• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 6 z 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

 #704551  autor: Micho
 17 mar 2014, 21:38
bozuch pisze:A jak to jest jeśli przejdę do nju to jak to jest jakbym potem chciał się przenieść do innej sieci. Bo słyszałem że umowa bezterminowa tzn. że albo zostaję w nju na stałe albo koniec z numerem. Czyli że nie można zmienić sieci. czy to prawda?
NIE PRAWDA :)

Masz tylko 30 dniowy okres wypowiedzenia i po miesiącu idziesz gdzie chcesz.

 #704676  autor: Lampart
 18 mar 2014, 15:33
dziadek186 pisze:Lampart, A nie łaska wejść na stronę internetową i sprawdzić swój okres rozliczeniowy? Rozumiem że w Twojej poprzedniej sieci dostałeś taką informację? Jaka to była sieć jeżeli można wiedzieć? Nju to oferta internetowa i wszystko załatwia się poprzez ich stronę więc przy sprawdzeniu wydatków można z łatwością stwierdzić jaki okres rozliczeniowy nas obowiązuje.
Pierwszy link z googla : http://www.njumobile.pl/obsluga/faktury ... -njumobile

taak widzę, ze masz świadomość ograniczoną do własnego podwórka, a co drogi kolego z niewidomym ? z kaleką ? z osobami starszymi?

Chyba, że o czymś nie wiem i umowa w nju jasno mówi, że usługi są dla osób przed 60 rokiem życia, dla osób pełnosprawnych a nie kalek i dla osób obowiązkowo wykorzystujących neta w ogóle.

Nie rozumiemy się kolego ja mówię o umowie cywilno prawnej "o prawie" w którym klient powinien wiedzieć za co i w jakim czasie płaci, a Ty o rękodziele artystycznym czyli cepelii na zasadzie zrób to sam Adam Słodowy. To może w ogóle w umowie nie piszmy nic nie załączajmy regulaminów bo przecie są w necie drogi kolego? Ja oczekuję tylko troszku świadomości prawnej :-)
Proponuję prześledzić kary dla znanego już w necie np Pobieraczka też można było sobie coś tam gdzieś sprawdzić kolego.


I dopisze , że necie mogę sobie też sprawdzić że mam fakturę do zapłacenia a jednak NJU wysyła sms z takowymi przypomnieniami i to przed terminem płatności.

Zadaj sobie pytanie po co jest umowa i do czego służy dopiero wtedy porozmawiamy
Co to są dobre umowy co to złe lub co to są klauzule abuzywne itp. Z tego co mi wiadomo chyba sprawa tych okresów jest już w UOkiK czytałem na FB NJU.

A teraz trzy punkty

1. Umowa nie mówi o obowiązku rejestrowania się w internecie, a jak wiemy to umowa jest wiążąca a nie info w necie i umowa musi ujawniać terminy, kwoty, za jaki okres i co płacę tak więc operator jak dla mnie specjalnie przypisuje do okresów jak najkrótszych i nie informuje o tym choć wysyła kupę bezsensownych sms zaraz po zalogowaniu.


2. Po drugie nie każdy ma internet choćby na wsi czy za granicą mało tego nie każdy ma ochotę korzystać a niewidomy nie może jak również starsze osoby.

3. Nie znam sieci w której od wydzwonionej kwoty zależy dalsza ilość dni darmowych rozmów więc nie można na poziomie prawnym porównać ofert innych operatorów. Tam abonament jest rozkładany równo na ilość dni i jeśli wskakuję na ostatni tydzień okresu rozliczeniowego to abonament oraz liczba darmowych minut są dzielone na 30 i tyle tego uczciwie dostajesz w ostatnim tygodniu, zaś w nju możesz nabić ponad 40 dychy i nagle okres się kończy i nie masz z tego nic. To zupełnie inny proces i widzę, że tego nie rozumiesz.



Dodam też iz haczykiem jest też nielimitowany internet

tu link do artykułu który o tym mówi

http://www.hotmoney.pl/nabiezaco/Limit- ... ile-a32951


No ale kolega zaraz doda, żę o tym też można przeczytać w necie :-)))))

 #704677  autor: mikkel
 18 mar 2014, 15:53
Lampart, Tobie to nawet jakby za darmo dali nolimit na cały świat i satelitarne telefony i sex tapety i wszystko to też byś beczał że nie dają muzyki na czekanie. ZAWSZE MOŻESZ zadzwonić na infolinię i zapłacić te 5 złotych (bo nie doczytałeś w necie że można z innej sieci) i tam się dowiedzieć jaki masz okres rozliczeniowy itd. No albo zapłacić 200zł i faktury dostawać na papierze. To jest naturalne że tną koszty żeby dać dobrą i tanią ofertę ale zawsze znajdzie się taki jeden co musi być niezadowolny. Pozatym kto każe Ci korzystać z tej oferty? Możesz iść do innej sieci i po sprawie. Zawszę będę uważał że nju to nie jest oferta dla takich co muszą mieć wszystko na papierze i nie mają internetu.

Oferta NJU jest najbardziej przejrzystą i uczciwą i jak dotąd, po prawie roku działania, żadna inna oferta nawet nie zbliża się do nju.

 #704685  autor: Tomash
 18 mar 2014, 16:08
Klient zawierając umowę akceptuje regulamin, a regulamin mówi wyraźnie:

§ 14 Rachunki telefoniczne
1. Opłaty za usługi telekomunikacyjne określone są w rachunku telefonicznym wystawianym przez Operatora.
2. W rachunku telefonicznym Operator ustala okres rozliczeniowy, za który naliczane są opłaty za usługi telekomunikacyjne.
2.1. Okres rozliczeniowy nie może być krótszy niż jeden miesiąc, z wyjątkiem okresu, za który jest wystawiony pierwszy rachunek telefoniczny.

 #704689  autor: Lampart
 18 mar 2014, 17:14
mikkel pisze:Lampart, Tobie to nawet jakby za darmo dali nolimit na cały świat i satelitarne telefony i sex tapety i wszystko to też byś beczał że nie dają muzyki na czekanie. ZAWSZE MOŻESZ zadzwonić na infolinię i zapłacić te 5 złotych (bo nie doczytałeś w necie że można z innej sieci) i tam się dowiedzieć jaki masz okres rozliczeniowy itd. No albo zapłacić 200zł i faktury dostawać na papierze. To jest naturalne że tną koszty żeby dać dobrą i tanią ofertę ale zawsze znajdzie się taki jeden co musi być niezadowolny. Pozatym kto każe Ci korzystać z tej oferty? Możesz iść do innej sieci i po sprawie. Zawszę będę uważał że nju to nie jest oferta dla takich co muszą mieć wszystko na papierze i nie mają internetu.

Oferta NJU jest najbardziej przejrzystą i uczciwą i jak dotąd, po prawie roku działania, żadna inna oferta nawet nie zbliża się do nju.
Sorrki ale ja nie oczekuję ani tapet ni muzyki i innych gadżetów to jest dobre dla dzieci. Płacę i chcę wiedzieć za co i kiedy - proste. A co do Cięcia kosztów co to ma człowieku do rzeczy? Jeśli stać ich informować mnie sms o takich pierdołach jak "włącz i wyłącz tel, a dostaniesz logo nju " to sory stary o czym Ty do mnie piszesz? Skoro przydzielają Cie do jakiegoś okresu rozliczeniowego z automatu mogą powinni wysłać informację o tym a nie sms o treści Witamy w NJU - ciecie kosztów :-))) dobre

A dzwonić do nju aby się dowiedzieć to co powinieneś wiedzieć za darmo i płacić za to 5 zł czekająć pół godziny na wolnego konsultanta to wybacz... też tłumaczeni dla dzieci. Proponuję zobaczyć na Facebook nju i poczytać co sądzą o tym inni i jakie zgłaszają problemy.


I jak chcesz odpowiadać to ustosunkuj się do osób w wieku 70 lat albo niepełnosprawnych to jakoś pominąłeś w swoim wywodzie - podobnie jak i ten reklamowany nielimitowany niby internet


Tomash pisze:Klient zawierając umowę akceptuje regulamin, a regulamin mówi wyraźnie:

§ 14 Rachunki telefoniczne
1. Opłaty za usługi telekomunikacyjne określone są w rachunku telefonicznym wystawianym przez Operatora.
2. W rachunku telefonicznym Operator ustala okres rozliczeniowy, za który naliczane są opłaty za usługi telekomunikacyjne.
2.1. Okres rozliczeniowy nie może być krótszy niż jeden miesiąc, z wyjątkiem okresu, za który jest wystawiony pierwszy rachunek telefoniczny.

Sorry ale co to ma do rzeczy ? To nie wiesz , żę regulaminy nie są wyroczniami? :-)
Piszecie nie wiedząc widać co to klauzule abuzywne w regulaminach i umowach :-)

podam przykład

DECYZJA Nr RKR - 39/2011


- w imieniu Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów -

uznaje się za praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów bezprawne, godzące
w interesy konsumentów działania Electro.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Złotowie, polegającą na
stosowaniu niedozwolonych postanowień umownych wpisanych na podstawie art. 47945
k.p.c. do Rejestru postanowień uznanych za niedozwolone, tj:

1. we wzorcu o nazwie „Regulamin Sklepu Internetowego ELECTRO.pl” postanowienia
o treści: „ELECTRO.pl nie ponosi odpowiedzialności za tytułu opóźnień w dostawie
zakupionego towaru wynikłych z winy firm kurierskich.


Sorrki ale za taki punkt w regulaminie sklep ten dostał karę pieniężna w wysokości 41 tysś zł



Idąc dalej zerknij na kary dla banków za niedozwolone wpisy w regulaminy umów
albo tu http://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=10200
kara za reklamę miniratki w której wprowadzano ludzi w błąd choć też mogli doczytać w regulaminie

KARA SKROMNA BODAJ 2 MLN ZŁ
Ostatnio zmieniony 18 mar 2014, 17:30 przez Lampart, łącznie zmieniany 1 raz.

 #704692  autor: user_delete19
 18 mar 2014, 17:28
Lampart, trolujesz... oferta jest skierowana do konkretnej grupy osób i już. Szukasz border case na siłę no bo przecież nju ma jeden jedyny kanał dystrybucji (via internet) i jeżeli rzeczony niepełnosprawny bądź osoba w podeszłym wieku są w stanie ogarnąć zamówienie i podpisanie umowy to tak samo dobrze poradzą sobie z informacją o okresie rozliczeniowym. Jeżeli nie to nie są klientami nju, koniec tematu.
No chyba, że ktoś to robi za nich, ale wtedy powoływanie się na takie osoby świadczy tylko o ułomności takowego delikwenta... i jest żenujące.

 #704695  autor: Lampart
 18 mar 2014, 17:39
wojciech pisze:Lampart, trolujesz... oferta jest skierowana do konkretnej grupy osób i już. Szukasz border case na siłę no bo przecież nju ma jeden jedyny kanał dystrybucji (via internet) i jeżeli rzeczony niepełnosprawny bądź osoba w podeszłym wieku są w stanie ogarnąć zamówienie i podpisanie umowy to tak samo dobrze poradzą sobie z informacją o okresie rozliczeniowym. Jeżeli nie to nie są klientami nju, koniec tematu.
No chyba, że ktoś to robi za nich, ale wtedy powoływanie się na takie osoby świadczy tylko o ułomności takowego delikwenta... i jest żenujące.
GDZIE JEST NAPISANE, ŻE OFERTA JEST SKIEROWANA DO MŁODEGO KLIENTA ??? to znaczy , że co , że jak model samochodu jest kierowany do młodszych to stary nie może kupić i odwrotnie podobnie ze spodniami czy butami, he, he dobre fajne rozumowanie :-) Czyli alkohol jest kierowany raczej do starych więc reklamacji młodzi niech nie zgłaszają :-))) czy odwrotne ? :-)

Wiesz jak to się nazywa dyskryminacja :-)))

Po drugie jesteś widać zupełnie niezorientowany kartę starter nju można było nabyć nawet w sieci sklepów SATURN czy MEDIA MARKT o to link http://www.saturn.pl/starter-nju-mobile ... ,id-865222

 #704702  autor: user_delete27
 18 mar 2014, 17:55
Lampart,
Po pierwsze bruderszafta nie piliśmy więc kolegami raczej nie jesteśmy.
Po drugie, jak już zostało napisane- jeżeli ktoś decyduje się na nju to akceptuje też charakterystykę tej sieci - jej internetowość. Jeżeli mu nie odpowiada to zmienia sieć i tyle.
Sorry ale co to ma do rzeczy ? To nie wiesz , żę regulaminy nie są wyroczniami?
Wyroczniami nie są, ale zapewne taki "prawnik" jak Ty wie że są podstawą reklamacji.
Po drugie jesteś widać zupełnie niezorientowany kartę starter nju można było nabyć nawet w sieci sklepów SATURN czy MEDIA MARKT
Kartę można było nabyć, ale jej obsługa odbywa się już przez internet.
W tych sklepach można też nabyć telewizory, a czy to oznacza że w razie awarii telewizor oddajemy do sklepu i na miejscu jakiś rzemieślnik nam go naprawi?
Płacz dalej i rzucaj linkami z forum prawnego :-D Chętnie cię wysluchamy :lol:

 #704703  autor: Tomash
 18 mar 2014, 17:57
A co wspólnego mają wskazane przez Ciebie klauzule z tym konkretnym zapisem regulaminu nju? Nie widzę związku, bo nie znajduje się w rejestrze klauzul niedozwolonych.

Szukasz na siłę dziury w całym. A starter nju chyba niespecjalnie nas w tej dyskusji interesuje, bo nie jest on ofertą abonamentową.

 #704706  autor: user_delete19
 18 mar 2014, 18:00
Lampart, za przeproszeniem - jesteś ograniczony...
Lampart pisze:GDZIE JEST NAPISANE, ŻE OFERTA JEST SKIEROWANA DO MŁODEGO KLIENTA
Nigdzie, to Ty pierdzielisz od rzeczy:
Wojciech pisze:oferta jest skierowana do konkretnej grupy osób
grupy osób, której nie jest straszne dokonanie zamówienia i nie przeszkadza obsługa przez internet / nie potrzebują wsparcia salonów.
Lampart pisze:to znaczy , że co , że jak model samochodu jest kierowany do młodszych to stary nie może kupić
litości... czy ktoś powiedział, że nie może? Nie... ależ może, ale nie powinno go przerażać że ma pod maską więcej jak 150KM i nie powinnien z tego tytułu biadolić.
Lampart pisze:Po drugie jesteś widać zupełnie niezorientowany kartę starter nju można było nabyć nawet w sieci sklepów SATURN czy MEDIA MARKT o to link
WOW, oklaski dla pana lamparta! WyjątkowoZorientowanyWTemacie właśnie wymyślił okres rozliczniowy w ofercie na kartę! :lol:

Z mojej strony EOT bo prezentujesz poziom gorszy niż nasi politycy, a myślałem że to niemożliwe... :roll:

 #704710  autor: Lampart
 18 mar 2014, 18:10
dziadek186 pisze:Lampart,
Po pierwsze bruderszafta nie piliśmy więc kolegami raczej nie jesteśmy.
Po drugie, jak już zostało napisane- jeżeli ktoś decyduje się na nju to akceptuje też charakterystykę tej sieci - jej internetowość. Jeżeli mu nie odpowiada to zmienia sieć i tyle.
Gdzie w umowie jest wymóg korzystania z internetu co za tym idzie obowiązek klienta ?
Może nie zauważyłem


dziadek186 pisze:Lampart,
Sorry ale co to ma do rzeczy ? To nie wiesz , żę regulaminy nie są wyroczniami?
Wyroczniami nie są, ale zapewne taki "prawnik" jak Ty wie że są podstawą reklamacji.
I co to ma do rzeczy? Mowa była o tym , że regulaminy są wadliwe prawnie albo nie. Ale masz rację wadliwy regulamin jest podstawą reklamacji całej umowy i co z tego wynika?
dziadek186 pisze:Lampart,
Po drugie jesteś widać zupełnie niezorientowany kartę starter nju można było nabyć nawet w sieci sklepów SATURN czy MEDIA MARKT
Kartę można było nabyć, ale jej obsługa odbywa się już przez internet.
Jesze raz pytam a gdzie to jest napisane przy zakupie takowego startera w Saturnie? To tak jakbyś kupił telewizor na napięcie niebędące standardem w Polsce i nikt by Cie o tym nie poinformował a co za tym idzie nie mógłbyś z niego korzystać. Rozumiem, że byś nie odniósł tego sprzętu tylko grzecznie pogodził się z tym faktem :-)


wojciech pisze:Lampart, za przeproszeniem - jesteś ograniczony...
Lampart pisze:Po drugie jesteś widać zupełnie niezorientowany kartę starter nju można było nabyć nawet w sieci sklepów SATURN czy MEDIA MARKT o to link
WOW, oklaski dla pana lamparta! WyjątkowoZorientowanyWTemacie właśnie wymyślił okres rozliczniowy w ofercie na kartę! :lol:
Ale skucha, a wiesz, że ze startera telefonicznie powtórzę telefonicznie w biurze obsługi możesz przejść na abonament sorry ale myslałem , że nie muszę tego tłumaczyć.

A niby taki rozgarnięty człowiek

 #704719  autor: user_delete19
 18 mar 2014, 18:23
Lampart pisze:Ale skucha, a wiesz, że ze startera telefonicznie powtórzę telefonicznie w biurze obsługi
Chwila, bo przed chwilą biłeś pianę, że ktoś ma telefonowstręd i nie umie dzwonic do biura obsługi...

chłopie - weź nie troluj...

 #704720  autor: Tomash
 18 mar 2014, 18:28
W takim razie może telefonicznie dowiedzieć się jaki okres rozliczeniowy posiada. EOT

 #704727  autor: user_delete27
 18 mar 2014, 18:43
Jesze raz pytam a gdzie to jest napisane przy zakupie takowego startera w Saturnie? To tak jakbyś kupił telewizor na napięcie niebędące standardem w Polsce i nikt by Cie o tym nie poinformował a co za tym idzie nie mógłbyś z niego korzystać. Rozumiem, że byś nie odniósł tego sprzętu tylko grzecznie pogodził się z tym faktem
Pokaż mi sklep stacjonarny w Polsce w którym kupię taki telewizor !! Skąd Ty się w ogóle wziąłeś na tym forum? Żona cię biję i przychodzisz tutaj odreagować? Chlopie mamy XXI wiek, chyba wszyscy klienci korzystający z nju mają dostęp do internetu więc nie wiem o co Ty pyskujesz? Jeżeli ktos chcę płacić więcej to korzysta ze standardowej oferty innego operatora i nawet dostaje papiewe faktury. A jeżeli ktoś tnie koszty na siłę to nie ma telefonu. Tobie natomiast proponuje inne przejrzyste formy komunikacji ( bez konieczności sprawdzania czegokolwiek w internecie)- telegraf, gołąb pocztowy, znaki dymne itd...
EOT z mojej strony.

 #704731  autor: KA
 18 mar 2014, 19:02
Panie Lampart, merytorycznie już inni napisali, ale to i tak nic nie dało, więc ja polecę inaczej:
1. nie ma obowiązku czytania i pisania na tym forum, jeśli zdanie innych tak Cię denerwuje;
2. będąc "siecią" nie chciałbym Ciebie jako klienta, więc lepiej dla nju, że jej nie ogarniasz.

Może dajmy sobie spokój? Może się zagłodzi...? :evil:

 #704741  autor: Lampart
 18 mar 2014, 19:16
wojciech pisze:
Lampart pisze:Ale skucha, a wiesz, że ze startera telefonicznie powtórzę telefonicznie w biurze obsługi
Chwila, bo przed chwilą biłeś pianę, że ktoś ma telefonowstręd i nie umie dzwonic do biura obsługi...

chłopie - weź nie troluj...

Czytaj ze zrozumieniem chłopie przytocz mi ten fragment :-)
Napisałem, że aby uzyskać wiadomości dotyczące umowy klient nie powinien płacić 5 zł Co innego jak chce zmienić usługę bo to jego widzi mi się. To subtelna różnica może nie wyczuwalna dla nie których jak widać.


Tomash pisze:W takim razie może telefonicznie dowiedzieć się jaki okres rozliczeniowy posiada. EOT
No własnie tę wiadomość powinien dostać za darmo bo to nie jest jego wymysł i jako klient powinien wiedzieć za co i w jakim okresie płaci i to bez łachy czy płacenia za taką informację błagam to śmieszne.
dziadek186 pisze:
Jesze raz pytam a gdzie to jest napisane przy zakupie takowego startera w Saturnie? To tak jakbyś kupił telewizor na napięcie niebędące standardem w Polsce i nikt by Cie o tym nie poinformował a co za tym idzie nie mógłbyś z niego korzystać. Rozumiem, że byś nie odniósł tego sprzętu tylko grzecznie pogodził się z tym faktem
Pokaż mi sklep stacjonarny w Polsce w którym kupię taki telewizor !!
Sofizm i erystyka. Jeszcze jakiś czas temu można było napisać; pokarz mi taką sieć w której jedyną możliwością korzystania prawidło z telefonu jest wymóg (o czym nie ma w regulaminie) korzystania z internetu.
dziadek186 pisze:
Skąd Ty się w ogóle wziąłeś na tym forum? Żona cię biję i przychodzisz tutaj odreagować?
Nie sądź po sobie nie każdy ma żonę, która go bije (jak nie każdy musi korzystać z internetu - nawet nie każdy ma żonę :-)

dziadek186 pisze:
Chlopie mamy XXI wiek, chyba wszyscy klienci korzystający z nju mają dostęp do internetu
Ale to Twoje założenie wymóg czy pobożne życzenie? Na czym opierasz ten wywód??? to jak założenie, że każdy kto korzysta z prawa zna prawo :-)
Po drugie nie o tym jest mowa tylko o fakcie iż strona umowy powinna informować o okresie rozliczeniowym do którego został przypisany klient zwłaszcza jeśli sama sobie wg własnych zasad reguluje ten okres. Jak idziesz do banku i bierzesz kredyt bank jasno Cię informuje, kiedy masz wpłacić pierwszą ratę... czy może należy uznać, że w dobie internetu można to sobie ustalić ? Bo jak ktoś korzysta z usług banku to zakładamy, że w dobie XXI wieku może sobie wszystko sam sprawdzić w necie? Większej bzdury dotyczącej umów ne słyszałem.

KA pisze:Panie Lampart, merytorycznie już inni napisali, ale to i tak nic nie dało, więc ja polecę inaczej:
1. nie ma obowiązku czytania i pisania na tym forum, jeśli zdanie innych tak Cię denerwuje;
2. będąc "siecią" nie chciałbym Ciebie jako klienta, więc lepiej dla nju, że jej nie ogarniasz.
Oczywiście, że nie ma więc czemu czytasz i piszesz? - Chciałoby się zapytać. Druga sprawa ja się nie denerwuję tylko tłumaczę to nie ja pisze o trolowaniu o tym że kogoś żona bije :-) To są raczej oznaki dziecinnego zdenerwowania. W swoim pierwszym poście napisałem swoje zdanie i nie sądziłem , że są tu sami miłośnicy NJU nie wiedziałem , że jest to fan klub.
Ale teraz już wiem na pewno, że NJU jest Dla bardzo młodych osób.
KA pisze:
Może dajmy sobie spokój? Może się zagłodzi...? :evil:
Co tu jest do łagodzenia o tym o czym piszę, pisze się gdzie indziej, artykuł o tym nielimitowanym internecie co to jednak ma limity znajduje się w gazetach i też można znaleźć w necie o okresie rozliczeniowym też można znaleźć - więc nie tylko ja to zauważyłem. Więc w czym problem jakiś przymus jest pisania dobrze o nju? Matko dobrze, że prasę mamy wolną :-)

 #704748  autor: mikkel
 18 mar 2014, 19:28
To ja ustosunkuje się do starszych osób oraz inwalidów. Znam kilkoro starszych osób które namówiłem na nju i wierz mi ze nie maja takich dziwnych problemów, co więcej są szczęśliwe ze płacą DOŻO DUŻO MNIEJ. A okres rozliczeniowy nie ma ŻADNEGO znaczenia. Zwyczajnie co miesiąc płacą te 20zl i gitara. A czy to jest na początku miesiąca czy w środku czy na końcu to już nic. Ważne ze 20zl a nie 50 czy 100. Co do osób niewidomych to przecież tak samo jak podpisują normalna umowę w salonie tak samo mogą u kuriera.
Jednym słowem lampart pierdzielisz trzy po trzy i bijesz piane. Nikt nie zmusza Cie do korzystania z NJU.

 #704757  autor: KA
 18 mar 2014, 19:40
!. Z tym wiekiem trafiłeś kulą w płot, do tego ja i wielu innych nie mamy nju, tylko jesteśmy "trochę" bardziej obiektywni.
2. "ZAGŁODZI", a nie "ZŁAGODZI" - to było o karmieniu trolla. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

Również ŻEGNAM!

 #704762  autor: Lampart
 18 mar 2014, 19:56
mikkel pisze:To ja ustosunkuje się do starszych osób oraz inwalidów. Znam kilkoro starszych osób które namówiłem na nju i wierz mi ze nie maja takich dziwnych problemów, co więcej są szczęśliwe ze płacą DOŻO DUŻO MNIEJ.
A czyja gdzieś pisałem, że usługa cenowa jest zła, droga itp? Śmiało mogę powiedzieć, że jest dobra
mikkel pisze: A okres rozliczeniowy nie ma ŻADNEGO znaczenia.
Rozumiem, że dla Ciebie. Ja skromnie nie wypowiadam się za wszystkich zgłaszam tylko swoje wątpliwości.
mikkel pisze: Zwyczajnie co miesiąc płacą te 20zl i gitara. A czy to jest na początku miesiąca czy w środku czy na końcu to już nic. Ważne ze 20zl a nie 50 czy 100.
pewnie, że to nie ważne, ja nie o tym pisałem. pisałem o fakcie uruchomienia usługi np. trzy dni przed końcem okresu rozliczeniowego, do którego został ktoś przypisany, co za tym idzie w trzy dni wydzwoni i wy-smsuje te swoje 40 dychy i nie dostanie nic za darmo bo własnie wejdzie w nowy okres rozliczeniowy. Moje skromne żądanie to, to, aby nju jeśli stać go na wysłane sms "witaj w nju" i parę innych bez sensu po prostu wysłał witaj w nju twój okres rozliczeniowy jest taki a taki"
To zbyt wiele ?
Ciekawe dlaczego?

Sądzisz, że to wygórowane wymagania ze strony klienta???



.[/quote]
dziadek186 pisze:Lampart, Powodzenia w pyskówkach na innym forum.
Obrazek
Pyskówka ze słownika to ostra kłótnia ja takowej nie zauważam, mało tego to nie ja używam słów wskazujących na pyskówkę.
Na forach nie ma obowiązku zgadzania się z czyjąś wypowiedzią za to jest obowiązek nie ubliżania i obrażania.


KA pisze:!. Z tym wiekiem trafiłeś kulą w płot, do tego ja i wielu innych nie mamy nju, tylko jesteśmy "trochę" bardziej obiektywni.
2. "ZAGŁODZI", a nie "ZŁAGODZI" - to było o karmieniu trolla. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

Również ŻEGNAM!
Obiektywni ? A kto przyznał Ci ten tytuł masz jakiś monopol na obiektywizm? Toż to pieśni pochwalne dla nju czy ktoś za to płaci ???

a co do czytania ze zrozumieniem :-)
z punktu widzenia logiki - Jako osoba starsza jak twierdzisz powinno być Ci to wiadomym, że błędne przeczytanie tekstu nie wskazuje na nierozumienie tekstu tylko na błędne przeczytanie danego słowa co implikuje błędne rozumowanie całości zdania. Zaś czytanie ze zrozumieniem to pojęcie mówiące o tym iż ktoś czyta poprawnie, a nie rozumie tego co czyta :-) Subtelna różnica
Ostatnio zmieniony 18 mar 2014, 20:23 przez Lampart, łącznie zmieniany 1 raz.

 #704769  autor: andromenda
 18 mar 2014, 20:19
Lampart ma sporo racji. Większość ludzi okres rozliczeniowy rozumie jako pełny miesiąc. Czyli dopisuję umowę i zaczyna mi się okres rozliczeniowy, to jest logiczne.
  • Strona 6 z 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8