• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 302 z 350
  • 1
  • 300
  • 301
  • 302
  • 303
  • 304
  • 350

 #699474  autor: panrutek
 19 lut 2014, 11:36
Witam , przed chwilą dzwoniłem do Boa w sprawie przedłużenia umowy na 2 telefony, poprosiłem o przełączenie do suk a konsultant stwierdził , że w takiej sprawie mnie nie przełączy bo to z nim powinieniem uzgodnić warunki przedłużenia !!!? :twisted: . Co się dzieje z tą porąbaną siecią. Od czego jest Sekcja Utrzymania Klienta skoro konsultant w sprawie przedłużenia umowy ( a więc właśnie utrzymania klienta ) nie chce do suk przełączyć. Do końca zwariowali w T ?. W związku z taką postawą sieci właśnie piszę rozwiązanie na dwa numery.
Usiu 128 - współczuję Ci pracy w tej sieci :wink:

 #699476  autor: usiu128
 19 lut 2014, 11:51
panrutek,
powodzenia ;) zasmakujesz innych sieci i będziesz miał porównanie :)

 #699479  autor: cywil
 19 lut 2014, 12:05
usiu128 Jakoś do tej pory jak ktoś dzwoni do mnie czy to z banku czy tv to zawsze jest po drugiej stronie jak odbieram a w T dopiero się pierwszy raz spotykam z tym, co innego jakbym to ja dzwonił i odczekiwał te formułki z automatu.

 #699489  autor: jakub10193
 19 lut 2014, 12:24
cywil pisze:usiu128 Jakoś do tej pory jak ktoś dzwoni do mnie czy to z banku czy tv to zawsze jest po drugiej stronie jak odbieram a w T dopiero się pierwszy raz spotykam z tym, co innego jakbym to ja dzwonił i odczekiwał te formułki z automatu.
Wiem o co tobie chodzi :), ja odrzucałem połączenia aż w końcu zadzwonili normalnie, z jakiegoś numeru, a nie z 602-900. I wtedy o dziwo to SUK dzwonił!

 #699496  autor: panrutek
 19 lut 2014, 12:32
usiu128 po przejęciu Ery przez T całkowicie zmieniło się podejście do klienta , rozumiem zmiany w cennikach ( podwyżka cen , zabranie darmowych sms-ów i stacjonarek ) jak dla mnie oferta jest zadowalająca , chciałem zostać w T ale " zlewanie " klienta jest niedopuszczalne. Jestem klientem Ery/T od prawie 20 lat , ma w sieci 3 numery i internet , kiedyś za czsów Ery miało to znaczenie , teraz nie , czytając wcześniejsze wpisy nie tylko mnie spotkała odmowa przełączenia do SUK. No cóż. Jeśli T nie zalezy na utrzymaniu abonentów to ich sprawa.

 #699505  autor: Micho
 19 lut 2014, 13:13
panrutek pisze:Co się dzieje z tą porąbaną siecią. Od czego jest Sekcja Utrzymania Klienta skoro konsultant w sprawie przedłużenia umowy ( a więc właśnie utrzymania klienta ) nie chce do suk przełączyć.
Dzwoniłeś w sprawie przedłużenia więc ci dobrze powiedział, on jest od tego a SUK jak sama nazwa wskazuje, do utrzymania klienta który zamierza zrezygnować. Więc o co te bulwersje? :) Chyba przez to, że w SUK mozna otrzymać lepsze warunki i każdy zaczął ich traktować jako normalny dział przedłużeniowy :)

 #699509  autor: usiu128
 19 lut 2014, 13:22
Micho, dokładnie - 100% poparcia.
Każdy konsultant ma swoje procedury których musi przestrzegać, są rozliczani z rozmów itp.
Nie należy traktować SUK jako działu do przedłużania umów. To Sekcja która ma utrzymać klienta który chce rezygnować/lub wysłał rezygnację.

Ale skoro jesteś taki niezadowolony z obsługi to przenieś się gdzie indziej, masz do tego pełne prawo. W tej sytuacji będziesz miał porównanie :) POWODZENIA :)

[ Dodano: 2014-02-19, 13:25 ]
panrutek pisze:Jestem klientem Ery/T od prawie 20 lat , ma w sieci 3 numery i internet , kiedyś za czsów Ery miało to znaczenie , teraz nie , czytając wcześniejsze wpisy nie tylko mnie spotkała odmowa przełączenia do SUK. No cóż. Jeśli T nie zalezy na utrzymaniu abonentów to ich sprawa.
wtedy to też nie miało znaczenia - więc nie wiem skąd takie stwierdzenie.

 #699514  autor: thonka
 19 lut 2014, 13:45
cywil, dzwoni automat. Jeżeli nie ma wolnego konsultanta to leci muzyczka. I tak dobrze, że słyszysz muzyczkę. Niektóre automaty jak nie ma wolnego konsultanta momentalnie się rozłączają co irytuje jeszcze bardziej.

Micho, SUK nie jest "pierwszą linią" przy przedłużaniu umów. To dział dla tych marudzących po tym co usłyszeli po propozycji od szeregowych konsultantów z BOA.
Po za tym wszystko zależy od podejścia klienta. Jak dzwonisz i pierwsze co mówisz, żeby przełączyli to może być negatywnie odebrane. Negocjować trzeba umieć. Trochę popalić głupa, powiedzieć, że przeglądałeś inne oferty. Wypalenie prosto z mostu żeby przełączyli nie jest najlepszą metodą...
Po obu stronach są ludzie i obu stronom zależy na wyciągnięciu jak najwięcej dla siebie. Co w tym dziwnego, że zwykli konsultanci nie chcą przełączać dalej? On przecież tak pracuje jak odpuści jednego to może potem ten jeden mu braknąć do wyrobienia celu.
Jak nie chce współpracować z Tobą konsultant to zadzwoń później.

Z drugiej strony jeżeli ktoś wie, że istnieje coś takiego jak SUK (może 1% wszystkich klientów?) to z pewnością nie pójdzie na pierwszą lepszą propozycję szeregowego konsultanta, więc nie rozumiem po co robić takim osobom problemy. Chyba lepiej mieć klienta który zapłaci 10zł mniej niż nie mieć go w ogóle...
Chyba ten nacisk na wyciąganie coraz większego ARPU przesłonił niektórym oczy...

panrutek, Era cały czas była własnością TM w większym bądź mniejszym stopniu. A ilość lat w sieci nie miała znaczenia już od ponad 5-6 lat, kiedyś jeszcze liczyła się wysokość rachunków powyżej 300zł ale to też bardzo dawno.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2014, 13:56 przez thonka, łącznie zmieniany 1 raz.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #699517  autor: usiu128
 19 lut 2014, 13:55
no ale panrutek, będzie rezygnował z T-Mobile mimo, że napisał
panrutek pisze:jak dla mnie oferta jest zadowalająca
tylko dlatego, że konsultant go nie połączył z SUK :)

 #699521  autor: thonka
 19 lut 2014, 14:06
usiu128, będąc szczerym też bym tak zrobił.
Oferta już ze zniżkami SUK nie powala, a co dopiero bez nich.

Polityka wyrywania małymi kęsami coraz większych kwot w TM średnio się podoba ludziom i o ile z 2-3 lata temu grożenie, że się przeniesie numer było tylko jedną z technik negocjacyjnych (wielu konsultantów traktowało te słowa jako "sezamie otwórz się" do oferty SUK) to przy obecnych ofertach nie ignorowałbym takich sygnałów.
Ja widząc obecne oferty przedłużeniowe sam waham się nad przejściem do konkurencji, a nie zwykłem narzekać na 5zł więcej do abonamentu, ale widzę co pozabierano i jak się próbuje ludziom sprzedać za dodatkowe pieniądze to, co wcześniej było w cenie tego abonamentu...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

Suk

 #699525  autor: Maly745
 19 lut 2014, 14:19
Nigdy nie mam problemu z przelaczeniem do suk, myśle ze problem maja ci którzy wybierają opcje "przedłużenie umowy" zamiast "temat inny" jak wybierasz temat przedłużenie umowy to sie nie ma co dziwić ze nie przełączają skoro od przedłużenia sa. Zadzwoń wybierz temat inny i z suk nie ma problemu.

 #699526  autor: michaelred
 19 lut 2014, 14:22
Ludzie sami sobie utrudniacie zycie :p. Mowiac ze chcecie sie polaczyc z suk wiadomo ze konsultant niechetnie to zrobi bo chce wam wcisnac swoja oferte. Dzwoniac proscie o kogos kompetentnego ds rozwiazania umow bo macie kilka pytan itp z automatu was przelacza. Ja wyslalem rezygnacje dzisiaj sami dzwonili powiedzialem na jakich warunkach jestem sklonny zostac. Odpowiedz byla krotka- Nie moge zaproponowac takich warunkow w takim razie zamykam sprawe i rezygnacja zlozona, podtrzymana. Mam jeszcze dostac listowne potwierdzenie rezygnacji. Tak jak kiedys pare osob namowilem na przejscie do Ery tak teraz pare namowilem ( a w zasadzie nie musialem bo sami doszli do wniosku ze cos z nimi nie tak) na odejscie. Pzdr

 #699534  autor: lars79
 19 lut 2014, 14:45
Tlumacz.pro pisze:
robsoneq pisze:Dość długo byłem na umowie na czas nieokreślony i w końcu zdecydowałem się na przedłużenie umowy bez telefonu na firmę.

200min do wszystkich sieci
nielimitowane połączenia do T-Mobile
nielimitowane połączenia na stacjonarne
nielimitowane SMSy do wszystkich sieci
500 MB internet
umowa na 12 miesięcy

Wszystko za 24,90 netto.
To samo możesz mieć za 29,90 + do tego "Galaxy trend plus" za 25zł, który można sprzedać za 400+zł. Wtedy abo 24 mies. jest prawie za darmo.
Ponieważ zainteresowała mnie ta oferta to chciał bym się upewnić co do możliwych warunków (suk):

200min do wszystkich sieci
nielimitowane połączenia do T-Mobile
nielimitowane połączenia na stacjonarne
nielimitowane SMSy do wszystkich sieci
500 MB internet
umowa na 12 miesięcy
100PLN zniżki na telefon
oraz abonament 29.90 netto
standardowo jest 39.90 czyli mamy 10PLN zniżki

PS
@michaelred
ja do tej pory przedłużałem umowy przez SUK 9 razy, zawsze bez problemu mnie przełączali, wystarczyło tylko zacząć rozmowę od:
"dzień dobry chciałem przedłużyć umowę na następujących warunkach (...), czy może mi Pan/Pani zaoferować takie warunki czy przełączy mnie Pan/Pani do SUK".
w odpowiedzi zawsze słyszałem "łączę".
Może po prostu jak klient zaczyna rozmowę od prośby o przełączenie do SUK a nie powie co chce, to zaczynają marudzić, jeśli jednak zna "maxa" to wiadomo że nie weźmie nic gorszego....
Chyba że się coś pozmieniało
Ostatnio zmieniony 19 lut 2014, 14:52 przez lars79, łącznie zmieniany 1 raz.
 #699537  autor: pperlik
 19 lut 2014, 14:49
Witam mam do przedłuzenia umowe w T-Mobile, kazda taryfa pokazuje bezpieczny telefon za jakas kwote dodatkowa, czy ktos ma doswiadczenia czy jakos mozna z tego zgezygnowac.

Infolinia mowi ze nie. Ale dla mnie to niedorzeczne bo nawet kiedy wybiore taryfe za 199zł i telefon najwiekszy szrot pokazuje bezpieczny telefon za 5zł w pakiecie.

Prosze o opinie

Oczywiscie wszystko w eboa

 #699613  autor: tetley
 19 lut 2014, 17:48
Gdyby kogoś interesowało to dziś dostałem ofertę od SUK, poniżej warunki jakie otrzymałem:

"Wychodząc naprzeciw Pańskim oczekiwaniom proponuje skorzystać z taryfy Comfort gdzie w ramach abonamentu otrzymałby Pan 800 minut do wszystkich sieci komórkowych, poza tym pakiet nielimitowanych połączeń do sieci T-Mobile. Oferta niestandardowo na 15 miesięcy, koszt 29,99zł. Przy tej opcji jest możliwość dokupienia pakietu 100.000SMS/MMS za kwotę 5zł. Łącznie abonament miesięczny wynosiłby 34,99zł."

Czyli od standardowej różni się jedynie długością umowy. Być może gdybym się troszeczkę z nimi "pokłócił" coś by się jeszcze dało z tym zrobić, ale i tak raczej będę przenosił numer, a taką ofertę otrzymałem po wysłaniu 1 maila z iBOA :)

Pozdrawiam:)

 #699641  autor: thonka
 19 lut 2014, 19:11
lars79, czytaj dokładnie. Masz napisane, że z telefonem umowa jest na 24 miesiące.

pperlik, to ubezpieczenie telefonu. Powinno być bez problemu możliwe do wyłączenia...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #699646  autor: pperlik
 19 lut 2014, 19:25
powinno to słowo bardzo wazne w umowie na 24 miesiace w interesujacej mnie ofercie to 360zł na czas umowy, konsultant ktorego pytałem mowil ze to wchodz w sklad umowy wiec jak dla mnie to jaja sa musisz i tyle. Nie wiem jak przy przedłuzaniu przez telefon. dzwoniłem pytajac o to co widziałem na monitorze

 #699656  autor: st.konsultant
 19 lut 2014, 20:17
tetley pisze:Gdyby kogoś interesowało to dziś dostałem ofertę od SUK, poniżej warunki jakie otrzymałem:

"Wychodząc naprzeciw Pańskim oczekiwaniom proponuje skorzystać z taryfy Comfort gdzie w ramach abonamentu otrzymałby Pan 800 minut do wszystkich sieci komórkowych, poza tym pakiet nielimitowanych połączeń do sieci T-Mobile. Oferta niestandardowo na 15 miesięcy, koszt 29,99zł. Przy tej opcji jest możliwość dokupienia pakietu 100.000SMS/MMS za kwotę 5zł. Łącznie abonament miesięczny wynosiłby 34,99zł."

Czyli od standardowej różni się jedynie długością umowy. Być może gdybym się troszeczkę z nimi "pokłócił" coś by się jeszcze dało z tym zrobić, ale i tak raczej będę przenosił numer, a taką ofertę otrzymałem po wysłaniu 1 maila z iBOA :)
Nic więcej w tej opcji nie da się uzyskać. Było już wiele razy w tym temacie o tym pisane.

[ Dodano: 2014-02-19, 20:18 ]
pperlik pisze:powinno to słowo bardzo wazne w umowie na 24 miesiace w interesujacej mnie ofercie to 360zł na czas umowy, konsultant ktorego pytałem mowil ze to wchodz w sklad umowy wiec jak dla mnie to jaja sa musisz i tyle. Nie wiem jak przy przedłuzaniu przez telefon. dzwoniłem pytajac o to co widziałem na monitorze
Nie ma konieczności wyboru usługi Bezpieczny Telefon przy zamawianiu aneksu.

[ Dodano: 2014-02-19, 20:24 ]
thonka pisze:
Z drugiej strony jeżeli ktoś wie, że istnieje coś takiego jak SUK (może 1% wszystkich klientów?) to z pewnością nie pójdzie na pierwszą lepszą propozycję szeregowego konsultanta, więc nie rozumiem po co robić takim osobom problemy. Chyba lepiej mieć klienta który zapłaci 10zł mniej niż nie mieć go w ogóle...
Chyba ten nacisk na wyciąganie coraz większego ARPU przesłonił niektórym oczy...
Właśnie chodzi o to, że teraz co 3-4 Klient chce rozmawiać z SUK i stąd ostrzejsze zasady transferowania takich rozmów. Na pewno niczemu nie jest winny konsultant pierwszej linii. Takie rozmowy i transfery są monitorowane. Także nie ma co się obrażać i wykłócać tylko trzeba sprytnie podejść do tematu.

 #699683  autor: Adisken
 19 lut 2014, 21:40
Witam, witam mam do Was pytanie czy warto ugrać coś i czy jest to wgl możliwe do spelnienia: ok zacznijmy w T Mobile mam Rodzina 80, zaczynają dzwonić konsultanci i namawiają o przedłużenie umowy (w czerwcu koniec).. i za abonament 89 zł oferują mi na chwile obecną iPhone S4 z 369 zł opuścił na 169 zł (trochę się wkurzył jak go wyśmiałem z tą ofertą i nie zgadzając się pow że oferta nie aktualna, te dał zniżke od siebie 200 zł chyba więcej nie mógł) ale chodzi mi bardziej o iPhone 5C ale życzą sobie za niego około 1500 zł przy abonamencie takim ablo nawet 1400 nie pamiętam dobrze.. interesowała by mnie jeszcze może Z1 XPERIA ale Waszym zdaniem czy da się coś ugrać więcej ? bo nawet z tych 1400 zł te 400 czy 600 zł to takie minimum żebym to wziął.. patrząc jakbym przeszedł do Play daliby mi ten telefon za 500 zł przy takim abonamencie.. da się coś takiego ugrać czy raczej za dużo oczekuje ? w koncu ten iPhone 5C na rynku jest warty z 300 zł więcej niż 4S nowy

 #699701  autor: ra-v
 19 lut 2014, 22:25
W TMobile umowa na 24 miesiące? (i 24 raty?)
Co do iPhone 5C jeśli twierdzisz, że chciałbyś płacić 1500 zł w gotówce, to ja podaję linka do telefonóœ bez simlock, które można nabyć za 300 zł więcej.

W Play za 1500 przy przeniesieniu numeru kupisz 5S i to 32 GB a nie 5C pewnie 16 GB, a 5C 16GB za 600 zł, 4S 8GB masz za 400 zł. Wg mnie jeśli chcesz mieć jeszcze 3-letnie wsparcie, to warto wziąć ten 5C (model 2013) w Play, jeśli cenisz wygląd i mniejszy ekran to 4S, który będzie miał wsparcie może jeszcze z 1-1.5 roku (to model z roku 2011).

Ja proponuję jeszcze rozejrzeć się w Orange - jak ja brałem iPhone 1.5 roku temu to mieli naprawdę w miarę konkurencyjną umowę do Play.

Na Plus nie patrz - płacisz jak za zboże, o ile mają iPhone dla osób fizycznych (mieli tylko dla firm)

Mobilnie: iPhone 4 8 GB (Play) / Nokia 6310i (Orange) / LG Cookie (Play)
Internet: ZTE MF821+TL MR3420v2 (T-Mobile) / Huawei E1752C (Aero2)
  • Strona 302 z 350
  • 1
  • 300
  • 301
  • 302
  • 303
  • 304
  • 350
  • 1
  • 300
  • 301
  • 302
  • 303
  • 304
  • 350