• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

 #725918  autor: Thorn123
 17 cze 2014, 21:29
Dostałem dziś odpowiedz na reklamacje braku LTE w starych taryfach w skrócie nie uruchomią bo nie a jak mi się nie podoba to zawsze mogę korzystać z usługi 2g ;] bo one też spełniają warunki umowy.
Poszła skarga do UKE ciekawe co dalej będzie bo według mnie reklamacja jest całkowicie błędna np brak podstawy prawnej udzielenia odmowy.

 #725988  autor: horas
 18 cze 2014, 09:48
torture pisze:Nie no, gdzie. Ja byłem w zeszłym tygodniu w czwartek - wymienili za darmo przy dobrej bajerze. Może dlatego, że wszystko było na świeżo, a może jeszcze się zdziwię jak zobaczę fakturę za parę dni ;)
wczoraj w salonie T-M wymieniłem gratis SIM na USIM

 #729357  autor: lzur
 01 lip 2014, 23:22
Ja chciałem sprawdzić zasięg LTE w T-mobile. W tym celu w salonie kupiłem starter za 5 zł. Sprzedawca zapewniał mnie, że LTE będzie działać w ciągu pół godziny po wykonaniu pierwszego połączenia. Nie działa do dziś. Wyczytałem gdzieś, że musi to być starter z oferty Jump. Olałem więc pierwszy starter i kupiłem nowy starter (nowe 5 zł) z napisami JUMP i LTE ready. Miał działać po pół godziny. Oczywiście nawet nie logował się do LTE. Poszedłem więc do salonu i opowiedziałem sprzedawcy cała historię. Pan po wypróbowaniu mojego telefonu oświadczył mi, że to wina tego, że mam kartę SIM a nie USIM. Po wymianie (bezpłatnej) było dalej to samo. Pan oświadczył więc, że to wina mojego telefonu, że nie potrafi działać z ich siecią LTE. Tłumaczenia, że ten telefon działa w LTE z sieciami Plus, Play i Orange jakoś go nie przekonały. Zaproponowałem panu, że na próbę zamienimy się na chwilę kartami SIM. Pan się o dziwo zgodził i okazało się, że moja karta w jego tablecie z LTE nie działa a jego karta w moim telefonie działa. Czyli to nie wina telefonu tylko karty SIM. Pan po namyśle i kontakcie z centralą oświadczył, że startery prepaid nie będą na razie funkcjonować w LTE. Chociaż w tej prezentacji o LTE pokazano slajd ze starterem na kartę który posiadam. Jak to jest w końcu. Czy można włączyć LTE na starter prepaidowy w T-mobile ? I czemu sprzedawcy są tak beznadziejnie niedoinformowani ?

 #729379  autor: grzegorz0plonka
 02 lip 2014, 01:10
No i mamy użytkownika który przekonywał przejścia LTE i nie udał się. Wiec, dlatego napisałem ze, artykuły w intrenecie nie do końca prawdziwe i NIE SPRAWDZONE w praktyki,

Możemy zastanawiać się czy całe zamieszania możemy skierować sprawę do uke.

Tak trzymacie i piszecie tutaj dalej.

 #729525  autor: user_delete34
 02 lip 2014, 15:45
Witam,

w chili obecnej nie świadczymy usługi LTE w systemie na kartę. O udostępnieniu tej oferty będziemy informowali naszych Użytkowników np. na stronie http://www.t-mobile.pl

Aktualnie usługę LTE świadczymy w taryfach JUMP! w systemie abonamentowym. Jeżeli jest Pan zainteresowany tą technologią zapraszam do podpisania umowy, również z obecnym numerem, np. za pośrednictwem naszego punktu sprzedaży > adresy na stronie http://www.t-mobile.pl > / Sieć sprzedaży/ (na dole strony).
Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienie będzie pomocne.

Z pozdrowieniami

 #729572  autor: janekt
 02 lip 2014, 18:12
To jeszcze ja ze swoimi "pozdrowieniami"- LTE w T-Mobile na kartę działa w taryfie Frii oraz Jump! Oczywiście konieczna karta USIM. Info prosto ze salonu (ul. Grudziądzka).

JanekT

 #729576  autor: user_delete34
 02 lip 2014, 18:19
janekt, sprawdziłeś u siebie i Tobie działa w taryfie Frii?
Mam kartę USIM, mam kompatybilny telefon, wysyłałem maila o aktywację a nadal LTE nie jest dla mnie aktywne (powyższy cytat to odpowiedź na moją wiadomość).

 #755943  autor: piotrsnt
 14 paź 2014, 17:10
Czy może wiadomo żeby coś się od lipca zmieniło w temacie LTE w Frii na kartę?

 #755945  autor: Spacedust
 14 paź 2014, 17:19
piotrsnt pisze:Czy może wiadomo żeby coś się od lipca zmieniło w temacie LTE w Frii na kartę?
Ja kupiłem starter z logo LTE - miał taryfę Frii, którą zmieniłem na Jump i okazuje się, że niestety nadal nie można się logować do ich LTE.

Wskakuje LTE na chwilę, pojawia się Brak sieci i wraca do 3G :(

Trzeba przyznać, że takiej postawy po T się nie spodziewałem...

 #755990  autor: janekt
 14 paź 2014, 20:25
Generalnie to T-Mobile ma jedno wielkie szambo z obsługą LTE w pre-paidach, o czym konsultanci wiedzą doskonale.
Ostatnio testowo kupiłem starter do internetu za 5 zł, oczywiście karta USIM przystosowana do LTE. No i chała- do LTE nie chciało zalogować, bo to taryfa Frii. A co lepsze- nie mogłem zmienić na Jump'a.
Pomęczę trochę Biuro Obsługi, może czegoś się dowiem. Co to za problem dać wszystkim, którzy mają karty USIM dostęp do LTE? Orange jakoś potrafiło to zrobić.
Ech, Polacy... :?

JanekT

 #756057  autor: Horacy
 15 paź 2014, 09:54
Mi tam póki co się nie spieszy na przesiadkę na LTE... H/H+ w zupełności wystarczy. A poza tym N4 nie obsługuje LTE, a specjalnie mi się nie widzi wymieniać telefonu po to, aby korzystać z LTE "żeby się szybciej strony wczytywały".
 #789868  autor: Spacedust
 10 mar 2015, 16:45
piotrsnt pisze:Pół roku później… Wygląda na to, że w ofercie na kartę nadal nie ma LTE. Może trzeba zrobić coś więcej poza wymianą karty?
Jest bez problemu - musi być starter z logo LTE i taryfa Frii + włączone Jump:

Obrazek
 #789875  autor: Ramirez
 10 mar 2015, 17:17
piotrsnt pisze:Pół roku później… Wygląda na to, że w ofercie na kartę nadal nie ma LTE. Może trzeba zrobić coś więcej poza wymianą karty?

Zmień sieć i problem zostanie rozwiązany. Ja tak zrobiłem i nie żałuje. Dopiero teraz czuję że nikt ze mnie idioty nie robi. A co do tmobile to nawet jak pójdziesz do tej taryfy Jump to i tak nic nie da, jak jedyny dostępny pakiet internetu to 500 Mb. A jak byś sie upierał na tmobile to przejdź kodem na Heyah.