• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 4 z 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

 #690907  autor: Halset
 17 sty 2014, 04:10
ciekawy pisze:jak będzie lipa z jakością możesz pomyśleć o Play za 29 zł tylko sim no limit i zasięg roamingowy T albo Heyah zamiast T, ten sam zasięg ale warunki jakby lepsze w Heyah niż w T
Czy Ty wszędzie przestaniesz spamować i wciskać wszystkim Play? Ta sieć Ci płaci czy jej sprzedałeś duszę?! Co temat wyboru sieci, to wszędzie wciskasz Play mówiąc, że to najlepsza oferta! Dla kogo? Chyba dla Ciebie! Czy Ty nie wiesz, że każdy ma inne potrzeby!
Chłopie, weź się ogarnij!
Może komuś lepiej odpowiada nju za 9zł, i przez wielu uważana za najlepszą opcję i na pewno za lepszą niż fioletowych pseudo abo-karto abonamenty?!
Używasz czasami czaszki, czy tylko piszesz jak automat co ślina przyniesie ?
jak będzie lipa z jakością możesz pomyśleć o Play
Nie martw się o to. Roaming to nigdy nie to samo co sieć macierzysta. N! sobie raczej poradzi i na pewno będzie lepiej działał jak Play z tysiącem partnerów roamingowych.

 #690909  autor: KA
 17 sty 2014, 06:12
Co do tematu, to wszystko działa OK - sprawdzone na dwóch numerach w rodzinie od maja. Teraz po zmianach 19+10 także.
Co do jakości sieci, to niestety muszę się podłączyć pod narzekających na jakość i na to, że NAJLEPSZA oferta na rynku jest zepsuta przez NAJGORSZĄ jakość połączeń i zasięg (skaczący zasięg po modernizacji, falujący głos, zdarzyło się ostatnio dwa razy zerwanie połączenia - obu rozmawiających w mieszkaniach w Wa-wie). Teraz jestem w Plusie, długo byłem w Play i Virgin - nigdy nie było problemu z siecią i jakością połączeń. W różnych miejscach kraju, choć nie twierdzę, że byłem wszędzie.
Zdania nie zmienię - jakość Orange to tzw. dno, nawet w porównaniu do Play.

 #691080  autor: Halset
 17 sty 2014, 18:42
Zdania nie zmienię - jakość Orange to tzw. dno, nawet w porównaniu do Play.
Zdecydowanie to zależy od miejsca zamieszkania.
W W-wie jeszcze nie skończyli jak również w 3city - w mediach tak ale dalej jest optymalizacja.
Ten cały proces pewnie się skończy gdzieś w 2015r.

Co do jakości. W 3city Orange bardzo dobrze działa. Play najgorzej. A ostatnio strasznie kiepsko Plus. Rozłącza rozmowy, zanika głos itd.
Więc - gdzie kraj to obyczaj chciałoby się rzec ;)

 #691169  autor: ja.michal
 18 sty 2014, 02:22
Jeszcze nie odpalili U900 w Warszawie i Trójmieście.

 #691354  autor: massiwo
 18 sty 2014, 19:10
na swoim koncie macie teraz w zakladce stan konta rozbite rozmowy na 19 i 10?
bo usluge aktywowalem, ale nie bardzo wiem jak sprawdzic czy dziala, dostalem tylko potwierdzenie sms

 #691371  autor: macc
 18 sty 2014, 19:52
[center]Regulamin promocyjnej usługi „Do komórkowych za 19 zł” w
ofercie nju z rachunkiem
Obowiązuje od dnia 1 stycznia 2014r . do odwołania[/center]
W każdej chwili Abonent oferty nju z rachunkiem ma możliwość sprawdzenia ilości wykorzystanych
„Limitów” wysyłając bezpłatnego SMS-a pod numer 80113, w treści SMS-a wpisując komendę ILE.

[center]Jak włączyć?[/center]
5. Zlecenia włączenia Usługi można dokonać poprzez wysłanie bezpłatnego SMS-a pod numer 80113 w treści wpisując komendę AKT.

6. Aktywacja Usługi następuje od następnego okresu rozliczeniowego po zleceniu, o czym Abonent
zostanie poinformowany SMS-em.
8. Włączenie Usługi jest bezpłatne.
9. Usługa przedłuża się automatycznie co miesiąc.
10. W danym cyklu rozliczeniowym Abonent może włączyć Usługę tylko raz.

[center]Jak wyłączyć?[/center]
11. Zlecenia wyłączenia Usługi można dokonać poprzez wysłanie bezpłatnego SMS-a pod numer 80113 w treści wpisując komendę STOP.

12. Wyłączenie Usługi następuje z końcem okresu rozliczeniowego, o czym Abonent zostanie
poinformowany SMS-em.

 #691383  autor: KA
 18 sty 2014, 20:08
Tych 10zł na stacjonarne nie zobaczysz, możesz tylko sprawdzić smsem z postu up. W internecie nadal będziesz miał rubrykę "do 29zł", w której będą zliczane tylko komórkowe. Ich BOK potwierdził, że tak niestety ma być. Może za jakiś czas coś zmienią?

 #691404  autor: massiwo
 18 sty 2014, 20:59
jak sie loguje, to podaja, ze jutro ma byc przerwa miedzy godz 18, a 3cia 20go stycznia... prace modernizacyjne, moze wowczas poprawia

 #692114  autor: andromenda
 21 sty 2014, 12:39
Przeniosłem numer do nju i aktywuje się on w lutym. Chciałem aktywować tą usługę będąc jeszcze na tymczasowym numerze, ale nie mogę bo nie jest ona dostępna w tym planie taryfowym. Jak rozumiem nie mogę jej mieć aktywnej w pierwszym okresie rozliczeniowym?

 #692163  autor: massiwo
 21 sty 2014, 15:22
andromenda pisze:Przeniosłem numer do nju i aktywuje się on w lutym. Chciałem aktywować tą usługę będąc jeszcze na tymczasowym numerze, ale nie mogę bo nie jest ona dostępna w tym planie taryfowym. Jak rozumiem nie mogę jej mieć aktywnej w pierwszym okresie rozliczeniowym?
zmien oferte na stronie z planu zerowego na nju buzz, pozniej aktywuj przez sms na nr 80113, jak nie przejdzie to wina systemu, zatem czeka Cie kontakt tel z bok, ale mozna tak zrobic jak piszesz ;)
Ostatnio zmieniony 21 sty 2014, 16:33 przez massiwo, łącznie zmieniany 1 raz.

 #692165  autor: andromenda
 21 sty 2014, 15:25
Na tymczasowym mam plan zerowy, jak aktywuje buzz to zapłacę 9 za ten miesiąc?

 #692195  autor: massiwo
 21 sty 2014, 16:35
wg mnie tak, nie zaplacisz tylko na zerowym z tego co mi wiadomo

to po co chcesz ja teraz aktywowac, tylko zeby sobie byla? to poczekaj az dostaniesz info nt daty przeniesienia, bedziesz wiedzial kiedy zmienic plan z 0 na buzz i zrobic aktywacje, zmiana samego planu u mnie trwala 23h, aktywacja 19zl do komorkowych niecale 10min

 #692199  autor: andromenda
 21 sty 2014, 16:41
Mam wyznaczoną datę przeniesienia. Wydawało mi się, że aktywacja nastąpi dopiero na następny okres rozliczeniowy...

 #692212  autor: massiwo
 21 sty 2014, 17:01
no w regulaminie tak jest napisane, ale ja mialem okres od 19go, a usluge wlaczylem 17go i bylo napisane w tresci smsa, ze usluga zostala aktywowana

 #692713  autor: giginski
 23 sty 2014, 08:54
witam ostatnio dzwoniła do mnie osoba z Play w momencie kiedy wspomniałem jej o chęci przejścia do nju powiedziała, że jest haczyk o którym można przeczytać w internecie i ludzie łapią się a później płaca kasę czy ktoś wie jaki on jest ? jeżeli w ogóle jest? Poa tym czytałem kiedyś wypowiedź recenzenta który opisał problem darmowych minut, w którym należało zerwać połączenie po osiągnięciu np. 19 zł poczekać na otrzymanie sms potwierdzającego przejście na nielimitowane i dopiero wtedy miało sie darmowe minuty, proszę powiedzieć jak tutaj jest. Czy mogę rozmawiać godzinami i automatycznie mam darmowo po osiągnięciu limitu 19 zł ?
Z góry dziękuje Patryk

 #692717  autor: Ruben
 23 sty 2014, 09:12
giginski, nie ma haczyków, o których piszesz i nie słyszałem o innych. Jak przeczytasz cały ten temat, szczególnie wypowiedzi osób korzystających z NJU, to poznasz i zrozumiesz zasady w NJU. Naprawdę zostało już sporo napisane.

Oferta NJU jest obecnie chyba najbardziej przyjazną i elastyczną dla klienta. Jeżeli ta osoba z Play zna haczyki, to niech je przedstawi a nie mówi ogólnikami.
Wiadomo, że pewnie są jakieś granice rozsądku i nikt raczej nie ma potrzeby nawiązywać połączeń po 18/24h.
Swoją drogą to zastanawiające jest, że do mnie też dzwonią, piszą SMSy na nr w TMobile akwizytorzy Play. Numeru nie udostępniałem.

 #692719  autor: czullo
 23 sty 2014, 09:28
giginski pisze:witam ostatnio dzwoniła do mnie osoba z Play w momencie kiedy wspomniałem jej o chęci przejścia do nju powiedziała, że jest haczyk o którym można przeczytać w internecie i ludzie łapią się a później płaca kasę czy ktoś wie jaki on jest ? jeżeli w ogóle jest? Poa tym czytałem kiedyś wypowiedź recenzenta który opisał problem darmowych minut, w którym należało zerwać połączenie po osiągnięciu np. 19 zł poczekać na otrzymanie sms potwierdzającego przejście na nielimitowane i dopiero wtedy miało sie darmowe minuty, proszę powiedzieć jak tutaj jest. Czy mogę rozmawiać godzinami i automatycznie mam darmowo po osiągnięciu limitu 19 zł ?
Z góry dziękuje Patryk
A ja słyszałem ze na infolinii Play zjadają małe dzieci, nie wiem czy to jest prawda ale tak słyszałem :D

A tak poważnie to co ma powiedzieć biedny konsultant Play skoro tyle osób od nich ucieka, muszą kłamać i jak widać na twoim przykładzie przynosi to efekty bo jednak część osób się łapie na te żałosne kłamstwa. No ale nie każdy musi płacić 19zł za absolutny no-limit na komórkowe :) W Play zapłacisz 29zł niezależnie czy wygadasz 1 minute czy 1000 minut :D

 #692723  autor: giginski
 23 sty 2014, 10:01
dzięki za odpowiedzi, chodzi mi o to, że mam w play na kartę i żona również, zastanawiam się nad przejściem do nju i sprawdzeniem oferty, jednakże nie chciałbym się wpakować w jakieś dodatkowe koszta gdyż nie mam na tyle kasy na oferty biznesowe czy też nawet ze średniej półki, niestety nie każdy dysponuje zasobami pieniężnymi, dlatego szukam optymalnej dobrej opcji dla nas. Jeżeli mam play na kartę w jaki sposób mogę przenieść numer do nju ? na stronie wystarczy zarejestrować chęć a po otrzymaniu karty (nie tymczasowej) zarejestrować obsługę za 19 zł ?

 #692724  autor: Micho
 23 sty 2014, 10:04
Chyba wiem o jaki HACZYK chodzi. Po otrzymani simki z NJU masz numer tymczasowy w tzw. planie zero. Do czasu przeniesienia numeru i wejściu w plan buzz każda minuta/sms jest płatna w/ cennika, czyli ktoś kto się nie orientuje może wygadać rachunek na parę stów :)

[ Dodano: 2014-01-23, 10:06 ]
giginski pisze:Jeżeli mam play na kartę w jaki sposób mogę przenieść numer do nju ?
Przez stronę zamawiasz przeniesienie i tyle. Tylko pamiętaj, że musisz mieć w Play`u zarejstrowaną kartę na siebie bo inaczej nie da się przenieść numeru bo będzie niezgodność danych.

 #692742  autor: Eryk42
 23 sty 2014, 11:21
Może tez chodzić o to, że jak przy zamówieniu nie zaznaczysz e-faktury to naliczą opłatę aktywacyjna w wysokości 200zł. Ale trudno nie zauważyć tej informacji na stronie przy składaniu zamówienia. Ale i tak po złożeniu zamówienia można to jeszcze zmienić. czas jest do wystawienia 1 faktury.
  • Strona 4 z 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8