągu dwóch lat od ZAISTNIENIA należności. Należność nie zaistniała, więc upomnieć się nie mogą zaliczyć ani tym bardziej naliczyć w terminie późniejszym.
procedura przeniesienia numeru z jednoczesnym wypowiedzeniem umowy jest dokładnie opisana w dokumencie który linkowałem już w tym wątku 2 razy. Być może tekst po przeczytaniu znika więc daję trzeci raz - kto pierwszy ten lepszy
Przecież tam nie ma nic a naszej sytuacje. To jest instrukcja jak postępować przy przeniesieniu numeru przy normalnym wygaśnięciu umowy, a nie przy jej wypowiedzeniu. Oczywiście możesz się w ten sposób bawić tylko po co skoro wtedy proces trwa do 14 dni a tak to idziesz do salonu innej sieci i oni to wciągu jednego dnia robią drogą elektroniczną.
ahmed, co do braku naliczania kar masz jedynie słowne zapewnienia pracowników. Dla osób poważnie traktujących zobowiązania i lubiących tzw dupochrony papier jest jedyną wiążącą formą. Jeśli posiadasz oficjalne stanowisko timo w formie komunikatu, majla etc, to będziemy ci wdzięczni za jego publikację lub wskazanie gdzie można takowy znaleźć. Do tego czasu twoje wpisy o rzekomym braku kar można traktować WYŁĄCZNIE jako emocjonalne opinie. Jeszcze raz powtórzę: chętnie zmienię zdanie jak tylko zobaczę oficjalne stanowisko operatora.
Pracownik reprezentuje firmę i jego stanowisko jest stanowiskiem firmy. Jeśli on się pomyli to firma bierze odpowiedzialność. To nie jest kwestia łaski tylko prawa. Już wam mówiłem żebyście poszli w pożyczki. Zobaczymy jak szybko przetrwacie jak będziecie oszukiwać klientów co do stanu faktycznego umowy.


----------------------


Mnie to dziwi po co ciekawy się tyle udziela. Nie jest w naszej sytuacji, nie dzwonił, nie załatwiał spraw, a wie najlepiej. Zanim sam ogarnąłem temat to miałem posłuchać się jego ale bałem się, że jak nie zdążę z tymi pismami do września do będzie lipa. Uznałem że każdy sąd mi przyzna rację, że przeniesienie numeru będzie traktowane jako wypowiedzenie z uwagi na brak akceptacji nowych warunków. Dodatkowo się upewniłem wszędzie gdzie mogłem. To właśnie przez to wasze kręcenie ludzie mogą się nie powyrabiać jak będą czekać 2 tygodnie na decyzję.
Ostatnio zmieniony 08 sie 2014, 20:35 przez pazera, łącznie zmieniany 1 raz.

 #738939  autor: user_delete21
 08 sie 2014, 20:35
pazera pisze:Trzeba mieć głowę w chmurach, żeby oczekiwać, że mały dział TM odpowiedzialny za rozwiązywanie umów weźmie na siebie tyle roboty. Ten proces musiał być zautomatyzowany i został.
I nieuchronności tego dowodzi na przykład akcja w Plusie tuż przed zmianami w PT, gdzie (szacunkowo) odejść było wielokrotnie więcej, a wszystko było obsługiwane ręcznie bez żadnej automatyzacji. :roll:

Żeby było jasne: nie mam zamiaru nikogo straszyć, że przeniesienie na pełnomocnictwie u nowego operatora na 100% spowoduje naliczenie mu kar. Potencjalnie zgodnie z przepisami jest taka możliwość.

Pozostaje pytanie, czy można zaufać w informacje przekazywane ustnie przez BOA, bo oficjalnych komunikatów podanych do publicznej wiadomości nie ma, a na pytania mailowe jak widzę odpowiadają zawsze nie do końca wprost i na temat.

Jeżeli ktoś ma minimum doświadczenia z korporacjami w Polsce a ew. kara umowna jest wysoka, to rozsądek wskazuje jedno wyjście.

 #738940  autor: pazera
 08 sie 2014, 20:41
I pewnie się Plus na tym przejechał.

Nie chcesz straszyć ludzi a to robisz. Ja już to zrobiłem i nie mam naliczonej żadnej kary.

Sieć nie wypuści oficjalnego stanowiska, bo nie ma po co. Wszyscy konsultanci w BOA mówią to samo każdemu klientowi, więc to jest oficjalna procedura. Z pewnym opóźnieniem ale nawet ludzie w punktach obsługi też mówią to samo. Nie ma żadnej potrzeby by się powtarzała w oficjalnych komunikatach.

Kary w TM są absurdalnie wysokie. Nie zwracałem na nie uwagi jak jeszcze byłem w Play i myślałem że 6k to normalna kara a tu niespodzianka. W Play kary za 15 miesięcy to UWAGA 780 zł. W tyłek niech mnie TM pocałuje. Nigdy u nich nic nie wezmę. Ich praktyką są olewcze w stosunku do klienta.

 #738941  autor: user_delete21
 08 sie 2014, 20:44
pazera pisze:UMOWA....ZOSTAŁA.....ROZWIĄZANA czyli jakby mieli to by to zrobili. Jak sam napisałeś UPOMNIEĆ mogą się w ciągu dwóch lat od ZAISTNIENIA należności. Należność nie zaistniała, więc upomnieć się nie mogą zaliczyć ani tym bardziej naliczyć w terminie późniejszym.
To, czy należy zapłacić karę umowną czy nie wynika wprost z umowy i sposobu jej rozwiązania, a nie z tego, co i kiedy sieć zrobi, by się o zapłatę dopominać. Gdyby chcieli zrobić zadymę, to papiery mogą wystawić nawet za pół roku i nie będzie to żadną przeszkodą.

Jedyne co zmienia tą sytuację to otrzymanie od operatora pisemnego potwierdzenia, że przyjął wypowiedzenie i żadnej kary nie ma (co musi być stwierdzone wprost, wtedy nawet gdyby to mamy w ten sposób zrzeczenie się roszczenia i kropka).
pazera pisze:Pracownik reprezentuje firmę i jego stanowisko jest stanowiskiem firmy. Jeśli on się pomyli to firma bierze odpowiedzialność. To nie jest kwestia łaski tylko prawa.
Było już kilkanaście tego typu spraw, niektóre znalazły się nawet w SN. Orzeczenia jakie tam zapadały wskazują na to, że nie musisz mieć racji.
pazera pisze:To właśnie przez to wasze kręcenie ludzie mogą się nie powyrabiać jak będą czekać 2 tygodnie na decyzję.
Jakim czekaniu na decyzję? Wystarczy doręczyć operatorowi stosowne oświadczenie do końca miesiąca. Nawet poczta listem ekonomicznym się wyrobi, gdyby teraz wysłać. Na co chcesz czekać i po co?

[ Dodano: 2014-08-08, 20:47 ]
pazera pisze:Nie chcesz straszyć ludzi a to robisz. Ja już to zrobiłem i nie mam naliczonej żadnej kary.
Za dużo razy widziałem, jak takie sprawy potrafią być załatwiane. A później jest gadanie do ściany odpowiadającej szablonami nie na temat.
pazera pisze:Sieć nie wypuści oficjalnego stanowiska, bo nie ma po co. Wszyscy konsultanci w BOA mówią to samo każdemu klientowi, więc to jest oficjalna procedura. Z pewnym opóźnieniem ale nawet ludzie w punktach obsługi też mówią to samo. Nie ma żadnej potrzeby by się powtarzała w oficjalnych komunikatach.
Potrzeba (od strony klienta) jest na przykład taka, że na oświadczenie operatora można się z łatwością powołać, na obiecanki ustno-telefoniczne zdecydowanie trudniej.

 #738942  autor: ciekawy
 08 sie 2014, 20:47
pazera, sądy opierają się na dowodach, a nie słowach klientów którzy powiedzą, że wszystko zrobili dobrze ale nie mają na to żadnego papieru,

zaskakujące jak to potrafisz ocenić człowieka nie znając go,

chcesz się przekonać, że dobrze doradzam, to przygotuj sobie pieniądze na prawnika, zapłać i jak powie ci to co ja to może zaczniesz szanować ludzi, którzy dobrze doradzają, masz prawo skorzystać z prawnika i możesz to zrobić,nikt nie zabrania,

sieć ma prawo naliczyć kare po zerwaniu umowy i nie musi to być natychmiastowe naliczenie kary,

ile razy masz powtarzać ? aż Sejm zmieni prawo i aż to zmienione prawo wejdzie w życie ? z tym, że to prawo tyczyłoby się sytuacji w przyszłości, liczy się prawo, a nie twój krzyk, emocje, powtarzanie i obrazanie czy dyskredytowanie,

też bym chciał, żeby było prostsze prawo i żeby wszystko się szybciej załatwiało ale póki co tak nie jest i trzeba się stosować do obowiązującego prawa
  • Strona 19 z 37
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 37
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 37