• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #732677  autor: Krzych
 15 lip 2014, 08:58
Witam wszystkich!
Mam pytanie czy spotkał się ktoś z Was z następującą sytuacją:
Po przeniesieniu numerów firmowych do Orange od innego operatora na każdym numerze występuje dziwne ograniczenie prędkości do. ok 0,07 Mbps dla pobierania i wysyłania danych. Na kartach sim są aktywne pakiety internetowe od 1 do 3 GB i na pewno nie zostały wykorzystane.
Problem występuje na różnych kartach sim, różnych telefonach z różnymi wersjami oprogramowania w sieci 2G, 3G i LTE... Zamiany konfiguracji, aktualizacje oprogramowania nic nie pomagają...

Dodam, że mój prywatny telefon w Play na roamingu Orange w tej lokalizacji uzyskuje prędkości od 2 do 6 Mbps.

Poziom sygnału 3G między -90 a -110 dBm.
 #732680  autor: saleen
 15 lip 2014, 09:32
Krzych pisze:Problem występuje na różnych kartach sim, różnych telefonach z różnymi wersjami oprogramowania w sieci 2G, 3G i LTE...
No to pozstaje tylko zgłoszenie problemu do Orange - nic tutaj nie poradzimy
Miałem niedawno podobny problem w Play (prędkość interenetu "lejkowa") mimo, że pakiet 1GB był - jeden telefon na infolinię i po 3 minutach było naprawione

 #732786  autor: bazooka
 15 lip 2014, 17:55
Gdzieś ktoś coś pisał o tym na forum, że może wpływać na to blokada numerów 0700 - sprawdź czy są jakieś blokady, albo poczekaj - może autor tej informacji się wypowie...

 #732802  autor: Krzych
 15 lip 2014, 19:46
Tak, mamy blokadę smsów premium, 0700, mmsów specjalnych oraz innych usług o podwyższonej taryfikacji.

Zgłaszaliśmy sprawę do Orange, ale od wczoraj zero informacji zwrotnej i problem dalej występuje...

Jutro rano spróbuję z poziomu menedżera floty sprawdzić czy po wyłączeniu blokad internet odżyje.

 #733015  autor: orson_dzi
 16 lip 2014, 18:01
Krzych pisze: Zgłaszaliśmy sprawę do Orange, ale od wczoraj zero informacji zwrotnej i problem dalej występuje...
Zgłoszenia techniczne, prawidłowo skategoryzowane, to czas do dwóch dni. Jak się przedłuzy, dostaniesz SMS-a z informacją (klient indywidualny).
sebusy pisze:Gdzieś ktoś coś pisał o tym na forum, że może wpływać na to blokada numerów 0700 - sprawdź czy są jakieś blokady, albo poczekaj - może autor tej informacji się wypowie...
Chodzi konkretnie o Blokadę Streaming. Tylko ona czasami głupieje.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #733168  autor: Orange Ekspert
 17 lip 2014, 12:27
Czy otrzymałeś już odpowiedź z działu technicznego? Udało się wyjaśnić sprawę?

 #733478  autor: Krzych
 18 lip 2014, 15:18
Już wszystko działa. Okazało się, że mieliśmy założone ograniczenie prędkości na wszystkie karty z internetem...