- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Blady, zyskujesz to, że możesz przenieść się wcześniej na nowy abonament i dostać nowy telefon. Co do telefonów, po prostu nie mam pojęcia. Mają tam na razie duży bałagan i ja osobiście także chcę zmigrować, ale jeszcze poczekam. Jeśli przechodzisz na ofertę JUMP to okres trwania twojej umowy jest do końca trwania umowy migracyjnej. Czy jeśli przejdziesz do nich w tym miesiącu, to umowa Ci się kończy za dwa lata, bez żadnego przedłużenia. Czy teraz teoretycznie kupujesz nowy telefon i o następny możesz się starać za półtora roku.
Ludzie !!
czy wy potraficie czytać temat od początku, żeby nie zadawać tych samych pytań
Oferty migracji nie można negocjować w SUK.
Abonamenty na które można migrować są wyliczane na podstawie taryfy/średnich rachunków i nie mogą być niższe niż do tej pory. Taryfa po migracji będzie albo w takiej samej, lub wyższej wysokości abonamentu. Jeśli komuś udało się migrować na abonament niższy to niech się cieszy - bo to błąd systemu który za pewne będzie niedługo poprawiony.
Migracja do opcji z telefonem. Tutaj czas 2 lata liczony jest od daty migracji. Raty się nie kasują. Także płacimy ratę starą, ratę nową + opłata za usługi.
Migracja do opcji bez telefonu. Czas umowy się nie zmienia. Jeżeli ktoś miał raty, to w nowym abonamencie dostanie upust na wysokość raty.
Jeszcze raz powtarzam, że migracji nie można negocjować w SUK! Chcesz negocjować ofertę w SUK - czekaj do końca umowy na ofertę aneksową.






Jeszcze raz powtarzam, że migracji nie można negocjować w SUK! Chcesz negocjować ofertę w SUK - czekaj do końca umowy na ofertę aneksową.
usiu128 pisze:Ludzie !!czy wy potraficie czytać temat od początku, żeby nie zadawać tych samych pytań
![]()
Oferty migracji nie można negocjować w SUK.
Abonamenty na które można migrować są wyliczane na podstawie taryfy/średnich rachunków i nie mogą być niższe niż do tej pory. Taryfa po migracji będzie albo w takiej samej, lub wyższej wysokości abonamentu. Jeśli komuś udało się migrować na abonament niższy to niech się cieszy - bo to błąd systemu który za pewne będzie niedługo poprawiony.
Migracja do opcji z telefonem. Tutaj czas 2 lata liczony jest od daty migracji. Raty się nie kasują. Także płacimy ratę starą, ratę nową + opłata za usługi.
Migracja do opcji bez telefonu. Czas umowy się nie zmienia. Jeżeli ktoś miał raty, to w nowym abonamencie dostanie upust na wysokość raty.
Jeszcze raz powtarzam, że migracji nie można negocjować w SUK! Chcesz negocjować ofertę w SUK - czekaj do końca umowy na ofertę aneksową.
Usiu, wcześniej napisałeś coś takiego:
"Wysłany: 2014-06-08, 22:57
kubascooby1999,
rata nie zniknie ale dostaniesz rabat na abonament który jest równy kwocie raty za sprzęt - więc będziesz płacił to co się umawiałeś (czyli 99zł)".
Rozumiem, że jest to nieaktualne, zgodnie z powyższymi wytycznymi, zgadza się?
I jeszcze ostatnie pytanie- gdzieś wyczytałem, że migrując i biorąc nowy telefon można uzyskać rabat od 150 do 250 PLN. Czy to info dotyczy jedynie przedłużenia umowy czy również migracji?
A ja mam inne pytanie: dzisiaj do południa logowałem się na t-mobile i miałem na koncie 2 banery (na górze i na dole) z ofertą migracji do nowych taryf z telefonem. Loguję się teraz i... nic już nie ma. Czy t-mobile coś zmienia? Czy ew. oferta migracji jest dla mnie aktywna? (ostatni aneks z końca 2013 więc rok jeszcze nie minął)
To jest aktualne, ale dotyczy sytuacji w której masz jeszcze raty za telefon, ale migrujesz do opcji bez aparatu. Płacisz np 49,99 z czego rata to 25 zł. Migrujesz na Jumpa za 49,99 lub wyższego i rata 25 zł zostaje, ale od kwoty 49,99 jest rabat 25 zł.krzyszsz pisze:usiu128 pisze:Ludzie !!czy wy potraficie czytać temat od początku, żeby nie zadawać tych samych pytań
![]()
Oferty migracji nie można negocjować w SUK.
Abonamenty na które można migrować są wyliczane na podstawie taryfy/średnich rachunków i nie mogą być niższe niż do tej pory. Taryfa po migracji będzie albo w takiej samej, lub wyższej wysokości abonamentu. Jeśli komuś udało się migrować na abonament niższy to niech się cieszy - bo to błąd systemu który za pewne będzie niedługo poprawiony.
Migracja do opcji z telefonem. Tutaj czas 2 lata liczony jest od daty migracji. Raty się nie kasują. Także płacimy ratę starą, ratę nową + opłata za usługi.
Migracja do opcji bez telefonu. Czas umowy się nie zmienia. Jeżeli ktoś miał raty, to w nowym abonamencie dostanie upust na wysokość raty.
Jeszcze raz powtarzam, że migracji nie można negocjować w SUK! Chcesz negocjować ofertę w SUK - czekaj do końca umowy na ofertę aneksową.
Usiu, wcześniej napisałeś coś takiego:
"Wysłany: 2014-06-08, 22:57
kubascooby1999,
rata nie zniknie ale dostaniesz rabat na abonament który jest równy kwocie raty za sprzęt - więc będziesz płacił to co się umawiałeś (czyli 99zł)".
Rozumiem, że jest to nieaktualne, zgodnie z powyższymi wytycznymi, zgadza się?
[ Dodano: 2014-06-11, 23:55 ]
Był jakiś problem w IBOA i w tej chwili migrację są dostępne tylko przez 602900 i punkty.kuwejt pisze:A ja mam inne pytanie: dzisiaj do południa logowałem się na t-mobile i miałem na koncie 2 banery (na górze i na dole) z ofertą migracji do nowych taryf z telefonem. Loguję się teraz i... nic już nie ma. Czy t-mobile coś zmienia? Czy ew. oferta migracji jest dla mnie aktywna? (ostatni aneks z końca 2013 więc rok jeszcze nie minął)
[ Dodano: 2014-06-12, 00:04 ]
Nie ma w tej chwili rabatów.krzyszsz pisze:
I jeszcze ostatnie pytanie- gdzieś wyczytałem, że migrując i biorąc nowy telefon można uzyskać rabat od 150 do 250 PLN. Czy to info dotyczy jedynie przedłużenia umowy czy również migracji?
st.konsultant, czy będzie w ogóle (w przyszłości, niedalekiej) możliwość migracji poprzez iboa?
Dwa lata już go naprawiają i jak widać efektów brak.usiu128 pisze:Jeśli komuś udało się migrować na abonament niższy to niech się cieszy - bo to błąd systemu który za pewne będzie niedługo poprawiony.
Dostałem dziś ekspresowo odpowiedź na moją reklamację, odsłuchano rozmowy i przyznano mi rację.
Płaciłem dwa abonamenty po 80 zł, od dnia dzisiejszego zmigrowane do Jump L, dwa abonamenty po 69,99zł bez wymiany telefonu z 1GB internetu na każdym numerze. W IBOA już naniesione zmiany, powinno być ok. Oczywiście czas umowy pozostaje taki sam bez zmian.
Płaciłem dwa abonamenty po 80 zł, od dnia dzisiejszego zmigrowane do Jump L, dwa abonamenty po 69,99zł bez wymiany telefonu z 1GB internetu na każdym numerze. W IBOA już naniesione zmiany, powinno być ok. Oczywiście czas umowy pozostaje taki sam bez zmian.
Dzisiaj będę rozmawiać z suk. Skąd wzieliście info, że do 13.06. można realizować wcześniej zaproponowane oferty (przed jumpem)? Cena tel. przy nowej taryfie wyszła trochę większa i zastanawiam się nad ewentualną próbą uzyskania "starej" taryfy, tylko muszę mieć jakiś odnośnik, żeby z nimi dyskutować
dzięki za pomoc.
I tak z ciekawości, ile można dostać max rabatu na telefon przy Profirma Jump L, bądź XL?

I tak z ciekawości, ile można dostać max rabatu na telefon przy Profirma Jump L, bądź XL?
Ja niestety zawiodłem się t-mobile. Muszę tutaj opisać!!
W środę kontaktowałem konsultantem w sprawie o migracji abonentową. konsultant powiedział ze będę płacił 39 zł i nie zadłuża mi obecnie umowy. W piątek zostałem umową z kurierem i podpisałem. Czytam czytam umowy i okazuje się zupełnie inaczej niż miało być. Umowie tam podane nowy nr telefonu i oraz nową datą zakończenia umowy. A ceny abonentową nie było.
Cos tu nie pasuje.
Zadzwoniłem do biuro obsługi i upewnić tak ma wygląda. Wreszcie złapałem uczciwie konsultanta i okazuje się NIE TAK MIAŁO BYC!!!!!!!!!!!!!
Konsultant wprowadził mnie w błąd!!! Jednocześnie powiedział mi uczciwie ze, dokonania migracji dopiero będę mogłem od 6 mieś zakończenia umowy. A nie co piszą artykuły portalu internetową.
Oczywiście kolei podpisałem odstąpienia od umowy i od razu wysyłałem na poczcie.
Dodam tez złożyłem skargę telefonicznie konsultanta który wprowadził mnie w błąd. Jak cos jest nieprawidłowości TRZEBA SKLADAĆ skargę a nie nawlekania.
W środę kontaktowałem konsultantem w sprawie o migracji abonentową. konsultant powiedział ze będę płacił 39 zł i nie zadłuża mi obecnie umowy. W piątek zostałem umową z kurierem i podpisałem. Czytam czytam umowy i okazuje się zupełnie inaczej niż miało być. Umowie tam podane nowy nr telefonu i oraz nową datą zakończenia umowy. A ceny abonentową nie było.
Cos tu nie pasuje.
Zadzwoniłem do biuro obsługi i upewnić tak ma wygląda. Wreszcie złapałem uczciwie konsultanta i okazuje się NIE TAK MIAŁO BYC!!!!!!!!!!!!!
Konsultant wprowadził mnie w błąd!!! Jednocześnie powiedział mi uczciwie ze, dokonania migracji dopiero będę mogłem od 6 mieś zakończenia umowy. A nie co piszą artykuły portalu internetową.
Oczywiście kolei podpisałem odstąpienia od umowy i od razu wysyłałem na poczcie.
Dodam tez złożyłem skargę telefonicznie konsultanta który wprowadził mnie w błąd. Jak cos jest nieprawidłowości TRZEBA SKLADAĆ skargę a nie nawlekania.
grzegorz0plonka.
Nic w tej sytuacji tylko reklamacja i to pisemna mailowa.
Ja też byłem w sytuacji gdzie konsultant początkowo wprowadził mnie w błąd. Obiecał możliwość przejścia w migracji bez telefonu z dwóch abonamentów po 80 zł na Jump L za 69,99zł z 1GB internetu bez przedłużenia umów.
Na drugi dzień zadzwoniono że nie jest możliwa ta oferta i przysługuje mi jedynie wyższa za 99,99zł.
Wkurzyłem się napisałem reklamację i w ciągu 3 dni dostałem odpowiedź, przeprosiny i jakoś dało się zmigrować na niższą taryfę niż płacę obecnie.
Tak że to co niektórzy piszą, że bezwzględnie nie da się przejść na taryfę niższą, że system nie przepuści itd... to nie do końca prawda. Przede wszystkim zależy na jakiego konsultanta się trafi i też naszych możliwości negocjacyjnych.
Nic w tej sytuacji tylko reklamacja i to pisemna mailowa.
Ja też byłem w sytuacji gdzie konsultant początkowo wprowadził mnie w błąd. Obiecał możliwość przejścia w migracji bez telefonu z dwóch abonamentów po 80 zł na Jump L za 69,99zł z 1GB internetu bez przedłużenia umów.
Na drugi dzień zadzwoniono że nie jest możliwa ta oferta i przysługuje mi jedynie wyższa za 99,99zł.
Wkurzyłem się napisałem reklamację i w ciągu 3 dni dostałem odpowiedź, przeprosiny i jakoś dało się zmigrować na niższą taryfę niż płacę obecnie.
Tak że to co niektórzy piszą, że bezwzględnie nie da się przejść na taryfę niższą, że system nie przepuści itd... to nie do końca prawda. Przede wszystkim zależy na jakiego konsultanta się trafi i też naszych możliwości negocjacyjnych.
onifer2 pisze:
Tak że to co niektórzy piszą, że bezwzględnie nie da się przejść na taryfę niższą, że system nie przepuści itd... to nie do końca prawda. Przede wszystkim zależy na jakiego konsultanta się trafi i też naszych możliwości negocjacyjnych.
Nie pisz bzdur. Migracje nie są negocjowalne. Nie wiem ile razy jeszcze ja albo usiu ma to napisać. To że ktoś zmigruje na niższą taryfę to kwestia dziury w systemie a nie rodzaju konsultanta czy negocjacji.
Podobnie rzecz z migracją z telefonem. Teoretycznie taka możliwość powinna być dostępna minimum 12 miesięcy po ostatniej wymienie telefonu. Zdarza się jednak, że jest dostępna wcześniej.
Wydaje się nie! Na tyle dowiedziałem się konsultanta, ze dokonania migracji mogą od 6 mieś przed zakończenia umowy. Całą sytuacją zamieszania powinny trafić do uke i nich oni kontrolują operatora. tyle wiem za bardzo kombinowane.Zdarza się jednak, że jest dostępna wcześniej
Ostatnio zmieniony 13 cze 2014, 18:24 przez grzegorz0plonka, łącznie zmieniany 1 raz.
I trzeba umieć właśnie tą dziurę w systemie lub niekompetencję niektórych konsutlantów wykorzystać.
Dzwonić, pytać ale nie zgadzać się na pierwszą lepszą ofertę. Zadzwonić ze 2-3 razy, wysłuchać 2- 3 różnych konsultantów, a nóż któryś przedstawi korzystniejszą ofertę niż inni (a czy to przez błędy systemu czy niedouczenie pracownika to już mało mnie to obchodzi). A w razie czego są takie środki jak reklamacja o czym pisałem wcześniej.
Myśleć, kalkulować i nie dać się wyprowadzić w pole byle jaką ofertą.
Dzwonić, pytać ale nie zgadzać się na pierwszą lepszą ofertę. Zadzwonić ze 2-3 razy, wysłuchać 2- 3 różnych konsultantów, a nóż któryś przedstawi korzystniejszą ofertę niż inni (a czy to przez błędy systemu czy niedouczenie pracownika to już mało mnie to obchodzi). A w razie czego są takie środki jak reklamacja o czym pisałem wcześniej.
Myśleć, kalkulować i nie dać się wyprowadzić w pole byle jaką ofertą.
Oczywiście już napisałem reklamacja/skarge.onifer2,
Nic w tej sytuacji tylko reklamacja i to pisemna mailowa
Myślę maja odebrać i anulować umowy.
Powinniście tutaj opisywać problemy lub cos jest ukryty.
st.konsultant, czy ceny za telefon będą sztywne? Chcę XM2, ale co telefon mi proponują 460. Nowi klienci dostają po 200...