hergar pisze:Po pierwsze nie napisałem, że za darmo.
...
Napisałeś, że nie ma znaczenia ile płacą, więc ja twierdzę, że można dać 0PLN, skoro nie ma znaczenia ...
hergar pisze:...
Po trzecie, cenowo Play dorównał do rynku. Jak na razie nikt z głównych graczy nie zdecydował się na znaczące obniżki w głównych sieciach. NJU, RBM, Heyah, czy nawet kody obniżające abo w Orange to niewielki procent całości, mający raczej znaczenie marketingowe niż finansowe.
No właśnie, Play dorównał do rynku.
Zatem jak widać, bardzo duże ma znaczenia ile płaci klient, bo z tego opy żyją. Dzisiaj przy 4gr MTR'ach dochód z nich jest marny.
Trzeba ~800 minut połączenia z innej sieci komórkowej, żeby dorównać opłacie za usługi, które akurat ja wnoszę, czyli 34PLN.
Tymczasem moje statystyki wyglądają za bieżący okres następująco:
- 450 minut wychodzących
- 200 min przychodzących z czego 150 z sieci macierzystej.
Procentowy i kwotowy udział zysku z MTRów sobie oblicz sam.
PS. Oczywiście ja się mogę mylić, bo nie dysponuję danymi 15 mln abonentów i nie jestem w stanie przeliczyć tego w skali operatora.