Witam.
Mam pewien niewyjaśniony problem. Posiadam abonament w T-Mobile, od lipca tamtego roku. Wysyłając sms'y na numer w T-Mobile (również abonament), nalicza mi kwotę w wysokości 1 zł za każdy a na wykazie mam zaznaczone "SMS SALWADOR". Po konsultacji w POK'u T- Mobile, oświadczono mi, iż wysyłam smsy do SALWADORU jako, że numer kierunkowy jest +503. Wytłumaczyłem temu inteligentnemu Panu, iż osoba, do której wysyłane są sms'y znajduję się w Polsce, w tym samym mieście, w tym samym domu, więc nie ma takiej możliwości. Pan odpowiedział, że na pewno nie daję +48 i to jest powodem problemu. Otóż numer jest zapisany z +48 od samego początku i po porównaniu sms'ów z telefonu z billingiem, zauważam, że w telefonie jest +48 a na billingu nie ma. Jak rozwiązać ten problem? Męczę się z nim już od ponad pół roku? Serwis T-Mobile kazał zanieść telefon (SGS4) na gwarancję, czy to problem z telefonem czy z siecią? Proszę o poradę i pomoc.
Mam pewien niewyjaśniony problem. Posiadam abonament w T-Mobile, od lipca tamtego roku. Wysyłając sms'y na numer w T-Mobile (również abonament), nalicza mi kwotę w wysokości 1 zł za każdy a na wykazie mam zaznaczone "SMS SALWADOR". Po konsultacji w POK'u T- Mobile, oświadczono mi, iż wysyłam smsy do SALWADORU jako, że numer kierunkowy jest +503. Wytłumaczyłem temu inteligentnemu Panu, iż osoba, do której wysyłane są sms'y znajduję się w Polsce, w tym samym mieście, w tym samym domu, więc nie ma takiej możliwości. Pan odpowiedział, że na pewno nie daję +48 i to jest powodem problemu. Otóż numer jest zapisany z +48 od samego początku i po porównaniu sms'ów z telefonu z billingiem, zauważam, że w telefonie jest +48 a na billingu nie ma. Jak rozwiązać ten problem? Męczę się z nim już od ponad pół roku? Serwis T-Mobile kazał zanieść telefon (SGS4) na gwarancję, czy to problem z telefonem czy z siecią? Proszę o poradę i pomoc.
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2014, 20:27 przez adrian.g92, łącznie zmieniany 1 raz.