• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 12 z 14
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

 #692352  autor: zielony71
 21 sty 2014, 21:37
Prześlę Ci jutro bo dzisiaj nie mam dostępu.

 #692362  autor: cirmusz
 21 sty 2014, 22:07
zielony71, to ja też proszę o kopie,łatwiej będzie coś napisać....

1997r.> PHILIPS FIZZ, PANASONIC GD93, SONYERICSSON T610,SONY ERICSSON K800, SAMSUNG OMNIA, SAMSUNG GALAXY S, SONY XPERIA Z1, SONY XPERIA Z5, HUAWEI MATE 10 PRO

 #692368  autor: bora1410
 21 sty 2014, 22:16
Korzystając z wzoru pisma od zielonego71 też dziś wyskrobałem maila do uke. Wszystkich których orange wyrolowało zachęcam do tego samego. Im więcej zgłoszeń z tym samym problemem w tym samym czasie to według mnie większa szansa dla nas.

 #692425  autor: jechu87
 22 sty 2014, 08:59
To ja też poproszę, bo jakby nie patrzeć to 200zł piechotą nie chodzi :)

 #692447  autor: zielony71
 22 sty 2014, 10:26
Wysłałem zainteresowanym na P.W. wzór skargi.

@turambar - zerwanie umowy to chyba nienajlepszy pomysł. Po pierwsze wyłączą Ci telefon, możesz nawet stracić numer. Po drugie naliczą Ci karę umowną, nawet jak w sądzie wygrasz po 3 latach to do tego czasu będziesz w bazach operatorów jako niesolidny abonent i trudno Ci będzie kupić coś gdzie indziej.

W pełni popieram to co napisał bora1410. Cirmusz - liczę zwłaszcza na Ciebie. Jak się pośpieszysz to delegatura w Kielcach dostanie trzecią skargę w przeciągu 2 dni:-)

 #692459  autor: orson_dzi
 22 sty 2014, 11:23
turambar pisze:A czy ktoś próbował po prostu zerwać - z powodu nieotrzymania bonu - umowę z Orange.
W którym punkcie umowy z Orange masz napisane, że należy Ci się jakikolwiek bon? Nie w żadnym papierku z grupona itp., tylko w umowie o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #692518  autor: ekip
 22 sty 2014, 14:40
W którym punkcie umowy z Orange masz napisane, że należy Ci się jakikolwiek bon? Nie w żadnym papierku z grupona itp., tylko w umowie o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
Ofertę wystawił Orange. Sprzedawany był pakiet złożony z poszczególnych produktów. Sprzedawca sprzedając zawiera z kupującym umowę. Umowa obowiązuje dwie strony.


Na różnych stronach można znaleźć informacje pokazujące kilka możliwości postępowania.

 #692685  autor: orson_dzi
 22 sty 2014, 23:47
Mówimy o zerwaniu umowy o usługi telekomunikacyjne. Nie znajdziesz tam ani słowa o ofertach łączonych, rabatach, bonach, albo innych jednorożcach.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #692789  autor: darbogus
 23 sty 2014, 13:11
Ja swoją kartę 200 zł, po licznych bojach, w końcu otrzymałem. Nie znam się też na prawie, aby stwierdzić czy nieotrzymanie karty podarunkowej może być podstawą zerwania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Ale przecież tego dotyczył zakup grupowy - po zawarciu umowy, i rejestracji, otrzymasz kartę podarunkową. Nie było tam napisane, że po zawarciu umowy masz szansę lub możesz wylosować taką kartę.

Dodam tylko jedno, ten przykład trochę zniechęcił mnie do zakupów grupowych. Nikt nie zmuszał Orange, żeby wystawiło taką propozycję (-30%, karta podarunkowa za 1 zł). Jeżeli jednak już coś takiego się pokazało i ludzie to kupili, to należy wywiązać się z umowy. Tymczasem sposób załatwiania tej sprawy jest co najmniej dziwny.

Darek

 #692806  autor: ekip
 23 sty 2014, 13:38
orson_dzi pisze:Mówimy o zerwaniu umowy o usługi telekomunikacyjne. Nie znajdziesz tam ani słowa o ofertach łączonych, rabatach, bonach, albo innych jednorożcach.
Sprzedając na grouponie firma zawiera umowę z kupującym. Towar ma być zgodny z umową.
Umowa na usługi telekomunikacyjne jest częścią tej umowy, bon i zniżka również.
To nie jest tak, że sprzedający nie musi wywiązywać się z umowy.

 #693851  autor: bora1410
 27 sty 2014, 22:46
Wysłał ktoś skargę i dostał już odpowiedź? Wiadomo w ogóle ile się średnio czeka. Bo jedyną wiadomość jaką mam to że ktoś przeczytał maila i przekazał do innego działu czy tam innego człowieka.

 #693935  autor: zielony71
 28 sty 2014, 10:23
bora1410 pisze:Wysłał ktoś skargę i dostał już odpowiedź? Wiadomo w ogóle ile się średnio czeka. Bo jedyną wiadomość jaką mam to że ktoś przeczytał maila i przekazał do innego działu czy tam innego człowieka.
Poprzednio, jak składałem skargę, prawie rok temu to otrzymałem odpowiedź po około tygodniu.

 #694064  autor: wolvier
 28 sty 2014, 15:52
żona dostala kupon z poczatkiem stycznia i po 25 dniach otrymala info z orange (reklamacja z konca grudnia) ze nie moga ustalic z grouponem czemu nie wyslano kuponu (a dostała...) i dlatego przez 10m-cy obniza jej abonament o 20 zł - bajzel na kółkach
Nie anulowalem reklamacji bo nie moglem (bylo juz w trwajacych na orange online)

 #694551  autor: orson_dzi
 29 sty 2014, 23:13
Powęszyłem jak wygląda proces reklamacji w tej sprawie i po części trochę mam rację. Za całość odpowiedzialny jest groupon i sklep internetowy Orange. Wszystkie reklamacje trafiające do BOK są kierowane właśnie tam. A odpowiedzi od nich jakie są, takie są, o ile w ogóle... są. Bo niektóre pojawiają się po 20 dniach, inne jeszcze później, a w niektórych sprawach w ogóle jest cisza. Stąd też brak odpowiedzi na zgłoszenia.
A doradca reklamacyjny nie jest w stanie kompletnie nic więcej zrobić jak wysłać pytanie o wyjaśnienie i czekać na odpowiedź.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #696224  autor: thonka
 05 lut 2014, 21:12
problem w tym, że oferty na Grouponie nie sprzedaje Orange jako Orange Polska tylko zewnętrzna firma: 24/7 digital we współpracy z Orange i to oni odpowiadają za realizację gadżetów i gratisów w zamian za podpisanie umowy z Orange.
Orange samo z siebie się z umowy wywiązało. Zawarło ją.

Pisanie skarg do UKE itp. jest bez sensu, bo usługa telekomunikacyjna jest świadczona w sposób prawidłowy, to firma sprzedająca na grouponie nie wywiązuje się ze swoich obowiązków.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #696246  autor: marcomark3
 05 lut 2014, 21:47
pkt 14 regulaminu promocji:
Operator informuje, iz Bon
nie stanowi składnika oferty/promocji, w ramach, której Abonent zawarł Nową Umowę. Ewentualne
roszczenia związane z nieotrzymaniem Bonu nie mogą stanowić podstawy do reklamacji z tytułu umowy o
świadczenie usług telekomunikacyjnych, a w szczególności nie mogą stanowić podstawy do rozwiązania
umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez Abonenta.

czytanie nie boli :P
zakupując oferte na gruponie potwierdziliście ze zapoznaliście się z regulaminem i go akceptujecie

 #696249  autor: thonka
 05 lut 2014, 21:52
ukefake, i być może trzeba było tak robić od początku, a nie przez agencję marketingową ;)

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #696257  autor: ukefake
 05 lut 2014, 22:05
thonka, outsourcing dla firmy naogół wychodzi taniej, a dla klientów bokiem ;)

 #696264  autor: zielony71
 05 lut 2014, 22:34
Spokojnie, jeszcze z tydzień i poznamy stanowisko UKE w tej sprawie:-)

[ Dodano: 2014-02-09, 15:00 ]
ukefake pisze:thonka, ostatni rabat na gruponie sprzedawalo orange polska - moze dzięki temu tym razem nie będzie takich przebojów jak poprzednio
http://www.groupon.pl/oferty/special/pt ... o/32879592
No niestety jest powtórka z rozrywki. Co więcej ilość zgłoszeń na adres [email protected] znacznie przekracza 100 dziennie. Wiem bo składałem 2 zgłoszenia w kolejnych dniach a ostatnio podają numer zgłoszenia w potwierdzeniu. To doskonale obrazuje skalę niekompetencji i bałaganu w tej firmie.

[ Dodano: 2014-02-10, 14:04 ]
No UKE coś na razie milczy. Za to dostałem pisemko z Orange (skargę do UKE wysłałem też do wiadomości Orange). W skrócie z pisma wynika, że UKE coś wysłało do Orange i w odpowiedzi Orange informuje, że karta podarunkowa nie została wysłana z powodu błedu pracownika;-) Przeprosili i do pisma załączyli kod o wartości 200 zł do wykorzystania w empik.com.
Napiszcie jak tam u Was:-)
  • Strona 12 z 14
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14