podstawą do nienaliczenia kary jest info o braku akceptacji zmian, nie ma papieru od klienta, nie ma podstawy do rozwiązania umowy bez kary, co konsultanc mówią nie ma znaczenia, to nie prawnicy, tylko sprzedawcy, mogą mieć wytyczne z góry, żeby tak odpowiadać, a potem już wszystkim zajmą się jeśli nie prawnicy to osoby odpowiedzialne za zatrzymanie klienów i T przez ludzką bezmyślność wyjdzie na swoje,ukefake pisze:naprawdę uważasz że operator ma szklaną kulę i z góry wie co klient ma na myśli? proszę cię ...pazera pisze:Jeśli rozwiązuję umowę teraz to nieważne jaki jest powód, skoro dzieje się to w tym miesiącu to jednoznacznie wskazuje na brak akceptacji.
z formalnego punktu widzenia operator może poznać powód rozwiązania umowy tylko w jeden sposób: pisemny, na wypowiedzeniu.
tak wynika z tego tematu, że co z tego że ludzie mają prawo do zerwania umowy bez kary jak nie umieją z niego skorzystać, a jak się napisze gotową treść na stronie 10, to się nawet nie chce zrobić kopiuj wklej, wpisać danych, wydrukować i wysłać poleconym, w tej sytuacji to rzeczywiście T mało ryzykuje bo ludzie coraz częściej nie potrafią zrozumieć co czytają, co jest w tym ważne, a co nie i jak na to odpowiedzieć