• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #688216  autor: robbertson1
 06 sty 2014, 10:37
Witam

5 marca kończy mi się 2-letnia umowa na Neostradę w promocji "Wymarzony internet". Rozumiem, że wysyłając wypowiedzenie w styczniu, Neostrada zostanie wyłączona z końcem marca? Jak powinno wyglądać poprawnie napisane wypowiedzenie? Z góry dziękuję za informacje.

pozdrawiam

 #688288  autor: orson_dzi
 06 sty 2014, 13:47
robbertson1 pisze:Jak powinno wyglądać poprawnie napisane wypowiedzenie?
Normalnie? ;)
Twoje dane + tekst, że z chcesz rozwiązać umowę wraz z końcem okresu promocyjnego, tj. 5 marca. Podpis i tyle.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #688747  autor: Orange Ekspert
 08 sty 2014, 10:20
@robbertson1, potwierdzam słowa orson_dzi. Gorąco zachęcam jednak do zapoznania się z aktualnymi promocjami dostępnymi na naszej stronie.

 #689062  autor: robbertson1
 09 sty 2014, 15:00
@Orange Ekspert: może bym i został z Neostradą, ale 2Mb w dzisiejszych czasach to trochę za mało. Dziś internet wykorzystujemy nie tylko do maili i przeglądania stron. Mieszkam w małej miejscowości, mam zbyt daleko do centrali i boję się, że jak przedłużę na opcję od 1-10Mb, to obudzę się z 1Mb, a na infolinii powiedzą, że wszystko zgodnie z umową.
Tak więc myślę o przejściu na radiówkę 5Ghz 8up/1down i nie martwić się DLM-em.

pozdrawiam

 #689215  autor: kruszyna8
 09 sty 2014, 23:43
Aby formalności stało się zadośc należy dołączyc numer klienta lub numer telefonu stacjonarnego a najlepiej nr umowy którą chcemy wypowiedziec. Polecam zostawic wypowiedzenie umowy w salonie firmowy i jednocześnie poprosic potwierdzenia odebrania przez pracownika ponieważ historie bywają różne

 #689335  autor: robbertson1
 10 sty 2014, 14:28
@kruszyna8: dzięki za rady :-)

 #691454  autor: pakierhakierxd
 19 sty 2014, 01:21
Tylko lepiej dowiedz się jak ta radiówka działa :P ,znam wiele osób co korzystają i narzekają na radiowy :P ,sam widzę jak koledze co dzień rozłącza jak pisze z nim na gg :P

Pozdrawiam :)

 #691561  autor: robbertson1
 19 sty 2014, 14:31
Brat ma tę radiówkę od marca 2013 r. i nie ma żadnych problemów. U mnie z okna widać antenę w odległości 100 metrów.

 #691566  autor: pakierhakierxd
 19 sty 2014, 14:50
A to ok :)

Pozdrawiam :)