Smutno się to czyta. Szanowny autorze - mądrzejsi ludzie od ciebie (i ode mnie

) te oferty układali i zapewniam cię, że wywinąć się z nich tak, żeby się kara opłacała nie ma jak. Podaj pełne informacje:
jaka to promocja/taryfa, jakie to urządzenie i ile kosztowało, wraz z wysokością abonamentu
czy raty są wyszczególnione, bo to istone, gdyż wtedy robią ci się umowy dwie
No i najważniejsze - kontakt z BOK i wyciągnięcie konkretnych wartości wysokości kary za zerwanie. Najlepiej dwa razy przez telefon, raz przez formularz. Dlaczego? Bo nie raz można usłyszeć różne wersje...
Być może przesadzam, ale to jest poważna sprawa i nie ma się co cackać. Pamiętaj, że żyjesz w kraju cwaniaków. Gdyby się kary opłacały, to ludzie by z tego korzystali. Telefony u operatorów już i tak są drogie, a ci co "zarabiają" sprzedając urządzenie często przepłacają, bo nie znają ofert tylko SIM (no, w ORange czasem coś się trafia).
Generalnie tyle ode mnie. Masz tutaj naprawdę wielu ludzi obeznanych w temacie, jak i pracowników różnych operatorów. Daj pełną informację, to uzyskasz pomoc.
I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.