• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #717216  autor: Multimek
 14 maja 2014, 13:04
Witam.
Moja mama podpisała umowę na abonament w orange jakieś pół roku temu. Do tego czasu opłacała wszystkie faktury w terminie. Dzisiaj ja postanowiłem zapłacić rachunek i ku mojemu zdziwieniu okazało się że adres zamieszkania oraz adres do korespondencji jest z innego miasta. Tak samo jest na poprzednich 6 fakturach oraz umowie. Zgadza się tylko imię i nazwisko mamy.
Co teraz powinienem z tym fantem zrobić?
Czy jest to podstawa do rozwiązania umowy bądź jakiejś rekompensaty? Przecież można pomyśleć że umowa została zawarta na inną osobę.
 #717238  autor: Wiksa11
 14 maja 2014, 13:57
Multimek pisze:Przecież można pomyśleć że umowa została zawarta na inną osobę.
Nie, bo na umowie na pewno jest numer pesel oraz seria i nr dowodu osobistego, a to decyduje o tym czy Jan Kowalski jest tym Janem Kowalskim.

 #717242  autor: Multimek
 14 maja 2014, 14:03
To co mam teraz zrobić?

 #717245  autor: user_delete34
 14 maja 2014, 14:06
Ja bym szedł do salonu sieci, pokazał dowód (jest PESEL - więc zidentyfikują, jest adres - więc jest potwierdzenie danych) i zapytał, czy mają w systemie możliwość zmiany danych bez cesji. Oczywiście wziąłbym ze sobą umowę i faktury.

 #717415  autor: Indziej
 15 maja 2014, 01:07
Markadiusz pisze:Ja bym szedł do salonu sieci, pokazał dowód (jest PESEL - więc zidentyfikują, jest adres - więc jest potwierdzenie danych) i zapytał, czy mają w systemie możliwość zmiany danych bez cesji. Oczywiście wziąłbym ze sobą umowę i faktury.
tak jak pisał Markadiusz, najlepiej jest podejść do punktu żeby poprawili dane - bądź wyślij skan dowodu osobistego na [email protected] z prośbą o poprawienie danych.

 #717433  autor: user_delete34
 15 maja 2014, 08:22
Indziej pisze:bądź wyślij skan dowodu osobistego na [email protected] z prośbą o poprawienie danych.
Miałem to proponować, ale zrezygnowałem, bo nie wiadomo:
- czy w ogóle przez internet się to załatwi
- na kogo po drugiej stronie trafisz.
Jak by nie było, ta druga strona ma już wtedy wszystkie dane osobowe, których by potrzebowała do jakiegoś przekrętu.

 #717632  autor: Multimek
 15 maja 2014, 18:20
Sprawę udało się rozwiązać przez telefon do bok.