• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 73 z 187
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 187

 #718807  autor: grzegorz1982
 20 maja 2014, 08:31
przy przedłużaniu zdecydowałem się na OMG z rabatem 50% 14,95zł-340min.

A co chodzi przejście na abonament to liczę na cos lepszego niż to co jest na stronie, bo to co jest na stronie nie zachęca mnie w żaden sposób.

 #719025  autor: frycek
 21 maja 2014, 00:07
Witam wszystkich dzisiaj złożyłem wypowiedzenie będąc w salonie plusa
Oferta jaką zaproponowali to standartowe no limit lub 220 minut wymienne za sms przy składaniu wypowiedzenia doŕzucili jeszcze 60 minut do tych 220
Dam znać co mi zaproponuje duk mnie interesuje no limit za 29 z nielimitowanymi sms i mms

[ Dodano: 2014-05-22, 10:12 ]
Umowa przedłużona OMG bez limitu 29 brutto
Nielimitowane połączenia
Nielimitowane smsy i mmsy
Pakiet internetowy 1 gb 1 mc bezpłatnie później 10 zł
Połączenia stacjonarne 3 mc bezpłatnie później 7 zł
Umowa na 18 miesięcy

 #719498  autor: darq87
 23 maja 2014, 05:15
Dla zainteresowanych... miałem jeszcze drugi numer iplusa ale wzięty na firmę. Koniec umowy jest w październiku. Stwierdziłem ze pojde do salonu plusa złożę wypowiedzenie już teraz i zobacze co ciekawego zaoferują.

Generalnie na firmie jest niemal identyczna oferta jak na klienta prywatnego z oferta tylko SIM 50% (no wychodzi tam średnio :


3 GB - 9 zł brutto
10 GB - 17 zł brutto
16 GB - 23 zł brutto
25 GB - 30 zł brutto
30 GB - 42zł brutto


( a to oferta prywatna przedłużoniowa z DUK jaką dostałem niedawno - dla porównania:
- 44zł pakiet 30GB, nocki 50GB+przegladanie www + nielimitowana ipla)
- 34zł pakiet 25GB, nocki 50GB+przegladanie stron www )


typek z DUK początkowo powiedział ze z racji ze jezscze do konca umowa jest ponad 5 miesiecy - moze dac powyzsze ceny w umowie na 12miesiecy + 5 miesiecy ktore zostały do konca kontraktu... CZyli przez najblizsze 17miesiecy obnizona byłaby cena za iplusa. Powiedziałem ze jak do konca umowy jest mniej jak 3miesiace to wtedy powyzsze pakiety moze dac w umowe na czas nieokreslony z 1miesiecznym wypowiedzeniem. Poczekam jeszcze i w wakacje rzucę im papier.

 #719522  autor: kostykiewicz
 23 maja 2014, 09:23
Mam pytanie z beczki abonamentowej PLUS

Mój brat ma umowę jeszcze na 14 miesięcy (tzn tyle mu zostało do końca umowy)

Pisałem do konsultanta (ale wolę tutaj to potwierdzić) w sprawie ile wcześniej mogę przedłużyć umowę na nowych warunkach.

Odpisał mi iż: Mogę przedłużyć na nowych warunkach wcześniej: 6 miesięcy

Więc mu napisałem:
Czyli jesli dla przykładu 5 miesięcy przed zakończeniem umowy przedłużę na 24 miesiące to będę na nowych warunkach 24+ to co mi zostało czyli te 5 miesięcy co łącznie daje mi 29 miesięcy lecz na nowych warunkach?
Dobrze to rozumiem?

A on mi odpowiedział:
nie, ponieważ jeśli przedłuży Pan umowę wcześniej na kolejne 24 miesiące to pozostałe miesiące z poprzedniej umowy zostałyby anulowane.


I moje pytanie brzmi do was:
1.Czy faktycznie tak jest?
2.Jak to jest z wypowiedzeniem, jeśli tak jest to np. ponad 5 miesięcy i parę dni przed zakończeniem umowy złożę wypowiedzenie to otrzymam od razu ofertę z DUK? Jeśli tak to mam podać iż przechodzę na kartę z dniem końca obowiązującej umowy czy jak? aby nie zapłacić kary.

Bo jeśli faktycznie 6 miesięcy wcześniej mogę przedłużyć umowę przed końcem jej na nowe lepsze warunki i te 6 miesięcy będą mi anulowane na poczet nowej umowy np. 18 miesięcznej bez takiego czegoś jak 18 mies+to co mi zostało czyli 6 miesięcy to fajnie to brzmi a jak jest w praktyce to was się pytam :) ???

 #719960  autor: mrkarolk
 26 maja 2014, 09:25
@kostykiewicz,

w Orange i T-Mobile byłaby umowa na 29 miesięcy na tych nowych warunkach.

Nie wydaje mi się, żeby w Plusie było inaczej ponieważ by im się to nie kalkulowało. Moim zdaniem błąd konsultanta.

 #720025  autor: Lightman
 26 maja 2014, 14:27
kostykiewicz pisze:1.Czy faktycznie tak jest?
Prawdą jest jedynie, że 6 miesięcy przed końcem możesz zmienić warunki na zasadzie przedłużenia umowy. Miesiące pozostałe do końca umowy będą doliczone do nowej. Nic nie przepada :)

Druga strona biurka - wcześniej Plus, aktualnie T-Mobile

 #720064  autor: Boro99
 26 maja 2014, 17:12
Lightman pisze:
kostykiewicz pisze:1.Czy faktycznie tak jest?
Prawdą jest jedynie, że 6 miesięcy przed końcem możesz zmienić warunki na zasadzie przedłużenia umowy. Miesiące pozostałe do końca umowy będą doliczone do nowej. Nic nie przepada :)
Czasami jednak przepada :)

Przedłużałem ostatnio umowę na telefon oraz internet i przy skorzystaniu z oferty DUK, cytuję z zapisów umowy dotyczącej telefonu:

"abonent dokonuje przekształcenia Umowy w Umowę na czas oznaczony 24 miesięcy licząc od dnia zawarcia aneksu ("czas oznaczony Umowy").

Standardowa oferta dostępna w salonie lub przez internet oparta jest na sumowaniu okresu jaki pozostał do końca bieżącej umowy i czasu nowej. Oferta DUK nie (do końca umowy miałem prawie 3 miesiące).

 #720161  autor: kostykiewicz
 26 maja 2014, 22:03
Boro99 pisze:
Lightman pisze:
kostykiewicz pisze:1.Czy faktycznie tak jest?
Prawdą jest jedynie, że 6 miesięcy przed końcem możesz zmienić warunki na zasadzie przedłużenia umowy. Miesiące pozostałe do końca umowy będą doliczone do nowej. Nic nie przepada :)
Czasami jednak przepada :)

Przedłużałem ostatnio umowę na telefon oraz internet i przy skorzystaniu z oferty DUK, cytuję z zapisów umowy dotyczącej telefonu:

"abonent dokonuje przekształcenia Umowy w Umowę na czas oznaczony 24 miesięcy licząc od dnia zawarcia aneksu ("czas oznaczony Umowy").

Standardowa oferta dostępna w salonie lub przez internet oparta jest na sumowaniu okresu jaki pozostał do końca bieżącej umowy i czasu nowej. Oferta DUK nie (do końca umowy miałem prawie 3 miesiące).

Skoro miałeś do końca umowy 3 mc to musiałeś pójść do punktu plusa i złożyć wypowiedzenie tak? Jeśli tak to co było we wniosku?
- Z dniem końca umowy czyli jeszcze po 3 miesiącach miała przejść na przysłowiową ofertę na kartę? czy coś innego tzn inną datę wpisałeś (wprowadziła konsultantka punktu)

 #720179  autor: Boro99
 26 maja 2014, 23:18
Jedno wypowiedzenie wysyłałem pocztą, inne złożyłem osobiście w salonie. Żadnych próśb co do przeniesienia numeru do prepaid nie składałem, bo wiedziałem, że będzie oferta DUK i dostanę to co chcę. W salonie łączą jeszcze telefonicznie z innym konsultantem, ale on nie proponuje nic lepszego.

Jedyna różnica to to, że na kontakt ze strony DUK na telefon czekałem prawie 2 miesiące od złożenia wypowiedzenia (nie spieszyło się ani im ani mi). Mogłem zadzwonić, ale nie mieli w ofercie interesującego mnie telefonu. Później krótki sms od Plusa z prośba o kontakt z 2699 (dodzwonisz się chyba tylko z telefonu, którego dotyczy przedłużenie) i sprawa załatwiona w ciągu kilku minut. W przypadku oferty na internet kontakt był ze strony Plusa po jakimś niecałym tygodniu od wizyty w salonie.

 #720209  autor: kostykiewicz
 27 maja 2014, 06:49
Boro99 pisze:Jedno wypowiedzenie wysyłałem pocztą, inne złożyłem osobiście w salonie. Żadnych próśb co do przeniesienia numeru do prepaid nie składałem, bo wiedziałem, że będzie oferta DUK i dostanę to co chcę. W salonie łączą jeszcze telefonicznie z innym konsultantem, ale on nie proponuje nic lepszego.

Jedyna różnica to to, że na kontakt ze strony DUK na telefon czekałem prawie 2 miesiące od złożenia wypowiedzenia (nie spieszyło się ani im ani mi). Mogłem zadzwonić, ale nie mieli w ofercie interesującego mnie telefonu. Później krótki sms od Plusa z prośba o kontakt z 2699 (dodzwonisz się chyba tylko z telefonu, którego dotyczy przedłużenie) i sprawa załatwiona w ciągu kilku minut. W przypadku oferty na internet kontakt był ze strony Plusa po jakimś niecałym tygodniu od wizyty w salonie.
Jedno wypowiedzenie wysyłałem pocztą, inne złożyłem osobiście w salonie.
Oba miały 3 miesiące do końca umowy?


Żadnych próśb co do przeniesienia numeru do prepaid nie składałem, bo wiedziałem, że będzie oferta DUK i dostanę to co chcę
W takim razie co było we wniosku skoro 3 miesiące miałeś jeszcze do zakończenia umowy to we wniosku składanym zaznaczone było że z dniem końca obowiązującej umowy ma nastąpić rezygnacja z twojego numer abonenta? Skoro nie składałeś wniosku o przeniesienie na kartę interesuje mnie data bo jak złożyć że rezygnujesz z kolejnym okresem rozliczeniowym a do końca umowy masz 3 mc to wtedy karę zapłacisz więc musiałeś składać pewnie tak jak napisałem wyżej z dniem końca obowiązującej umowy chodzi mi o cykl rozliczeniowy


kontakt był ze strony Plusa po jakimś niecałym tygodniu od wizyty w salonie
U mnie kontakt był zaraz na drugi dzień, wizyta w salonie złożenie wniosku o przeniesienie na kartę, przed tym jeszcze pani proponowala mi badziewną ofertę, potem dzwoniła do BOKU czy BUKU jeden kij przedstawiala mi ofertę również badziewną ale o wiele lepszą niż szanowna pani z punktu norma....bo stwierdzeniu że chcę i przedłużę umowę tylko i wyłącznie na warunkach 36 czy tam 37 zł na no limit kom, stacj i sms/mms powiedziała że owszem jest ta oferta ale dla firm ściema no ale cuż w takim razie baju i wniosek o przeniesienie na kartę :) drugi dzień sms proszę zadzwonić na numer taki jaki napisałeś i zawarcie umowy nastąpiło na tych warunkach o których wszyscy tutaj piszą :)




Sorry że tak pytam, ale skoro konsultant mi powiedział że mogę 5 mc wcześniej złożyć wypowiedzenie tzn wziąć nową ofertę to wole na nowych warunkach które mnie interesują i niech pociągne jeszcze te 4-5 mc ale już na tańszych i lepszych warunkach to się opłaca :)
Tylko kwestia daty jaką składać we wniosku czy z np. jeśli mam 5 mc do końca umowy to mam napisać że z dniem końca obowiązującej umowy z cyklem po 5 mc czy krócej, ale króćej to wiąże się z karą jeśli nie będą reagować na przedłużenie.

 #720226  autor: Vero
 27 maja 2014, 09:56
kostykiewicz pisze:Tylko kwestia daty jaką składać we wniosku czy z np. jeśli mam 5 mc do końca umowy to mam napisać że z dniem końca obowiązującej umowy z cyklem po 5 mc czy krócej, ale króćej to wiąże się z karą jeśli nie będą reagować na przedłużenie.
"Wypowiedzenie umowy" jest tu rozumiane w sensie potocznym. Jeżeli mówimy o umowach o usługi telekomunikacyjne, zawartych na czas oznaczony, to takie umowy zawierają klauzulę, że po upływie okresu na jaki umowa została zawarta, ulega ona przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba, że klient nie wyrazi na to zgody. U mnie ta klauzula brzmiała:

"Po upływie czasu oznaczonego Umowa ulegnie przedłużeniu na czas nieoznaczony, o ile Abonent nie złoży przeciwnego oświadczenia na piśmie nie później niż na 30 dni przed upływem czasu oznaczonego Umowy".

Z tego wynikają dwa wnioski:

a) Umowa kończy się w określonym dniu, a nawiązanie dalszego stosunku umownego jest zawarciem nowej umowy na tych samych warunkach, ale tym razem na czas nieoznaczony (możliwe są też zapisy o przedłużaniu na czas oznaczony). Nie można wypowiedzieć umowy, która została zawarta na czas oznaczony, chyba, że planujemy ją zerwać ze wszystkimi konsekwencjami finansowymi (kary umowne, zwrot rabatów). Klient, który nie chce automatycznego przedłużania umowy na czas nieoznaczony (lub na nowy okres), nie powinien więc jej wypowiadać, tylko złożyć oświadczenie o braku zgody na jej przedłużenie. W tej sytuacji nie ma potrzeby określania terminu z jakim umowa ma się rozwiązać, bo niczego nie rozwiązujemy - złożenie odpowiedniego oświadczenia (o braku zgody na przedłużenie) powoduje, że umowa zostanie samoczynnie zakończona z końcem okresu na jaki została zawarta. Nie obowiązują w takiej sytuacji okresy wypowiedzenia, bo umowa nie jest wypowiadana.

b) Oświadczenie o braku zgody na przedłużenie umowy można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy, byle wcześniej niż 30 dni przed jej końcem (ten okres może mieć inną ilość dni w innych umowach). W związku z tym, odpowiednie oświadczenie można złożyć nawet rok przed końcem umowy, a czysto teoretycznie nawet następnego dnia po jej zawarciu. Z punktu widzenia prawnego nie ma to znaczenia.

Metody zakończenia umowy z operatorem telekomunikacyjnym:

1. Oświadczenie o braku zgody na przedłużenie umowy po upływie okresu na jaki została zawarta.

Nie jest to wypowiedzenie umowy. Nie jest konieczne podawanie żadnych terminów i nie ma okresu wypowiedzenia.

2. Wypowiedzenie umowy z woli abonenta.

Oznacza zerwanie umowy z operatorem telekomunikacyjnym. Należy podać w jakim terminie chcemy rozwiązań umowę, ale nie w krótszym niż z uwzględnieniem okresu wypowiedzenia zapisanego w umowie. Wypowiedzenie wiąże się z zapłaceniem kar umownych i zwrotem udzielonych ulg, proporcjonalnie do czasu jaki pozostał do końca umowy.

3. Wypowiedzenie umowy przez abonenta z powodu zmiany warunków umowy.

Nie dotyczy sytuacji, gdy zmiana spowodowana jest zmianą przepisów prawa. Jeżeli warunki umowy są zmieniane przez samego operatora, to abonent może nie wyrazić zgody na przyjęcie nowych warunków i tym samym umowa ulega rozwiązaniu za okresem wypowiedzenia. Abonent nie ponosi żadnych konsekwencji finansowych

4. Wypowiedzenie umowy przez abonenta z winy operatora.

Rzadki przypadek, w zasadzie możliwy tylko wówczas, gdy operator nie jest w stanie świadczyć usług zgodnie z umową. Teoretycznie abonent nie ponosi wówczas żadnych konsekwencji wypowiedzenia umowy, ale trzeba udowodnić winę operatora. Należy podać termin w jakim chcemy rozwiązać umowę; obowiązuje okres wypowiedzenia.

We wszystkich w/w przypadkach należy podać dokładne dane identyfikujące abonenta i umowę: o jaki numer telefonu chodzi, datę i miejsce zawarcia umowy, jej numer (jeżeli taki posiada), swój adres, nr dowodu i pesel (jeżeli były podane w umowie).

Jeżeli w dyskusji na forum przewija się pojęcie "wypowiedzieć umowę", to w 99% przypadków chodzi o sytuację nr 1.

.

 #720763  autor: negra
 29 maja 2014, 10:13
Mimo że poczytałem ten wątek mam mętlik w głowie więc proszę o odpowiedz. Znajoma ma obecnie abonament w Orange ( jeszcze 3 m-ce) z którego otrzymała propozycję no limit z Nokia 520 na 30 m-cy w kwocie 59.98 zł. Wydaje się to śmieszną propozycją i bardzo mocno zastanawia się nad przejściem do Plusa tym bardziej że rodzinka jest w tej sieci. Możecie podpowiedzieć jakie można negocjować warunki , pakiety przy przeniesieniu numeru , gdzie negocjować ?

 #720855  autor: Ruben
 29 maja 2014, 17:08
negra, najwięcej koleżanka zyska negocjując z Orange. Można uzyskać rabat 30% na cały okres umowy. Teraz chyba trwają "Szalone dni w Orange" więc można jakiś ciekawy smartfon wybrać w sporo niższej cenie. Negocjacje z Orange bezwzględnie musi poprzedzić złożeniem wypowiedzenia umowy, bo tylko wtedy ma to sens.
Kod rabatowy 30% można kupić też na Grouponie za 30pln lub <<TUTAJ>> za 20pln i nie będzie musiała męczyć się z konsultantami ;)

Plus ma ciekawe oferty ale przy przedłużeniu lub kiedy chcesz brać więcej usług tj, tv Cyfrowy Polsat, internet i telefon.
Przy przeniesieniu można wynegocjować 6m-cy abonament z rabatem 100%. Dostępne tylko przy telesprzedaży, czyli zostawiasz kontakt na stronie i oddzwaniają. Niech sprawdzi, porówna i wtedy podejmie decyzję.

 #721201  autor: obek
 30 maja 2014, 18:42
witam Was wszystkich mam pytanie wszyscy piszecie że składacie wypowiedzenia jak ono wygląda? Przecież składając wypowiedzenia rozwiązujecie umowę i płacicie kare zapisaną w umowie. Czy po prostu składacie OŚWIADCZENIE że nie wyrażacie zgody na przedłużenie umowy???

 #721202  autor: Vero
 30 maja 2014, 18:52
obek pisze:witam Was wszystkich mam pytanie wszyscy piszecie że składacie wypowiedzenia jak ono wygląda? Przecież składając wypowiedzenia rozwiązujecie umowę i płacicie kare zapisaną w umowie. Czy po prostu składacie OŚWIADCZENIE że nie wyrażacie zgody na przedłużenie umowy???
Patrz mój post na poprzedniej stronie.

 #721216  autor: obek
 30 maja 2014, 19:12
Vero pisze:
obek pisze:witam Was wszystkich mam pytanie wszyscy piszecie że składacie wypowiedzenia jak ono wygląda? Przecież składając wypowiedzenia rozwiązujecie umowę i płacicie kare zapisaną w umowie. Czy po prostu składacie OŚWIADCZENIE że nie wyrażacie zgody na przedłużenie umowy???
Patrz mój post na poprzedniej stronie.
Właśnie tak myślałem, że chodzi o oświadczenie ale każdy tu pisze o wypowiedzeniu to wolałem się upewnić. I teraz pytanie moje do osób zorientowanych dzisiaj złożyłem Oświadczenie że nie wyrażam zgody na przedłużenie umowy. Bo ofertę jaką mi konsultanci proponowali to był śmiech na sali. Mam aktualnie 8 GB za 49,90 i do końca umowy 4 miesiące. Teraz powinienem się spodziewać telefonu z DUK-u?

 #721274  autor: Ruben
 30 maja 2014, 23:30
obek, jeżeli nazwałbyś to wypowiedzeniem, to też odniosłoby to identyczny skutek czyli zostałoby zarejestrowane w systemie i sprawiłoby, że DUK kontaktowałby się z Tobą celem przedstawienia oferty.
Jeżeli już złożyłeś, to czekaj na kontakt z DUK, ewentualnie sam dzwon, jeżeli w ciągu 2tyg. nikt się nie skontaktuje z Tobą.

 #721433  autor: CreIser
 31 maja 2014, 18:13
Cześć,

Czytałem kilka ostatnich stron i już prawie mam wszystko poukładane w całość ale mimo wszystko chcę się upewnić. Posiadam obecnie internet mobilny z Plusa i umowa dobiega końca. Tematu składania wypowiedzenia nie poruszam bo to logiczne. Rozumiem że w tym przypadku mogę otrzymać ofertę za 45 złotych z umową na czas nieokreślony? Czy określony?

 #721486  autor: andrewzc
 31 maja 2014, 21:53
Czy ktoś się orientuje, czy oferty na internet po wypowiedzeniu w Plusie są takie same jak w Cyfrowym Polsacie?

 #721781  autor: CreIser
 02 cze 2014, 12:09
Na 99,9% tak. Jeden właściciel, ta sama polityka.
  • Strona 73 z 187
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 187
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 187