• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 3 z 16
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16

 #723975  autor: horas
 09 cze 2014, 20:24
onifer2 pisze:horas

na stronie w taryfie Jump za 69,99zł widniej 1 miesiąc gratis włączany każdemu WIMP oraz Navi Expert.
Mnie poinformowano, że w taryfie tej wysokości biorąc bez wymiany telefonu są 3 miesiące tych usług. Zobaczymy. Analogicznie w Jump z telefonem za 69,99zł jest 0,5 GB internetu, a bez wymiany telefonu za tą samą cenę jest 1GB.
Jestem dokładnie w takiej samej sytuacji co Ty 8)
Zmigrowałem z R60 na takich samych warunkach bez telefonu.
Czyli trzeba będzie teraz pilnować by te srimpy wimpy i navi z okresu promocyjnego z 0,oo PLN nie przeszły na normalny abonament :shock:

ps.
jak sprawdzałem sobie na iboa to nigdzie nie widziałem żebym miał włączone wimp i navi ?? :roll:

 #723985  autor: roger00
 09 cze 2014, 20:52
Witam, czy ktoś miał w iboa opcję migracji jakoś specjalnie oznaczoną? Ja po kliknięciu w baner o przedłużeniu umowy mam opcje tylko dokupienia nowego numeru lub przeniesienia. A z kolei jak klikam w kolejny baner o przedłużaniu ten na dole w Mój T-Mobile to nie wiadomo czemu pojawia się opcja zakupu blueconnecta z tabletem.

Zbaraniałem dosłownie :x

 #723986  autor: onifer2
 09 cze 2014, 20:52
horas

Po jakim czasie od rozmowy na temat migracji faktycznie doszła ona do skutku w Twoim przypadku? ja dalej czekam.

roger00

Nie ma ani w IBOA ani w Mój T-Mobile opcji migracji na taryfę Jump w formie przedłużenia. Tak jak napisałeś są tylko jako kolejny abonament lub przeniesienie numeru.

 #724022  autor: usiu128
 09 cze 2014, 21:54
roger00 pisze:Witam, czy ktoś miał w iboa opcję migracji jakoś specjalnie oznaczoną? Ja po kliknięciu w baner o przedłużeniu umowy mam opcje tylko dokupienia nowego numeru lub przeniesienia. A z kolei jak klikam w kolejny baner o przedłużaniu ten na dole w Mój T-Mobile to nie wiadomo czemu pojawia się opcja zakupu blueconnecta z tabletem.

Zbaraniałem dosłownie :x
migrację można załatwić przez konsultanta tylko (albo telefonicznie albo w punkcie obsługi klienta).

 #724043  autor: piogol0002
 09 cze 2014, 23:23
Mnie denerwuje to, że ludzie są wprowadzani w błąd. Widzę tą sprawę teraz troszkę wyraźniej. Jednak skoro dostaję SMS o treści: "Przygotowaliśmy dla Ciebie SPECJALNA OFERTĘ na przedłuzenie umowy. Zniżki na telefon dostępne wyłącznie na www. SPRAWDŹ na www - zakładka Mój T-Mobile", to to wszystko powinno być umieszczone na moim koncie.

PS: wiadomo, do kiedy można migrować?

@E: Gadałem z konsultantem, powiedział mi, że można migrować do końca roku. Co do telefonów, dostałem do wyboru Xperię M i SG Ace 3 LTE. Oba po 99 zł. Taryfa JUMP 49,99 + 1GB internetu.

 #724096  autor: onifer2
 10 cze 2014, 10:38
I niestety ale okazuje się, że T-Mobile to jest niepoważna firma.

Wczoraj rozmawiałem z Konsultantem z Działu Utrzymania Klienta dokładnie p. Jarosław K..

Miało być wszystko załatwione migracja dwóch abonamnetów bez wymiany telefonów na taryfy za 69,99zł z 1 GB z internetu.

Zastanowiło mnie dzisiaj, że w dalszym ciągu mam starą taryfę, przedzwoniłem ponownie do tego działu o co się okazuje...?

Nic nie zostało w systemie po wczorajszej rozmowie, a warunki migracji już się dla mnie zmieniły.

Obecnie oferują abonamenty jeden za 79,99zł, drugi za 69,99zł ale już tylko po 0,5 GB.

To jest skandaliczne zachowanie, że człowiek dzwoni, przedstawiona jest mu dana propozycja która została przeze mnie zaakceptowana, a dzisiaj w systemie nie ma śladu po zleceniu dyspozycji migracji i przedstawiane są zupełnie nowe, gorsze oferty.

Przestrzegam zatem wszystkich aby bardzo uważali i pilnowali przy składaniu zleceń migracji, najlepiej nagrywać rozmowy.

Szczególnie przestrzegam przed P. Jarosław K. (SUK), który w tym momencie w moich oczach wygląda na niepoważnego człowieka. A w rozmowie był niby taki rzeczowy.

Nie wiem czy rozmowy z tym działem są nagrywane również przez T-Mobile. Jeśli by tak było niby pozostawała by możliwość składania reklamacji, ale szczerze po takiej sytuacji nie mam ochoty się z nimi szarpać.

Abstrahując od tego wszystkiego, posiadam obecnie cztery abonamenty w T-Mobile, jeden z nich się kończy w sierpniu a trzy następne w przyszłym roku. Z racji takiego niepoważnego traktowania klienta żaden z nich nie zostanie przedłużony w T-Mobile.

--
Ze względu na ochronę danych osobowych usunąłem nazwisko konsultanta. Proszę nie podawać pełnych danych personalnych na forum. Jeśli masz zastrzeżenia nt. pracy tego konsultanta w T-Mobile - złóż tam skargę. Pozdrawiam! Karlos20

Edit: Reklamacja jednak została zgłoszona. Być może nic nie osiągnę, ale liczę na jakiekolwiek wyciągnięcie konsekwencji w stosunku do niekompetentnego konsultanta.
Ostatnio zmieniony 10 cze 2014, 11:41 przez onifer2, łącznie zmieniany 5 razy.

 #724099  autor: modest
 10 cze 2014, 11:03
Czy ktost wie, kiedy bedzie możliwość migracji dla klientów biznesowych?

 #724179  autor: łazęga
 10 cze 2014, 15:30
Przed chwilą byłem w salonie. Migracja z telefonem przedłuża ważność o 2 lata od zakończenia starej umowy a nie od migracji. Umowę mam 3 letnią do 05.2016. Czyli migrując miałbym umowę do 05.2018. Tyle.

 #724185  autor: zygikuleczka
 10 cze 2014, 15:59
onifer2, od niego miałeś info, że zmiana oferty na jump bez telu nie przedłuża umowy?

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #724186  autor: onifer2
 10 cze 2014, 16:03
zygikuleczka

Tak dokładnie. Dałem sobie spokój z migracją, są mało poważni, każdy mówi co innego, biorą zlecenie do realizacji, potem nie ma śladu po jakiejkolwiek rozmowie.
Zupełnie niedopracowali tej oferty albo specjalnie kręcą by jak najwięcej od ludzi wyciągnąć. Tylko że niestety dla nich ale sporo osób się orientuje i nie daje nabrać.

 #724193  autor: piogol0002
 10 cze 2014, 16:20
Mi za to powiedział konsultant wczoraj, że gdybym zmigrował to czas umowy będzie się liczył od momentu migracji i nie przedłuży się do końca poprzedniej umowy. Czyli jeśli zmigrowałbym teraz, umowa by mi się kończyła w czerwcu 2k16.

 #724204  autor: usiu128
 10 cze 2014, 16:50
łazęga pisze:Przed chwilą byłem w salonie. Migracja z telefonem przedłuża ważność o 2 lata od zakończenia starej umowy a nie od migracji. Umowę mam 3 letnią do 05.2016. Czyli migrując miałbym umowę do 05.2018. Tyle.
to musiałeś rozmawiać z jakimś niedouczonym baranem.
Oferta migracji na JUMP wchodzi od chwili podpisania umowy migracji a nie od daty zakończenia starej umowy.
Jest to wyraźnie zapisane w aneksie migracyjnym.

W jakim to punkcie pytałeś (miasto, ulica?)

 #724208  autor: kamciak
 10 cze 2014, 17:16
usiu128 czyli realizując taki aneks do umowy tzw migracyjny cena telefonu który mnie interesuje czyli lg g2 mini była by 559 niestety czy można by zejść do poziomu 299 czyli z gwiazdką, który jest dla osób, które by to robiły przez iboa, ale skoro przez iboa się nie da samodzielnie ...
Wiem, że nie jesteś wróżką lecz może coś pomożesz.

 #724228  autor: st.konsultant
 10 cze 2014, 18:11
Niestety tak to jest jak firma wprowadza nowe taryfy a szkolenia robi pracownikom w drugiej kolejności....

W tej chwili na 100% wygląda to tak:

1. Migracja do opcji z telefonem. Tutaj czas 2 lata liczony jest od daty migracji. Raty się nie kasują. Także płacimy ratę starą, ratę nową + opłata za usługi.

2. Migracja do opcji bez telefonu. Czas umowy się nie zmienia. Jeżeli ktoś miał raty, to w nowym abonamencie dostanie upust na wysokość raty.

Co do kwestii, na jakie opcje można zmigrować to podstawowy warunek powinien być taki, że nowe zobowiązanie nie jest tańsze od poprzedniego. Zdarzają się jednak sytuacje (pewnie zaraz to poprawią), że udaje się zmigrować na tańszy abonament.

 #724238  autor: piogol0002
 10 cze 2014, 18:46
Ja także próbuję przez iboa, ale tam nie mam w ogóle opcji migracji. Co oni tam mają za bałagan, jeśli wprowadzają ofertę zanim przeszkolą personel i dokładnie wszystko zrobią na stronie... Nie wiem czy czekać czy nie, telefon mam stary i chętnie bym coś nowego kupił. Ale nowi klienci mają np. SG Ace 3 za 1zł, a mi chcą dać za 99.

 #724240  autor: Morvius
 10 cze 2014, 18:48
st.konsultant może ty mi pomożesz, z karty jak się przeniosę na abonament jump 49,90 + xperia m2 to ile za nią w końcu zapłacę?

Klasyczny obserwator wątku.

 #724254  autor: piogol0002
 10 cze 2014, 19:11
u@ ode mnie chcieli 470 około, kiedy nowy abonent ma ją za 200.

 #724255  autor: Morvius
 10 cze 2014, 19:13
czyli trzeba nowy numer brać? próbowałem zasymulować to przez internet i tak pokazało w podsumowaniu końcowym abo 49 i 190 za tel i nowy numer

Klasyczny obserwator wątku.

 #724258  autor: marek.cichecki
 10 cze 2014, 19:18
Witam wszystkich. Dołączam do pytania o możliwość migracji dla klientów biznesowych. Czy Usiu bądź St. Konsultant słyszeli coś na ten temat?

 #724264  autor: st.konsultant
 10 cze 2014, 19:26
marek.cichecki pisze:Witam wszystkich. Dołączam do pytania o możliwość migracji dla klientów biznesowych. Czy Usiu bądź St. Konsultant słyszeli coś na ten temat?
W tej chwili w biznesie migrować się nie da. Nie ma jeszcze informacji czy się pojawi taka opcja czy nie.
  • Strona 3 z 16
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16