• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #705746  autor: selko
 24 mar 2014, 14:53
Z tego co się orientuje 3+7+10 to 20.

P.s Idź do sadu

Orange CC Lublin

 #705874  autor: ukefake
 24 mar 2014, 23:08
zielony71, miejski rzecznik konsumentów. daj znać co tym razem oni wymyślili. i miłej zabawy ;)

 #706014  autor: orson_dzi
 25 mar 2014, 19:38
zielony71 pisze:Przyznam szczerze, że nie rozumiem tej odpowiedzi.
Po polsku to wszystko ujmując -> najpierw Bezpieczny Internet, później Free Net. Tyle tylko, że ktoś próbował to za mądrze napisać.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #706937  autor: przemyslawgrzywuski
 30 mar 2014, 09:44
Faktycznie odpowiedz jaka dostales to jakis syf.
Ja ostatnio duzo reklamacji skladalem i nie tylko w sieci komorkowej.
Polecam zajrzec na strone UOKiK.
Czesto jest dobra informacja jak rozwiazac problem i co ci sie nalezy.
Sieci telekomunikacyjne sa jako osobny temat rozpartrywane. Powodzenia.

Abakano:coaching wrocław
szkolenia biznesowe we Wrocławiu, business coaching,
szkolenia handlowców

 #707115  autor: zielony71
 31 mar 2014, 10:09
Dzięki za wsparcie i rady :-)
Po głębszym namyśle jednak odpuszczę. Po takiej odpowiedzi UKE chłopaki z Orżnąć mają mocne papiery i byle Rzecznika Konsumentów się nie przestraszą. O sądzie to nawet nie myślę bo co innego w 10 minut napisać reklamację a co innego włóczyć się 2 lata po sądach;-)
Zwłaszcza przy takich kwotach :-D
Dodatkowo i tak się to już nikomu nie przyda, bo z tego co słyszałem Orange wkrótce skasuje taryfy smart.
Natomiast dość niespodziewanie wkrótce powstanie kolejny rozdział o tym jak szybko system billingowy Orżnąć potrafi wyczyścić konto w Zetafonie;-)

 #707119  autor: Niezgodna7
 31 mar 2014, 10:55
Zielony.
No widzisz, podpadłeś Operatorowi, i teraz będą Ci dokuczać
;- D

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #707200  autor: zielony71
 31 mar 2014, 17:58
Calm7 pisze:Zielony.
No widzisz, podpadłeś Operatorowi, i teraz będą Ci dokuczać
;- D
Wiesz, chyba masz rację;-) No to po prostu niemożliwe, żebym miał takiego pecha :-D

Rozdział 8. Czyli dlaczego internet w Orange ma mały transfer;-)

Na początku tej opowieści wspominałem już o Zetafonie wziętym dla córki. Rozdział ten dotyczy właśnie tego numeru. Zatafon w taryfie orange free na kartę, z doładowaniem 50 zł / 3 miesiące leżał sobie właściwie nieużywany, doładowywany tylko zgodnie z umową. Uzbierało się tego 150 zł na koncie głównym, 10 zł na koncie promocyjnym i do tego cennikowy bonus na internet 6,7 GB. No i właśnie ostatnio pojawiła się potrzeba internetu do laptopa, więc starter trafił do modemu a modem do laptopa i w Polskę.
Sielanka trwała dokładnie tydzień. Po tygodniu padło pytanie "dlaczego ten internet nie chodzi?".
Dosyć szybko odkryłem, że internet nie chodzi z powodu zerowego stanu konta na starterze.
Nie bardzo mogłem pojąć jak można wykorzystać 7 GB w tydzień, używając laptopa sporadycznie dlatego zajrzałem do billingu i oto co ujrzałem:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c2c ... f46bb.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ee0 ... 4d19b.html
Może ktoś mądrzejszy wytłumaczy mi o co chodzi. Ja wiem tylko tyle, że po zsumowaniu wyszło mi zużycie transmisji danych około 180 do 200 MB, co wg Orange dało kwotę 875 zł! a wg cennika taryfy powinno dać najwyżej 20 zł. Nie mówiąc już o tym, że najpierw powinno zużyć bonusowy transfer za doładowania.
Gdyby ktoś podejrzewał, że na starterze jest włączona inna taryfa niż podałem to proszę, oto dowód:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/114 ... 7f1dc.html

Oczywiście, tradycyjnie złożyłem reklamację ale jak na razie bez odpowiedzi. Cóż minęły dopiero 4 dni więc na finał tego rozdziału przyjdzie nam pewnie poczekać jeszcze z miesiąc;-)

 #707213  autor: zielony71
 31 mar 2014, 19:21
Mam nadzieję, że to pytanie nie do mnie? Skąd mnie to wiedzieć? Przepisałem tylko kwotę z billingu:-)

 #707375  autor: orson_dzi
 01 kwie 2014, 12:31
Tutaj akurat sprawa jest prosta. Od jakiegoś miesiąca miesza się rozliczanie we Free na kartę. Dane schodzą prawidłowo z pakietu, ale są taryfikowane jak np. w POP-ie. Czyli bodajże 25gr za 50 kb i całość znika w oczach.
Reklamacja jak najbardziej zasadna i bardzo prosta do zrobienia, chyba że trafi Ci się ktoś mało ogarnięty :P .

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #707498  autor: janekt
 01 kwie 2014, 20:27
Ewidentnie u nich coś nie tak. Ja przez dwa miesiące zużyłem może 2 GB z Pakietu wakacyjnego 6 GB za 6 zł. Praktycznie codziennie poczta, Facebook, fora, czasami filmy na YouTube. :wink:
Ale rzeczywiście- szok! :|

JanekT

 #707524  autor: data17
 01 kwie 2014, 21:53
Te ich bilingi są śmieszne mi tam naliczają smsy do innych sieci po 3zł :D Mam smart mixa, a i bezpieczny internet to też szopka bo nie da się dojść ile tak naprawdę kb zużyłem, a ile mam

 #707626  autor: orson_dzi
 02 kwie 2014, 12:32
data17 pisze: mi tam naliczają smsy do innych sieci po 3zł
Mój ulubiony temat. Pewnie nawet jak Ci to narysuję, to i tak nie uwierzysz.

Pobierane masz 3 jednostki z pakietu SMS-ów.
Jest tutaj tylko jeden argument. Masz tego MIX-a, powiedzmy 39,90zł i tyle masz na koncie. Gdyby pobierało Ci 3 zl za SMS-a, to wysłałbyś ich w miesiącu 13 i zabrakło by Ci środków.

A że jest to głupio wyświetlane na liście połączeń na stronie Orange, to co innego, ale pomyśleć też czasem można.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #709048  autor: zielony71
 09 kwie 2014, 09:54
orson_dzi pisze:Tutaj akurat sprawa jest prosta. Od jakiegoś miesiąca miesza się rozliczanie we Free na kartę. Dane schodzą prawidłowo z pakietu, ale są taryfikowane jak np. w POP-ie. Czyli bodajże 25gr za 50 kb i całość znika w oczach.
Reklamacja jak najbardziej zasadna i bardzo prosta do zrobienia, chyba że trafi Ci się ktoś mało ogarnięty :P .
Jak widać w orżnąć nie ma czegoś takiego jak prosta reklamacja. 2 tygodnie minęły i nic:-(

[ Dodano: 2014-04-23, 12:13 ]
Wprawdzie dostałem już kilka dni temu (10 kwietnia) ale jakoś nie było okazji napisać:

"Miło mi przekazać, że reklamację dotyczącą błędnego rozliczenia połączeń internetowych od 16.03.2014 r. rozpatrzyliśmy pozytywnie.
Błąd powodujący nieprawidłową taryfikację usług w ofercie Orange Free na kartę został usunięty. Po ponownym rozliczeniu transmisji danych zwróciłam na konto główne numeru 150,00 zł, promocyjne 10,00 zł oraz na konto bonusu za doładowania 715,08 zł.
Przepraszamy za błędną taryfikację.
Cieszę się, że mogłam pomóc."


Jacy dumni, że rozpatrzyli reklamację pozytywnie!
A to, że przez ponad 2 tygodnie nie mogłem korzystać z telefonu to szczegół, więc nie przyszła im do głowy myśl o jakiejś rekompensacie;-)

Ale jest jeszcze jedna dobra wiadomość. Dostałem odpowiedź w sprawie zaległych 300 zł z groupona. Mają to oddać w formie nadpłaty na moje konto abonenckie. Wg otrzymanej informacji ma to nastąpić 15.05.2014. Zobaczymy. Będę informował:-)