Witam Forumowiczów.16-05-2014r. złożyłem zamówienie przez telefon(dzwonił konsultant ze sklepu online,ponieważ wcześniej prosiłem o taką opcję) na abonament Smart Plan Multi II z przeniesieniem numeru z Play do Orange.Dlaczego prosiłem o telefon z ich strony?Ano dlatego iż wcześniej sam próbowałem zamówić ten pakiet wraz z kodem rabatowym -20% na abonament przez 24 miesiące,ale w trakcie zamawiania nie był widoczny 3 miesięczny rabat na abonament dla przenoszących numer-podobno błąd techniczny z ich strony.
Konsultant w trakcie zamawiania również nie miał widocznego tego 3 miesięcznego rabatu,ale zapewniał mnie,że na umowie,którą przywiezie kurier,ten rabat będzie widoczny.
23-05-2014r. przyjeżdża kurier wraz z telefonem i umową.Na umowie nie ma żadnej wzmianki o 3 miesięcznym rabacie dla przechodzących z innej sieci,ale jest rabat -20% na abonament przez 24 miesiące.Chwytam za telefon i dzwonię przy kurierze na infolinię pytając co w końcu z tym rabatem?Konsultant twierdzi,że to nie dopatrzenie z ich strony i ów rabat mi przysługuję na 100%.Podpisałem się pod tą umową,wbrew wewnętrznemu głosowi,który mi mówił,że to może być celowy "błąd techniczny" aby zedrzeć z kolejnego łosia jak najwięcej,ale cóż stało się.
Na drugi dzień złożyłem reklamację odnośnie braku w umowie zapisu o przysługującym mi 3 miesięcznym rabacie na abonament dla przenoszących numer z innej sieci.Reklamacja podobno ma być rozpatrzona do 14 dni,tyle że przy tłumaczeniach w stylu "konsultant się pomylił,a Pan i tak podpisał umowę,wiec nie ponosimy za to odpowiedzialności" będę musiał bulić za te 3 pierwsze miesiące bo minie 10 dniowy okres w którym mógłbym odstąpić od umowy.
Jak mam się na to zapatrywać?Może Wy mieliście podobne sytuację z Orange?Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami.Z góry dziękuję za pomoc.
Konsultant w trakcie zamawiania również nie miał widocznego tego 3 miesięcznego rabatu,ale zapewniał mnie,że na umowie,którą przywiezie kurier,ten rabat będzie widoczny.
23-05-2014r. przyjeżdża kurier wraz z telefonem i umową.Na umowie nie ma żadnej wzmianki o 3 miesięcznym rabacie dla przechodzących z innej sieci,ale jest rabat -20% na abonament przez 24 miesiące.Chwytam za telefon i dzwonię przy kurierze na infolinię pytając co w końcu z tym rabatem?Konsultant twierdzi,że to nie dopatrzenie z ich strony i ów rabat mi przysługuję na 100%.Podpisałem się pod tą umową,wbrew wewnętrznemu głosowi,który mi mówił,że to może być celowy "błąd techniczny" aby zedrzeć z kolejnego łosia jak najwięcej,ale cóż stało się.
Na drugi dzień złożyłem reklamację odnośnie braku w umowie zapisu o przysługującym mi 3 miesięcznym rabacie na abonament dla przenoszących numer z innej sieci.Reklamacja podobno ma być rozpatrzona do 14 dni,tyle że przy tłumaczeniach w stylu "konsultant się pomylił,a Pan i tak podpisał umowę,wiec nie ponosimy za to odpowiedzialności" będę musiał bulić za te 3 pierwsze miesiące bo minie 10 dniowy okres w którym mógłbym odstąpić od umowy.
Jak mam się na to zapatrywać?Może Wy mieliście podobne sytuację z Orange?Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami.Z góry dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2014, 17:19 przez Ultor, łącznie zmieniany 1 raz.