• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 10 z 21
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 21

 #635701  autor: kn
 27 maja 2013, 21:21
Orange ma strone na facebooku https://pl-pl.facebook.com/orange - moze sprobuj tam zamiescic krotki wpis o tej sytuacji. Mysle, ze ta strone czytaja troche wazniejsze osoby niz zwykly konsultant, wiec moze cos pomoze (w kazdym badz razie koszt jest zaden).

 #635762  autor: Veed
 28 maja 2013, 09:37
Urok Orange. Jestem Doradcą Biznesowym w T-Mobile. Ostatnio obsługiwałem firmę będącą klientem Orange. Chcą zmienić sieć, bo od dłuższego czasu nie mają zasięgu a reklamacje u operatora nic nie dają. Sumarycznie firma ma ok. 75 telefonów, a 150 SIM, bo Orange'owi doradcy każdorazowo namawiali ich na umowę Grupy Kart (tak przynajmniej nazywa się to u nas). "Bo taniej" W efekcie:

- Klient narzeka na beznadziejny zasięg - problem dotyczy kilku siedzib firmy, gdy dotychczas występował tylko w okolicy jednej.
- Kary umowne opiewają na prawie 400 tys. zł

Czy znasz w ogóle nazwisko konsultanta?

 #635821  autor: Sharly
 28 maja 2013, 14:46
W PL brakuje firm które to starają się dbać o klienta. Regułą stało się to żeby tuż po roku czy dwóch zatrzeć drogę do serc klientów na autostradę w stronę kilkunastu zer.

Brak odpowiedzialności, głupota i debilizm. Duża firma woli postawić na zewnętrzne call center zamiast wydawać kolejne plny na salon w centrum miasta.
Człowiek to śmieszny wynalazek, w dużej mierze nastawiony tylko na chęć posiadania dużych pieniędzy, nieważne czy uczciwie czy sposobem który krzywdzi autora tematu,paranoja.

Bez odrobiny hipokryzji - swiat nie potrafilby istniec

 #635837  autor: JohnyWawa
 28 maja 2013, 16:08
pójście do gazety to dobry pomysł

niemniej dzisiaj próbowałem się w Orange dowiedzieć czegoś nowego 3 x wiszę na słuchawce po 20 minut i nikt się nie zgłasza w dziale reklamacji tam chyba nikt nie pracuje już.

 #635957  autor: orson_dzi
 29 maja 2013, 01:05
JohnyWawa pisze: nikt się nie zgłasza w dziale reklamacji tam chyba nikt nie pracuje już
Po pierwsze i najważniejsze, nie ma czegoś takiego jak telefon do działu reklamacji. Osoby tam pracujące nie odbierają połączeń (poza małymi wyjątkami). Skoro biznes, to *600 i klepnij w "zero" żeby się połączyć z pierwszą wolną osobą.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #636184  autor: Orange Ekspert
 30 maja 2013, 08:09
JohnyWawa pisze:witam,
przez ostatnie 2 lata moja firma była obsługiwana przez 3 doradców biznesowych Orange, tacy co pracują na własnej działalności u jakiegoś agenta Orange. Dlaczego nie doradca biznesowy
@JohnyWawa napisz do mnie korzystając z formularza Orange Pomoc, który zamieściliśmy na profilu Orange Polska na Facebooku http://on.fb.me/UJKVB9

Przykro mi, że doszło do tej sytuacji i bardzo przepraszam za wszelkie niedogodności. Postaram się pomóc w wyjaśnieniu Twojej sprawy.

Pozdrawiam,
Sylwia
Orange Ekspert

 #636452  autor: forum_tg
 31 maja 2013, 12:16
Orange to fajna firma. jej pracownicy kompletnie nie znają się na prawie oraz regulaminach Orange. Chciałem kolejny numer przenieść do sieci Play, jednak oni mieli problemy ze wszystkim, nawet z przyjęciem zgłoszenia poprzez wysłanie pisma emailem (skan pisma). Dla kolejnego numery sprawa zgłoszona do UKE, sprawa kolejna wygrana i faktury umorzone (dzięki czemu dzwonienie od dnia kiedy powinni przenieść numer do dnia interwencji UKE kosztowały dokładnie "zero złotych").
Kazda skarga na niekompetencje pracowników Orange uznana przez ich firmę za uzasadnioną. Wierze że tych pracowników mocno ukarają a całą resztę wyślą na szkolenia.
Szkoda tylko że nie chcą mi przysłać stenogramów rozmów, bo można by na forum zmieścić.
 #699168  autor: terry444
 18 lut 2014, 12:01
To co sie tam dzieje, to przechodzi ludzkie pojecie. Do 2 maja mam umowe w Play i chcialem przeniesc numer do Orange. Bedac miesiac temu w salonie, pani powiedziala ze pewnie, jasne, mozna. Nie chcialem, bo chcialem zalatwic to przez internet, zamowic Smart Plan Multi 69 i skorzystac z kodow grupon/gruper. Kupilem Grupera 50% waznego do 18 lutego, chcialem go aktywowac wczoraj ( czyli 17 lutego) i oczywiscie kod stracil juz waznosc (nie odkupowalem go od nikogo, tylko normalnie na oficjalnej stronie grupera ze trzy tyg temu). Napisalem do Orange na kazdy mozliwy adres i zero odpowiedzi ( im sie nigdy nie spieszy)

Dzisiaj postanowilem nie bawic sie, nie czekac (bo popsul mi sie telefon stary) i przeniesc ten numer z Play na nizszy abonament - Smart Plan Multi 49, boi tak raczej to mi wystarczy. Wybralem Alcatela One Touch Idol. Po wybraniu, mimo ze telefon na stronie jak najbardziej dostepny, to oczywiscie po sekundzie pokazuje mi sie informacja, ze niedostepny bo wyprzedany. Z ciekawosci wiec probuje wybrac ten sam telefon, w tym samym planie taryfowym ale jako nowy numer, a nie jako przeniesienie numeru. Telefon oczywiscie jak najbardziej dostepny i moge go kupic. Ale do cholery nie chce nowego numeru, tylko chce przeniesc moj od lat uzywany numer i korzystac z niego w Orange.

Dzownie wiec na 510700700, bo pani na czacie nic nie umie pomoc poza formulkami, ze widocznie dla przenoszacych numer juz niedostepny ten model. Czekam na cos wiecej, ale rozlacza sie, rzekomo z powodu braku kontaktu z mojej strony. Dzownie wiec na powyzsza infolinie, przedstawiam sprawe, pan wydaje sie mily i wydaje sie, ze pomoze mi i bede mial ten telefon w tym abonamencie, ktory wybralem. Okazuje sie ze jednak nie, bo mam 2,5 miesiaca do konca umowy w Play, a moge u niego zlozyc dyspozycje przeniesienia numeru dopiero 2 miesiace przed koncem w Play. Mowie mu, ze czytam od dawna, interesuje sie tematem i przeniesc moge juz nawet 6 miesiecy wczesniej, co zreszta powiedziala mi miesiac temu pani w salonie. Przez internet tez moge to zrobic od dawna, ale jak na zlosc nie moge wybrac pozadanego przeze mnie telefonu, wiec dzwonie z tym do niego. Tlumaczy, ze to inne dzialy, kazdy dzial ma inaczej i mi nie pomoze. No i badz czlowieku madry. Chcesz przeniesc numer, masz juz inny abonament w Orange i wywiazujesz sie z platnosci, ale co z tego jak na kazdym kroku napotykasz jakies schody. Po malu mam dosc i jak dzisiaj nie dostane odpowiedzi i nie zalatwie tego abonamentu, to szukam innej opcji i innego operatora albo przedluze w Play, chociaz rewelacji tam nie ma, ale telefon dostane od reki.

 #699234  autor: zielony71
 18 lut 2014, 14:29
Jak zniechęcają Cię takie "drobne niedogodności" to sobie daruj pomysł przeniesienia numeru do Orange.
Niestety jakość jest tu całkowicie adekwatna do ceny. Ja na przykład przeniosłem numer 2 miesiące temu i od tego czasu złożyłem już z 8 reklamacji, z czego dopiero ze 3 są doprowadzone do końca min dzięki interwencji UKE. Za taką jakość Orange powinno klientom jeszcze dopłacać i przyznam, że w moim wypadku rzeczywiście tak jest:-)

 #699256  autor: terry444
 18 lut 2014, 16:07
Ja pod koniec listopada bralem abonament w Orange dla narzeczonej i wszystko jest (odpukac) na razie ok. Wzialem Smart Plan Multi 69 z kodem znizkowym 30% i Lumie 920. Naprawde wszystko poszlo gladko i nawet dziwilem sie, ze tak duzo osob tu narzeka na ta siec. Ale od wczoraj juz sie nie dziwie. Przeniesienie numeru to katorga, kod znizkowy zrealizowac to megaproblem (nie wiem jakim cudem w listopadzie tak gladko sie udalo), a do tego nieaktualne informacje na stronie, brak pomocy ze strony konsultantow etc. Nie wspomne juz ze zaraz bedzie 24h odkad napisalem maile w sprawie kodu z grupera i zero odzewu. Farsa

 #699259  autor: KR2615
 18 lut 2014, 16:26
To chetnie opisze swoj przypadek: Jestem abonentem Orange od miesiaca. Gladko przenioslem numer i skorzystalem z Groupona. Gdy chcialem zrobic to samo dla mojego taty dostalem informacje, ze numer zostanie przeniesiony 1 pazdziernika czyli z koncem umowy. Niestety telefony na 510700700 nie pomagaja, nie sa wstanie zmodyfkowac zamowienia lub pusisc ponownej prosby do PLAY o przeniesienie numeru z dniem dzisiejszym bo sie nie da. Konsultantka z usmiechem w glosie odpowiadam, ze nic nie moze, jedyne co mozna to poczekac do teg 1 pazdziernika a do tego czasu korzystac z numeru zastepczego. Obrazek Obrazek Zapowiada sie niezle i mimo, ze sadzilem ze to wszystko co wypisuja nt. Orange mnie ominie to niestety bede musial im dac popalic.

 #699298  autor: wolvier
 18 lut 2014, 18:30
krzys pisze:To chetnie opisze swoj przypadek: Jestem abonentem Orange od miesiaca. Gladko przenioslem numer i skorzystalem z Groupona. Gdy chcialem zrobic to samo dla mojego taty dostalem informacje, ze numer zostanie przeniesiony 1 pazdziernika czyli z koncem umowy. Niestety telefony na 510700700 nie pomagaja, nie sa wstanie zmodyfkowac zamowienia lub pusisc ponownej prosby do PLAY o przeniesienie numeru z dniem dzisiejszym bo sie nie da. Konsultantka z usmiechem w glosie odpowiadam, ze nic nie moze, jedyne co mozna to poczekac do teg 1 pazdziernika a do tego czasu korzystac z numeru zastepczego. Obrazek Obrazek Zapowiada sie niezle i mimo, ze sadzilem ze to wszystko co wypisuja nt. Orange mnie ominie to niestety bede musial im dac popalic.
poszukaj w temacie o przeniesieniu, wszystko jest ładnie opisane - należy w punkcie/salonie anulować przeniesienie (napisać pisemko i niech wyślą faxem), parę dni pozniej znowu podejść oraz znowu zlecić przeniesienie numeru (albo na koniec umowy promocyjnej, zachowując okres wypowiedzenie, albo natychmiastowo) - wszystko już bylo opisywane - konstultanci mi nie pomogli tylko forum, panie w salonie/punktach też będą odmawiać albo łaskę robić bo nie mają z tego profitów.... - dopiero jak delikatnie podniosłem głos to pani zadzwoniła do orange i się dowiedziałą co i jak (chociaż i tak mnie zrobili w h....a bo mogłem to załatwić w 1 dzień, a ja jak idiota czekałem na odzew z T-Mobile)...
O dziwo w przypadku mojej żony przeszło wszystko ładnie i sprawnie...

 #699324  autor: gerth
 18 lut 2014, 20:03
Oczekujesz od Orange odpowiedzi w 2-3 dni?? My tu po kilkanaście dni czekamy (np moja reklamacja wyslana pocztą 16 stycznia do dziś dnia nie doczekała się odpowiedzi), ostatnio inna wysłana mailem dziwnie szybko rozpatrzona - już po tygodniu - ale tu sprawa była prosta.
Tak jak pisze Ci zielony71, Orange to oferta dla wytrwałych.
Musisz ocenić czy warto. Ja przenosilem numer prawie 2 miesiące bo wypełnilem błędnie formularz i odkręcanie zamówienia i jego "wykasowanie" trwalo prawie 2mce. Ponieważ wciąż mnie zwodzono że "przekazano dyspozycję" doprowadzony do ostateczności urządzilem sobie i im "dzień rozmów z infolinią e-sklepu" - gdy prawie każdemu w call center złożyłem dyspozycję nagle okazało się że da się.
To strasznie wk... że musisz być sukinsynem wydzwaniającym przez pół dnia żeby ktokolwiek zaczął Cię słuchać, jakby nie można było normalnie.
/
Uzbrój się w cierpliwość, poza tym próbuj przez Facebooka czasami coś ruszą.
/
Aha i jeszcze coś - jeśli masz umowę w Play do 2maja do wypowiedzenie wyślij im 3-4 marca (!) - ja mialem umowę do 19 czerwca, wypowiedzenie złozylem w salonie 14 maja ale okazało się że skan pisma do centrali "idzie" 6 dni. Dziwnym trafem dotarł do nich 20ego czyli "akurat" dzień po terminie (obowiązuje 30dniowy okres wypowiedzenia), Play po prostu probował wyłudzić ode mnie dodatkowy abonament jednak nie darowałem im tych 80zł i w końcu przestali cyganić (po drodze wydali chyba ze trzy SPRZECZNE ze sobą decyzje powołując się na róźne pkt regulaminu) - w każdym razie przestrzegam. Jak mozesz pismo złóż w salonie 4 marca (z odatowaną i ostemplowaną kopią dla Ciebie) i dodatkowo tego samego dnia wyślij poleconym (najlepiej za zwrotnym poświadczeniem odbioru) - sprawdz obowiązujący adres wysylki bo ten też zmieniają, pleje sreje papa.
ps. Aha, Orange czasami odrzuca złożone zamówienie - HGW dlaczego - no i wtedy groupon zazwyczaj przepada i znów trzeba czekać... No oferta dla wytrwałych lub zdeterminowanych po prostu dlatego jak wk...sz się już na początku to sobie daruj.

 #699409  autor: terry444
 18 lut 2014, 23:40
Dzięki wszystkim za wpisy. Mi ostatecznie dzisiaj udalo sie złożyć zamówienie i na szczęście nie testowali mojej cierpliwości tak długo, jak wspominam gerth, ale ch...ow trochę polecialo. Sprawa wygląda tak ze pozna popoludniowa pora dostalem maila od grupera z nowym kodem, który tym razem dzialal. Wybrałem Smart Plan Multi 69 pomniejszony o Orange Open Family, a dodatkowo przez pierwsze dwanaście miesięcy zniżka 50% na abonament. Telefon niestety nie Alcatel One Touch Idol, lecz LG L9. Do wyboru z tych w miarę rozsądnych za grosze mialem jeszcze Sony Xperie M, ale zrezygnowałem. Ogólnie udało się jakoś to wszystko przejść, ale nie zmienia to niczego w opinii o Orange. Oni do tej pory nie raczyli wyslac choćby jednego prostego maila w odpowiedzi na moje wczorajsze wiadomosci. Pomogla szybka reakcja grupera i czekam na kuriera. Mam nadzieję, ze od tej pory wszystko juz będzie ok i nie będzie potrzeby kontaktowania sie z operatorem, bo to droga przez mękę. Pozdrawiam

PS. Gerth ale rozumiem ze teraz juz nie ma potrzeby kontaktować się z Play. W sensie wysylac wypowiedzenie. To chyba juz od momentu zlecenia przeniesienia numeru leży w gestii Orange ?

 #699491  autor: orson_dzi
 19 lut 2014, 12:24
terry444 pisze:Telefon niestety nie Alcatel One Touch Idol, lecz LG L9.
No to ja bym w tym momencie nie narzekał, bo Orange zrobiło wielką przysługę - mądrze wybrałeś lepszy telefon ;) .

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #699544  autor: terry444
 19 lut 2014, 15:14
Oj mialem duży dylemat, bo Orange podnioslo ceny telefonów i opricz LG i Alcatela w grę wchodzi jeszcze Sony Xperia M. Odrzucilem go bo jestem przyzwyczajony do ekranu minimum 4,50 bo dużo korzystam z Internetu na smartfonie. Bawilem sie Alcatelem i spodobal mi się, z kolei co do LG to trochę balem sie tych opinii o gubieniu zasięgu. No ale problem rozwiązal sie sam i pozostaje mieć nadzieje, ze LG okaze sie dobrym wyborem :)

 #699565  autor: Orange Ekspert
 19 lut 2014, 16:08
@ terry444

Cieszymy się, że sprawa została wyjaśniona. W przypadku pytań zachęcam do kontaktu http://pomoc.orange.pl/.

@ krzys

Możesz zrobić tak jak napisał wolvier. Składasz anulowania przeniesienia (u nas i u swojego poprzedniego operatora). Jak już przeniesienie zostanie anulowane to możesz udać się do Salonu Orange i składasz ponownie zamówienie na przeniesienie bez podpisywania nowej umowy. Pracownik będzie wiedział, co zrobić. W przypadku pytań zachęcam do kontaktu.

Pozdrawiam
Tomek

 #699600  autor: wolvier
 19 lut 2014, 17:22
Orange Ekspert pisze:@ terry444

Cieszymy się, że sprawa została wyjaśniona. W przypadku pytań zachęcam do kontaktu http://pomoc.orange.pl/.

@ krzys

Możesz zrobić tak jak napisał wolvier. Składasz anulowania przeniesienia (u nas i u swojego poprzedniego operatora). Jak już przeniesienie zostanie anulowane to możesz udać się do Salonu Orange i składasz ponownie zamówienie na przeniesienie bez podpisywania nowej umowy. Pracownik będzie wiedział, co zrobić. W przypadku pytań zachęcam do kontaktu.

Pozdrawiam
Tomek
Wystarczy złożyć pismo TYLKO w Orange odnośnie anulowania przeniesienia - Orange przesyła to do poprzedniego operatora, jak dotrze to w systemie się odblokuje możliwość ponownego zamówienia przeniesienia bez podpisywania umowy... i nie... pracownik najczęsciej nie wie albo nie chce wiedzieć - na początku się odgrażają "skoro zamawiał Pan przez internet to proszę zalatwiać telefonicznie" - niestety brak prowizji robi swoje.... - w salonie firmowym w Auchan Bonarka dostałem taką odpowiedź oraz w punkcie Orange w CH CZYŻYNY - więc trzeba trochę naprostować obsługę i wytłumaczyć jak to należy zrobić - oczywiście foch gwarantowany ale muszą to zrobić...

 #699669  autor: seybr2k1
 19 lut 2014, 21:03
Trochę się nie dziwie pracownikowi w punkcie. Chciałeś załatwić sprawę przez neta, to martw się sam. Jak trwoga to do kolesia z punktu.
Z podobnymi rzeczami spotkałem się. Koleś kupuje sprzęt dla dj w sklepie, ale pisze o problemie na forum konkurencji. Co robi koleś, goni. Kupiłeś u kogoś, pisz do typa który ci to sprzedał.
Pracowałem w serwisie, sklepie z kompami. Np. lapa kupił u konkurencji np. w markecie typu Media Expert. Gdzie przychodzi do nas. Liczy na darmową pomoc. Takich idzie szybko załatwić. Chcesz pomocy, płać chłopie. Lapa panie kupiłem w Media Expert, dla czego nie mogę grać w grę XYZ. Jeżeli kupił pan w ME, to proszę tam zadzwonić. Lub przyjść do nas do sklepu a my odpłatnie pomożemy.
Panie kupiłem router w NeoNet. Jak mam go skonfigurować, typ z tego sklepu nie potrafi. 30 zł i będzie panu działał (koleś mieszkający obok serwisu w którym pracowałem).

 #699676  autor: wolvier
 19 lut 2014, 21:33
Można sprawę załatwić przez tel, reklamować itp. ale to będzie trwało do 30 dni... przy przenoszeniu numeru gdzie d@@y dało Orange to za długi okres oczekiwania.
Nikt się w to nie chce bawić - szczególnie ze to nie twoja wina tylko wina ORANGE!

Poza tym opisujesz 2 różne firmy - ja opisuje nadal ORANGE czy bok / czy online / czy salon czy punkt - płacę abonament Orange podpisuje umowę z Orange, oraz oczekuje obsługi z ich strony - czy telefonicznie czy online czy w punkcie.
z Twoim tokiem rozumowania musiałbym lecieć do Warszawy na Al. Jerozolimskie ...
Podobnie miałem z cyfrą, padł mi dekoder więc poszedłem do najbliższego punktu i mi wymienili... mam jeszcze wymieniać?

Chociaż w T-Mobile jak chciałem ostatnio przedłużyć mix na karte to też traktowali mnie z łaską mimo że mieli z tego profity ... kwestia szkoleń, przyuczeń a nie groteskowo, że całą drogę reklamacyjną człowiek wyczytuje z forum i dyktuje co ma zrobić pracownik Orange...
  • Strona 10 z 21
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 21
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 21