Mam dokładnie to samo ubezpieczenie - Bezpieczny Smartfon, w tej cenie 18,99 PLN. Ubezpieczycielem jest Warta.
W ubiegłym tygodniu telefon uległ zalaniu. Niechcąco potrąciłem szklankę z wodą.
Sprawę zgłosiłem na infolinii. Kilkuktotnie zostałem przesłuchiwany przez pracowników Warty co do przebiegu zdarzenia. Wczoraj dostałem odmowę uznania szkody. Jak twierdzą, przypadkowe potrącenie szklanki z wodą wg nich nie jest nieszczęśliwym wypadkiem spowodowanego zdarzeniem zewnętrznym w stosunku zarówno do Ubezpieczonego jak i sprzętu.
Wg nich "uszkodzenie lub zniszczenie telefonu w wyniku nieszczęśliwego wypadku (w tym zalania) jest to uszkodzenie/zniszczenie Telefonu (zewnętrzne lub wewnętrzne) spowodowane przez nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli Ubezpieczonego zdarzenie zewnętrzne (w tym zalanie) w stosunku do Ubezpieczonego i do Telefonu, niemożliwe do zapobieżenia, powodujące konieczność naprawy, wymiany uszkodzonych części lub całego
Telefonu."
Czy ktoś miał podobny przypadek?
Firma jednak zastrzega sobie wgląd do faktury za naprawę telefonu. Mogę też wystąpić na drogę sądową.
[ Dodano: 2014-07-24, 21:53 ]
Mam dokładnie to samo ubezpieczenie - Bezpieczny Smartfon, w tej cenie 18,99 PLN. Ubezpieczycielem jest Warta.
W ubiegłym tygodniu telefon uległ zalaniu. Niechcąco potrąciłem szklankę z wodą.
Sprawę zgłosiłem na infolinii. Kilkuktotnie zostałem przesłuchiwany przez pracowników Warty co do przebiegu zdarzenia. Wczoraj dostałem odmowę uznania szkody. Jak twierdzą, przypadkowe potrącenie szklanki z wodą wg nich nie jest nieszczęśliwym wypadkiem spowodowanego zdarzeniem zewnętrznym w stosunku zarówno do Ubezpieczonego jak i sprzętu.
Wg nich "uszkodzenie lub zniszczenie telefonu w wyniku nieszczęśliwego wypadku (w tym zalania) jest to uszkodzenie/zniszczenie Telefonu (zewnętrzne lub wewnętrzne) spowodowane przez nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli Ubezpieczonego zdarzenie zewnętrzne (w tym zalanie) w stosunku do Ubezpieczonego i do Telefonu, niemożliwe do zapobieżenia, powodujące konieczność naprawy, wymiany uszkodzonych części lub całego
Telefonu."
Czy ktoś miał podobny przypadek?
Firma jednak zastrzega sobie wgląd do faktury za naprawę telefonu. Mogę też wystąpić na drogę sądową.
Moje słuchawki: Plus: Motorola d160, Nokia 3110, Nokia 3310, Nokia 6820, Nokia 6310, Nokia 9300, HP IPaq hw6915, Nokia E51, Nokia E52, Nokia N8. Orange: SE Xperia Arc, SG S III.