Witam. Złożyłam reklamację za pośrednictwem formularza kontakt z BOK na orange-online dotyczącą braku naliczenia na fakturze należnego rabatu za Orange Open. Reklamacja wysłała się prawidłowo, była od razu widoczna w zakładce "Statusy zgłoszeń" i tam sobie wisiała przez jakieś 2 dni. Dzisiaj loguje się do panelu i widzę, że wszelki ślad po niej zaginął - w zakładce "Statusy zgłoszeń" zupełnie pusto, żadnego śladu po złożonej dyspozycji , zupełnie jakbym nigdy nic nie wysyłała. Czy to normalna sytuacja i mogę spokojnie czekać na odpowiedź czy wręcz przeciwnie, warto przedzwonić i zapytać o wyjaśnienie?
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
@monika87, taka sytuacja może mieć miejsce, gdy status zgłoszenia ulegnie zmianie. Nie ma powodów do obaw. Prosimy o cierpliwe oczekiwanie na odpowiedź.