• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 16
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 16

 #725644  autor: grzegorz0plonka
 16 cze 2014, 16:40
Ale co widzę nie rozumiecie co znaczy wprowadzenie w błąd klienta przez konsultanta. Oczywiście Oczywiście konsultant sporo odpowiadał warunkach a potem na finał wychodziło kompletnie inaczej. Dlatego napisałem moje reklamacyjny została uznana częściowo i odszkodowania. Teraz pozostaje mają odebrać przysyłkę zwrotu umowy i karty sim. Po prostu konsultant udało oszukać a ja nie dałem nabrać. Po trzeci konsultanta dopiero złapałem uczciwy i powiedział mi słusznie pan zauważył nieprawidłowości. Zdaję tego sprawy ze trudno uwierzycie to co pisze tutaj i takie mam doświadczenia. Jedyny mogę napisać do t-mobile trendy aby napisali bardzo dokładnie jakieś warunkach i kto może migrować.

 #725650  autor: jakub10193
 16 cze 2014, 17:29
Cześć!

Byłem dzisiaj w salonie T-Mobile (Gdańsk, Podwale Grodzkie 5) dowiedzieć się w sprawie migracji na JUMP!

I tak miła pani mi przedstawiła mi warunki jakie muszę spełnić:
- Właściwa taryfa
- minimum trzy miesiące po przedłużenia

I co wyszło? Wg systemu mój numer się nie kwalifikuje, bo jest wciągnięty na działalność gospodarczą, a nie jest na osobę fizyczną. W systemie brakowało jakiegoś segmentu migracja na Jump, dlatego nie jest możliwa migracja.

Usiu, St. Konsultant wiecie coś więcej na ten temat? Bo nie ukrywam że Jump S/M (bez telefonu) jest lepszy od R60

 #725653  autor: st.konsultant
 16 cze 2014, 17:40
jakub10193 pisze:Cześć!

Byłem dzisiaj w salonie T-Mobile (Gdańsk, Podwale Grodzkie 5) dowiedzieć się w sprawie migracji na JUMP!

I tak miła pani mi przedstawiła mi warunki jakie muszę spełnić:
- Właściwa taryfa
- minimum trzy miesiące po przedłużenia

I co wyszło? Wg systemu mój numer się nie kwalifikuje, bo jest wciągnięty na działalność gospodarczą, a nie jest na osobę fizyczną. W systemie brakowało jakiegoś segmentu migracja na Jump, dlatego nie jest możliwa migracja.

Usiu, St. Konsultant wiecie coś więcej na ten temat? Bo nie ukrywam że Jump S/M (bez telefonu) jest lepszy od R60
Też już ten wątek był poruszany. Obecnie migrować mogą tylko Klienci prywatni. Jeżeli masz numer na działalność to nie zmigrujesz. Nie wiadomo kiedy będzie taka opcja dla biznesu i czy w ogóle będzie.

 #725663  autor: piogol0002
 16 cze 2014, 19:43
st.konsultant
A jak jest z internetem? Biorę JUMP S za 49 zł i 250mb. Czy po upływie tych danych odblokowuje mi się płatna paczka, czy po prostu prędkość spada.

 #725666  autor: st.konsultant
 16 cze 2014, 20:16
piogol0002 pisze:st.konsultant
A jak jest z internetem? Biorę JUMP S za 49 zł i 250mb. Czy po upływie tych danych odblokowuje mi się płatna paczka, czy po prostu prędkość spada.
Internet się całkowicie wyłącza. Można wtedy dokupić kolejny limit albo czekać do nowego okresu rozliczeniowego.

 #725678  autor: janekt
 16 cze 2014, 21:23
st.konsultant pisze:Internet się całkowicie wyłącza. Można wtedy dokupić kolejny limit albo czekać do nowego okresu rozliczeniowego.
To weźcie ustalcie spójną wersję wydarzeń. Po rozmowie z SUK wiem, że jest lejek 16 kbit/s, bo się właśnie o to między innymi pytałem.

JanekT

 #725682  autor: piogol0002
 16 cze 2014, 21:47
Spoko, zamówiłem sobie Huawei Ascend G6 4G za 150 zł w JUMP S. usiu, st.konsultant, dzięki za pomoc

 #725687  autor: st.konsultant
 16 cze 2014, 22:06
janekt pisze:
st.konsultant pisze:Internet się całkowicie wyłącza. Można wtedy dokupić kolejny limit albo czekać do nowego okresu rozliczeniowego.
To weźcie ustalcie spójną wersję wydarzeń. Po rozmowie z SUK wiem, że jest lejek 16 kbit/s, bo się właśnie o to między innymi pytałem.
Co się unosisz? Z nikim niczego nie będę ustalał bo piszę na tym forum w swoim imieniu a nie firmy. Żeby rozwiązać swoje wątpliwości wystarczyło spojrzeć na regulamin promocji (na prawdę polecam czytać regulaminy).

http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 007270.pdf

punkt 8.6.6

"W przypadku pełnego wykorzystania limitu danych z usługi Internet „Connect” w cyklu rozliczeniowym następuje zablokowanie transmisji danych w ramach tej usługi. Ponowna możliwość korzystania z Usługi nastąpi od nowego Cyklu Rozliczeniowego lub natychmiastowo po zwiększ eniu limitu danych. Wyjątkiem od wskazanej blokady jest wyczerpanie najwyższego z limitów przewidzianych niniejszymi warunkami, kiedy to następuje spowolnienie transmisji do 16 kb/s. W ramach niniejszej oferty nie ma możliwości wyłączenia usługi APN: internet"


Wyjątek to najwyższy limit czyli 30 GB. To akurat opisuje punkt 8.6.3

"Początkowy Limit danych z usługi Internet „ Connect ”to limit wynikający z ustawienia początkowego dla danej taryfy. Limit ten może być zmieniany na zlecenie Abonenta na inny dostępny w ramach możliwości przewidzianych w zdaniu następnym. Limity danych z Usługi Internet „ Connect ” dostępne w ramach niniejszej oferty promocyjnej to: 0,25GB, 0,5 GB, 1GB; 1,5GB; 2GB; 3GB; 4GB; 5GB; 6GB; 8GB; 10GB; 12GB; 14GB; 16GB; 18GB; 20GB; 22GB; 24GB; 26GB 28GB; 30GB. Abonent po zmianie limitu początkowego na inny może później powrócić do limitu początkowego."

[ Dodano: 2014-06-16, 22:07 ]
piogol0002 pisze:Spoko, zamówiłem sobie Huawei Ascend G6 4G za 150 zł w JUMP S. usiu, st.konsultant, dzięki za pomoc
W zeszłym tygodniu ten telefon kosztował w JUMP S 49 zł, ale za dobrze schodził i szybko podnieśli cenę :).

 #725689  autor: jakub10193
 16 cze 2014, 22:23
St. Konsultant dzięki za odpowiedź! Pozdrawiam

 #725703  autor: janekt
 16 cze 2014, 23:33
st.konsultant pisze:Co się unosisz? Z nikim niczego nie będę ustalał bo piszę na tym forum w swoim imieniu a nie firmy. Żeby rozwiązać swoje wątpliwości wystarczyło spojrzeć na regulamin promocji (na prawdę polecam czytać regulaminy).
Ja się teraz nie unoszę, ale jedna pani konsultantka dzisiaj ode mnie "dostała" za natręctwa i inne.
Co do tego internetu, to mnie zasmuciłeś, bo powinien być w każdej opcji lejek (tak jak było po staremu). Jeżeli jednak rzeczywiście go nie ma (wiem, że jest w regulaminie wpisane, że nie ma, ale czasami papiery papierami, a rzeczywistość rzeczywistością), to niech kierownik/przełożony powie to wszystkim. Bo tak to niezłe "wykopalisko" się robi- jeden mówi me, drugi be, a trzeci zupełnie coś innego.
No bądź tu mądry i podpisz dobrą umowę... :?

JanekT

 #725704  autor: andrewzc
 16 cze 2014, 23:41
Czyli to co napisałem, że to co konsultant to inna interpretacja, albo niedouczeni studenci na stażu;)

 #725715  autor: piogol0002
 17 cze 2014, 01:01
st.konsultant pisze:W zeszłym tygodniu ten telefon kosztował w JUMP S 49 zł, ale za dobrze schodził i szybko podnieśli cenę :).
Poważnie? To w takim razie te niedouki mi proponowały zazwyczaj Samsunga Galaxy Trend za około 100 albo Xperię M... Only if I knew...

 #725850  autor: Razio1
 17 cze 2014, 16:48
Jestem po rozmowie z SUK odnośnie migracji na JUMP S z wymianą telefonu. Wszystko wygląda tak jak opisywał usiu i st.konsultant. Oprócz jednego...

A jednak dało się wynegocjować bezpłatną wysyłkę i kartę micro :)

 #725902  autor: st.konsultant
 17 cze 2014, 20:29
Razio1 pisze:Jestem po rozmowie z SUK odnośnie migracji na JUMP S z wymianą telefonu. Wszystko wygląda tak jak opisywał usiu i st.konsultant. Oprócz jednego...

A jednak dało się wynegocjować bezpłatną wysyłkę i kartę micro :)

Karta micro, wysyłana razem z aneksem, zawsze jest darmowa. A opłatę za kuriera może zdjąć każdy konsultant. Wystarczy dobrze zagadać (np. że ze względu na opłatę kurierską pójdzie się do punktu). Także nie trzeba transferu do SUK żeby dokładnie to dostać.

 #725928  autor: pawel.pietrasz
 17 cze 2014, 22:09
U mnie obecnie 2 taryfy rodzinne negocjowane z SUK:

1) 450 min do wszystkich, rodzinna 3 osoby, 500 Mb i dokupione 100 sms
2) 250 min do wszystkich, sms bez limitu, t-mobile rozmowy bez limitu i 500 Mb

Dostałem propozycję migracji obu numerów na Jump 69 zł , w tym rabat 10 zł na drugi abonament, ze względu na migrację obu numerów czyli 69 i 59 i wstępnie się zgodziłem, byłem umówiony na drugi dzień na telefon bo miałem tylko potwierdzić jakie telefony mnie interesują i nikt od kilku dni nie dzwoni, nie rozumiem takiego podejścia konsultantów :)

 #725940  autor: piogol0002
 17 cze 2014, 23:32
Razio1 pisze:Jestem po rozmowie z SUK odnośnie migracji na JUMP S z wymianą telefonu. Wszystko wygląda tak jak opisywał usiu i st.konsultant. Oprócz jednego...

A jednak dało się wynegocjować bezpłatną wysyłkę i kartę micro :)
Ja także dostałem bezpłatną wysyłkę i micro :)

 #725945  autor: st.konsultant
 18 cze 2014, 00:00
pawel.pietrasz pisze:U mnie obecnie 2 taryfy rodzinne negocjowane z SUK:

1) 450 min do wszystkich, rodzinna 3 osoby, 500 Mb i dokupione 100 sms
2) 250 min do wszystkich, sms bez limitu, t-mobile rozmowy bez limitu i 500 Mb

Dostałem propozycję migracji obu numerów na Jump 69 zł , w tym rabat 10 zł na drugi abonament, ze względu na migrację obu numerów czyli 69 i 59 i wstępnie się zgodziłem, byłem umówiony na drugi dzień na telefon bo miałem tylko potwierdzić jakie telefony mnie interesują i nikt od kilku dni nie dzwoni, nie rozumiem takiego podejścia konsultantów :)

Hehe....ta zniżka nie do końca wynika z faktu, że bierzesz 2 telefony. Mając 2 taryfy JUMP można współdzielić pakiet internetowy (w przypadku JUMP M<69,99> to 500 MB), dzięki czemu na jednym numerze abonament obniża się o 10 zł, a na drugim pojawia się opłata 2 zł. Opłatę 2 zł ma numer, który zarządza pakietem. Coś na zasadzie sieci rodzinnej. Także bądź świadomy, że nie dostaniesz wtedy 2x500 MB tylko 1x500 MB podzielone na 2 numery.

Kiedy wymieniałeś telefony ostatnio? Migrację na JUMP z telefonem można zrobić dopiero po 12 miesiącach od wcześniejszej wymiany aparatu. Może konsultant tego nie sprawdził, albo zaproponował Ci coś, z czego jednak skorzystać się nie da i teraz boi się oddzwaniać :D

 #725965  autor: arte1k
 18 cze 2014, 07:21
Wczoraj zrobiłem migrację przez BOA z Rodzina 40 na JUMP L bez telefonu.
- abonament 59.99 zł,
- no limit na połączenia i sms
- LTE 1.5 GB + kolejne 1.5 GB za 10 zł
- 60 minut do UE i 60 w UE.

Umowa do końca poprzedniego abonamentu czyli 11 miesięcy. Tak mi mówił konsultant i w sumie powtórzył jeszcze ze 2 razy. Rozmowę oczywiście nagrali i ja też nagrałem żeby być pewnym co powiedział. W iBOA pokazuje mi, że mam pakiet 1 GB więc jak dostanę pisemne potwierdzenie migracji to złożę reklamację i będę czekał na odpowiedź.

 #725972  autor: pawel.pietrasz
 18 cze 2014, 08:39
st.konsultant pisze:
pawel.pietrasz pisze:U mnie obecnie 2 taryfy rodzinne negocjowane z SUK:

1) 450 min do wszystkich, rodzinna 3 osoby, 500 Mb i dokupione 100 sms
2) 250 min do wszystkich, sms bez limitu, t-mobile rozmowy bez limitu i 500 Mb

Dostałem propozycję migracji obu numerów na Jump 69 zł , w tym rabat 10 zł na drugi abonament, ze względu na migrację obu numerów czyli 69 i 59 i wstępnie się zgodziłem, byłem umówiony na drugi dzień na telefon bo miałem tylko potwierdzić jakie telefony mnie interesują i nikt od kilku dni nie dzwoni, nie rozumiem takiego podejścia konsultantów :)
Hehe....ta zniżka nie do końca wynika z faktu, że bierzesz 2 telefony. Mając 2 taryfy JUMP można współdzielić pakiet internetowy (w przypadku JUMP M<69,99> to 500 MB), dzięki czemu na jednym numerze abonament obniża się o 10 zł, a na drugim pojawia się opłata 2 zł. Opłatę 2 zł ma numer, który zarządza pakietem. Coś na zasadzie sieci rodzinnej. Także bądź świadomy, że nie dostaniesz wtedy 2x500 MB tylko 1x500 MB podzielone na 2 numery.

Kiedy wymieniałeś telefony ostatnio? Migrację na JUMP z telefonem można zrobić dopiero po 12 miesiącach od wcześniejszej wymiany aparatu. Może konsultant tego nie sprawdził, albo zaproponował Ci coś, z czego jednak skorzystać się nie da i teraz boi się oddzwaniać :D
Aneksy podpisywałem 31.01.2013, a drugi o ile pamiętam pół roku później, co do współdzielenia paczki to faktycznie słabo, i w chwili obecnej raczej nie zrobię migracji, mając taryfy rodzinne mam na każdym tel po 500 a jak przekroczę to za 10 zł 1,5 Gb, na LTE mi nie zależy więc zostaję przy obecnych taryfach, no chyba że wzrosną nieco limity danych

[ Dodano: 2014-06-18, 08:47 ]
arte1k pisze:Wczoraj zrobiłem migrację przez BOA z Rodzina 40 na JUMP L bez telefonu.
- abonament 59.99 zł,
- no limit na połączenia i sms
- LTE 1.5 GB + kolejne 1.5 GB za 10 zł
- 60 minut do UE i 60 w UE.

Umowa do końca poprzedniego abonamentu czyli 11 miesięcy. Tak mi mówił konsultant i w sumie powtórzył jeszcze ze 2 razy. Rozmowę oczywiście nagrali i ja też nagrałem żeby być pewnym co powiedział. W iBOA pokazuje mi, że mam pakiet 1 GB więc jak dostanę pisemne potwierdzenie migracji to złożę reklamację i będę czekał na odpowiedź.
Noo taka oferta dla mnie wręcz idealna, paczka 1,5 GB, no limit, na telefonie mi nie zależy więc zadz i powiem, że interesuje mnie migracja bez telefonu,

 #725986  autor: madhunt3r
 18 cze 2014, 09:46
To czyli abonament za 69.99 z 1.5GB? BO Jump L jest z 1GB.
  • Strona 7 z 16
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 16
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 16