• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 6 z 16
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 16

 #725140  autor: usiu128
 14 cze 2014, 11:29
grzegorz0plonka pisze:Na tyle dowiedziałem się konsultanta, ze dokonania migracji mogą od 6 mieś przed zakończenia umowy
To musiałeś rozmawiać z kimś niedouczonym :wink:
6 mcy przed końcem umowy jest dostępna promocja na przedłużenie umowy (taką można negocjować z SUK itp) i jest to normalny aneks do umowy z ofertą dla stałych klientów a nie migracja.
piogol0002 pisze:st.konsultant, czy ceny za telefon będą sztywne? Chcę XM2, ale co telefon mi proponują 460. Nowi klienci dostają po 200...
piszemy to już chyba piętnasty raz, że oferta migracji nie jest negocjowalna i nic w tym względzie się nie zmieni.
Nie można jej negocjować.

Jak ktoś chce negocjować to niech zaczeka aż do jego umowy będzie minimum 6mcy i korzysta z promocji dla stałych klientów na aneks do umowy. MIGRACJI SIĘ NIE NEGOCJUJE.

 #725147  autor: Adamgl
 14 cze 2014, 11:52
Mam jeszcze pytanie czy wie ktoś czy karty Sim w wersji Tandem dostępne są w już w technologi LTE bo dzwoniłem do BOA i dowiedziałem sie że są a 5 minut temu dostałem odpowiedź na emaila wysłanego wczoraj że jeszcze nie ma i zrozumieć jak jest naprawdę :?

 #725172  autor: SACZI
 14 cze 2014, 13:32
Czy oferta migracji nadal jest aktualna?
Przed chwilą logowałem się do iBOA i już nie ma banera z przedłużeniem umowy.

 #725185  autor: arasel
 14 cze 2014, 15:09
SACZI, jest aktualna, ale tylko przez telefon lub w punkcie.

 #725248  autor: SACZI
 14 cze 2014, 20:25
A podlinkujecie cennik telefonów dla oferty migracyjnej?

 #725320  autor: arasel
 15 cze 2014, 10:59
SACZI, mi konsultantka powiedziała, że ceny telefonów w przypadku migracji są brane z cennika dla przedłużających. Niemniej, fajnie jakby usiu czy st.konsultant to potwierdzili, bo informacje bywają jeszcze sprzeczne, i niekoniecznie musi być tak, jak mi powiedziano.

 #725401  autor: mateusz15
 15 cze 2014, 16:54
Witam!
Obecnie mam abonament rodzina 60 i płacę 55zł. Na jaki abonament w taryfie JUMP mogę migrować? Parę dni temu dzwoniłem i konsultant powiedział mi że mogę przejść na JUMP i płacić abonament w wysokości 79,99zł. Czy nic taniej nie da się zejść, to minimalny abonament jaki ewentualnie bym musiał płacić?

 #725407  autor: grzegorz0plonka
 15 cze 2014, 17:47
Ja bym nie polecał wykonywania prób migracji JUMP:((. Najlepiej jak się umowa kończy to wtedy na JUMP.

Napisałem naszym wątku, zostałem wprowadzenie w błąd przez konsultanta. Oni wysyłali mi umową na całkowity nowy numer telefonu zamiast migracji z samego numeru.
Po wprowadzaniu w błąd konsultanta, dopiero powiedzieli, migracji można wykonywać dopiero 6 mieś przed końcem umowy.

Niestety konsultanci wprowadzają w błąd klienta. NIE ZAUFAJ konsultantów.

Tyle wiem można migrować tańszy abonament od 6 mieś przed końcem umowy. Czy to prawda? Trudno to uwierzy. A jeśli bardzo chcieli już teraz migrować to tylko na wyższy abonament.

Jest bardzo przykro żaden dziennikarzy nie opisywali rzetelnie o całe migracyjnej oferty dla obecnie klientów. Powinny opisać jakieś warunkach można migrować i od kiedy można wykonywać. Może spytajcie na portalu telepolis a potem napiszą rzetelny artykuł. Wiele wiele informacji brakuje i nie sprawdzone.

 #725441  autor: kryl4
 15 cze 2014, 19:29
Witam,

Czy przy migracji do Jump bez telefonu wymiana karty jest darmowa?

Umowa kończy mi się w lutym 2015 roku czy migrując teraz bez telefonu będę mógł przedłużyć umowę na jesieni?

Dzięki, pozdrawiam!

 #725449  autor: tomi81
 15 cze 2014, 19:54
usiu, st.konsultant - wiem, że nie jest jeszcze możliwa migracja dla taryf biznesowych, proszę jednak o odpowiedź (przyjmijmy, że ta migracja działa), żebym mógł zrozumieć (i pewnie nie tylko ja) ten mechanizm.
W chwili obecnej mam taryfę profirma (z rabatami po przedłużeniu) - płacę 49.90 (za no limit w kraju, no limit odbieranie w UE i no limit sms/mms) + 5 PLN dopłaty za 1 GB neta (do 2GB). Sumarycznie płacę 54.90 PLN netto abonamentu + 49,20 PLN brutto raty za telefon (łącznie brutto 116,70 PLN). Mam jeszcze opłatę za bezpieczne urządzenie (10 PLN) jak też rabat w wysokości 10PLN za e-fakturę (więc to się "znosi).
Umowę przedłużyłem dokładnie 3 miesiące temu (15 kwietnia 3 miesiące mijają, więc teoretycznie będę mógł migrować), z telefonem - zależy mi na migracji do JUMPa tylko ze względu na LTE. Interesuje mnie migracja BEZ telefonu (sama zmiana taryfy). I tak:
1. Czy w związku z tym mogę patrzeć na opłatę za abonament bez telefonu?
2. Na jaką taryfę mogę minimalnie zmigrować? Czy będzie to (w przypadku wariantu bez telefonu) ta za 69.90 netto + aktualne raty (49,20 brutto), czy też będę musiał (mógł) zmigrować na taryfę za 99,90 PLN netto (i wówczas otrzymam rabat na aktualną wysokość rat wg tego co pisaliście wcześniej).
3. Jakiś inny wariant?

Będę wdzięczny za wyjaśnienie (TMobile strasznie to zakręcił).

 #725454  autor: grzegorz0plonka
 15 cze 2014, 20:27
kryl4 pisze:Witam,

Czy przy migracji do Jump bez telefonu wymiana karty jest darmowa?

Umowa kończy mi się w lutym 2015 roku czy migrując teraz bez telefonu będę mógł przedłużyć umowę na jesieni?

Dzięki, pozdrawiam!
Tak jak wcześniej napisałem, od 6 miesięcy przed zakończenie umowy można migrować na tańczy abonamentu.

Moja umowa kończy mi się w styczniu 28. A migracji będę mogłem już od sierpniu.
Również mówił cos mogę już teraz migrować ale dużo wyższy abonament i podobno na nowy numer. Przykład, teraz posiadam rodziną 40 i płacę około 100 zł z razem pakietem internetową. A migracji proponowali od 129 zł a po sierpniu mogę już pewnie od 39 zł. ALe ale, jedyny nie ma pewności wczesnego wykonania migracji może zostać tylko nowy numer zamiast obecnie starego abonamentu. Po prostu cos jest ukrycia.

Dlatego napisałem sporo brakuje rzetelne informacji.
Wiec, nich ktoś napisać do telepolis lub do dziennikarzy a potem oni mocno rozpytują całe okoliczności możliwości migracyjny dla obecnie klientów. Mamy za mało informacji i dużo ukrycia.

Tutaj opisali po prostu fatalnie błędnie. http://www.telepolis.pl/wiadomosci/t-mo ... 30672.html.
Do nowych taryf mogą zmigrować wszyscy dotychczasowi klienci, którzy podpisali umowę co najmniej 3 miesiące temu. Sieć LTE dostępna jest tylko w nowych taryfach głosowych dla posiadaczy kart USIM.
Tak naprawdę zupełnie inna praktyka oczywistości. T-mobile prezentuje migracyjny mogą którzy mają umowy już od półtora roku a nie 3 miesiące temu.

 #725501  autor: st.konsultant
 15 cze 2014, 23:02
grzegorz0plonka pisze:
kryl4 pisze:Witam,

Czy przy migracji do Jump bez telefonu wymiana karty jest darmowa?

Umowa kończy mi się w lutym 2015 roku czy migrując teraz bez telefonu będę mógł przedłużyć umowę na jesieni?

Dzięki, pozdrawiam!
Tak jak wcześniej napisałem, od 6 miesięcy przed zakończenie umowy można migrować na tańczy abonamentu.

Przeczytaj jeszcze raz ten wątek i dowiedz się, że czymś innym jest migracja a czymś innym przedłużenie umowy. Nie myl pojęć. Opcja 6 miesięcy do końca umowy dotyczy właśnie normalnego przedłużenia a nie migracji. Takiego przedłużenia, które można np negocjować z SUK.

Migracja powinna być dostępna:

- była umowa z telefonem i migracja na opcję z telefonem = po 12 miesiącach
- była umowa z telefonem i migracja na opcję bez telefonu = po 3 miesiącach
- była umowa bez telefonu i migracja na opcję z telefonem = po 3 miesiącach
- była umowa bez telefonu i migracja na opcję bez telefonu = po 3 miesiącach.


Migracja na opcję bez telefonu nie zmienia daty wygaśnięcia umowy. Przy migracji na opcję z telefonem, czas umowy liczy się od chwili migracji. Stare raty się nie kasują (przy migracji na opcję bez telefonu, pojawia się upust w abonamencie w wysokości raty a przy migracji z telefonem płaci się dwie raty).


Prościej się chyba nie da wyjaśnić....

 #725564  autor: usiu128
 16 cze 2014, 09:45
st.konsultant,

i wyjaśniasz to już po raz któryś z kolei, a i tak znajdą się tacy co sprawy nie zrozumieją.... za kilka postów ponownie będą pojawiać się takie pytania - tak jak by czytanie ze zrozumieniem bolało.

 #725568  autor: wa12
 16 cze 2014, 10:07
usiu128 pisze:st.konsultant,

i wyjaśniasz to już po raz któryś z kolei, a i tak znajdą się tacy co sprawy nie zrozumieją.... za kilka postów ponownie będą pojawiać się takie pytania - tak jak by czytanie ze zrozumieniem bolało.
Bo w gimnazjum nie uczą myśleć :(
 #725580  autor: zszalbot
 16 cze 2014, 11:01
Dzień dobry!
A ja mam pytanie o to, jak t-mobile ocenia wysokość taryf. Mam taryfę Rodzinna 110, płacę miesięcznie 49,99 za NL, ale gdybym zdecydował się na migrację, jedyna opcja dla mnie to Jump za 129,99. Trudno mi zrozumieć, dlaczego musiałbym wziąć tak wysoką taryfę. Konsultant nie umiał mi odpowiedzieć na pytanie, dlaczego pierwsza dostępna oferta dla mnie to Jump za 129,99. Z góry dziękuję za wyjaśnienie!
 #725582  autor: usiu128
 16 cze 2014, 11:12
zszalbot pisze:Dzień dobry!
A ja mam pytanie o to, jak t-mobile ocenia wysokość taryf. Mam taryfę Rodzinna 110, płacę miesięcznie 49,99 za NL, ale gdybym zdecydował się na migrację, jedyna opcja dla mnie to Jump za 129,99. Trudno mi zrozumieć, dlaczego musiałbym wziąć tak wysoką taryfę. Konsultant nie umiał mi odpowiedzieć na pytanie, dlaczego pierwsza dostępna oferta dla mnie to Jump za 129,99. Z góry dziękuję za wyjaśnienie!
tak Cię przypisał system - i nikt tego nie wyjaśni dlaczego właśnie tak a nie inaczej.

 #725602  autor: Zosiek
 16 cze 2014, 12:40
st.konsultant pisze:- była umowa bez telefonu i migracja na opcję bez telefonu = po 3 miesiącach.

Migracja na opcję bez telefonu nie zmienia daty wygaśnięcia umowy. Przy migracji na opcję z telefonem, czas umowy liczy się od chwili migracji. Stare raty się nie kasują (przy migracji na opcję bez telefonu, pojawia się upust w abonamencie w wysokości raty a przy migracji z telefonem płaci się dwie raty).

Prościej się chyba nie da wyjaśnić....
Ja mam własnie powyżej opisywany przypadek: poprzednia umowa na sam SIM, bez telefonu. Aktywna od ponad roku. Pytałem już w kilku salonach i wszyscy konsultanci twierdzą, że migracja na opcję bez telefonu również zmienia termin umowy - dwa lata od dnia podpisania migracji...

 #725605  autor: piogol0002
 16 cze 2014, 12:56
A jak jest z internetem? Biorę JUMP S za 49 zł i 250mb. Czy po upływie tych danych odblokowuje mi się płatna paczka, czy po prostu prędkość spada.

 #725614  autor: grzegorz0plonka
 16 cze 2014, 13:39
Zosiek pisze:
st.konsultant pisze:- była umowa bez telefonu i migracja na opcję bez telefonu = po 3 miesiącach.

Migracja na opcję bez telefonu nie zmienia daty wygaśnięcia umowy. Przy migracji na opcję z telefonem, czas umowy liczy się od chwili migracji. Stare raty się nie kasują (przy migracji na opcję bez telefonu, pojawia się upust w abonamencie w wysokości raty a przy migracji z telefonem płaci się dwie raty).

Prościej się chyba nie da wyjaśnić....
Ja mam własnie powyżej opisywany przypadek: poprzednia umowa na sam SIM, bez telefonu. Aktywna od ponad roku. Pytałem już w kilku salonach i wszyscy konsultanci twierdzą, że migracja na opcję bez telefonu również zmienia termin umowy - dwa lata od dnia podpisania migracji...
Sporo wydłuża okres umowy to znaczy zostałby nowy nowy nr i karty sim.
Jak nie chcesz nowy nr ani karty sim to jedyny poczekać 6 mieś przed końcem umowy.
Skąd to wiem? Ano właśnie już napisałem wiele wcześniej poście.
Zdobyłem przykre doświadczenia od t-mobile. Napisałem już tutaj, konsultant opowiadał mnie ze, umowa nie wydłuża i będę mniej płacił. A po kurierze okazał się zupełnie inną drogą, było to nowa karta sim oraz numerem. Nie była żadnych migracja a tylko dodatkowo nowy abonament. Po wysyłaniu reklamacyjny zostałem częściowo przyznany racje i odszkodowania. Jednocześnie powiedział dopiero dokonania migracji będę mogłem za półtora roku. Wtedy Pytałem drugi nr telefonu czy ma migracji. Oczywiście okazuje się od sierpnia będę mogłem migrować spokojnie. Stary nr telefonu podpisałem umowy 2013 w styczniu i dlatego już mija półtora roku. Po prostu taka jest prawda praktyki systemu t-mobile.

Aha, najlepiej iść do salonie t-mobile i tam wykonać migracji.

 #725631  autor: gardock
 16 cze 2014, 15:06
@grzegorz0plonka Człowieku najpierw naucz się pisać po polsku, bo trzeba się wysilić aby ten zlepek słów odczytać z jakimś sensem. Usiu i st.konsultant opisali wszystko dokładnie co można uzyskać i na jakich warunkach.
  • Strona 6 z 16
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 16
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 16