• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 13 z 14
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

 #697286  autor: bora1410
 10 lut 2014, 17:23
I u mnie znalazło się pismo od Orange w skrzynce. Niestety bez kuponu. Dalej twierdzą że się pomyliłem przy wypełnianiu formularza.

 #697344  autor: zielony71
 10 lut 2014, 20:08
bora1410 pisze:I u mnie znalazło się pismo od Orange w skrzynce. Niestety bez kuponu. Dalej twierdzą że się pomyliłem przy wypełnianiu formularza.
Ale czy to jest pismo kierowane do Ciebie, czy tak jak umnie odpowiedź na pismo UKE do Twojej wiadomości?

 #697388  autor: bora1410
 10 lut 2014, 23:09
pismo do UKE do mojej wiadomości.

 #697412  autor: zielony71
 11 lut 2014, 08:14
Ja bym na Twim miejscu odpowiedział na to pismo wskazując, że:
1. Nie przedstawili dowodów na to, że źle wypełniłeś formularz a przecież po wypełnieniu formularza otrzymałeś komunikat, że otrzymasz bon w ciągu 14 dni (jak wszyscy), co dowodzi, że wypełniłeś go prawidłowo:-)
2. Nawet gdybyś wypełnił go błędnie to nie jest to kupon totolotka. Wypełnienie formularza jest czynnością techniczną ułatwiającą organizatorowi promocji przyznanie nagród. Błędne wypełnienie nie powoduje zmiany istoty umowy, Istotą umowy było to, że otrzymasz nagrodę za zawarcie umowy z operatorem.
3. Orange (chyba) nie odrzuciło Twojej reklamacji w formie prawnie wiążącej - czyli w terminie 30 dni, przesyłką poleconą, z wymaganym uzasadnieniem faktycznym i prawnym.

[ Dodano: 2014-02-11, 12:23 ]
Właśnie dostałem odpowiedź od UKE. Niestety skupili się na tym, że moja sprawa została załatwiona pozytywnie a nie na tym, że operator oszukuje klientów.

 #698028  autor: turambar
 13 lut 2014, 20:41
I ja dostałem odpowiedź od UKE z załączonym pismem od Orange. W skrócie: niepoprawnie wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz UWAGA UWAGA: nie zostało zarejestrowane żadne zgłoszenie reklamacyjne (mam na mailu 3 potwierdzenia i mail, iż przepraszają za to że długo czekałem). Wysyłam potwierdzenia od UKE i Orange, zobaczymy co z tego wyniknie.

 #698043  autor: bora1410
 13 lut 2014, 21:53
Dziś odpowiedź na pocztę od UKE. Że według orange źle wypełniłem formularz i jedyne wyjście to skierowanie sprawy na drogę sądową. UKE nic więcej w mojej sprawie zrobić nie może. Pieprzone, pomarańczowe złodzieje!

 #698098  autor: zielony71
 14 lut 2014, 04:21
bora1410 pisze:Dziś odpowiedź na pocztę od UKE. Że według orange źle wypełniłem formularz i jedyne wyjście to skierowanie sprawy na drogę sądową. UKE nic więcej w mojej sprawie zrobić nie może. Pieprzone, pomarańczowe złodzieje!
Polecam esąd w Lublinie. Po pierwsze sprawę załatwisz bez wychodzenia z domu a ponadto znając bałagan w Orange to nie zdążą wnieść sprzeciwu w wymaganym terminie i wygraną masz w kieszeni w 2 tygodnie:-)

Ja w kolejnej sprawie z Orżnąć ma taką sytuację, że otrzymałem mailową odpowiedź na reklamację, że bon się nie należy bo promocja dotyczyła tylko ofert głosowych. Jak poprosiłem o wskazanie konkretnego zapisu regulaminu promocji w tej sprawie to przestali odpowiadać na emaile. Na wszelki wypadek zapisałem sobie regulamin promocji bo kto wie - może jeszcze go podmienią? No ale jeszcze mają 3 tygodnie na rozpatrzenie tej reklamacji to może jeszcze coś wymyślą.

 #698133  autor: wolvier
 14 lut 2014, 11:25
Każdy kto przenosił nr przy pomocy kuponu orange i nie dostał 3 miesięcy za darmo może złożyć reklamacje (potwierdziłem na sobie) i dostanie 3 m-ce za darmo :) - wystarczy wysłać reklamacje/zapytanie przez bok online.

 #698138  autor: zielony71
 14 lut 2014, 11:59
wolvier pisze:Każdy kto przenosił nr przy pomocy kuponu orange i nie dostał 3 miesięcy za darmo może złożyć reklamacje (potwierdziłem na sobie) i dostanie 3 m-ce za darmo :) - wystarczy wysłać reklamacje/zapytanie przez bok online.
O którą promocję chodzi? Tą z 30% zniżki na abonament?
 #698205  autor: maciekc16
 14 lut 2014, 14:13
Dziś spotkała mnie taka oto niemiła niespodzianka. Miał ktoś coś podobnego?

Szanowny Kliencie,
Dziękujemy za przesłanie zgłoszenia do promocji ogłoszonej na Facebook „Bon 50zł na akcesoria.orange.pl”.

Niestety Państwa zgłoszenie nie spełniło warunków regulaminu, dlatego nie możemy przyznać Bonu w tej edycji.
Powód odrzucenia zgłoszenia:
Zamówienie brało udział w ofercie "Rabat 30% na abonament z Groupon", a promocje nie łšczš się.

 #698207  autor: Yanix
 14 lut 2014, 14:14
maciekc16 pisze:Dziś spotkała mnie taka oto niemiła niespodzianka. Miał ktoś coś podobnego?
Żona też dzisiaj dostała taką informację.

 #698219  autor: wolvier
 14 lut 2014, 14:23
zielony71 pisze:
wolvier pisze:Każdy kto przenosił nr przy pomocy kuponu orange i nie dostał 3 miesięcy za darmo może złożyć reklamacje (potwierdziłem na sobie) i dostanie 3 m-ce za darmo :) - wystarczy wysłać reklamacje/zapytanie przez bok online.
O którą promocję chodzi? Tą z 30% zniżki na abonament?
Sprawdzone na 30% z grudnia, ale teoretycznie z każdą...

 #698224  autor: maciekc16
 14 lut 2014, 14:38
odnośnie bonu 50zł.

W regulaminie z dnia 22stycznia nie ma nic na temat że promocja nie łączy się z innymi kuponami, w najnowszym regulaminie z dnia 13 lutego juz jest taka informacja

Ja wypełniłem formularz przed 13 lutego. Czyli 31sycznia. Czyli obowiązuje mnie chyba regulamin poprzedni. Poleci reklamacja.

 #698305  autor: zielony71
 14 lut 2014, 19:24
U mnie to już teraz polecieli po całości. Najpierw odrzucili reklamację na brak 300 zł z grouponu, bo wg nich oferta nie dotyczy orange free (nic takiego nie ma w regulaminie). Ale teraz najlepsze - właśnie odrzucili reklamację na brak 50 zł do sklepu z akcesoriami bo promocja wg nich nie łączy się z grouponową.
To jet dopiero schiza. Lol.

[ Dodano: 2014-02-15, 11:32 ]
wolvier pisze:
zielony71 pisze:
wolvier pisze:Każdy kto przenosił nr przy pomocy kuponu orange i nie dostał 3 miesięcy za darmo może złożyć reklamacje (potwierdziłem na sobie) i dostanie 3 m-ce za darmo :) - wystarczy wysłać reklamacje/zapytanie przez bok online.
O którą promocję chodzi? Tą z 30% zniżki na abonament?
Sprawdzone na 30% z grudnia, ale teoretycznie z każdą...
W styczniowym regulaminie groupona jest już: "11. W ramach Promocji Abonent otrzyma kod rabatowy, uprawniający do 30% rabatu na kwotę abonamentu przez pierwsze 24 miesiące umowy. W przypadku przeniesienia numeru klient, który skorzysta z ww. rabatu, nie otrzyma rabatu wynikającego z Oferty przeniesienia numeru tj. 100% rabatu na kwotę abonamentu przez 1 miesiac lub 3 pierwsze miesiące umowy."

 #698575  autor: ukefake
 15 lut 2014, 21:47
zielony71, na gruponie jest kolejna akcja, tym razem z bonem 200 pln dla "nowych" (cudzysłów użyłem celowo). W szczegółach jest info że
1) 9 zł za groupon upoważniający do otrzymania 200 zł do wydania na stacjach BP, empik.com, euro.com.pl, agito.pl lub Sodexo po aktywacji dowolnej umowy bez telefonu na 12,16,20,24 miesiące w Orange - oferta dotyczy tylko nowych umów zawieranych w Orange – nie obowiązuje przy przedłużaniu abonamentu,
niestety słowem nie ma wspomniane o klientach migrujących z karta-> abo. regulaminu na gruponie brak, na stronie gdzie trzeba wpisać nr zamówienia również brak, czyli całe orange bo to ono sprzedaje te kupony.

i tu mam pytanie: gdzie najlepiej napisać w tej sprawie, żeby mieć ewentualne potwierdzenie, że bon dostają również migrujący z karty na abo? pomijam fb, czat sklepowy (tam nawet nie mogą kliknąć w linka który się im wyśle) oraz inne mało formalne formy kontaktu.

 #698595  autor: zielony71
 15 lut 2014, 22:40
A nie odpowiada Ci taka opcja: przechodzisz do play (załatwisz to w 3 dni), następnie bez roztrząsania regulaminów do orange z grouponem. Jeszcze wyjdziesz na tym do przodu o 40 zł bo aktywacja przy przeniesieniu nr to 10 zł a przy migracji z karty 50 zł (jesli nic się ostatn nie zmieniło)?

 #698598  autor: ukefake
 15 lut 2014, 22:44
zielony71, w ofercie tylko sim przy mnp nie ma stałego rabatu 15 pln. ale przy migracji karta->abo jest. trochę to dziwne, ale w końcu to orange ;)

 #698611  autor: zielony71
 15 lut 2014, 23:12
No tak, cały orange. Trudno coś poradzić, bo choćbyś miał wykładnię Sądu Najwyższego to wcale nie przeszkodzi im odrzucić Twoją reklamację;-) Może wyślij zapytanie do Groupona. Po pierwsze szybko odpowiadają a po drugie w razie czego będziesz miał sprzymierzeńca:-)

 #698622  autor: ukefake
 15 lut 2014, 23:36
zielony71, na stronie grupona jest tylko formularz a ja preferuje klasyczny mail - dzięki temu będę też miał ślad u siebie. masz może ichniejszego majla?

 #698624  autor: zielony71
 15 lut 2014, 23:44
Mam, jak jutro będę miał dostęp do komputera to Ci podeślę.
  • Strona 13 z 14
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14