• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 331 z 350
  • 1
  • 329
  • 330
  • 331
  • 332
  • 333
  • 350

 #708256  autor: usiu128
 05 kwie 2014, 09:06
to znaczy, że masz promocję bez wliczonego pakietu internetowego tzw Bezpieczny internet max 1GB za którego wykorzystanie płacisz dodatkowo 30zł jeśli oczywiście z internetu korzystasz i wykorzystasz 1GB.[/list]

 #708268  autor: christopher
 05 kwie 2014, 10:32
usiu128 pisze:to znaczy, że masz promocję bez wliczonego pakietu internetowego tzw Bezpieczny internet max 1GB za którego wykorzystanie płacisz dodatkowo 30zł jeśli oczywiście z internetu korzystasz i wykorzystasz 1GB.[/list]
Dziękuję Usiu128 uspokoiłeś mnie.

 #708310  autor: Lukash
 05 kwie 2014, 13:56
Poprosiłem o potwierdzenie wynegocjowanych warunków na maila - dzisiaj takowe otrzymałem.
Basic za 39,99 pln, w tym : nielimitowane do T-mobile, 400 minut do komórkowych w kraju, 500 MB net, Sony Xperia M za 1 pln brutto. Włączę jeszcze tylko paczkę SMS.
Życzę wszystkim udanych negocjacji.

 #708316  autor: SACZI
 05 kwie 2014, 14:14
usiu128 pisze:to znaczy, że masz promocję bez wliczonego pakietu internetowego tzw Bezpieczny internet max 1GB za którego wykorzystanie płacisz dodatkowo 30zł jeśli oczywiście z internetu korzystasz i wykorzystasz 1GB.[/list]
Usiu, to jaki będzie kod umowy dla taryfy Premium z wliczonym internetem (multimedialna, R110)?
No i jeżeli miałem wliczony internet - bo o taką taryfę prosiłem, dlaczego pojawiła się opcja "bezpieczny internet"? Nie ma teraz po wykorzystania pakietu od razu lejka?

Pytam o takie szczegóły, bo niebawem będę chciał podpisać ponownie aneks w tej taryfie.

 #708373  autor: cieszyk
 05 kwie 2014, 19:02
przedłużyłem kilka dni temu przez SUK umowę z telefonem i za no limit kom+stacjonarne+sms miałem płacić 69,90 (zniżka 10zł za rezygnację z netu 2GB). Zniżka na tel. 300zł - LG G2 za 689zł. A w IBOA kwota za abonament wynosi 79,90zł. Napisałem maila przez IBOA, a Pani odpisała, że mam ofertę z netem i mam płacić 79,90. Można to jakoś reklamować? Miał ktoś podobną sytuację?

 #708377  autor: SACZI
 05 kwie 2014, 19:56
cieszyk pisze:przedłużyłem kilka dni temu przez SUK umowę z telefonem i za no limit kom+stacjonarne+sms miałem płacić 69,90 (zniżka 10zł za rezygnację z netu 2GB). Zniżka na tel. 300zł - LG G2 za 689zł. A w IBOA kwota za abonament wynosi 79,90zł. Napisałem maila przez IBOA, a Pani odpisała, że mam ofertę z netem i mam płacić 79,90. Można to jakoś reklamować? Miał ktoś podobną sytuację?
No bez przesady, bierzesz taki telefon i nie chcesz pakietu internetowego za 10PLN?
No comments ...

 #708390  autor: cieszyk
 05 kwie 2014, 20:44
SACZI pisze:
cieszyk pisze:przedłużyłem kilka dni temu przez SUK umowę z telefonem i za no limit kom+stacjonarne+sms miałem płacić 69,90 (zniżka 10zł za rezygnację z netu 2GB). Zniżka na tel. 300zł - LG G2 za 689zł. A w IBOA kwota za abonament wynosi 79,90zł. Napisałem maila przez IBOA, a Pani odpisała, że mam ofertę z netem i mam płacić 79,90. Można to jakoś reklamować? Miał ktoś podobną sytuację?
No bez przesady, bierzesz taki telefon i nie chcesz pakietu internetowego za 10PLN?
No comments ...
Telefon używam do innego konta. A chodzi o zasady - umawiam się z SUK na jakąś kwotę za abo, a pani z infolinii udaje głupią, że tak jest w systemie i nic nie może z tym zrobić

 #708409  autor: Mobo43
 05 kwie 2014, 21:37
@cieszyk, ale przecież rozmowy z konsultantami są nagrywane. Jeśli rzeczywiście konsultant zaproponował inną kwotę abonamentu niż masz w systemie to reklamuj. Inna sprawa czy nagle nie okaże się że ta rozmowa nie została prawidłowo nagrana ... .

 #708454  autor: cieszyk
 06 kwie 2014, 07:39
Mobo43 pisze:@cieszyk, ale przecież rozmowy z konsultantami są nagrywane. Jeśli rzeczywiście konsultant zaproponował inną kwotę abonamentu niż masz w systemie to reklamuj. Inna sprawa czy nagle nie okaże się że ta rozmowa nie została prawidłowo nagrana ... .
Złożyłem reklamację i to samo im powiedziałem - żeby odsłuchali rozmowę. Ale czy to coś da...

 #708457  autor: theking
 06 kwie 2014, 08:34
Lukash pisze:Poprosiłem o potwierdzenie wynegocjowanych warunków na maila - dzisiaj takowe otrzymałem.
Basic za 39,99 pln, w tym : nielimitowane do T-mobile, 400 minut do komórkowych w kraju, 500 MB net, Sony Xperia M za 1 pln brutto. Włączę jeszcze tylko paczkę SMS.
Życzę wszystkim udanych negocjacji.
Czy aby na pewno w tym abonamencie da się wytargować no limit do t-mobile? Ktoś może potwierdzić?

 #708519  autor: szpenton
 06 kwie 2014, 14:07
czy SUK pracuje w niedziele?

 #708530  autor: epingle
 06 kwie 2014, 14:50
Witam wszystkich
Pod koniec sierpnia kończy mi się umowa, od jakiegoś czasu mam ofertę na iBOA ale w tamtym tygodniu dzwonili już do mnie z SUK ze względu na to, że dwa lata temu już z nimi negocjowałam. Szczerze mówiąc to nie podoba mi się to co mi zaproponowali bo bym musiała dopłacać co miesiąc 20zł za coś z czego nie będę korzystała (uważam że poprzednie oferty były lepsze). Moje pytanie jest następujące: czy warto czekać do końca umowy i wtedy jednak dadzą coś zbliżonego do mojej obecnej oferty lub na 30 dni wcześniej napisać wypowiedzenie czy to nie ma znaczenia skoro już teraz z samego SUK się ze mną kontaktują?
Z góry dziękuję za odpowiedź :)

[ Dodano: 2014-04-06, 14:53 ]
szpenton pisze:czy SUK pracuje w niedziele?
Z tego co się orientuję to oni pracują od poniedziałku do piątku ale ktoś może jeszcze potwierdzi...

 #708546  autor: dakoolk
 06 kwie 2014, 16:23
epingle pisze:Witam wszystkich
Pod koniec sierpnia kończy mi się umowa, od jakiegoś czasu mam ofertę na iBOA ale w tamtym tygodniu dzwonili już do mnie z SUK ze względu na to, że dwa lata temu już z nimi negocjowałam. Szczerze mówiąc to nie podoba mi się to co mi zaproponowali bo bym musiała dopłacać co miesiąc 20zł za coś z czego nie będę korzystała (uważam że poprzednie oferty były lepsze). Moje pytanie jest następujące: czy warto czekać do końca umowy i wtedy jednak dadzą coś zbliżonego do mojej obecnej oferty lub na 30 dni wcześniej napisać wypowiedzenie czy to nie ma znaczenia skoro już teraz z samego SUK się ze mną kontaktują?
Z góry dziękuję za odpowiedź :)

[ Dodano: 2014-04-06, 14:53 ]
szpenton pisze:czy SUK pracuje w niedziele?
Z tego co się orientuję to oni pracują od poniedziałku do piątku ale ktoś może jeszcze potwierdzi...
Oferty prezentowane na tym forum SA zazwyczaj juz maksymalnie korzystnymi ale na dany moment bo kto wie, czy za miesiąc, dwa nie wproqwadxa zupełnie nowych taryf, ofert SUK i cennikow telefonów. Wypowiedzenie w T-M nic nie zmienia, jak w Play.

A SUK pracują niektórzy w niedziele i święta, bo ja moja ostatnią umowę przedluzylem telefonicznie 1 maja :-)

 #708562  autor: Mitsurugi
 06 kwie 2014, 17:47
Mobo43 pisze:ale przecież rozmowy z konsultantami są nagrywane. Jeśli rzeczywiście konsultant zaproponował inną kwotę abonamentu niż masz w systemie to reklamuj. Inna sprawa czy nagle nie okaże się że ta rozmowa nie została prawidłowo nagrana ... .
Dlatego zawsze powtarzam. Z suk kontaktujcie się tylko mailowo.

 #708624  autor: mrse
 06 kwie 2014, 22:22
Witam wszystkich.
Moje pytanie dotyczy taryf biznesowych i maksymalnych zniżek na telefony możliwych do uzyskania w nich.
Zarówno z wypowiedzi (tu na forum) osób związanych z T-mobile jak i z moich rozmów z konsultantem wynika, jakoby maksymalne zniżki wynosiły 50 zł netto (proFirma std, 29,90 netto) i 100 zł netto (proFirma frii M, 59,90 netto).
Jednakże kilkukrotnie pojawiły tu się posty osób, które przedłużyły swoje umowy ze zniżkami na poziomie, odpowiednio, 100 zł netto i 150 zł netto (np. Galaxy Trend Plus 20 zł netto i Galaxy SIII 132 zł netto).
Z tego wynika, że owe większe zniżki jednak istnieją.
Pytanie pierwsze. Czy ktoś zorientowany może to skomentować?
Pytanie drugie. Dlaczego konsultant upiera się, że jednak nie istnieją i nikt nie może ich dać?

 #708644  autor: link2jack
 07 kwie 2014, 07:19
Mitsurugi pisze:
Mobo43 pisze:ale przecież rozmowy z konsultantami są nagrywane. Jeśli rzeczywiście konsultant zaproponował inną kwotę abonamentu niż masz w systemie to reklamuj. Inna sprawa czy nagle nie okaże się że ta rozmowa nie została prawidłowo nagrana ... .
Dlatego zawsze powtarzam. Z suk kontaktujcie się tylko mailowo.
Jaka jest pewność iż piszę z SUK? Pisząc pod [email protected] od razu w pierwszej wiadomości zaznaczyć by wiadomość trafiła do sekcji utrzymania klienta?

 #708653  autor: mrkarolk
 07 kwie 2014, 08:57
To, że rozmowy są nagrywane nic ze strony klienta nam nie daje. Jak ma to w czymś pomóc to tylko firmom. Konsultanci mogą mówić co chcą tak naprawdę i nie biorą odpowiedzialności prawnej za to. Najgorsze co ich może spotkać to zwolnienie i nic więcej.
Liczy się tylko to co potem podpisujemy na umowie.

 #708654  autor: tiger7
 07 kwie 2014, 09:10
A wiecie coś na temat tego, że prawo telekomunikacyjne mówi, że nie można zawierać umów dłuższych niż 24 m-ce? Że jak się podpisze umowę na 3 lata to po 2-ch można zrezygnować?

 #708656  autor: szpenton
 07 kwie 2014, 09:23
tiger7 pisze:A wiecie coś na temat tego, że prawo telekomunikacyjne mówi, że nie można zawierać umów dłuższych niż 24 m-ce? Że jak się podpisze umowę na 3 lata to po 2-ch można zrezygnować?
Tak mówi prawo.. ale tylko w stosunku do pierwszej zawieranej umowy.. wszelkich przedłużeń ten przepis nie dotyczy.
Aby ominąć to prawo telekomy wprowadziły raty za telefon i podpisują umowy na 36 miesięcy.

 #708660  autor: Pablocki
 07 kwie 2014, 10:45
Zawarłem 1 kwietnia umowę przez suk - warunki - 35zł
400 minut
500 internetu
nielimitowane do t mobile

LG L7 II za 38zł

... no i okazało się że to chyba był Prima Aprilis - przyszła do mnie faktura i patrzę, że są naliczenia za internet, a abonament 65zł - abonament zbiłem z miejsca, bo w zapiskach było, że miał być 35zł, ale internetu u nich nigdzie nie widza i że jest to oferta minutowa a nie mulitmedialna i że najniższy abonament w bazicu multimedialnie przez suk z telefonem to 39,90 i niemożliwością jest 35zł - czy to prawda?
Nie wziąłbym telefonu bez internetu i wiem co słyszałem - odsłuchanie rozmów trwa do 30 dni, wiec w zasadzie powinienem odesłać telefony i umowy, tylko strasznie mi się nie chce - pierwszy raz mi coś takiego zrobili

Żądam niemożliwego?
  • Strona 331 z 350
  • 1
  • 329
  • 330
  • 331
  • 332
  • 333
  • 350
  • 1
  • 329
  • 330
  • 331
  • 332
  • 333
  • 350