• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #674332  autor: romano_m
 13 lis 2013, 12:24
Witam

Jak w temacie. Posiadam Blueconnect i chciałbym sprawdzić ile zostało transferu do końca okresu rozliczeniowego. Jak tylko używałem Blueconnecta na laptopie to sprawdzałem mniej/więcej programem który mi zliczał ile danych zużyłem. Teraz używam jeszcze w telefonie i planuję zakup routera. Kod *101# z komórki nie podaje ile pozostał transferu.

pozdrawiam i proszę o pomoc.

 #674373  autor: ciekawy
 13 lis 2013, 17:14
nie ma opcji, możesz to sprawdzić tylko przez zalogowanie się na numer przez stronę netową i zliczenie samemu ile MB wykorzystałeś,np tyle ile masz w limicie - to co wykorzystałeś i wyjdzie ile zostało, innej opcji nie ma w necie mobilnym T

 #674511  autor: romano_m
 14 lis 2013, 09:24
BOK tez nie jest mi w stanie odpowiedzieć? To kpina z klienta...

 #674569  autor: Horacy
 14 lis 2013, 13:43
Zostało archaiczne zliczanie danych i w laptopie i w smartfonie, a później ich zsumowanie, da to orientacyjny wynik, bo net był przesyłany w paczkach.

 #674992  autor: ciekawy
 16 lis 2013, 00:55
romano_m pisze:BOK tez nie jest mi w stanie odpowiedzieć? To kpina z klienta...
nie,bok nie odpowie, bok może zrobić to co ty czyli sprawdzić ile MB wykorzystałeś, niestety ta sieć nie ma tej opcji tak samo jak nie ostrzega jak inne sieci że wykorzystałes 80% limitu,
jak byś chciał wiedzieć gdzie są fajne oferty netu mobilnego to Plus pokazuje po zalogowaniu się na numer ilość limitu jaki został do wykorzystania,Play też,Orange też choć Orange odradzam ze względu na kompresje

 #675002  autor: KC-KARLOS
 16 lis 2013, 04:40
romano_m, zainstaluj sobie w smartfonie (nie znam modelu jaki posiadasz) aplikację MIBOA albo Konto T-Mobile. Tam będziesz mógł poznać szczegóły odnośnie wykorzystania pakietów internetowych i innych ustawień konta.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #675091  autor: ja.michal
 16 lis 2013, 15:13
Z tym zliczaniem też jest ciekawie jak mamy BC noc. Jeśli jest jedna sesja to dane będą raczej ciągiem w systemie, ale faktycznie będą rozliczone poprawnie.

 #675496  autor: ciekawy
 18 lis 2013, 01:31
Karlos20 pisze:romano_m, zainstaluj sobie w smartfonie (nie znam modelu jaki posiadasz) aplikację MIBOA albo Konto T-Mobile. Tam będziesz mógł poznać szczegóły odnośnie wykorzystania pakietów internetowych i innych ustawień konta.
dodam do tej wypowiedzi tyle,że z uwagi na wirusy które mogą się pojawić jeśli się używa smartfona nieuważnie,to warto ustawić sposób logowania na numer netu mobilnego z kodem sms,żeby nie wpuszczało na konto numeru bez podania kodu sms

 #675502  autor: KC-KARLOS
 18 lis 2013, 01:53
ciekawy, nie przesadzajmy i nie popadajmy w paranoje :)
Ja jakoś korzystam z Play24 w smartfonie i nic mi z konta nie zdjęło z powodu drobnoustrojstw w urządzeniu.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #675506  autor: ciekawy
 18 lis 2013, 02:04
Karlos20,ale zawsze lepiej mieć wszystko pod kontrolą niż później żałować że jakiś wirus zrobił brzydko na koncie numeru :),
na koncie numeru czyli żeby nie dało się przestawiać usług albo porobić innych rzeczy

 #675849  autor: romano_m
 19 lis 2013, 09:10
Dzięki Panowie, kurde czyli jednak ta aplikacja. Telefon Samsung Young. Albo będę dzwonił i niech mi zliczą transfer, tylko pewnie zrobią to z nocnym...
Czy muszę rozłączyć sesję i połączyć na nowo by mi prawidłowo zliczało nocny transfer, czy np. jak rozpocznę ściąganie pliku o 23.55 to policzy przez 5 min normalny transfer a po 00 zacznie liczyć nocny, czy cały plik odejmie z normalnego transferu?

 #675936  autor: Horacy
 19 lis 2013, 14:11
Kiedyś był u jakiegoś operatora, nie pamiętam którego, problem z tym właśnie, że trzeba było rozłączyć się z internetem i podłączyć na nowo bo zbierało dane z normalnej paczki danych, bezpieczniej będzie jak się łączyć na nowo na noc będziesz:)

 #676116  autor: ciekawy
 19 lis 2013, 23:59
romano_m pisze:Dzięki Panowie, kurde czyli jednak ta aplikacja. Telefon Samsung Young. Albo będę dzwonił i niech mi zliczą transfer, tylko pewnie zrobią to z nocnym...
Czy muszę rozłączyć sesję i połączyć na nowo by mi prawidłowo zliczało nocny transfer, czy np. jak rozpocznę ściąganie pliku o 23.55 to policzy przez 5 min normalny transfer a po 00 zacznie liczyć nocny, czy cały plik odejmie z normalnego transferu?
oficjalnie raczej sieć i nikt z BOK nie odpowie, tu zdecydowanie lepiej się rozlaczyć i to jeszcze od 1 do 5 minut po godzinie od której jest limit czy brak limitu nocnego,nigdy tak naprawdę nie ma pewności czy sieć się nie pokusi o takie opóźnienie zegarka żeby szedł dzienny limit w nocy,a jak się okaże że brakuje transferu to oczywiście sieć zarobi na wykupieniu dodatkowego limitu,a jak zgłosisz reklamacje to mogą odpowiedzieć że system działa dobrze i czego chcesz, gdyby tal było to może by coś poprawili po większej liczbie reklamacji albo po nałożeniu kary przez jakiś urząd, dlatego żeby uniknąć problemów lepiej się rozłączyć i połączyć parę minut po tym jak zacznie obowiązywać nocny transfer

 #676134  autor: ja.michal
 20 lis 2013, 03:05
ciekawy, korzystam już rok z T-Mobile razem z nocnym transferem i nie ma potrzeby rozłączania się o północy i nad ranem. Prawidło wszystko rozliczają. Nigdy nie miałem znaczącej różnicy w tym co pokazuje system operatora (po przeliczeniu MB w historii) z tym co pokazuje aplikacja do pomiaru zużycia danych.

 #676145  autor: p__m
 20 lis 2013, 08:52
ciekawy pisze:
oficjalnie raczej sieć i nikt z BOK nie odpowie, tu zdecydowanie lepiej się rozlaczyć
Bez problemu można wysłać zapytanie do BOA z prośbą o informację na temat wykorzystania transferu dziennego (bez transferu nocnego, który jest podawany w i-BOA sumarycznie z dziennym). Nie prawdą również jest fakt, że trzeba się rozłączać przed transferem nocnym.

PS. Wystarczy jeden nieprawdziwy post jak ten zamieszczony w odpowiedzi na pierwsze zapytanie i już klient, a w tym przypadku romano, ma złe mniemanie o operatorze. Tak się kształtuje opinię w Internecie.

 #676227  autor: ciekawy
 20 lis 2013, 16:15
p__m pisze:
ciekawy pisze:
oficjalnie raczej sieć i nikt z BOK nie odpowie, tu zdecydowanie lepiej się rozlaczyć
Bez problemu można wysłać zapytanie do BOA z prośbą o informację na temat wykorzystania transferu dziennego (bez transferu nocnego, który jest podawany w i-BOA sumarycznie z dziennym). Nie prawdą również jest fakt, że trzeba się rozłączać przed transferem nocnym.

PS. Wystarczy jeden nieprawdziwy post jak ten zamieszczony w odpowiedzi na pierwsze zapytanie i już klient, a w tym przypadku romano, ma złe mniemanie o operatorze. Tak się kształtuje opinię w Internecie.
takie teorie jak ta są fajne tylko w teori,w praktyce zawsze lepiej uważać i się rozłączyć parę minut po tym jak zacznie działać transfer nocny żeby uniknąć późniejszych reklamacji i problemów,a dobre zdanie to sobie można mieć tylko to dobre zdanie w razie problemów nie pomoże

 #676483  autor: romano_m
 21 lis 2013, 13:33
p__m pisze:
ciekawy pisze:
oficjalnie raczej sieć i nikt z BOK nie odpowie, tu zdecydowanie lepiej się rozlaczyć
Bez problemu można wysłać zapytanie do BOA z prośbą o informację na temat wykorzystania transferu dziennego (bez transferu nocnego, który jest podawany w i-BOA sumarycznie z dziennym). Nie prawdą również jest fakt, że trzeba się rozłączać przed transferem nocnym.

PS. Wystarczy jeden nieprawdziwy post jak ten zamieszczony w odpowiedzi na pierwsze zapytanie i już klient, a w tym przypadku romano, ma złe mniemanie o operatorze. Tak się kształtuje opinię w Internecie.
p_m, zapytanie mailem z nr tel blueconnecta czy sms z nr blueconnecta?

 #677262  autor: p__m
 24 lis 2013, 11:21
Najlepiej jest się zalogować do i-BOA i formularza kontaktowego wysłać zapytanie. W wiadomości należy podać numer telefonu dla usługi Blueconnect.

 #710047  autor: Agatka
 13 kwie 2014, 22:00
Jak blueconnect działa w mniejszych miejscowościach, wsiach ? ktoś testował ?

Moja taryfa

Solo M - umowa na czas nieokreślony

 #710050  autor: Kryniczanin
 13 kwie 2014, 22:04
Agatka, Mam BC od 2010 roku działa bardzo dobrze. Ja jestem w zasięgu U900 1-2 kreski przy oknie a bez problemu osiągam 6mb/s jak wywalę modem na kablu za okno to bez problemu 15mb/s ciągnie.