• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #727611  autor: usiu128
 25 cze 2014, 13:07
piogol0002 pisze:A zgłoszenie reklamacji mogę złożyć przez internet?
a na co chcesz złożyć reklamację?
Przecież konsultant Ci ją zaproponował i się zgodziłeś więc nie ma raczej szans, żeby Ci ją wyłączyli, nawet po piśmie reklamacyjnym.

E-mail z reklamacją można wysłać na [email protected]

 #727677  autor: piogol0002
 25 cze 2014, 17:38
Powiedział, że "mogę telefon rzucić o ścianę i zostanie mi i tak wymieniony na nowy".

 #727770  autor: jujeahip
 26 cze 2014, 10:23
piogol0002 pisze:Sory, że odkurzam temat, ale nie chcę robić nowego. Czy można tą opcję wyłączyć? Zmigrowałem tydzień temu i to wziąłem. Konsultant powiedział "może Pan rzucić telefon o ścianę, a i tak dostanie nowy". Teraz czytam, że nie jest to takie kolorowe...
Jest 10 dni na rezygnację jeśli umowa była zawierana przez internet/telefonicznie. Można później przedłużyć bez tej usługi, chociaż upewniłbym sie na infolinii czy na pewno nie ma możliwości dezaktywacji.