• Wszystko, co związane z systemami z rodziny Windows
Wszystko, co związane z systemami z rodziny Windows
 #696200  autor: Monika1982
 05 lut 2014, 19:42
witam,

mam taki problem z moim telefonem od jakiegoś czasu. Telefon samoczynnie wyłącza się --> tak jakby robił się restart. i pojawia się prośba o podanie pinu.
Zauwazyłam, że głównie dzieje się to po zakończeniu rozmowy. Odstawiam telefon i po kilkudziesięciu sekundach słyszę już wibracje (sygnał, że telefon włacza się ponownie).

Co może być przyczyną? Jak temu zaradzić?
Ostatnio zmieniony 18 lip 2014, 20:51 przez Monika1982, łącznie zmieniany 1 raz.

 #696209  autor: user_delete34
 05 lut 2014, 20:06
Telefon miał kiedyś kontakt z cieczą (np rozmowa podczas deszczu)? Mi to wygląda, że jest gdzieś zwarcie na płycie. Może być też np wciśnięty (wyrobiony) przycisk blokady.

Jeżeli to pierwsze, to na pewno rozwiązaniem jest zmiana telefonu, bo samej płyty raczej nie będzie się opłacało wymieniać - tym bardziej, przy niskim koszcie całej Lumii 800.

Wskaźnik baterii wskazuje normalne, wiarygodne wartości czy skacze?

 #696212  autor: Monika1982
 05 lut 2014, 20:24
Drastycznego kontaktu z cieczą z pewnością nie. Czy gdzies tam nie spadła kropla w czasie deszczu tego już pewna nie jestem.

Wskażnik baterii pokazuje normalnie. Sytuacja raczej jest niezależna od aktualnego stanu naładowania baterii.

To nie jest tak, że sytuacja powtarza się nagminnie ale parę razy w tygodniu mam miejsce.

 #696214  autor: Liquid
 05 lut 2014, 20:29
Przyczyną może być uszkodzony akumulator mimo że wskaźnik baterii podaje wszystko prawidłowo. No i w takim przypadku gdyby to się okazało prawdą nawet użytkownik nie jest tego w stanie sprawdzić przez niewymienną baterię.

 #696404  autor: Monika1982
 06 lut 2014, 16:26
Panowie,
a wiecie jak wygląda procedura naprawcza w T-mobile? telefon oddaje się w salonie czy gdzieś odsyła? Ile trwa naprawa? Dają jakiś aparat zastępczy na ten czas? Bo Lumia 800 ma jakąś małą kartę, która nie pasuje do starych modeli a nie chcę zostać bez telefonu. :?

 #696413  autor: user_delete34
 06 lut 2014, 16:47
Monika1982, idź do salonu PLAY po darmowy starter (nazywa się Twój starter). Z niego wyciągniesz SIMkę PLAY. Zauważysz, że po wciśnięciu środka (palcem naciskasz na chip) możesz zmniejszyć kartę do rozmiarów takich samych, jak ta karta, którą masz teraz w Lumii. Weźmiesz więc swoją kartę T-Mobile, włożysz w tą plastikową otoczkę (zwie się to adapter do miniSIM) i już możesz korzystać z niej w każdym telefonie (poza nowym iPhone'em).

Tak to wygląda:
Obrazek
W kolejności: microSIM (aktualny rozmiar), miniSIM (nadal najpopularniejszy rozmiar), SIM (p.n.e.).

Czy w ogóle i ewentualnie w jakim czasie to naprawią - różnie bywa. Jak mają czas, zadzwonią po kuriera do Regenersis szybko, zakładając, że tamci też będą się spieszyć, to może po 2 tygodniach będziesz już miała telefon z powrotem u siebie. Czy jest w ogóle jakiś limit to nie wiem na pewno, ale chyba maks 2 tygodnie może leżeć w samym serwisie (+kurier+salon).
Telefon zastępczy to raczej dobra wola. Jeżeli masz jakiś większy abonament to na pewno warto się o to opomnieć.

 #696849  autor: joonek9
 08 lut 2014, 23:52
Raczej nie liczyłbym na telefon zastępczy, ale na pewno ktoś ma jakąś starą dobrą nokię :P