• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 294 z 350
  • 1
  • 292
  • 293
  • 294
  • 295
  • 296
  • 350

 #696875  autor: mpajak
 09 lut 2014, 09:19
st.konsultant pisze:
hkr pisze:prosze mi niech ktos powie czy jesli przeniose numer na frii z abonamentu to bede mogl za jakis czas dac go z powrotem na abonament czy numer niestety przepadnie i w abonamencie bede musial wziac nowy??bo widze jakie sa "wspaniale" oferty to narazie raczej nie przedluzę umowy
Możesz przejść na doładowania, ale licz się z tym, że późniejszy powrót będzie na zasadzie oferty standardowej. SUK nie zajmują się migracją z TT do abonamentu.

Ja tez uciekam od nich ale do NJU,i napisze tak:czymże różni sie oferta utrzymaniowa od standardowej bez telefonu?5 zł znizki czy umowa na 15 msc.Śmiech na sali :mrgreen: .

 #696880  autor: piotrzet
 09 lut 2014, 09:59
@up
Z telefonem niestety w innych sieciach lepszego nic nie znajdziesz po kontakcie z SUK albo cena wychodzi to samo albo nie wiele taniej. Ogólnie oferty wszystkich sieci się ostatnio pogorszyły

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png

 #696890  autor: hkr
 09 lut 2014, 10:24
st.konsultant pisze:
hkr pisze:prosze mi niech ktos powie czy jesli przeniose numer na frii z abonamentu to bede mogl za jakis czas dac go z powrotem na abonament czy numer niestety przepadnie i w abonamencie bede musial wziac nowy??bo widze jakie sa "wspaniale" oferty to narazie raczej nie przedluzę umowy
Możesz przejść na doładowania, ale licz się z tym, że późniejszy powrót będzie na zasadzie oferty standardowej. SUK nie zajmują się migracją z TT do abonamentu.

Dokladnie tak jak napisał mpajak dużych różnic nie ma między nowym a stałym klientem.chociaz jak przejdę do frii to będę mieć internet większy bo teraz to mam aż 100MB :-)

 #696904  autor: panrutek
 09 lut 2014, 11:34
Witam , mam pytanie do forumowiczów bo juz się zagubiłem.
Interesuje mnie oferta BASIC , ile w tej chwili można uzyskac w SUK zniżki na abonament 5 czy 10 zł ?, czy można dostać nielimitowane sms-y z 5 zł ?

 #696932  autor: szpenton
 09 lut 2014, 12:47
panrutek pisze:Witam , mam pytanie do forumowiczów bo juz się zagubiłem.
Interesuje mnie oferta BASIC , ile w tej chwili można uzyskac w SUK zniżki na abonament 5 czy 10 zł ?, czy można dostać nielimitowane sms-y z 5 zł ?
Ja w zeszły wtorek dostałem 5 zł rabatu na abo z przeznaczeniem na stacjonarne, więc za 39,9 miałem 400min komórki + no limit stacjonarne i samsung solid za 1zł. Nie potrzebowałem na tym nr internetu.
Nie skorzystałem - jestem w trakcie przenoszenia do heyah non stop.

 #696954  autor: panrutek
 09 lut 2014, 14:28
Dzięki za info :)

 #696999  autor: baal71
 09 lut 2014, 18:18
Dziwna sprawa,dzisiaj zniknęły mi propozycje przedłużenia z konta,zarówno z telefonem jak i bez telefonu...Albo zmieniają ofertę,albo...sam nie wiem o co kaman?

 #697005  autor: loschack
 09 lut 2014, 18:37
baal71 pisze:Dziwna sprawa,dzisiaj zniknęły mi propozycje przedłużenia z konta,zarówno z telefonem jak i bez telefonu...Albo zmieniają ofertę,albo...sam nie wiem o co kaman?
Zobaczyli, że za bardzo narzekasz na ofertę i wywalili :-D
Teraz sprawdziłem - u mnie opcja przedłużenia nadal wisi na iboa, ale wcześniejsza informacja 'Już wkrótce zobaczysz tu...' też pojawiała się i znikała..

 #697008  autor: szpenton
 09 lut 2014, 19:07
baal71 pisze:Dziwna sprawa,dzisiaj zniknęły mi propozycje przedłużenia z konta,zarówno z telefonem jak i bez telefonu...Albo zmieniają ofertę,albo...sam nie wiem o co kaman?
Jak rozmawiałem z konsultantem we wtorek to powiedział że mają nie aktualne oferty na kontach w iboa. Ja np. mam cały czas minuty do wszystkich krajowych sieci, czyli ze stacjonarnymi, ale podobno jak wybiorę taką ofertę to i tak przyjdą papiery z ofertą tylko komórkowe.

 #697111  autor: Vulcom
 10 lut 2014, 01:57
Witam serdecznie,

Planuję rozpocząć negocjacje dot. przedłużenia umów (taryfy biznesowe), przeczytałem wiele stron na Waszym forum i mam do Was kilka pytań (zdam relację z negocjacji oczywiście):

1. Czy w przypadku taryf biznesowych mogę iść do punktu t-mobile, czy lepiej dzwonić do SUK (ktoś tu wcześniej pisał, że dla biznesowych bez różnicy)?
2. Jak się połączyć z SUK - w biurze obsługi wybierając cyfrę z "jeśli chcesz przedłużyć umowę" to mnie połączy z SUK, czy to będzie "zwykły konsultant"?
3. Byłem raz w salonie ze wstępnym pytaniem o ofertę i dostałem jakiś standardowy wydruk, nic "dla mnie". Porównując te taryfy z IBOA , to na IBOA jest oczywiście taniej (telefony oraz część usług). Pytanie. Czy podczas negocjacji w salonie lub SUK mogę liczyć i tak tylko an to, co jest widoczne w IBOA (np. 1 GB netu za free zamiast za 10 zł), czy można jeszcze coś wynegocjować?
4. Czy wstrzymano zniżki na wszystkie telefony, czy tylko na te popularne lub te objęte kampanią najtańszych smartfonów?
5. Umowa kończy mi się w maju. Zaczynać rozmowy, czy wstrzymać?

Chwilowo tyle. Dzięki za odpowiedź i dam Wam znać co mi się udało uzyskać.

 #697133  autor: usiu128
 10 lut 2014, 10:36
Vulcom pisze:
Vulcom pisze:1. Czy w przypadku taryf biznesowych mogę iść do punktu t-mobile, czy lepiej dzwonić do SUK (ktoś tu wcześniej pisał, że dla biznesowych bez różnicy)?
w większości punktów T-Mobile są dostępne oferty z segmentu SUK (w taryfach proFirma) jeśli - konsultant będzie proponował standardowe warunki - to dzwoń wtedy do SUK :)
Vulcom pisze:2. Jak się połączyć z SUK - w biurze obsługi wybierając cyfrę z "jeśli chcesz przedłużyć umowę" to mnie połączy z SUK, czy to będzie "zwykły konsultant"?
to będzie zwykły konsultant - prosisz o przełączenie do suk.
Vulcom pisze:3. Byłem raz w salonie ze wstępnym pytaniem o ofertę i dostałem jakiś standardowy wydruk, nic "dla mnie". Porównując te taryfy z IBOA , to na IBOA jest oczywiście taniej (telefony oraz część usług). Pytanie. Czy podczas negocjacji w salonie lub SUK mogę liczyć i tak tylko an to, co jest widoczne w IBOA (np. 1 GB netu za free zamiast za 10 zł), czy można jeszcze coś wynegocjować?
wyjdzie kot z worka w trakcie negocjacji :wink:
Vulcom pisze:4. Czy wstrzymano zniżki na wszystkie telefony, czy tylko na te popularne lub te objęte kampanią najtańszych smartfonów?
jeśli zdecydujesz się na taryfy pro firma to wstrzymanie zniżek nie dotyczy tych taryf :) jeśli zdecydujesz się na taryfy rodzinne to nie będziesz mógł korzystać ze zniżek na telefony objęte gwarancją ;)
Vulcom pisze:5. Umowa kończy mi się w maju. Zaczynać rozmowy, czy wstrzymać?
bez różnicy :) - jak będzie coś co Cię zainteresuje i będziesz uważał, że jest atrakcyjne to bierz :)

 #697142  autor: Vulcom
 10 lut 2014, 11:30
Cześć,
Dzięki serdeczne za odpowiedź. Jeszcze dopytam:
usiu128 pisze: w większości punktów T-Mobile są dostępne oferty z segmentu SUK (w taryfach proFirma) jeśli - konsultant będzie proponował standardowe warunki - to dzwoń wtedy do SUK :)
Dobrze rozumiem, że w punktach T-Mobile oferty na poziomie SUK dotyczą tylko ProFirmy, a nie Rodzinnych?
usiu128 pisze: jeśli zdecydujesz się na taryfy pro firma to wstrzymanie zniżek nie dotyczy tych taryf :) jeśli zdecydujesz się na taryfy rodzinne to nie będziesz mógł korzystać ze zniżek na telefony objęte gwarancją ;)
A jest gdzieś na stronie T-Mobile Cennik telefonów oraz oferta w tych taryfach? Wydrukowano mi Rodzinne i te same mam po zalogowaniu do iBOA. Dodam tylko, że moja obecna taryfa to "Nowa Firma" - ma to jakieś znaczenie i dlatego nie widzę proFirmy?

A i jeszcze dwa pytania przyszły mi teraz dogłowy:

1. Czekać na telefon od T-mobile, czy załatwiać samemu? Chodzi mi o to, czy ma to jakieś znaczenie komu "bardziej zależy", czy mają to gdzieś?

2. Czy jeśli dzwoni T-Mobile, to dzwoni "zwykły konsultant" czy SUK? Czy SUK kiedykolwiek dzwoni tak sam z siebie?

3. Czy ceny w cennikach, np. "załącznik cenowy do oferty wymiany..." zawierają ceny netto czy brutto? Pod cennikiem nigdzie nie jest to napisane.


Pozdrawiam



=====


EDIT:

Znalazłem już cennik ProFirmy (ale nie w iBOA a jedynie na ich stronie) natomiast są tam błędy, np:
1. "oferta bez telefonu z telefonem z wyprzedaży" - co to znaczy? Błąd czy jest telefonc zy go nie ma?
2. "Nielimitowane połączenia" i "200 minut wymiennych na SMSy" -to są limity czy nie ma?

 #697154  autor: usiu128
 10 lut 2014, 12:12
Tak - oferty z poziomu SUK tylko w taryfach pro firma. W taryfach rodzinnych nie ma możliwości negocjacji w salonie (można jedynie negocjować cenę telefonu ale nie na takim poziomie jak SUK [mniejsze zniżki]).

Nie wiem dlaczego nie widzisz profirma - powinna być.

Czy czekać na telefon? hehe - to bez znaczenia ;) z SUK raczej do Ciebie sami nie zadzwonią. Jak zadzwoni, to "zwykły" konsultant.

W cenniku w taryfie profirma podane są ceny brutto.

 #697160  autor: Maciej119
 10 lut 2014, 12:25
Witam, otrzymałem następującą ofertę od konsultanta, niby promocyjną.

Taryfa PROFIRMA XL, normalna cena 172 brutto, 2giga internetu, I-phone 5S 788 zl.

Po obniżce 135 brutto abonament, telefon 604 brutto

To już jest max co można dostać czy SUK może zaproponować lepszą ofertę ???

Ktoś się orientuje ???

 #697164  autor: usiu128
 10 lut 2014, 12:37
tak - to max.

 #697167  autor: Mitsurugi
 10 lut 2014, 12:43
Dzwonił przed chwilą do mnie konsultant(po napisaniu zapytania o ofertę na iBOA), zaoferował mi w abonamencie za 59 złotych zniżkę na telefon galaxy s3 w wysokości 100 złotych i nic poza tym. Jak poprosiłem o przełączenie do SUK to powiedział mi że właśnie rozmawiam z SUK. Jednak nic się nie da ugrać żadnej zniżki na abonament nawet? Chodzi mi o ten abonament za 59 złotych.

p.s. Na stronie ery jest taki burdel, wszystko tak pogmatwane, za wszystko 5 złotowe dopłaty... co tam się dzieje?

 #697169  autor: usiu128
 10 lut 2014, 12:50
to raczej nie był SUK ;)

 #697172  autor: Vulcom
 10 lut 2014, 12:54
@usiu128

A cennik tel w profirmie jest gdzieś dostępny?

 #697180  autor: Mitsurugi
 10 lut 2014, 13:08
usiu128 pisze:to raczej nie był SUK ;)
Co w takim razie mi byś poradził? Nie wiem co mam zrobić, umowa mi się skończyła w listopadzie. Nie zdążyłem wziąć nowej, jak jeszcze były dobre warunki, bo każdy mówił poczekaj na święta będzie lepsza(g. prawda). Teraz jestem na bezterminowej, mam 200 minut a płacę rachunek powyżej 70 złotych. Podoba mi się ten SGS3, ale warunki jakie mi zaproponowali po 12 latach bycia w sieci+podejscie do klienta sprawia że ręce opadają. Do tego bardzo zależy mi na numerze telefonu. Słyszałem też że ponoć lepiej się do Orżnąć przenieść, ale po przejsciach jakie kiedys mialem z telekomunikacją polską, reaguję na nich jak pies ze wścieklizną na propozycję kąpieli. A może pisać T-M jeszcze raz?
  • Strona 294 z 350
  • 1
  • 292
  • 293
  • 294
  • 295
  • 296
  • 350
  • 1
  • 292
  • 293
  • 294
  • 295
  • 296
  • 350