• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #720035  autor: Ultor
 26 maja 2014, 15:25
Witam Forumowiczów.16-05-2014r. złożyłem zamówienie przez telefon(dzwonił konsultant ze sklepu online,ponieważ wcześniej prosiłem o taką opcję) na abonament Smart Plan Multi II z przeniesieniem numeru z Play do Orange.Dlaczego prosiłem o telefon z ich strony?Ano dlatego iż wcześniej sam próbowałem zamówić ten pakiet wraz z kodem rabatowym -20% na abonament przez 24 miesiące,ale w trakcie zamawiania nie był widoczny 3 miesięczny rabat na abonament dla przenoszących numer-podobno błąd techniczny z ich strony.
Konsultant w trakcie zamawiania również nie miał widocznego tego 3 miesięcznego rabatu,ale zapewniał mnie,że na umowie,którą przywiezie kurier,ten rabat będzie widoczny.
23-05-2014r. przyjeżdża kurier wraz z telefonem i umową.Na umowie nie ma żadnej wzmianki o 3 miesięcznym rabacie dla przechodzących z innej sieci,ale jest rabat -20% na abonament przez 24 miesiące.Chwytam za telefon i dzwonię przy kurierze na infolinię pytając co w końcu z tym rabatem?Konsultant twierdzi,że to nie dopatrzenie z ich strony i ów rabat mi przysługuję na 100%.Podpisałem się pod tą umową,wbrew wewnętrznemu głosowi,który mi mówił,że to może być celowy "błąd techniczny" aby zedrzeć z kolejnego łosia jak najwięcej,ale cóż stało się.
Na drugi dzień złożyłem reklamację odnośnie braku w umowie zapisu o przysługującym mi 3 miesięcznym rabacie na abonament dla przenoszących numer z innej sieci.Reklamacja podobno ma być rozpatrzona do 14 dni,tyle że przy tłumaczeniach w stylu "konsultant się pomylił,a Pan i tak podpisał umowę,wiec nie ponosimy za to odpowiedzialności" będę musiał bulić za te 3 pierwsze miesiące bo minie 10 dniowy okres w którym mógłbym odstąpić od umowy.
Jak mam się na to zapatrywać?Może Wy mieliście podobne sytuację z Orange?Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami.Z góry dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2014, 17:19 przez Ultor, łącznie zmieniany 1 raz.

 #720041  autor: łazęga
 26 maja 2014, 15:43
Miałem taką samą sytuację. Reklamacja i przyznali rabat 100% na 3 m-ce.

 #720215  autor: Ultor
 27 maja 2014, 08:21
Mam nadzieję,że u mnie będzie podobnie.Dzięki.

 #720429  autor: rns84
 27 maja 2014, 22:48
Ja mam podobna sytuacje. 22.05 odebralem przesylke, tez mialy byc pierwsze 3 miesiace za free ale na bylo o tym mowy na umowie. dzis dostalem fakture do zaplaty i zglupialem bo jest do zaplaty pelna kwota abonamentu pomniejszona o 20% a mialo byc za free. Na wszelki wypadek zlozylem reklamacje ale potem poczytalem regulamin przenisienia numeru: http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary ... 949455.pdf i jest tam info "3. Rabat 100% zostanie przyznany najpóźniej następnego dnia po aktywacji numeru abonenckiego w ramach Promocji" czyli dopiero jak numer fizycznie zostanie przeniesiony do Orange wiec nie ma stresu, na poczatek trzeba zaplacic a potem beda 3 miesiace za darmo :)

 #720435  autor: kamil1221
 27 maja 2014, 23:47
Numer abonencki w tym przypadku określa numer tymczasowy.
Zazwyczaj było tak że promocja MNP nie łączyła się z rabatem na abonament.

 #720480  autor: posreg
 28 maja 2014, 11:35
i jak zakonczyla sie sprawa ? przyznali Ci rabat ?

zona wlasnie dostala umowe, podpisala bo oczywiscie kurierowi sie spieszylo..
brak informacji o 3msc za free z okazji przeniesienia numeru

w zamowieniu mamy to jak byk czarno na bialym

reklamowac ?
czy czekac do pierwszej faktury ?

 #720990  autor: Orange Ekspert
 30 maja 2014, 00:18
@Ultor
Czy sprawa została już wyjaśniona? Znasz numer zgłoszenia przesłanego do BOK?

@posreg
Napisz do nas http://pomoc.orange.pl/. Sprawdzimy to i postaramy się pomóc.

Pozdrawiam
Tomek

 #721026  autor: piotrek83
 30 maja 2014, 09:58
U mnie było podobnie, przy zamówieniu przez internet w promocji -20% nie było rabatu na 3mies, ale mimo tego klepnąłem przeniesienie.
Przyszła pierwsza faktura na kwotę abonament -20%, złożyłem reklamację i faktura została skorygowana. Także problem nie powinno być bo w regulaminie -20% wyraźnie napisane jest że obie promocje łączą się.