- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
To kup sobie L5II. W sklepach kosztuje poniżej 450 zł, na allegro jeszcze mniej. W tej cenie lepszego wyboru nie będzie.
ps. Twoja mama może płacić 40 zł za 200 minut- więc weźmiesz OMG29(340minut) za 14,95 + telefon LG L5II w sklepie za 450 zł(24x19 zł). Razem wyjdzie 35 zł miesięcznie:)
ps. Twoja mama może płacić 40 zł za 200 minut- więc weźmiesz OMG29(340minut) za 14,95 + telefon LG L5II w sklepie za 450 zł(24x19 zł). Razem wyjdzie 35 zł miesięcznie:)
Ostatnio zmieniony 31 sty 2014, 21:42 przez ortax123, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja sytuacja wyglądała tak:
Skończyła mi się umowa w plusie, wiec wybrałem sie do salonu
złożyc wypowiedzenie, aby dostac lepsze warunki przedłużenia.
Składałem wypowiedzenie na 2 numery.
Podczas składania wypowiedzenia konsultantka zadzwoniła do DUK z tekstem ,,mam tu klienta na wypowiedzenie, jest niezadowolony z naszej oferty.." Nie dostałem żadnej oferty na pierwszy numer, a kiedy zadzwoniła ponownie w sprawie drugiego numeru zaoferowali mi No limit za 59zł + Xperia M za 100zł o ile dobrze pamiętam.
Powiedziałem ze chce jakiś rabat na taryfę Masz Smartfon za 59,90zł łącznie z pakietem 1GB i Xperie M za 1zł. Powiedzieli ze się nie da, więc podziękowałem.
Po 3 dniach zadzwonił do mnie ogarnięty pan z DUK, i spytał co mnie konkretnie interesuje.
Powiedziałem ze chce rabat na taryfę Masz smartfon 59,90zł + Xperie M.
Bez żadnego ,,ale" dostałem 20% rabatu na abonament, i Xperie M za 3zł. Na tych warunkach przedłużyłem również drugi numer.
Skończyła mi się umowa w plusie, wiec wybrałem sie do salonu
złożyc wypowiedzenie, aby dostac lepsze warunki przedłużenia.
Składałem wypowiedzenie na 2 numery.
Podczas składania wypowiedzenia konsultantka zadzwoniła do DUK z tekstem ,,mam tu klienta na wypowiedzenie, jest niezadowolony z naszej oferty.." Nie dostałem żadnej oferty na pierwszy numer, a kiedy zadzwoniła ponownie w sprawie drugiego numeru zaoferowali mi No limit za 59zł + Xperia M za 100zł o ile dobrze pamiętam.
Powiedziałem ze chce jakiś rabat na taryfę Masz Smartfon za 59,90zł łącznie z pakietem 1GB i Xperie M za 1zł. Powiedzieli ze się nie da, więc podziękowałem.
Po 3 dniach zadzwonił do mnie ogarnięty pan z DUK, i spytał co mnie konkretnie interesuje.
Powiedziałem ze chce rabat na taryfę Masz smartfon 59,90zł + Xperie M.
Bez żadnego ,,ale" dostałem 20% rabatu na abonament, i Xperie M za 3zł. Na tych warunkach przedłużyłem również drugi numer.
Witam,
Przeczytałem kilkadziesiąt stron tego tematu, ale dalej nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na moje wątpliwości.
W październiku skończyła mi się umowa na jeden z kilku numerów w biznesie. Okres rozliczeniowy mam od 17. Po kilku rozmowach zaproponowano mi 49,90 brutto za no limit. I nawet byłbym w stanie się na to zgodzić gdyby nie 24 miesięczny okres trwania umowy.
Kiedy mówię (bo czytam o nich tutaj) że mają oferty no limit na 12 miesięcy za 59 a nawet 29 to mnie przekonuje, że nie.
Więc chce złożyć jeszcze dziś w salonie wypowiedzenie. Ale na pewno nie chce stracić numeru. A w ostateczności skorzystać z tej 24 miesięcznej oferty za 49,90. Stąd pytania.
Czy muszę sam napisać takie wypowiedzenie i co ważniejsze, czy muszę w nim wpisać, że chce przejść do simplusa? Czy to jest tak, że nawet jeśli to tego nie wpisze i się nie dogadamy - umowa wygaśnie to będę mógł w jakimś terminie przejść na simplusa z tym samym numerem?
W ostateczności czy mogę wycofać wypowiedzenie (gdyby się jednak nie skontaktowali?) i w jakim okresie to muszę zrobić. Przed upływem 30 dni od złożenia wypowiedzenia - czy upływem okresu rozliczeniowego, który miałby być moim ostatnim. I czy robią z takiego nie zdecydowania problemy ?
Pozdrawiam i z góry dziękuje za szybką odpowiedź ponieważ z wypowiedzeniem chce iść dzisiaj
W tygodniu nie mam czasu.
Przeczytałem kilkadziesiąt stron tego tematu, ale dalej nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na moje wątpliwości.
W październiku skończyła mi się umowa na jeden z kilku numerów w biznesie. Okres rozliczeniowy mam od 17. Po kilku rozmowach zaproponowano mi 49,90 brutto za no limit. I nawet byłbym w stanie się na to zgodzić gdyby nie 24 miesięczny okres trwania umowy.
Kiedy mówię (bo czytam o nich tutaj) że mają oferty no limit na 12 miesięcy za 59 a nawet 29 to mnie przekonuje, że nie.
Więc chce złożyć jeszcze dziś w salonie wypowiedzenie. Ale na pewno nie chce stracić numeru. A w ostateczności skorzystać z tej 24 miesięcznej oferty za 49,90. Stąd pytania.
Czy muszę sam napisać takie wypowiedzenie i co ważniejsze, czy muszę w nim wpisać, że chce przejść do simplusa? Czy to jest tak, że nawet jeśli to tego nie wpisze i się nie dogadamy - umowa wygaśnie to będę mógł w jakimś terminie przejść na simplusa z tym samym numerem?
W ostateczności czy mogę wycofać wypowiedzenie (gdyby się jednak nie skontaktowali?) i w jakim okresie to muszę zrobić. Przed upływem 30 dni od złożenia wypowiedzenia - czy upływem okresu rozliczeniowego, który miałby być moim ostatnim. I czy robią z takiego nie zdecydowania problemy ?
Pozdrawiam i z góry dziękuje za szybką odpowiedź ponieważ z wypowiedzeniem chce iść dzisiaj

Wypowiedzenie wypełni za Ciebie konsultant w salonie. Wycofać możesz w każdej chwili, daj dyspozycję przejścia do Simplusa - to bezpieczne. Albo wcześniej przedłużysz - na to stawiam, bo po wypowiedzeniu pewno Ci coś lepszego zaproponują. Albo przeniesiesz do innej sieci, z datą końca umowy w Plusie.
Dziękuje. A czy wypowiedzenie/wycofanie można również złożyć poprzez kontakt z moim konsultantem i za pomocą kodu Plus Kodu 5?KA pisze:Wypowiedzenie wypełni za Ciebie konsultant w salonie. Wycofać możesz w każdej chwili, daj dyspozycję przejścia do Simplusa - to bezpieczne. Albo wcześniej przedłużysz - na to stawiam, bo po wypowiedzeniu pewno Ci coś lepszego zaproponują. Albo przeniesiesz do innej sieci, z datą końca umowy w Plusie.
Mam w Plusie abo 39,90 Do Usług, do końca umowy 3 miesiące. Dodzwoniłem się do DUK i jedyne co mają do zaproponowania to rabaty na abo lub dodatkowe minuty ale bez telefonu. Zapytałem co mają do zaoferowania w takim samym abo z telefonem, odpowiedź: NIC !
Rozumiem, że można sobie kupić słuchawkę w sklepie, ale spodziewałem się, że dla dotychczasowego klienta będzie jakaś ciekawa lub chociaż jakakolwiek propozycja z telefonem, niestety Plus dosłownie nie ma nic do zaproponowania, przynajmniej nie w tym abo. Jeżeli będę chciał ofertę bez słuchawki, to prędzej wybiorę jakiś Virgin albo Nju mobile no limit, a nie Plusa. Zawiodłem się.
Poczytałem trochę o Plusie i wychodzi na to, że po przejęciu Polkomtela przez Solorza, tnie on koszty w sposób drastyczny, zwalniają personel, itp. Solorz wybulił 18 mld zł za Polkomtel i wygląda na to, że walczy o szybkie odzyskanie kasy. Jeżeli operator nie traktuje preferencyjnie klientów lojalnościowych, to po co się go trzymać? Chyba trzeba będzie się przenieść do innego operatora, chociażby dla zasady, żeby zrozumieli, że wyciskanie kasy ze spółki trzeba robić z głową.
Rozumiem, że można sobie kupić słuchawkę w sklepie, ale spodziewałem się, że dla dotychczasowego klienta będzie jakaś ciekawa lub chociaż jakakolwiek propozycja z telefonem, niestety Plus dosłownie nie ma nic do zaproponowania, przynajmniej nie w tym abo. Jeżeli będę chciał ofertę bez słuchawki, to prędzej wybiorę jakiś Virgin albo Nju mobile no limit, a nie Plusa. Zawiodłem się.
Poczytałem trochę o Plusie i wychodzi na to, że po przejęciu Polkomtela przez Solorza, tnie on koszty w sposób drastyczny, zwalniają personel, itp. Solorz wybulił 18 mld zł za Polkomtel i wygląda na to, że walczy o szybkie odzyskanie kasy. Jeżeli operator nie traktuje preferencyjnie klientów lojalnościowych, to po co się go trzymać? Chyba trzeba będzie się przenieść do innego operatora, chociażby dla zasady, żeby zrozumieli, że wyciskanie kasy ze spółki trzeba robić z głową.
Vero sorry taki klimat -pojechałem klasykiem
ps. mnie tez drażni podejście do stałego klienta, widze zmiany na gorsze, mam abonament od 14 lat, teraz mozna "wyklucić" sie w 3 sieciach na warunki:
24.99 za 600min komórkowe+sms/mms
+ 10 pln za 1GB
+ 10 pln za stacjonarne
Jeden plus można w gratisie otrzymać, chyba w PLAY
ps. mnie tez drażni podejście do stałego klienta, widze zmiany na gorsze, mam abonament od 14 lat, teraz mozna "wyklucić" sie w 3 sieciach na warunki:
24.99 za 600min komórkowe+sms/mms
+ 10 pln za 1GB
+ 10 pln za stacjonarne
Jeden plus można w gratisie otrzymać, chyba w PLAY

Dostałeś taką ofertę? Kiedy? Bo na stronie Plusa no limit jest za 79 ZŁ, i to dla dotychczasowych klientów, dla nowych jest 89 ZŁ, a dane tylko 1 GB.nowy57 pisze:za 52zl brutto mozna tez miec :
plus:
no limit rozmowy
no limit smsy
2.5GB danych
umowa na 12mcy
tylkoSIM12
Vero, na stronie 60
W skrócie: chcesz mieć dobrą ofertę, to złóż wypowiedzenie.
Interesuje Cie oferta ze strony, czy to co można uzyskać? Zapoznaj się z tematem, przynajmniej 10 stron wstecz a zgłębisz trochę temat przedłużania umowy w Plusie.Macek pisze:dzięki ale sprawa już rozwiązana, poszedłem do innego salonu plus, koleś od razu jak usłyszał, że chce zrezygnować dzwonił i DUK, efekt:
- umowa bez telefonu na 12 miesięcy
- plus, inne komórkowe i stacjonarne no limit przez 12 miesięcy
- sms, mms no limit przez 12 miesięcy
- internet 2,5 gb
całość po rabacie: 50,82 zł brutto
Więc zostałem w plusie
W skrócie: chcesz mieć dobrą ofertę, to złóż wypowiedzenie.
Generalnie wszystkie ceny ze strony Plusa mozna podzielić przez 2 -za abo telefoniczne i internet mobilny.
I tu pytanie do Rubena, czy jak po tzw."lipnym miesiącu w Plusie" [to nazwa promocji
] po wypowiedzeniu na usługi telefoniczne uzyskujemy co chcemy i potem w ten sam sposób załątwiamy abo na net mobilny czy przysługuje nam rabat 10zł/miesac za to ze juz jestesmy abonenten tlefonicznym Plusa? 
I tu pytanie do Rubena, czy jak po tzw."lipnym miesiącu w Plusie" [to nazwa promocji


________________________________