• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #719263  autor: monika87
 22 maja 2014, 09:12
Witam. Złożyłam reklamację za pośrednictwem formularza kontakt z BOK na orange-online dotyczącą braku naliczenia na fakturze należnego rabatu za Orange Open. Reklamacja wysłała się prawidłowo, była od razu widoczna w zakładce "Statusy zgłoszeń" i tam sobie wisiała przez jakieś 2 dni. Dzisiaj loguje się do panelu i widzę, że wszelki ślad po niej zaginął - w zakładce "Statusy zgłoszeń" zupełnie pusto, żadnego śladu po złożonej dyspozycji , zupełnie jakbym nigdy nic nie wysyłała. Czy to normalna sytuacja i mogę spokojnie czekać na odpowiedź czy wręcz przeciwnie, warto przedzwonić i zapytać o wyjaśnienie?

 #719329  autor: łazęga
 22 maja 2014, 12:19
Spokojnie. Mi też zniknięło niejedno. Odpowiedź zawsze była.

 #720261  autor: Orange Ekspert
 27 maja 2014, 13:03
@monika87, taka sytuacja może mieć miejsce, gdy status zgłoszenia ulegnie zmianie. Nie ma powodów do obaw. Prosimy o cierpliwe oczekiwanie na odpowiedź.